home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 325 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Eintracht Braunschweig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Eintracht Braunschweig  (Læst 7443 gange)
sebber1234
Gæst
 
Eintracht Braunschweig
« : 20 Feb 2014, 13:13 »

Er der nogen, der er gået i krig med denne - mildest talt - ret svære udfordring, der hedder  Eintracht Braunschweig?

Ingen Transfer Budget, og det klart svageste hold i Bundesligaen.

Jeg regner selv med at gå i gang med dem - dog nok først efter opdateringen Smiley

Men hvis nogen har gode råd omkring dem er jeg "All ears"!

Smiley
Logged

kasper.rytter
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #1: 20 Feb 2014, 16:18 »

Et enkelt godt råd er at holde på Orhan Ademi. Han kan virkelig blive en stjerne, din klubs status taget i betragtning.
Logged

Forza Parma

sebber1234
Gæst
 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #2: 21 Feb 2014, 20:05 »

Skal så småt til at i gang med sæsonen nu.

Træningskampe og pokalkamp er overstået.

Jeg er faktisk overrasket over mine resultater indtil videre. Jeg har kun tabt mod hold jeg anser for at være en del niveauer over mig selv så indtil videre kører det.

Dog er der en meget stram økonomi, og mange af spillerne har kontraktudløb om 1 år. Derfor håber jeg, at fyre en god halvsæson af så der kan komme nogle penge i kassen.


Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #3: 22 Feb 2014, 14:59 »

Et enkelt godt råd er at holde på Orhan Ademi. Han kan virkelig blive en stjerne, din klubs status taget i betragtning.
Har slet ikke kunnet få gang i ham. Han har ikke scoret ét eneste mål endnu.
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #4: 22 Feb 2014, 15:14 »

Note til alle, der følger med i denne her tråd - tag at starte op med Eintracht Braunschweig.
Du kommer igennem hele følelsesregisteret.

Jeg er nu 23 kampe henne i sæsonen, og mine personlige forventninger er blevet mere end indfriet! Jeg havde regnet med, at vi gennem hele sæsonen ville ligge og skulle kæmpe i bunden, og at vi først i de sidste kampe ville finde ud af om den stod på 1. eller 2. Bundesliga næste sæson.
Men spillerne har været helt fantastiske og vist gejst og gå-på-mod selv når deres træner har været helt nede i kulkælderen.

Det afspejler sig på tabellen pt. - i skrivende stund ligger vi på en - for vores vedkommende - helt fantastisk 11. plads med 10 point ned til nedryknings play-off.




Udover har der været nogle helt fantastiske resultater indimellem. Specielt de 2 sidste kampe er jeg meget stolt over. Vi starter med at komme bagud 2-0 mod Leverkusen, men på en helt fantastisk fighter-indsats lykkedes det os at vende kampen på hovedet, og score 3 mål.

Dernæst kom kampen mod Bayern München - jeg havde på forhånd ikke levnet os nogle chancer overhovedet, og ville bare have en god indsats fra drengene. Da min midtbane derudover blev ramt af en udvisning i 1. halvleg havde jeg regnet med en ren nedslagtning, men igen tog gutterne r*ven på deres pessimistiske træner. Endnu en fremragende fighter-indsats gav resultatet
1-0!!! Til lille upåagtede Braunschweig!

Jeg tror nok mine tyske medborgere hernede i Sydtyskland kunne høre mig, da kampen var færdig!



Som det også kan ses på mine resultater spiller jeg mange uafgjorte kampe med få mål. Derfor håber jeg at kunne finde en angriber, der lige har den x factor jeg mangler oppe foran til at afgøre de helt tætte kampe.
Hvis bare jeg kunne vinde 1/3 af de uafgjorte kampe ville jeg gå så langt til at sige, at jeg ikke skulle bekymre mig om nedrykning mere.


Der kommer endnu en update, når sæsonen er færdig.

Jeg svarer gerne på spørgsmål Smiley
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #5: 22 Feb 2014, 21:26 »

jeg prøver at tag udfordringen op og ser hvad jeg kan gøre med dem.. starter nu her.. hvordan stiller du op?? og hvad har du gjort i din opstart??
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #6: 22 Feb 2014, 21:33 »

Jeg hopper også på vognen med Braunschweig Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #7: 22 Feb 2014, 21:35 »

fedt fedt flere der er med skal nok blive sjovt at se hvad vi enkelte kan nå med dem
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #8: 22 Feb 2014, 23:40 »

Fedt, at I er hoppet med!! Det er en fed udfordring!

Jeg har dog valgt, at kvitte jobbet i Braunschweig, da bestyrelsen og jeg ikke havde de samme ambitioner.
SC Heerenveen bliver den nye udfordring for mig. De rykkede ned fra Æresdivisionen, og nu skal de op med det samme Smiley


Mht. opstilling, og hvad jeg gjorde i opstarten:

Jeg kan desværre ikke give jer SS, da jeg som sagt ikke er i klubben mere.


Jeg stillede op i en 4-4-2 med standardindstilling erne for forsvaret.

Midtbanen: 2 brede midtbanespillere (O) og hvor de centrale havde indstillingerne felt-til-felt (S) og boldvindende midtbanespiller (D). Når jeg spillede mod de store hold stillede jeg med en def. midtbane (D) for at stabilisere midtbanen.

Angrbet: Her brugte jeg den normale med en fremskudt angriber (O), og en dybdeliggende (S)

Jeg satte mentaliteten til defensiv med stram organisation, da jeg jo mener man har det svageste hold i ligaen by far. Det har givet perioder både med gode resultater, men også perioder hvor det er gået knap så godt. Men det er jo meget normalt når man er bundhold Smiley

Mine råd vil være, at få styrket målmandsposten, da det ikke er meget kvalitet man har der. Derudover vil en ekstra angriber heller ikke gøre noget, da jeg egentlig kun fik gang i Torsten Oehrl.


I opstarten gjorde jeg ikke meget andet end selv at stå for træningskampene. Det er mit første "rigtige" spil i FM14 så jeg lærer endnu Smiley

Hvis I har andre spørgsmål spørger I bare Wink
« Seneste Redigering: 22 Feb 2014, 23:50 af sebber1234 » Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #9: 23 Feb 2014, 08:48 »

hvorfor rykkede du videre ?? og hvad blev du i første sæson??
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #10: 23 Feb 2014, 09:19 »

Enig! Ikke meget udfordring i at være dem i en sæson, for så at hoppe videre Smiley En del af FM er at overkomme udfordringerne på vejen, mod at gøre Braunschweig et konkurrence dygtigt hold, forhåbentlig i toppen af Bundesligaen (mit mål i hvert fald).

Så hvorfor rykkede du videre?

Jeg vil egentlig også gerne vide, om der er efterspørgsel efter nogle af ens spillere, eftersom jeg godt kunne forestille mig at jeg ville af med nogen
« Seneste Redigering: 23 Feb 2014, 09:21 af boxx0775 » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #11: 23 Feb 2014, 09:32 »

boxx0775 hvor langt er du nået?? og hvordan går det??

Jeg har her op til sæson start prøvet at skille mig af med nogle af spillerne for at have lidt på kiste bunden i spiller budget til når jeg rammer januar. for så vil jeg prøve at hente nogle gratis spiller til den nye sæson da jeg mener der skal forstærkes en del. i sær målmands posten. men der har jeg en del i kikkerten til den nye sæson. og der kommer en del gode målmand på fri transfer.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #12: 23 Feb 2014, 09:39 »

boxx0775 hvor langt er du nået?? og hvordan går det??

Jeg har her op til sæson start prøvet at skille mig af med nogle af spillerne for at have lidt på kiste bunden i spiller budget til når jeg rammer januar. for så vil jeg prøve at hente nogle gratis spiller til den nye sæson da jeg mener der skal forstærkes en del. i sær målmands posten. men der har jeg en del i kikkerten til den nye sæson. og der kommer en del gode målmand på fri transfer.

Jeg startede sent i går, så jeg er først igang med træningskampene op til sæsonen. Jeg ville gerne skille mig af med nogle spillere, men siden der ikke er mange som er efterspurgte, tror jeg ikke det sker. Frie transfers, er jeg heller ikke sikker på der bliver mange af, eftersom jeg ikke føler jeg kan få den rette kvalitet på de positioner jeg søger.

Eksempelvis målmand. Daniel Davari er en ganske habil målmand samt han kun er 25 år, så der er potentiale i ham. Jeg kan ikke finde kvalitet der som forbedrer denne position. Det næste er det centrale forsvar. Er heller ikke sikker på jeg kan finde spillere der har kvalitet nok til at spille i bundesligaen, så jeg starter med at forsøge at overkomme dette problem gennem min taktik, ved at anvende de ganske gode defensive midtbanespillere.

Men jeg ved endnu ikke helt hvordan det kommer til at gå. Har spillet 2 venskabskampe med 2 sejre til følje. Så på denne baggrund er jeg godt tilfreds.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

sebber1234
Gæst
 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #13: 23 Feb 2014, 09:42 »

Jeg overvejede selv at hente Manuel Friedrich på fri transfer (Jeg spiller ikke med update endnu).

Derudover så er der en meget løntung angriber på 2. holdet. En canadier - han trækker 110k hjem om ugen, og er slet ikke de penge værd. Et godt råd er at få ham væk.
« Seneste Redigering: 23 Feb 2014, 09:44 af sebber1234 » Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #14: 23 Feb 2014, 09:44 »

ikke dårligt jeg er så lidt inde i sæsonen nu og jeg har ikke tabt en kamp så jeg er ganske tilfreds. mit mål er at se om jeg kan slutte midt i tabellen også få forstærket mit hold næste år. til en bedre placering måske europa. men der skal udskiftning til
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010