home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 373 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hjælp til russisk fodbold !
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp til russisk fodbold !  (Læst 1199 gange)
Casper2000
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hjælp til russisk fodbold !
« : 04 Feb 2014, 12:11 »

Hej med jer derude.

Jeg er er ret ny i gamet og søger derfor lidt hjælp.
Jeg har startet et helt nyt game, hvor jeg startede uden job og bliver så ansat i Spartek Nalchik (Russisk 1 division's klub)
Mit problem er jeg intet transfer budget har og jeg netop har fået ansat en AS - da der heller ikke var dette i klubben, jeg har nu spillet de første to kampe og tabte den 1 1-2 og den anden blev 0-0 - hvis jeg skal opbygge dette hold - til at blive noget virkeligt stort - hvad ville jeres forslag så være ? Skal jeg bygge mit hold med ungdomspiller eller skal jeg gå ud og købe vildt ind på fri transfer ? I må meget gerne komme med en guide da jeg er lidt stock ?

Hilsen
Nybegynderen !
Logged

Mourinho_Sucks
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til russisk fodbold !
« Svar #1: 04 Feb 2014, 12:19 »

Jeg tror ikke der en måde at spille spillet på. Hvad er din måde, at spille på, når du nu ikke har et transferbudget?
Hvis du har et tilstrækkeligt lønbudget, kan der sagtens lokkes gode gratis spillere til, det ville jeg nok vælge. Den russiske liga kan være hård for små hold som ikke har helt store midler at gøre godt med. Hvis du bruger ungdomsspillere, kræver det dog bare at du har nogle ordenlige talenter, ellers giver det bagslag.
Men igen, hvad er dit eget indtryk? Gør hvad du føler er bedst for klubben. Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til russisk fodbold !
« Svar #2: 04 Feb 2014, 12:19 »

Hej Casper2000

Først og fremmest, velkommen til siden..   Peace


Det kan være meget svært at guide dig om hvad der er rigtigt og forkert i forhold til dit hold - Specielt når man ikke kender til holdet..  Smiley

Men såfremt du ønsker at satse på egne talenter, så skal du først og fremmest undersøge hvor gode ungdomsfaciliteter du har. Såfremt de ikke er gode nok, så kan det blive meget svært for dig at satse på egne talenter.

Når det er sagt, så tror jeg også at du hurtigst vil opleve succes ved at købe dig til kvaliteten. Har du pengene til at købe profiler, så kan det være med til at skabe bedre resultater, hvilket vil øge din omsætning samt give dig mulighed for at lokke bedre spillere til klubben.

Har du knap så mange penge, så vil det være en fin ide at satse på unge talenter, udvikle dem og sælge dem til en højere pris, for at få skrabet nogle penge i kassen..
Logged

Casper2000
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til russisk fodbold !
« Svar #3: 04 Feb 2014, 15:15 »

Jeg tror ikke der en måde at spille spillet på. Hvad er din måde, at spille på, når du nu ikke har et transferbudget?
Hvis du har et tilstrækkeligt lønbudget, kan der sagtens lokkes gode gratis spillere til, det ville jeg nok vælge. Den russiske liga kan være hård for små hold som ikke har helt store midler at gøre godt med. Hvis du bruger ungdomsspillere, kræver det dog bare at du har nogle ordenlige talenter, ellers giver det bagslag.
Men igen, hvad er dit eget indtryk? Gør hvad du føler er bedst for klubben. Smiley

Jeg har cirka 100.000 kroner til at bruge på løn udover det jeg bruger nu, - jeg ved ikke helt hvad den nemmeste løsning er
Logged

Casper2000
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til russisk fodbold !
« Svar #4: 04 Feb 2014, 15:17 »

Hej Casper2000

Først og fremmest, velkommen til siden..   Peace


Det kan være meget svært at guide dig om hvad der er rigtigt og forkert i forhold til dit hold - Specielt når man ikke kender til holdet..  Smiley

Men såfremt du ønsker at satse på egne talenter, så skal du først og fremmest undersøge hvor gode ungdomsfaciliteter du har. Såfremt de ikke er gode nok, så kan det blive meget svært for dig at satse på egne talenter.

Når det er sagt, så tror jeg også at du hurtigst vil opleve succes ved at købe dig til kvaliteten. Har du pengene til at købe profiler, så kan det være med til at skabe bedre resultater, hvilket vil øge din omsætning samt give dig mulighed for at lokke bedre spillere til klubben.

Har du knap så mange penge, så vil det være en fin ide at satse på unge talenter, udvikle dem og sælge dem til en højere pris, for at få skrabet nogle penge i kassen..

Så det ville sige at jeg skal satse på at få lidt penge i kassen og undgå nedrykning - hvor gode træningsfacliter skal man have føre at ens ungdomspiller blive gode ?
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til russisk fodbold !
« Svar #5: 04 Feb 2014, 15:24 »

Du skal have gode ungdomsspillere før de bliver gode Smiley Hvis du fuldt ud satser på ungdommen, så er det nok smart at have gode faciliteter, men hvis du måske har en enkelt spiller med et stort potentiale, skal han nok blive god så længe dine faciliter ikke er 'skrabede' eller noget lignende.

Vil også mene at du skal forsøge at hente så gode spillere og prøve at rykke op så hurtigt som muligt - du vil automatisk få en langt større indtjening af at rykke op, bl.a. pga af tv-penge, og pengepræmier for slutplacering osv. Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010