home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 189 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  ADO Den Haag
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: ADO Den Haag  (Læst 1906 gange)
22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
ADO Den Haag
« : 01 Feb 2014, 13:36 »

Ado Den Haag




ADO Den Haag er en hollandsk fodboldklub fra regeringsbyen Haag. Klubben spiller i den bedste række, Æresdivisionen, hvortil de senest rykkede op i 2008. ADO Den Haag blev stiftet den 1. februar 1905, og spiller sine hjemmekampe på Den Haag Stadion.

ADO Den Haag har to gange, i 1942 og 1943 sikret sig det hollandske mesterskab og to gange, i 1968 og 1975 har man vundet landets pokalturnering.


Trup
Truppen i ADO er overraskende ung og talentfuld. En startopstilling der er stærk hele vejen rundt, krydret med en hel mase unge talenter, både på 1. holdet men også i reservetruppen og på u-19 holdet vrimler det med unge hollandske, undskyld - nederlandske, talenter.
På højrebakken finder vi evighedstalentet, Gianna Zuiverloon, som efter forholdene er en helt fantastisk spiller at have i truppen!
Klubben er desuden af medierne forudsagt til at lande på en 10. plads, og bestyrelsen forventer nogenlunde det samme, så der er plads til at fejle, og endnu mere plads til at overraske.

Taktik
Ved første klik på taktik>oversigt finder vi en 4-1-2-2-1 opstilling - fantastisk - og det er heldigvis også den taktik der passer bedst til spillerne..

Økonomi
Økonomien er ikke noget at råbe hurra for.
Ved spillets start ligger balancen på 14 mio. DKK, og den forventelige saldo efter sæson på 30,1 mio. DKK
Ikke noget at råbe hurra for, men alligevel et fint grundlag for at skabe en klub der skaber overskud hver sæson, og dermed ikke er afhængig af spillersalg, eller saltvandsindsprøjtn inger.
Ved at love bestyrelsen en placering i øverste halvdel af tabellen, kan man opnå et transferbudget på hele 7 mio. DKK! Lige nok til at hente et par talenter - start 11'eren er ganske fin uden forstærkninger.


Faciliteter
 - Klubben er vurderet til 117 mio. DKK
 - Spiller på Kyocera Stadion (opført år 2007) med en kapacitet på 15.000 siddepladser
 - Sponsorfaciliteter af absolut topklasse
 - Middelmådige træningsfaciliteter
 - Fremragende ungdomsfaciliteter
 - Middelmådig ungdomstræning
 - Over middel talentudvikling
 - Rugekasseklub for både Chelsea og Swansea



Scenarier/mål
Personligt er mit mål med ADO at skabe verdens mest sympatiske fodboldklub, hvilket vel er meget passende for en klub beliggende i Haag, byen hvor Den Internationale Domstol, Europool og Fredspaladset er at finde.
Jeg vil lade enhver spiller der vil videre, komme videre - hvis prisen er iorden selvfølgelig, og så vil vi bestræbe os på at holde holdet hollandsk, med en masse spillere af egen avl. Ingen skal kunne kalde os for købeklub!

« Seneste Redigering: 01 Feb 2014, 16:11 af 22 » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: ADO Den Haag
« Svar #1: 01 Feb 2014, 13:57 »

Wow, du starter godt nok med mange forskellige klubber Tunge
Men ADO virker som et godt "shout" næste gang jeg bestemmer mig for at spille i Holland.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ADO Den Haag
« Svar #2: 01 Feb 2014, 14:00 »

Yep.. Får hurtigt nok, desværre, savner et et spil jeg kan holde ud mere end et par sæsoner.

Det tror jeg dog at jeg kan her, og det bliver nok også mit sidste forsøg på et godt save, inden opdateringen kommer om en måneds tid Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ADO Den Haag
« Svar #3: 02 Feb 2014, 17:18 »

Så er første sæson vel overstået. Det har været en sæson fuld af op og nedture, men i sidste ende endte det lykkeligt! Wink

Startede dog sæsonen ud med et utal af uafgjorte og nederlag, og ifølge rygterne var jeg et enkelt nederlag fra at blive fyret! Vandt dog sikkert kampen på et selvmål omkring det 80. minut. Planlagt.

Sidenhen røg vi ud af pokalen til verdens heldigste skodhold, MVV, der ikke ville en skid, og scorede på straffe efter vi måtte spille 10 mod 11 pga. en skade i 90. minut.

Derefter gik det dog lidt frem, og vi endte på en din 6. plads..

På spillerfronten har Zivkovic været et vanvittigt (som altid) indkøb, og for at det ikke skal være løgn så har vi fået hele 3 sindsyge regens ind, 2 af dem med hhv. Professionel og Energisk som personlighed!

Zivkovic:
http://gyazo.com/748a5a175c4df48de94fbbbba280b448

1. regen
http://gyazo.com/ff01c0fc7af0dd41864aee287f873912

2. regen
http://gyazo.com/0054e2a826a6fc58bce5fd4f1e5cb273



Rent økonomisk ser det dog meget sort ud. Balancen ligger på -30 mio. DKK, så håber virkelig at vi kan skabe lidt ekstra indtægter gennem kvali til Europa League! Vi skal dog igennem playoff i Holland først.. Shockeret


Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010