home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 441 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Spillere til MLS
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spillere til MLS  (Læst 9925 gange)
20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Spillere til MLS
« : 08 Mar 2014, 17:08 »

Først og fremmest, så er jeg i tvivl om indlægget bliver postet i rigtig kategori.

Men til min idé. Jeg er gået lidt død i FM, og har derfor i tankerne at starte op med en klub i MLS. Derudover overvejer jeg at lave Miamis kommende hold, som Beckham er involveret i. Så har i brugbar viden omkring det kommende hold, så skriv i denne tråd.

Men for at kende bare lidt spillere, så har jeg tænkt mig via editor at arrangere nogle klubskifter. Jeg tænker at specielt gamle spillere søger mod USA. Derfor kunne jeg godt bruge lidt hjælp. Kender I til nogle spillere som har været linket sammen med en amerkansk klub? Hvis ja, så skriv!

Jeg har ikke undersøgt hvem de er linket sammen med, endnu. Men disse spillere kan jeg ihvertfald huske har været nævnt have en fremtid i USA:
Frank Lampard, Ronaldinho, Xavi og mener også Carles Puyol har været rygtet til MLS, efter han har annonceret sit stop i Barcelona.
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillere til MLS
« Svar #1: 08 Mar 2014, 17:52 »

Lige en lille ting du skal huske.

Klubber i MLS må højst have et hvis antal udlændinger i deres trup.

Desuden kan en klub højst have 2-3 dedikeret spillere (spillere som overskrider lønloftet i USA.

Så hvis du vil lave en realistisk klub, så kan du ikke have for mange tidligere eller nuværende storspillere.

Ellers synes jeg det er et spændende projekt Smiley
Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spillere til MLS
« Svar #2: 08 Mar 2014, 20:14 »

Nå, jeg har oprettet et prøvespil.

"Ukendte" amerikanske spillere som er skiftet klubber i ligaen har jeg ikke flyttet i ligaen, da jeg ikke registrere om de spiller det rigtige sted.

Stjerner som Michael Bradley, Jermain Defoe, (knap så stor stjerne) Michael Parkhurst m.fl. har jeg flyttet til de rigtige klubber, via editor. Dertil har jeg arrangeret at Lampard, Ronaldinho, Xavi og Riquelme skifter til hver sin klub, for at jeg kender lidt spillere.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010