home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 445 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Drømmeholdet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Drømmeholdet  (Læst 15051 gange)
Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drømmeholdet
« Svar #15: 22 Feb 2014, 11:13 »

Jeg vil da også komme med mit drømmehold, som det ser ud lige nu.

                   Neuer
Lahm  David Luiz  Marc Bartra  Alaba
                  Busquets
Hazard  Wilshere  Thiago  Neymar
                    Messi

Jeg har valgt at mit hold skal spille en 4-1-4-1 som man ser bayern gøre det. Flydende pasningsspil med en masse boldbesiddelse, derudover er der tre lynhurtige spillere i offensiven, som alle kan afgøre en kamp på egen hånd, og være dødbringende på kontra.

Manuel Neuer i målet giver sig selv, han er simpthen verdensklasse, og for mig at se den bedste sweeper målmand der er i øjeblikket. Han kan stå stille i en hel kamp, men hiver alligevel en klasseredning op når det gælder.

På højrebacken er Philip Lahm valgt. Personligt mener jeg at pladsen de seneste år har været en kamp mellem alves og lahm, alves var dog overhovedet ikke inde i billedet, da han er faldet så meget i niveau, især i denne sæson. Lahm er jo en fantastisk fodboldspiller, og kan dække næsten alle positioner på banen. Ingen tvivl om at han skulle vælges.

Midterforsvaret er nok det der vil være flest spørgsmålstegn ved. Jeg elsker simpelthen David Luiz som type. Han er simpelthen så voldsom i sine handlinger nogle gange, men jeg synes alligevel at han er en virkelig fed fodboldspiller. Samtidig er han jo teknisk god. Marc Bartra er nok det største spørgsmålstegn. Men oven på sidste sæsons skuffende præstationer synes jeg virkelig at han har rejst sig i år. I min optik har han været Barcelonas klart bedste forsvarsspiller i de kampe han har spillet, at han ikke har fået flere kampe er simpelthen uforståeligt. Han er kølig, god med bolden, fremragende mand mod mand og har en god forudseenhed. Min favorit forsvarsspiller i øjeblikket.

Alaba behøves der ikke siges noget til. Manden er fantastisk.

Busquets er en spiller jeg virkelig beundrer. At han er så hadet en fodboldspiller er for mig en gåde. Men det kan kun have noget at gøre med hans til tider overdrevne fald. Jeg synes at han er genial og en stensikker mand på mit hold. Alt hvad han gør virker så elegant.

Hasard er valgt på baggrund af een igangværende sæson. Hold kæft hvor har han bare været fremragende i stort set alle kampe! Genial fodboldspiller. Hurtig, teknisk stærk godt skud. Derudover arbejder han også godt i defensiven.

Hans modstykke på den anden kant Neymar, er en spiller vi i min optik endnu ikke har set det bedste fra i Barcelona. På trods af skader, har han haft en mere end godkendt sæson i catalonien og når han forhåbentlig snart rammer sit top niveau tror jeg at han er en modspiller modstanderen vil have mareridt om før hver kamp. Derudover synes jeg også at han viser at han vil arbejde defensivt for holdet.

Centralt ligger wilshere og Thiago. To meget elegante spillere, begge god pasningsspillere og begge med god teknik. Hvor Thiago er lidt mere elegant, er Wilshere en sand kriger der aldrig nogensinde giver op, og giver sig 120 % i samtlige taklinger, selvom hans hold måtte være foran 5-0 og der er spillet 89 minutter.

Helt fremme ligger Messi. En gudbenådet fodboldspiller, som i min optik, stadig er verdens bedste. Selvfølgelig skal han være på mit hold.
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drømmeholdet
« Svar #16: 22 Feb 2014, 11:50 »

                          Neuer
Zabaleta - Kompany - Thiago Silva - Lahm
             Yaya Toure - De Rossi
    Silva                                  Ronaldo
             Luis Suarez - Zlatan

Det er mit drømmehold i en 4-4-2.

Forsvaret

Neuer er den bedste i verden på sin plads, så der var for mig ingen tvivl der. Zabaleta var jeg heller ikke i tvivl om. 100 procent arbejdsindsats begge veje hver eneste kamp. Han er en af verdens bedste backs, og en spiller jeg virkelig værdsætter.
Det betyder, at Lahm havner på venstrebacken - for ham skal jeg have med. Han er en fantastisk alsidig spiller, der er lige så god på venstrebacken som på højrebacken.
Midterforsvaret giver lidt sig selv. De to bedste i verden så ingen overraskelser der.

Midtbanen

Yaya Toure har været outstanding i denne sæson, synes jeg. Han besidder alle facetter i sit spil og sørme, om han så ikke lige har udviklet sig til et frisparksmonster over sommerferien!! Verdens bedste midtbanespiller, hvis I spørg mig.
De Rossi er jeg virkelig også stor fan af! En fighter med stort F, gudsbenået tackler og pasningssikker - lige de kvaliteter jeg leder efter hos en defensiv midtbanespiller.
Silva, en af fodboldens bedste playmakere spiller på højrekanten, så han kan trække ind i mellemrummet og gøre, hvad han gør bedst. 
Ronaldo på venstrekanten siger sig selv, synes jeg. Verdens bedste fodboldspiller på sin favorit position!!

Angrebet

Så er vi kommet til angrebet, hvor jeg har valgt at spille med to decideret angribere, som man ellers ikke ser så tit i dag.
Luis Suarez er med, fordi han simpelthen har været ustoppelig i denne sæson. I offensiven får han en fri rolle, hvor han en gang imellem kan søge ud på kanten, som Silva ofte lader fri. I defensiven kan han jagte bolden og genere modstandernes forsvar.
Zlatan er verdens bedste angriber og en af mine yndlingsspillere, så selvfølgelig er han med Smiley
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drømmeholdet
« Svar #17: 24 Feb 2014, 11:46 »

Min fodboldfilosofi er selvfølgelig totalfodbold. Jeg vil underholde publikum heller vinde 5-4 end 1-0.
Som træner for holdet, har jeg været så heldig og få selveste Johan Cruyff til at gøre comeback Opstemt

Som målmand på mit hold Petr Cech, som jeg stadig mener er verdens bedste, ret klart faktisk.

I bagkæden Koscielny, Silva og Luiz. Koscielny er imo PL bedste forsvarspiller de seneste par år, Luiz er jeg tosset med og tror han passer perfekt ind på mit hold og Silva siger vel sig selv.

På midtbanen Toure, Vidal og Iniesta. De to første nævnte er verdens to bedste beggeveje midtbanespillere og Iniesta's teknik og overblik er guld værd for mit hold.

Ronaldo, Hazard, Suarez og Messi. Ronaldo er en målmaskine og sindsyg atlet, naturligvis skal han på mit hold. Hazard og Suarez er igang med en utrolig sæson, begge er målfarlig især Suarez og begge er gode til at skabe tid og plads til deres medspillere. Messi er Messi, verdens bedste og historiens bedste, selvfølgelig skal han være stjernen og anføre på mit hold.

« Seneste Redigering: 24 Feb 2014, 11:52 af Messi1987 » Logged

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Drømmeholdet
« Svar #18: 24 Feb 2014, 12:00 »

Jeg vil da også komme med mit drømmehold, som det ser ud lige nu.

                   Neuer
Lahm  David Luiz  Marc Bartra  Alaba
                  Busquets
Hazard  Wilshere  Thiago  Neymar
                    Messi

Jeg har valgt at mit hold skal spille en 4-1-4-1 som man ser bayern gøre det. Flydende pasningsspil med en masse boldbesiddelse, derudover er der tre lynhurtige spillere i offensiven, som alle kan afgøre en kamp på egen hånd, og være dødbringende på kontra.

Manuel Neuer i målet giver sig selv, han er simpthen verdensklasse, og for mig at se den bedste sweeper målmand der er i øjeblikket. Han kan stå stille i en hel kamp, men hiver alligevel en klasseredning op når det gælder.

På højrebacken er Philip Lahm valgt. Personligt mener jeg at pladsen de seneste år har været en kamp mellem alves og lahm, alves var dog overhovedet ikke inde i billedet, da han er faldet så meget i niveau, især i denne sæson. Lahm er jo en fantastisk fodboldspiller, og kan dække næsten alle positioner på banen. Ingen tvivl om at han skulle vælges.

Midterforsvaret er nok det der vil være flest spørgsmålstegn ved. Jeg elsker simpelthen David Luiz som type. Han er simpelthen så voldsom i sine handlinger nogle gange, men jeg synes alligevel at han er en virkelig fed fodboldspiller. Samtidig er han jo teknisk god. Marc Bartra er nok det største spørgsmålstegn. Men oven på sidste sæsons skuffende præstationer synes jeg virkelig at han har rejst sig i år. I min optik har han været Barcelonas klart bedste forsvarsspiller i de kampe han har spillet, at han ikke har fået flere kampe er simpelthen uforståeligt. Han er kølig, god med bolden, fremragende mand mod mand og har en god forudseenhed. Min favorit forsvarsspiller i øjeblikket.

Alaba behøves der ikke siges noget til. Manden er fantastisk.

Busquets er en spiller jeg virkelig beundrer. At han er så hadet en fodboldspiller er for mig en gåde. Men det kan kun have noget at gøre med hans til tider overdrevne fald. Jeg synes at han er genial og en stensikker mand på mit hold. Alt hvad han gør virker så elegant.

Hasard er valgt på baggrund af een igangværende sæson. Hold kæft hvor har han bare været fremragende i stort set alle kampe! Genial fodboldspiller. Hurtig, teknisk stærk godt skud. Derudover arbejder han også godt i defensiven.

Hans modstykke på den anden kant Neymar, er en spiller vi i min optik endnu ikke har set det bedste fra i Barcelona. På trods af skader, har han haft en mere end godkendt sæson i catalonien og når han forhåbentlig snart rammer sit top niveau tror jeg at han er en modspiller modstanderen vil have mareridt om før hver kamp. Derudover synes jeg også at han viser at han vil arbejde defensivt for holdet.

Centralt ligger wilshere og Thiago. To meget elegante spillere, begge god pasningsspillere og begge med god teknik. Hvor Thiago er lidt mere elegant, er Wilshere en sand kriger der aldrig nogensinde giver op, og giver sig 120 % i samtlige taklinger, selvom hans hold måtte være foran 5-0 og der er spillet 89 minutter.

Helt fremme ligger Messi. En gudbenådet fodboldspiller, som i min optik, stadig er verdens bedste. Selvfølgelig skal han være på mit hold.

Lige et par hurtige; Bartra over spillere som Ramos, Kompany, Silva osv?
- Helt ærligt.. Mener du selv, at Bartra er bedre end disse? Jeg kar kun sagt tre navne og han er vel ret beset ikke engang i nærheden af disse tre. Et talent, javist- men bliver han nogensinde en verdensklasse stopper?

Neymar over Ronaldo? Neymar...... Over Ronaldo?  Opstemt Du skulle vel aldrig være Barca mand, vel?

Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drømmeholdet
« Svar #19: 24 Feb 2014, 13:15 »

Min fodboldfilosofi er selvfølgelig totalfodbold. Jeg vil underholde publikum heller vinde 5-4 end 1-0.
Som træner for holdet, har jeg været så heldig og få selveste Johan Cruyff til at gøre comeback Opstemt

Som målmand på mit hold Petr Cech, som jeg stadig mener er verdens bedste, ret klart faktisk.

I bagkæden Koscielny, Silva og Luiz. Koscielny er imo PL bedste forsvarspiller de seneste par år, Luiz er jeg tosset med og tror han passer perfekt ind på mit hold og Silva siger vel sig selv.

På midtbanen Toure, Vidal og Iniesta. De to første nævnte er verdens to bedste beggeveje midtbanespillere og Iniesta's teknik og overblik er guld værd for mit hold.

Ronaldo, Hazard, Suarez og Messi. Ronaldo er en målmaskine og sindsyg atlet, naturligvis skal han på mit hold. Hazard og Suarez er igang med en utrolig sæson, begge er målfarlig især Suarez og begge er gode til at skabe tid og plads til deres medspillere. Messi er Messi, verdens bedste og historiens bedste, selvfølgelig skal han være stjernen og anføre på mit hold.



Hvad skal man også med et forsvar..

Neuer
Lahm Kompany Thiago Silva Alaba
Toure Busquets Vidal
Messi Suarez/Zlatan Ronaldo
« Seneste Redigering: 24 Feb 2014, 13:20 af Schytte » Logged


MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Drømmeholdet
« Svar #20: 24 Feb 2014, 13:21 »

Lige et par hurtige; Bartra over spillere som Ramos, Kompany, Silva osv?
- Helt ærligt.. Mener du selv, at Bartra er bedre end disse? Jeg kar kun sagt tre navne og han er vel ret beset ikke engang i nærheden af disse tre. Et talent, javist- men bliver han nogensinde en verdensklasse stopper?

Neymar over Ronaldo? Neymar...... Over Ronaldo?  Opstemt Du skulle vel aldrig være Barca mand, vel?


Nu er det sådan, at tråden handler om, hvordan man vil sammensætte sit EGET drømmehold til den spillestil, man ønsker.

Jeg har selv valgt Jesús Navas, og han ville næppe være på mit hold, hvis jeg bare skulle finde verdens 11 bedste.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drømmeholdet
« Svar #21: 24 Feb 2014, 13:49 »

Jeg vil da også gerne give mit besyv med her. Jeg vil prøve at tage udgangspunkt i en 4-2-3-1 opstilling samt at skabe et hold der er sammensat med en ordentlig balance.

Målmand: Manuel Neuer
For mig at se er der ingen over eller ved siden at Manuel Neuer i disse år. Petr Cech er en klassekeeper, ingen tvivl om det, det samme er Courtois, Valdes, Casillias og Hugo Lloris, men der er ingen der når Neuer til sokkeholderne. Han er så dominerende at han er selvskreven til dette hold.

Firebackkæden: Phillip Lahm - Thiago Silva - Sergio Ramos - David Alaba
På backerne er der plads til endnu to spillerne fra Bayern München. Jeg har stor respekt for München, netop fordi de ikke har verdens bedste spiller, men deres hold er i min optik verdens bedste, det er så homogent og dominerende, og det samme er Lahm og Alaba, og derfor er de at finde på backerne på mit hold. Thiago Silva er verdens bedste forsvarsspiller i min optik, utrolig komplet og selvskreven til holdet. Sergio Ramos er no nonsense, knaldhård og til tider en et svin på en fodboldbane, men angriberne slår sig på ham og derfor er han med her.

Midtbanen: Yaya Touré - Javi Martinez - Eden Hazard - Lionel Messi - Thomas Müller
På de to centrale midtbanepladser er Yaya Touré og Javi Martinez valgt. Det er begge spillere der kan være med i begge felter, og samtidig kan lukke fuldstændig af for modstanderne foran firebackkæden, og det bliver vægtet meget hos mig. Det sammenholdt med at Yaya Touré for mig er verdens bedste centrale midtbanespiller gør, at der er valgt som der er. Arturo Vidal var også med inden i billedet, ligesom Sweinsteiger og Gerrard også var det. Sidstnævnte dog kun på grund af min forblindelse overfor ham.
Offensivt på midtbanen er Eden Hazard, Messi og Müller valgt. Hazard fordi at han ganske enkelt er fantastisk, der er et eller andet over ham der tiltaler mig utrolig meget, så derfor er han med. Messi er med fordi han er fantastisk til at iscenesætte sine medspillere, score mål og tiltrække sig opmærksomheden fra forsvarsspillerne, og derfor skabe masser af plads. Han er valgt i stedet for Ronaldo, da Messi altid har været nummer et for mig. Den største respekt for Ronaldo, som hvis det blot handlede om at liste de elleve bedste spillere, var valgt foran både Hazard og Müller. Thomas Müller er med på grund af hans kæmpe motor, som virkelig vil kunne bidrage med noget andet end alt det fine og kreative fra de to andre offensive midtbanespillere.

Angreb: Luis Suarez
Et valg med brystkassen, som er farvet med Liverpools logo. Han er en komplet angriber, der på det seneste har vist at han høre til den absolutte verdenselite. Samtidig har han vist hans evne som assistspiller, udover blot at score selv. Jeg vil derfor tro at han ville kunne gå godt i spænd med Messi på banen, hvor de to ville kunne bygge position mange gange i løbet af en kamp, og virkelig udnytte pladsen.
Andre der var i tankerne var Lewandowski, bare fordi han er så kølig som han er. Zlatan, fordi han er badass og Ronaldo, fordi han er en fastastisk fodboldspiller.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drømmeholdet
« Svar #22: 24 Feb 2014, 13:57 »

Lige et par hurtige; Bartra over spillere som Ramos, Kompany, Silva osv?
- Helt ærligt.. Mener du selv, at Bartra er bedre end disse? Jeg kar kun sagt tre navne og han er vel ret beset ikke engang i nærheden af disse tre. Et talent, javist- men bliver han nogensinde en verdensklasse stopper?

Neymar over Ronaldo? Neymar...... Over Ronaldo?  Opstemt Du skulle vel aldrig være Barca mand, vel?


Nu er det jo sådan at det er MIT drømmehold, ikke DIT. Du skal da være velkommen til at ligge dit hold op. Jeg er da godt klar over at der er en hel del spillere, som er bedre end Bartra, det er bare ikke spillere jeg vil have på mit hold Wink

Hvis Neymar havde spillet i santos havde jeg stadig valgt ham over Ronaldo, så det har intet at gøre med om jeg er Barca fan eller ej. Jeg har aldrig kunne lide Ronaldo, så hvorfor skulle han på? Men igen, sæt dit eget hold, så kan du vælge alle de spillere du vil mulle.
Logged

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Drømmeholdet
« Svar #23: 25 Feb 2014, 18:15 »

Nu er det jo sådan at det er MIT drømmehold, ikke DIT. Du skal da være velkommen til at ligge dit hold op. Jeg er da godt klar over at der er en hel del spillere, som er bedre end Bartra, det er bare ikke spillere jeg vil have på mit hold Wink

Hvis Neymar havde spillet i santos havde jeg stadig valgt ham over Ronaldo, så det har intet at gøre med om jeg er Barca fan eller ej. Jeg har aldrig kunne lide Ronaldo, så hvorfor skulle han på? Men igen, sæt dit eget hold, så kan du vælge alle de spillere du vil mulle.

Jeg havde så ikke lige læst den linie, hvor der stod man ikke måtte spørge til andres hold!  Wink Handler et forum som dette netop ikke om at diskutere og spørge ind til hvad de andre mener? Jeg er da godt klar over, at det er DIT hold og ikke MIT hold. Det skal der ikke være nogen tvivl om! Men derfor må jeg vel godt spørge til det? Ellers så tror jeg sgu det ville gå hen og blive en smule kedeligt.

- Jeg er da ked af, hvis du følte dig trådt på, da jeg spurgte til dit hold. Men se det da som interesse i stedet for et angreb!

Kommentaren "mulle" må stå for egen regning.. Det er vel i bund og grund ikke tegn på andet, end at man ikke kan holde en diskussion på et normalt niveau! Men det glemmer vi bare!  Smiley
Logged

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Drømmeholdet
« Svar #24: 25 Feb 2014, 18:21 »

Nu er det jo sådan at det er MIT drømmehold, ikke DIT. Du skal da være velkommen til at ligge dit hold op. Jeg er da godt klar over at der er en hel del spillere, som er bedre end Bartra, det er bare ikke spillere jeg vil have på mit hold Wink

Hvis Neymar havde spillet i santos havde jeg stadig valgt ham over Ronaldo, så det har intet at gøre med om jeg er Barca fan eller ej. Jeg har aldrig kunne lide Ronaldo, så hvorfor skulle han på? Men igen, sæt dit eget hold, så kan du vælge alle de spillere du vil mulle.

Du har ret i, at det jo er et drømmehold og ikke det hold som du synes er stærkest position for position. I bund og grund handler det her om hvilke spiller man bedst kan li' og derfor forstår jeg da godt hvorfor du har valgt Neymar fremfor Ronaldo! Det må så være forskellen på Drømmeholdet og Verdensholdet. Det er så også den eneste gang jeg har taget fejl i den her "diskussion"!  Smiley
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drømmeholdet
« Svar #25: 25 Feb 2014, 18:33 »

Ingen tvivl om at du må spørge ind til mit hold. Det skal du være velkommen til. Jeg havde dog foretrukket at du spurgte, hvorfor jeg havde valgt Bartra istedet for at nævne spillere som er bedre end han er. For det er jeg da godt klar over der er Smiley derfor blev jeg også lidt irrititeret eftersom det jo ikke er et verdenshold.
Mulle tager jeg på mine skuldrer, det kom i irritation.
Men du skal da være velkommen til at spørge ind til mine valg Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drømmeholdet
« Svar #26: 15 Dec 2014, 14:48 »

Drømmeholdet



                             Neuer
    Ivanovic – Kompany – Silva – Alaba
                         Vidal – Matic
Müller                     Oscar              Hazard
                          Mandzukic

Sjovt at kigge tilbage på ens hold for knap et år siden. Jeg ville ikke lave mange ændringer. Måske vil jeg bytte Mandzukic med Messi, men så måske ikke alligevel. Måske skulle Boateng spille, men tja tjo. Ellers så er disse 11 stadig et fint bud på min startellever. Nogle af jer der kom med et hold dengang, der ville lave ændringer den dag i dag?
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Drømmeholdet
« Svar #27: 15 Dec 2014, 14:51 »

Stærkt hold Smiley

Uden at have læst dine argumenter kan man godt se, at du ligger vægt på spillere der kan arbejde begge veje. Hvilket også betyder jeg ingengang gider nævnte Ronaldo, da han slet ikke passer ind på det hold Smiley

Jeg tror jeg havde valgt Rooney oppe foran men ellers er jeg langt hen af vejen helt enig med dig : 
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drømmeholdet
« Svar #28: 15 Dec 2014, 16:04 »

Stærkt hold Smiley

Uden at have læst dine argumenter kan man godt se, at du ligger vægt på spillere der kan arbejde begge veje. Hvilket også betyder jeg ingengang gider nævnte Ronaldo, da han slet ikke passer ind på det hold Smiley

Jeg tror jeg havde valgt Rooney oppe foran men ellers er jeg langt hen af vejen helt enig med dig : 
Det er ikke helt forkert. Ronaldo har ikke noget at gøre på mit hold. Skulle jeg vælge sådan en type, havde jeg også valgt Messi, som jeg synes er en bedre spiller.
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drømmeholdet
« Svar #29: 15 Dec 2014, 23:18 »

Har du en manlove for Vidal siden du vil beholde ham på holdet? Langt væk fra sit tidligere niveau.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010