home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leverkusen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Leverkusen  (Læst 2065 gange)
krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Leverkusen
« : 13 Apr 2014, 14:57 »



Så fik jeg endelig installeret det "nye" football manager og taget mig sammen til at komme igang med et spil. Valget faldt på Leverkusen i Tyskland. Grundlaget var at jeg aldrig rigtig har haft nogle spil i kørende i den tyske liga, så jeg tænkte at nu var det tiden. Jeg ville ikke være en af de HELT store som Bayern eller Dortmund, men en af de hold lige under.

Holdet har ikke så vanvittigt meget offensiv kvalitet fra start af, og jeg dummede mig gevaldigt i første transfervindue ved at bruge stortset hele mit transfer budget på Balanta. Efter det var der kun penge til at hente Kasper Kusk til det offensive, så jeg var lidt presset igennem første sæson.

Mine transfers første sæson:
Kusk - 4 mio
Brayan Angulo - 10 mio
Balanta - 120 mio
Zucelini - Fri
Essien - Leje i januar

Jeg havde svært ved at finde en taktik, så jeg testede nogle forskellige i løbet af sæsonen, både nogle jeg selv havde lavet og nogle andre havde lavet. Det lykkedes mig aldrig at ligge mig helt fast på en i løbet af sæsonen, så det blev en lidt svingende affære. Men på grund af dårlige præstationer af de øvrige tophold lykkedes det mig at hive mesterskabet hjem i sidste spillerunde foran Dortmund. Jeg vandt også pokalen mod Schalke i straffesparks konkurrence. Champions league var et stort mareridt. Jeg kom i gruppe med Barca, PSG og FCK. Det lykkedes mig stortset kun at samle point mod FCK, så jeg endte på en 3. plads. I Euro cuppen røg jeg ud til Schalke. Så det var ekstra sødt at slå dem i pokalen.

Frem til den nye sæson har jeg sørget for at få handlet godt ind til den offensive del af holdet

Transfers:


Og holdet frem til 2. sæson ser således ud:


Mit mål i 2 sæson er at tage en top 3 placering i ligaen, og så vil jeg meget gerne gå videre i champions league denne gang.
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leverkusen
« Svar #1: 19 Aug 2014, 20:36 »

Skal vi ikke lige have gang i Leverkusen?

Jeg hørte at de aldrig havde vundet det tyske mesterskab og tænkte at det skal der satme laves om på, da man ved at de har et klasse mandskab, så jeg vil starte et save med Leverkusen!

Her kommer lidt informationer om truppen.

Truppen ser sådan her ud


Profiler i klubben.

Kiessling


Bender


Rolfes


Hakan


Jeg forventer at mindst ende i top 5 i denne sæson, og vil efter næste sæson have en målsætning som hedder top 3.

Taktikken vil være en 4321, hvor Kiesslingg vil være spillere som jeg satser på skal score hvertfald 70% af vores mål.

Angående transfers ser truppen god og stabil ud i øjeblikket, og der vil ikke blive foretaget de store handler, de kommer senere Wink

Håber nogen vil starte op!
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leverkusen
« Svar #2: 19 Aug 2014, 21:10 »

Jeg synes bestemt du glemmer din keeper under profiler i klubben!
Men held og lykke med dem. Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leverkusen
« Svar #3: 19 Aug 2014, 21:18 »

Leno Wink
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leverkusen
« Svar #4: 21 Aug 2014, 08:58 »

I får lige en lille update fra mit leverkusen save, hvor jeg har gennemført 18 kampe i den tyske bundesliga.

Jeg ligger pt på en 4. og det er egentlig fint efter en forfærdelig start.



Dog kom jeg i en forfærdelig CL gruppe, da jeg skulle møde anderlect, city og atletico madrid. Så det var en svær pille at sluge og jeg endte som 3'er og er røget i Europe Leauge, hvor det ser sådan her ud.



Her skal jeg møde Hull som ligger 12'er i Premier League hvilket er okay.

Trasfer

Fik lavet små handler og jeg tog et sats med at købe Assaidi fra Liverpool, da jeg tænkte han kunne komme med noget teknik og nogen gode assist, her får i både mine transfers og Assaidi stats.




Jeps..... et kæmpe flop, men det sker i fodbold!

Der kommer update ved 30 kampe!
Logged


kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Leverkusen
« Svar #5: 21 Aug 2014, 23:25 »

I får lige en lille update fra mit leverkusen save, hvor jeg har gennemført 18 kampe i den tyske bundesliga.

Jeg ligger pt på en 4. og det er egentlig fint efter en forfærdelig start.



Dog kom jeg i en forfærdelig CL gruppe, da jeg skulle møde anderlect, city og atletico madrid. Så det var en svær pille at sluge og jeg endte som 3'er og er røget i Europe Leauge, hvor det ser sådan her ud.



Her skal jeg møde Hull som ligger 12'er i Premier League hvilket er okay.

Trasfer

Fik lavet små handler og jeg tog et sats med at købe Assaidi fra Liverpool, da jeg tænkte han kunne komme med noget teknik og nogen gode assist, her får i både mine transfers og Assaidi stats.




Jeps..... et kæmpe flop, men det sker i fodbold!

Der kommer update ved 30 kampe!

Kan slet ikke forstå at du kalder Assaidi for et flop?  Huh Da han har spillet skide godt for dig! 9 kampe i ligaen, 3 mål og 5 assist er da vildt!  Opstemt
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leverkusen
« Svar #6: 22 Aug 2014, 09:29 »

Jeg har måske slynget den konklusion for hurtigt ud, men det jeg mente var at han ikke blev bedre med tiden. Jeg arbejder på at få ham solgt videre.

Her kommer lidt information omkring sæson som gik, og det er ikke just godt.

En fin 4 plads havde vi efter 18 kampe, og jeg troede at det var i toppen vi skulle blande os, det var det så ikke. Vi kæmpede og kæmpede og fik kun uafgjort og tabte med 1-2 stykker i alle kampe, hvilket var utroligt frustrerende for alle. Det endte i at jeg sluttede RIGTIG skidt, som i kan se her.




dog gik det overraskende godt i europa league, hvor vi blev ved med at kæmpe os igennem kval kampene, gruppen og til sidst endte i FINALEN!!!!

Den gik sådan her....



Desværre! Dog fik jeg lov at beholde mit job grundet min gode præstation i Europa, og arbejder nu på at få købt spillere ind som kan gøre at vi kommer top 5 i år.

Her er indkøb so far.



Ville i se nogen billeder, så sig til :-D
Logged


CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leverkusen
« Svar #7: 22 Aug 2014, 10:24 »

Hvem er ham Jose Mari Sanchez? Når du har betalt 95 mio kr for fyren, så man han være god. Kan man få et ss af ham? Peace
Logged

FMFreaks inside you.

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leverkusen
« Svar #8: 22 Aug 2014, 10:51 »

Fremtidsinvestering .

Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010