|
LosCules
Gæst
|
|
Ak ak.. Ham Siggaard satser på de unge.. Er Martin Ericsson småskadet eller sådan noget? Og det samme med Rector?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Ericsson døjer lidt med hold i ryggen. Rector er ikke go nok til at ligge alene i front (endnu). Han kommer sikker ind senere i kampen i dag.
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Ak ak.. Ham Siggaard satser på de unge.. Er Martin Ericsson småskadet eller sådan noget? Og det samme med Rector?
Mon ikke også at Køhlert har haft et ord eller to indført? 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
N17
|
|
FCKs opstilling til dagens kamp
Jesper Christiansen
Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Brede Hangeland - William Kvist
Michael Silberbauer - Tobias Linderoth - Hjalte Bo Nørregaard - Atiba Hutchinson
Marcus Allbäck - Fredrik Berglund
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Hvis det Carsten Werge siger om at FCK's fans begynder at grine når Brøndby løber på banen, er de selv ude om det, hvis Brøndby's fans begynder at smadre (p)Arken og den respekt jeg som Brøndby mand har fået for FCK for deres uomtvistelige fine resultater i Champignon Ligaen falder til bunden med et brag og vil for altid hade dem endnu mere end Brøndby's hooligans for det..... MIN mening 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Der står ellers sådan her på BIF's hjemmeside: C. Ankergren
T. Rytter - P. Nielsen - M. Howard - A. Eckersley
S. Schmidt
M. Jensen - M. Spelmann - M. Retov - M. Olsen
T. Rasmussen  Syg klam opstilling, men der er vel eneste måde næsten!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Hvis det Carsten Werge siger om at FCK's fans begynder at grine når Brøndby løber på banen, er de selv ude om det, hvis Brøndby's fans begynder at smadre (p)Arken og den respekt jeg som Brøndby mand har fået for FCK for deres uomtvistelige fine resultater i Champignon Ligaen falder til bunden med et brag og vil for altid hade dem endnu mere end Brøndby's hooligans for det..... MIN mening  Det vil vel bare vise lidt om deres IQ, når de selv skal finde på "tifo" i stedet for at kopiere visse andres
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Hvad er der klamt ved den?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Det vil vel bare vise lidt om deres IQ, når de selv skal finde på "tifo" i stedet for at kopiere visse andres
Hvems? Brøndby's eller FC's?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Okay.. Vil da lige lave den forventede opstilling fra FCK's side af  : Den var jo så lavet LosCules  FCKs opstilling til dagens kamp
Jesper Christiansen
Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Brede Hangeland - William Kvist
Michael Silberbauer - Tobias Linderoth - Hjalte Bo Nørregaard - Atiba Hutchinson
Marcus Allbäck - Fredrik Berglund
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Hvems? Brøndby's eller FC's?
FCs... De sluttede jo også sidst i test nationen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Syg klam opstilling, men der er vel eneste måde næsten!
Desværre ja  Selvom det overrasker mig lidt at Olsen er med fra start! Men det ser da også ud som om at FC har problemer på venstre back pladsen 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
FCs... De sluttede jo også sidst i test nationen   , men jeg håber alligevel at de kan vise "sportsmanship" ved kun at buhe at Brøndby i stedet for at grine.... Det er bare noget de mister credability (staveplade) på.........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
0' Cheerleaderne ligner en blanding mellem ku klux klan og spøgelser 0' FCK's cheerleaders kommer på banen
HAHAH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|