home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:07:57 Nevillberger Blogs MMOexp: Barbarian's Ha...
I dag kl. 11:07:30 Nevillberger Blogs MMOexp: EA FC 24 TOTS ...
I dag kl. 11:07:07 Nevillberger Blogs MMOexp: Mastering Doub...
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 529 Gæster Online.

Indlæg: 1132685 over 31366 Emner
Nyeste Bruger: Nevillberger
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Real Sociedad
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Real Sociedad  (Læst 17228 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #15: 10 Maj 2014, 04:25 »

I øvrigt fik jeg også hentet Agustín Marchesín i vintertransfervindu et. For sølle 4,5 millioner kroner. Så nu har jeg 3 rigtig stærke målmænd, hvor jeg dog regner med at Claudio Bravo snart begynder at falde i niveau.

Jeg er færdig med sæsonen. Sørme om det ikke lykkedes for mig at vinde La Liga. Jeg har sådan set smidt fint med point i løbet af foråret, men det har Real Madrid og Barcelona heldigvis også, så med en 3-0 sejr hjemme over et Granada-hold med både Casper Sloth og Andreas Cornelius på banen, så sikrede jeg mig mesterskabet med 2 spillerunder tilbage.

Og som om det ikke skulle være nok, så gik jeg rent faktisk også hele vejen i Copa del Rey. Jeg mødte Atlético Madrid i kvartfinalen og Athletic Club i semifinalen og de blev begge slået ret klart over de to kampe. I finalen ventede så Real Madrid, som jeg tabte netop Copa del Rey finalen til med 3-0 i den første sæson. Denne gang gik det noget bedre. Jeg kom foran efter et kvarter. Ti minutter inde i anden halvleg udlignede Cristiano Ronaldo og så tænkte jeg at løbet var kørt nu. Men spillet blev stabiliseret og efter 82 minutter afgjorde Emilio Nsué det, efter et helt igennem fantastisk indlæg af Carles Planas.

Netop Carles Planas har været en af sæsonens store oplevelser. At lægge op til 11 mål i 43 kampe som venstreback er ganske imponerende. Rubén Pardo har dog været en endnu større oplevelse. Han er efterhånden ved at være en fantastisk playmaker på midtbanen - og i denne sæson er han endda også blevet målfarlig. 5 mål, alle direkte på frispark, og 21 assists i 51 kampe. Luciano Vietto har dog været sæsonens stærkeste mand, med hele 43 scoringer i sine 53 optrædener. Derudover har jeg endelig fået Iñigo Martínez til at fungere. Han har spillet til 7,08 i gennemsnit i denne sæson - sammenlignet med 6,92 i første sæson og 6,75 i anden sæson.

I Champions League røg jeg ud i kvartfinalen til Napoli, der endte med at blive italienske mestre med Pierre-Emile Højbjerg på holdet. Inden da havde jeg slået Bayer Leverkusen ud i første knockoutrunde. Jeg spillede ellers 2-2 i den første kamp hjemme på Anoeta, men i Tyskland leverede Vietto varen og scorede to gange i en 1-3 sejr.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

The freak
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #16: 10 Maj 2014, 18:23 »

Jeg er også startet med Sociedad, da de har et meget spændende hold!

Jeg har købt Kasper Kusk som reserve, og jeg regner med at sælge ham videre med en god profit, da han ikke længere passer ind i min filosofi. Jeg har solgt Dani Estrada til PAOK.

Min filosofi er, at holdet kun må bestå af spillere, som taler spansk.
Derudover vil jeg hente unge spanske spillere til at supplere det nuværende hold, og lave en masse gode egne talenter. Jeg har allerede udset mig de første signings, som jeg håber går igennem.

Jeg har oprustet personalet, hvilket har betydet, at jeg mere eller mindre har skiftet hele min talentspejder-stab og træner-stab. Til gengæld har jeg hentet Rene Meulensteen og Franco Tanredi, som de største signings. Til næste sæson, skal der oprustes endnu mere i personalet.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #17: 12 Maj 2014, 03:05 »

Det lyder fedt, The freak. Jeg er nået transfervinduet mellem 3. og 4. sæson og jeg har fået latterlige 315 millioner at købe ind for. Jeg har været vant til at have højst 85 millioner til ét transfervinduet, så jeg ved slet ikke hvad jeg skal bruge alle de penge til. Indtil videre har jeg nærmest også kun solgt spillere. Gonzalo Castro havde kontraktudløb, så han smuttede til Granada den 1. juli. Siden har jeg så solgt Jon Gaztañaga til Espanyol for 24 millioner kroner, mens PSG valgte at betale frikøbsklausulen for talentet David Ortega, som jeg nævnte i et af mine tidligere indlæg. Ham fik jeg derfor 43 millioner for, hvilket jeg synes er ganske fint. Så stort et talent synes jeg nemlig heller ikke at han er.

Nu har jeg til at starte med hentet Juan Fernando Quintero som afløser for Gonzalo Castro. Central offensiv midt er godt nok hans naturlige position, men han burde også sagtens kunne begå sig på venstrekanten, for han har i hvert fald imponerende stats. Hans værdi var helt nede på 9 millioner kroner efter at han har haft meget lidt succes i de sidste to sæsoner. Han var ellers kanon stærk i den første sæson, med 7 mål i 18 kampe og et gennemsnit på 7,29. På grund af den lave vurdering lykkedes det mig at få ham for 40 millioner. Jeg synes det er lidt af et steal, for en ung spiller med fantastisk egenskaber og plads (og år) til at bygge ovenpå. Dog ikke helt så stort et steal som da jeg fik Oriol Romeu for 5,25 millioner.

Lige nu har jeg også kig på Alberto Moreno fra Sevilla. Jeg kunne godt tænke mig en backup til venstrebacken der er bedre end José Ángel, så hvis jeg kan få Alberto Moreno til en nogenlunde pris ville det være kanon, for han ser virkelig, virkelig god ud og han har gjort det fortrinligt hos Sevilla.

Derudover kigger jeg også på to talenter fra Dinamo Zagreb. Dem fik jeg lavet en samarbejdsaftale med for en håndfuld måneder siden. Jeg spurgte bestyrelsen om vi ikke skulle lede efter en ny samarbejdsklub og de bad mig så om at foreslå en. Dinamo virkede oplagt. De virker til at sidde solidt på den kroatiske liga og har været godt med i Champions League i de to første sæsoner. Derudover har de glimrende faciliteter og lader til at spytte talenter ud på rad og række. Det er to unge centerbacks (begge regens) jeg har kig på i øjeblikket. 16-årige Matej Regvar og 18-årige Tomislav Jendris.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #18: 12 Maj 2014, 19:47 »

Nå, jeg er blevet færdig med transfervinduet og har så småt taget hul på den 4. sæson. Jeg endte med at købe begge talenter fra Dinamo. Jeg gav 16 millioner for Matej Regvar og 1,75 millioner for Tomislav Jendris. Jendris er blevet sendt tilbage til Dinamo på en lejeaftale i denne sæson, mens Regvar er min erstatning i truppen for Gaztañaga. Han er under 19 så han skal ikke registreres i ligaen, hvilket gør at jeg havde plads til en spiller mere end jeg først havde regnet med.

Alberto Moreno endte jeg også med at købe. 80 millioner måtte jeg slippe for ham, men jeg har til gengæld også fået en venstre back fra øverste hylde nu. Carles Planas gjorde det egentlig fint i sidste sæson, men Moreno er bare lige dét bedre. Derudover endte jeg også med at hente Giovani dos Santos i Villarreal for 17 millioner. Xabi Prieto er efterhånden ikke meget værd som backup for Emilio Nsué, så jeg følte at jeg havde brug for en ny reserve til højrekanten.

Derudover har jeg også sikret mig et par unge talenter. Den 19-årige kinesiske højreback Han Yang er blevet hentet Dalian A'erbin for 4,5 millioner. I FCK har jeg hentet den 18-årige centrale midtbane Thomas Neestrup for 5,75 millioner. Sidst har jeg hentet endnu en højreback i form af Antonio Prados, som jeg har hentet i Murcia, hvor jeg altså også hentede David Ortega. De er alle regens, så jeg sørger lige for at smide screenshots op af dem senere på dagen.

Jeg blev, ganske som forventet, kørt over af Real Madrid i den spanske supercup. Jeg tabte sammenlagt 5-1. I ligaen startede jeg, for anden sæson i træk, med en kamp på Camp Nou. Sidste år vandt jeg 0-2, men i år tabte jeg 1-0. Siden da har jeg dog hentet tre sejre i streg. I Champions League er jeg havnet i en rigtig svær gruppe med Manchester City, Dortmund og min samarbejdsklub Dinamo. Jeg er bange for at det kun bliver til en 3. plads her.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #19: 12 Maj 2014, 22:03 »

Gider du smide et screenshort af Alberto Moreno?
Logged

welbz is dat guy

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #20: 13 Maj 2014, 02:16 »

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #21: 13 Maj 2014, 14:00 »

Rigtig god spillertrup du har anskaffet dig. Mit spil er for tiden sat på standby, eftersom AaB for tiden tager min tid i FM. Regner dog med at genoptage mit spil når jeg engang kører død i AaB.
Logged

welbz is dat guy

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #22: 14 Maj 2014, 18:19 »

Jeg er sidst i november og jeg kan konstatere at det ser ud til at jeg igen skal spille med om mesterskabet. Efter 14 runder er jeg nummer to med 34 point, mens Real Madrid fører ligaen med 3 point mere. Jeg har tre point ned til Atlético på 3. pladsen. Alberto Moreno har været en fornøjelse at have på venstrebacken. Han har optrådt 16 gange indtil videre, 14 fra start, hvor han har scoret 1 mål og lagt op til 4. Det mest imponerende er dog at han er blevet kampens spiller 6 gange. Ham kan jeg varmt anbefale. Det eneste minus ved ham, er at han hiver lige lovligt mange advarsler til sig.

I Champions League står jeg med gode muligheder for at gå videre, efter to sejre over Dortmund, en sejr over Dinamo og et nederlag til City.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #23: 14 Maj 2014, 20:16 »

I Champions League står jeg med gode muligheder for at gå videre, efter to sejre over Dortmund, en sejr over Dinamo og et nederlag til City.

Det skete så ikke. Jeg har lige tabt tre kampe i streg, hvor de to af dem var i Champions League. At tabe til Dinamo i en afgørende kamp er simpelthen for ringe. Nsué er dårlig i denne sæson og Vela er dårlig i denne sæson. Jeg overvejer kraftigt at sælge Nsué her til janur. Til gengæld spiller talentet Andoni Álvarez fremragende i øjeblikket. Han spillede sin blot anden ligakamp forleden mod Córdoba. Her scorede han to og lagde op til et. Mod Dinamo scorede han også. Og i Copa del Rey har jeg lige spillet første kamp mod Guadalajara, hvor han scorede to gange igen. Kanon stort talent.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #24: 14 Maj 2014, 21:05 »

Det skete så ikke. Jeg har lige tabt tre kampe i streg, hvor de to af dem var i Champions League. At tabe til Dinamo i en afgørende kamp er simpelthen for ringe. Nsué er dårlig i denne sæson og Vela er dårlig i denne sæson. Jeg overvejer kraftigt at sælge Nsué her til janur. Til gengæld spiller talentet Andoni Álvarez fremragende i øjeblikket. Han spillede sin blot anden ligakamp forleden mod Córdoba. Her scorede han to og lagde op til et. Mod Dinamo scorede han også. Og i Copa del Rey har jeg lige spillet første kamp mod Guadalajara, hvor han scorede to gange igen. Kanon stort talent.
Han er godtnok en lille lort. Træls med CHL, men så er der fuld fokus på ligaen.
Logged

welbz is dat guy

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #25: 15 Maj 2014, 01:09 »

Ja, høj er han i hvert fald ikke. Han scorede i øvrigt også i returen mod Guadalajara, så nu har han spillet 4 kampe for førsteholdet i denne sæson, hvor han har scoret 6 mål og lagt op til 1. Det lover godt. Thomas Neestrup fik i øvrigt debut i samme kamp.

Men, ja. Nu er der godt med fokus på ligaen, men jeg kunne nu godt tænke mig at vinde Europa League og/eller Copa del Rey.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #26: 20 Maj 2014, 00:36 »

Jeg er så småt ved at være færdig med 2016/2017 sæsonen. Lige nu står jeg med muligheden for at vinde en Treble. Dog ikke med Champions League. Som sagt røg jeg ud i gruppespillet, men jeg er til gengæld strøget gennem det meste af Europa League. I første knockoutrunde mødte jeg Shakhtar som jeg slog med 2-0 samlet. I anden knockoutrunde var det Fenerbahce der blev besejret med 4-0. I kvartfinalen mødte jeg Bologna som jeg sikkert slog med 3-0. I semifinalen mødte jeg endelig modstand da jeg mødte Mönchengladbach. De var i Champions League finalen i sidste sæson, hvor de dog tabte til Bayern. Jeg tabte 1-0 i Tyskland og i returen så det svært ud. Jeg førte ellers 3-1, men tyve minutter før tid fik de reduceret. Det så længe ud til at de ville gå videre på udebanemål, men 3 minutter inde i overtiden dukkede Carlos Vela op og gjorde det til 4-2. I finalen mødte jeg så Bayer Leverkusen, der havde slået Real Madrid ud i semifinalen, og her vandt jeg 1-0 på et tidligt mål af Luciano Vietto.

I ligaen mangler der blot én kamp. Og det er super tæt i toppen. Jeg er på 88 point, Barcelona er på 86 point, Real Madrid er på 83 point og Atlético er på 82 point. Det betyder at det enten bliver mig eller Barcelona. Jeg skal møde Sporting Gijón på udebane og Barcelona skal møde Sevilla på hjemmebane. Hverken Sporting eller Sevilla har noget at spille for, så forhåbentlig kan jeg snuppe alle tre point og sikre mig titlen, selvom det altså er på udebane. Inden da har både jeg og Barcelona dog finaler at tænke på. Jeg skal møde Getafe i Copa del Rey finalen og Barcelona skal møde Manchester United i Champions League finalen.

I netop Copa del Rey slog jeg i øvrigt Real Madrid ud i semifinalen. De vandt ellers 0-1 på Anoeta, men så tog jeg bare til Santiago Bernabéu og vandt 1-2.

Vietto har haft en kanon sæson igen. 38 mål er han oppe på i øjeblikket. Andoni Álvarez har også været fantastisk i de relativt få kampe han har fået. Han har nemlig spillet 10 kampe, scoret 10 mål og lagt op til 2. Kæmpe stort talent jeg har mig der. Også Thomas Neestrup har gjort det flot med 4 optrædener og 2 mål. På grund af at netop de to har gjort det så godt, så overvejer jeg kraftigt at sælge Sergio Canales og Ander Herrera til sommer. Hvis jeg kan få en 175 millioner for Canales og en 150 millioner for Herrera gør jeg det uden at tøve. Lige nu er der dog ikke nogle klubber der ser ud til at være interesserede. Det er kun Pardo, Vietto, Vela, Martínez, Balanta og Ekdal der trækker interesse. Især Balanta er et varmt emne. Der bliver udvist stor interesse fra Arsenal, Atlético, Barcelona, Chelsea, Inter, Juventus, Napoli, Real Madrid og Stuttgart (spørg mig ikke hvorfor Stuttgart tror at de har råd til ham).
« Seneste Redigering: 20 Maj 2014, 00:37 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #27: 21 Maj 2014, 02:15 »

Det lykkedes mig at vinde sæsonens sidste tre kampe, så i 2016/2017 sæsonen blev det altså til hele 3 titler. I Europa League finalen mod Bayer Levekusen vandt jeg en kneben 1-0 sejr på et tidligt mål af Luciano Vietto i en ellers meget, meget lige kamp. I Copa del Rey finalen slog jeg Getafe forholdsvist sikkert med 3-0. I den afsluttende ligakamp lignede det at jeg skulle smide det hele på gulvet. Efter en halv times spil var jeg bagud 2-0 ude mod Sporting og Barcelona førte hjemme mod Sevilla. Kort inden pausen fik Luciano Vietto reduceret og med 20 minutter tilbage udlignede Emilio Nsué. 5 minutter før tid kom forløsningen, da Emilio Nsué scorede sit andet mål og sikrede mig den anden ligatitel i streg. Med denne pointhøst havde jeg ikke vundet mesterskabet i hverken første eller anden sæson, men i de sidste to sæsoner har både Real Madrid og Barcelona smidt så mange point, at det ikke har været nødvendigt med 99 point for at vinde mesterskabet.

Nu er jeg så igang med transfervinduet og der har været travlt indtil videre. Jeg har købt 4 talentfulde spillere, alle regens, for i alt 28,75 millioner kroner: Tommy Maxsø (16-årig dansk angriber fra Brøndby - 4 mio.), Simon Lund (16-årig dansk centerback fra Midtjylland - 7 mio.), Ivan Micic (20-årig kroatisk centerback fra Viktoria Plzen - 9,75 mio.) og Jakub Seman (17-årig tjekkisk angriber fra Dukla Praha - 16 mio.). Især Jakub Seman ser ud til at være et fænomenalt talent. Jeg skal nok lige smide screenshots op af dem når jeg gider.

Derudover har jeg hentet Pierre-Emile Højbjerg til midtbanen i stedet for Ander Herrera. Herrera fylder snart 28, mens Højbjerg er 6 år yngre - og når jeg så samtidig tjente penge på det virkede det som en win-win situation. Jeg gav 137 millioner for Højbjerg, mens jeg solgte Herrera for 150 millioner til Milan.

Herrera er dog ikke eneste spiller jeg har solgt. Også Gabriel Iancu, Florin Gardos og José Ángel er blevet sendt videre. Gabriel Iancu er solgt til Hannover for 30 mio. (fortjeneste på 1 mio.), Florin Gardos er solgt til Sassuolo for 60 mio. (fortjeneste på 42 mio.) og José Ángel er solgt til Villarreal for 22 mio. (fortjeneste på 6 mio.). Altså har jeg solgt tre spillere, som jeg gav 63 mio. for, for i alt 112 mio. En fortjeneste på 49 mio.

Jeg skal dog også nå at skille mig af med Mohamed Diamé inden sæsonen går igang.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #28: 21 Maj 2014, 08:07 »

Det lykkedes mig at vinde sæsonens sidste tre kampe, så i 2016/2017 sæsonen blev det altså til hele 3 titler. I Europa League finalen mod Bayer Levekusen vandt jeg en kneben 1-0 sejr på et tidligt mål af Luciano Vietto i en ellers meget, meget lige kamp. I Copa del Rey finalen slog jeg Getafe forholdsvist sikkert med 3-0. I den afsluttende ligakamp lignede det at jeg skulle smide det hele på gulvet. Efter en halv times spil var jeg bagud 2-0 ude mod Sporting og Barcelona førte hjemme mod Sevilla. Kort inden pausen fik Luciano Vietto reduceret og med 20 minutter tilbage udlignede Emilio Nsué. 5 minutter før tid kom forløsningen, da Emilio Nsué scorede sit andet mål og sikrede mig den anden ligatitel i streg. Med denne pointhøst havde jeg ikke vundet mesterskabet i hverken første eller anden sæson, men i de sidste to sæsoner har både Real Madrid og Barcelona smidt så mange point, at det ikke har været nødvendigt med 99 point for at vinde mesterskabet.

Nu er jeg så igang med transfervinduet og der har været travlt indtil videre. Jeg har købt 4 talentfulde spillere, alle regens, for i alt 28,75 millioner kroner: Tommy Maxsø (16-årig dansk angriber fra Brøndby - 4 mio.), Simon Lund (16-årig dansk centerback fra Midtjylland - 7 mio.), Ivan Micic (20-årig kroatisk centerback fra Viktoria Plzen - 9,75 mio.) og Jakub Seman (17-årig tjekkisk angriber fra Dukla Praha - 16 mio.). Især Jakub Seman ser ud til at være et fænomenalt talent. Jeg skal nok lige smide screenshots op af dem når jeg gider.

Derudover har jeg hentet Pierre-Emile Højbjerg til midtbanen i stedet for Ander Herrera. Herrera fylder snart 28, mens Højbjerg er 6 år yngre - og når jeg så samtidig tjente penge på det virkede det som en win-win situation. Jeg gav 137 millioner for Højbjerg, mens jeg solgte Herrera for 150 millioner til Milan.

Herrera er dog ikke eneste spiller jeg har solgt. Også Gabriel Iancu, Florin Gardos og José Ángel er blevet sendt videre. Gabriel Iancu er solgt til Hannover for 30 mio. (fortjeneste på 1 mio.), Florin Gardos er solgt til Sassuolo for 60 mio. (fortjeneste på 42 mio.) og José Ángel er solgt til Villarreal for 22 mio. (fortjeneste på 6 mio.). Altså har jeg solgt tre spillere, som jeg gav 63 mio. for, for i alt 112 mio. En fortjeneste på 49 mio.

Jeg skal dog også nå at skille mig af med Mohamed Diamé inden sæsonen går igang.
Stærkt!

Jeg er startet på ny med mit spil, eftersom jeg tog en forkert taktisk tilgang fra start af. Jeg nåede at komme i CHL, på Milans bekostning. Men til trods for at slå dem suværent var jeg ikke tilfreds med mit holds spil. Jeg forsøgte at spille med megen boldbesiddeldelse, hvilket jeg ikke mener holdet er til endnu. Derfor prøver jeg nu med en direkte tilgang, og har indtil nu hentet Munoz i Palermo, og slået Getafe 3-0 og spillet 2-2 hjemme mod Schalke i kvallen til CHL.

Håber at spillet fanger mig, ligeså meget som dit har fanget dig.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #29: 21 Maj 2014, 17:25 »

Det blev ikke til CHL-bold i første sæson for mit vedkommende. Jeg spillede, som sagt, 2-2 hjemme mod Schalke, og selvom jeg i returen kom foran 0-1 ved Carlos Vela, kunne vi ikke holde hjem. Kampen endte 1-1, hvorfor vi røg ud på reglen om udebanemål. I stedet er vi kommet i EL, hvor gruppen lyder; Sparta Moskva, Vit. Guímarães og Vitesse. Jeg synes gruppen lugter lidt af videre avancement. Ligaen er startet med to sejre. Siden sejren over Getafe har vi mødt Elche, som vi slog 0-2. Nu venter Atletico Madrid som jeg regner med bliver en meget svær opgave.

Inden transfervinduet lukkede, nåede jeg at hente Lucas Ocampos på en lejeaftale. Han er tilset en rolle som reserve, og han scorede faktisk i sin debut mod Elche.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010