home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Real Sociedad
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Real Sociedad  (Læst 17199 gange)
Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #45: 01 Aug 2014, 11:17 »

Han gør det rigtig godt! masser af mål og assist

Cool, det lyder godt Smiley Har selv signet ham nu, men har endnu ikke spillet så mange kampe siden, så jeg krydser fingre for han også holder højt niveau for mig Smiley
Logged

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #46: 01 Aug 2014, 13:38 »

Fedt hold du har stablet på benene Kaw89!!

Jeg spiller selv pt. med Sociedad. Blev slået ud i CHL gruppespil på en 3. plads. Slået ud i Europa League i kvartfinalen mod Zenit, sluttede 5´er i BBVA.

Har solgt Griezmann for 180 mil. og hentet Victor Ruiz for 40 mil, og Martin Montoya i Barca for 50 mil. Sebastian Rode for ca. 20 mil. Samt lejet Natxo Monreal.

Derudover en del marginal spillere.

En ok godkendt sæson, har dog kun fået 37 mil. at handle for her i 2. sæson, så glæder mig til at se hvad det bliver til Smiley

Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #47: 01 Aug 2014, 15:08 »

Fedt hold du har stablet på benene Kaw89!!

Jeg spiller selv pt. med Sociedad. Blev slået ud i CHL gruppespil på en 3. plads. Slået ud i Europa League i kvartfinalen mod Zenit, sluttede 5´er i BBVA.

Har solgt Griezmann for 180 mil. og hentet Victor Ruiz for 40 mil, og Martin Montoya i Barca for 50 mil. Sebastian Rode for ca. 20 mil. Samt lejet Natxo Monreal.

Derudover en del marginal spillere.

En ok godkendt sæson, har dog kun fået 37 mil. at handle for her i 2. sæson, så glæder mig til at se hvad det bliver til Smiley



Tak for det Smiley

Spændende handler du har foretaget dig der. Specielt Montoya, som jeg ser som en rigtig god spiller!
De er lidt nærige med transferbudgettet op til 2. sæson så det stiller sine begrænsninger i forhold til at hente yderligere kvalitet ind på holdet...
Jeg glæder mig til at høre om din næste sæson Smiley
Logged

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #48: 02 Aug 2014, 23:15 »

Tak for det Smiley

Spændende handler du har foretaget dig der. Specielt Montoya, som jeg ser som en rigtig god spiller!
De er lidt nærige med transferbudgettet op til 2. sæson så det stiller sine begrænsninger i forhold til at hente yderligere kvalitet ind på holdet...
Jeg glæder mig til at høre om din næste sæson Smiley



2. Sæson Sommer Transfer:




Primært handlet ind til fremtiden, men en stabil af slagsen.

Taktikken, virkelig en beta for mig, har lige leget med en offensiv tilgang til spillet. Prøvet for første gang for 30 min. siden, vandt 5-0 over Sabadella oprykker fra Liga Adelente godt nok, men stadig virkelig chanceskabende taktik, glæder mig til at se hvad den kan mod retfærdige modstandere..

____________

Taktik:



Holdinstruktioner:








« Seneste Redigering: 02 Aug 2014, 23:30 af Unknown » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #49: 03 Aug 2014, 07:23 »

Synes det virker som en farlig taktik hvor i min verden vil blive overmatchet på midtbanen, du spiller med mange af dine offensive som attack, og bidrager ikke med tilbageløb på dem, så hvis man ser ren logisk på det, så ligeså snart modstanderen har spillet forbi første pres, så har de massere af plads.

Med mindre din plan er at scorer først, og skifte taktik ? Men det ser da spændende ud Smiley
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #50: 03 Aug 2014, 12:05 »

Synes det virker som en farlig taktik hvor i min verden vil blive overmatchet på midtbanen, du spiller med mange af dine offensive som attack, og bidrager ikke med tilbageløb på dem, så hvis man ser ren logisk på det, så ligeså snart modstanderen har spillet forbi første pres, så har de massere af plads.

Med mindre din plan er at scorer først, og skifte taktik ? Men det ser da spændende ud Smiley

Enig i at taktikken er meget offensiv, har vundet de 2 seneste kampe, med 6-0 og 5-0 hvor Getafe er sidstnævnte. Tabte dog 2-3 i den kamp jeg lige har været i gang med, til Mallorca. Så den er lidt fugl eller fisk lige nu, giver den lige en chance til spillerne for at spille sig ind på taktikken, hvis den er ok udbyttesrig i løbet af de næste 10 kampe - bliver den fortsat benyttet. Har dog også en kontra taktik liggende til de større hold i ligaen, Atletico, Barca, Real, Athletic.
Logged

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #51: 03 Aug 2014, 22:24 »

LIGA BBVA - 13. Runder

Vi er det mest scorende hold i ligaen, med 31 for og 15 imod. Taktikken er vokset på os, og håber på den gode mål form fortsætter.




Samme taktik, men har rykket den ene OMC ned på en MC og givet ham rollen Felt-Til-Felt. Det fungerer super godt, især Pardo gør det godt i den rolle. Et 22 årigt Sociedad avlet talent.

Taktik



Pardo


« Seneste Redigering: 03 Aug 2014, 22:48 af Unknown » Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #52: 06 Aug 2014, 08:24 »

LIGA BBVA - 13. Runder

Vi er det mest scorende hold i ligaen, med 31 for og 15 imod. Taktikken er vokset på os, og håber på den gode mål form fortsætter.




Samme taktik, men har rykket den ene OMC ned på en MC og givet ham rollen Felt-Til-Felt. Det fungerer super godt, især Pardo gør det godt i den rolle. Et 22 årigt Sociedad avlet talent.

Taktik



Pardo




Det ser spændende ude  Thumbs Up
Fedt at du har fået plads til Ruben Pardo i dit system, for han er en utrolig dygtig spiller og et kæmpe talent. Han har i hvert fald udviklet sig rigtigt godt i mit save Smiley
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #53: 20 Aug 2014, 11:03 »

En lille update...

Lidt over halvvejs i 3. sæson og det ser godt ud! Jeg har spillet mig i copa del rey finalen hvor jeg skal op imod Real Madrid, jeg har netop slået Dortmund samlet 3-1 i 1/8 finalen i CHL - skal møde City i kvartfinalen. Udover det ligger jeg pt. nr. 1 i ligaen med 4 point ned til Barcelona. Men det er også nødt til at gå godt, for jeg har lovet 2 af profilerne at vinde ligaen og CHL i et forsøg på at holde på dem. Der har dog været lidt problemer på vejen da Nsue blev skadet i 7 måneder og et par måneder efter røg Feghouli så på skadeslisten i lige så lang tid - de vender forhåbentligt stærkt tilbage i næste sæson! Det positive er dog at Ruben Garcia efter lidt startproblemer i klubben nu virkelig er kommet efter det, så lige pt. savner jeg ikke de to skadede spillere.

Den foretrukne opstilling ser således ud:

--------------- Ron-Robert Zieler ---------------
Aurier --- Marquinhos --- Martinez --- Moreno
------------- Romero ----- Roberto -------------
Insigne ------------ Stanciu ------------ Garcia
--------------------- Vietto ---------------------

Reserver:
Claudio Bravo
Ruben Pardo
Sergio Canales (vil overveje bud)
Rui Carvalho (regen på 17 år - kæmpe potentiale)
Oriol Romeu
Haris Seferovic (sælges muligvis hvis tilbuddet er godt nok)
Jon Gaztanaga (fin back-up, egen avl)
Mikel Gonzales
Alberto de la Bella (kontraktudløb om 1 sæson - forlænges ikke)
Carlos Martinez (kontraktudløb om 1 sæson - forlænges ikke)
Xabi Prieto (anfører med begrænset spilletid - god tutor)
Marco Sangali (sælges efter sæson hvis der kommer bud)
Jonathan Viera (sat til salg efter eget ønske - ingen bud pt)

Sergi Roberto har præsteret rigtigt godt og han er derfor foretrukket frem for Ruben Pardo, men der bliver roteret en del på den plads. Ligesom jeg også prøver at give Oriol Romeu så meget spilletid som muligt.

Jeg vil over de næste par sæsoner skille mig af med nogle af de ældre spillere som ikke længere har niveauet og jeg er allerede begyndt at køre nogle unge spillere i stilling til at overtage deres pladser på førsteholdet. Derudover kunne jeg godt finde på at skille mig af med Canales hvis der kommer et godt bud, da han er blevet overhalet af Stanciu. Det samme gælder Haris Seferovic som i denne sæson er klart 2. valg efter ligaens topscorer, Luciano Vietto. Hvis de 2 bliver solgt, vil jeg forsøge at finde spanske spillere til at overtage deres plads, så jeg fortsat kan leve op til kravene om spillere fra nationen i CHL.
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #54: 05 Sep 2014, 08:41 »

Det lykkedes mig i 3. sæson at vinde ligaen samt CHL. Nu er jeg i transfervinduet op til 4. sæson og er lidt udfordret da 2 af mine stærkeste spillere forventer at jeg henter forstærkninger til holdet. Jeg ved bare ikke til hvilke positioner og hvem, så jeg har brug for hjælp...

Truppen ser således ud:

MM: Ron Robert Zieler
MM: Claudio Bravo
FC: Marquinhos
FC: Inigo Martinez
FC: Jon Gastanaga
FC: Mikel Gonzalez
FV: Alberto Moreno
FV: Alberto de la Bella
FH: Serge Aurier
FH: Carlos Martinez
MC: Lucas Romero
MC: Ruben Pardo
MC: Sergio Roberto
MC: Oriol Romeu
MC: Kerman Goni (regen)
OMC: Nicusor Stanciu
OMC: Sergio Canales
OMC: Rui Carvalho (regen)
OMC: Xabi Prieto (MC, OMV)
OMV: Ruben Garcia
OMV: Lorenzo Insigne
OMH: Emilio Nsue
OMH: Sofiane Feghouli
ST: Luciano Vietto
ST: Paco Alcacer
ST: Haris Seferovic

Umiddelbart er min trup allerede for stor så jeg skal have skåret nogle væk før jeg kan hente nye ind. Jeg har solgt 2 spillere pt. og har fået bud på Haris Seferovic. Jeg har til gengæld afvist mange bud på Alberto Moreno og Serge Aurier da de er 2 profiler! Jeg har pt. 210 mio DKK. at handle for.

Har I nogen idéer til hvem jeg skal hente, hvem jeg skalforsøge at skippe afsted osv.. TAK:)
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #55: 14 Sep 2014, 00:48 »

Jeg er vild med denne klub i FM14. Jeg har prøvet en gang, men anden gang er lykkens gang, og jeg havde en smuk første sæson!

Startede med at slå Zenit ud af CL-kval med 3-2 samlet efter 2-1 hjemme og 1-1 ude. Jeg fik så store tæv i gruppespillet, hvor jeg havde Arsenal, Juventus og Lyon og først vandt den sjette og sidste kamp med 2-5 ude mod Lyon. De andre tabte jeg.

Ligaen var én lang rutschebane. Jeg havde et vanvittigt efterår, og jeg gik ubesejret igennem 22 kampe, dog med en masse uafgjorte til følge også, men jeg var lige over Real Madrid ved juletid og lå nummer to efter Barcelona der endte med at gå sæsonen ubesejret igennem og vinde rub og stub. Foråret var en lidt anden oplevelse. Det startede pænt med, at jeg smadrede Athletic 3-0 på hjemmebane, men så gik det ned af bakke og Atlético og Valencia nærmede sig med hastige skridt bagfra. Især på udebane, havde jeg store store problemer efter, at jeg i første halvdel af sæsonen havde fået 2-2 på Camp Nou og vundet 1-2 på Bernabeu. På hjemmebane holdte vi dog kadencen og 3-pladsen blev sikret med en 6-1 sejr mod Villarreal. Dermed Champions League igen.

Rub og stub betød også, at jeg ikke fik noget trofæ, selvom det blev til en finale i Copa Del Rey. Barcelona spillede mig baglæns ud af banen, og jeg tabte 4-0 efter en ellers fantastisk semifinale, hvor jeg smadrede Valencia 5-1 på Mestalla og lod mine reserver tabe en lidt for nervepirrende kamp med 2-4 på Anoeta.

Så det blev til gruppespil i CL, 3. plads og finale i Copa Del Rey. Alt i alt meget pænt. Mine helte var min offensiv med Vela, Canales, Griezmann og Prieto der alle tog rigeligt for sig med både mål og assist.

Køb af stadion betød dog også, at mit transferbudget blev noget begrænset. Jeg valgte derfor at takke ja til 255 millioner for Griezmann, som City var så søde at tilbyde. Dem har jeg investeret ret klogt i rigtig mange spillere. Der er også blevet solgt en del af reserverne og ind er kommet hele ni spillere. Det er lidt et sats.

Ron-Robert Zieler - 48 mio,-
Victor Valdés - Fri
Alberto Moreno - 85 mio,-
Federico Fazio - 42 mio,-
Nicola Murru - Fri
Sebastián Cristóforo - 26 mio,-
Franco Zuculini - Fri
Zakaria Bakkali - 105 mio,-
Nathan - 10 mio,-

Det giver en idealopstilling der er således.

Valdés
C. Martínez - Fazio - I. Martínez - Moreno
Zuculini/Cristóforo - Pardo
Prieto - Canales - Bakkali
Vela


Og en reserveopstilling der er således
Zieler/Bravo
Zaldua - Ansotegi - Gaztañaga - Murru
Zuculini/Cristóforo - Dos Santos
Bruno - Nathan - Castro
Seferovic


Alt i al god bredde især i offensiven og på midtbanen, men ikke mindst målmandsposten, hvor jeg har Valdés, Zieler OG Claudio Bravo der samtidig er blevet målmandstræner og har så pæne stats, at han nok os bliver min assistent, når han er færdig med sin Pro-licens. Det er total overflod, og det var heller ikke meningen. Hentede Zieler ind for at have god bredde, men købte ham allerede om vinteren, og jeg havde ikke lige forudset, at jeg ville lande Valdés.

Håbet er bare, at de mange nye spillere kan finde hurtigt sammen. Det har set positivt ud indtil videre med 1-1 ude mod Celta, hvorefter jeg skilte Valladolid ad. Supercopa, har jeg igen fået lammetæv af Barcelona der er helt ustyrlige mod mig, men Champions League tegner nogenlunde lovende i en gruppe med Celtic, Porto og Dortmund, så der vil jeg gerne videre, men heldigvis forventes der kun gruppespil af bestyrelsen.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010