home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 382 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bedste Metal Band
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem syntes du der er det bedste Metal band?
Metallica
- 13 (32,5%)
Slayer
- 0 (0%)
Iron Maiden
- 4 (10%)
Disturbed
- 0 (0%)
Pantera
- 1 (2,5%)
Unleashed
- 0 (0%)
King Diamond
- 2 (5%)
Black Sabbath
- 0 (0%)
Linkin Park
- 9 (22,5%)
Megadeth
- 0 (0%)
System of a Down
- 3 (7,5%)
Slipknot
- 3 (7,5%)
Bullet For My Valentine
- 0 (0%)
Kreator
- 0 (0%)
Mayhem
- 0 (0%)
Volbeat
- 5 (12,5%)
Hatesphere
- 0 (0%)
Mercenary
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 40

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Bedste Metal Band  (Læst 10535 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #30: 31 Jan 2014, 16:43 »

Jeg har tidligere været på Nova Rock, Rock am Ring, Sonisphere UK, Sonisphere Madrid og skal også afsted til sommer. Overvejer pt Hellfest i Frankrig men intet er sikkert enndu.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #31: 31 Jan 2014, 19:28 »

(og lidt Stone Sour også)
Hehe. Var det 4 eller 5 minutter, at de var the shit?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #32: 31 Jan 2014, 19:36 »

Hehe. Var det 4 eller 5 minutter, at de var the shit?

De har aldrig været 'the shit' hos mig - en af mine kammerater anbefalede dem bare lige, og der var da en 4-5 numre der røg på playlisten.
Logged



Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #33: 01 Feb 2014, 05:26 »

Jeg vil faktisk gå så langt at kalde Stone Sour for mit absolutte yndlingsband. Men jeg vil så omvendt ikke kalde det for metal, mere mere for hård rock.

Jeg synes generelt at Corey Taylor er en af de cooleste vokalister i rockbranchen, og æder alt det musik han laver mere eller mindre råt (bortset fra når Slipknot går over-the-top, og laver noget virkelig 'larm') Smiley
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #34: 01 Feb 2014, 10:27 »

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret Spezialized. De numre med Stone Sour jeg har beholdt på min playlist er sikkert også dem der er mest 'metal' så Tunge
Logged



Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #35: 01 Feb 2014, 15:19 »

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret Spezialized. De numre med Stone Sour jeg har beholdt på min playlist er sikkert også dem der er mest 'metal' så Tunge

Stone Sour hårdeste svarer stort set til Slipknot blødeste (hvis man lige tager Snuff fra).

Hvilke numre har du?
Logged


Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #36: 01 Feb 2014, 15:21 »

Husker at deres Tumult-sang er god!
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #37: 01 Feb 2014, 15:31 »

Stone Sour hårdeste svarer stort set til Slipknot blødeste (hvis man lige tager Snuff fra).

Hvilke numre har du?

Har bare deres nyeste album, kan ikke lige huske hvilke numre det drejer sig om Tunge
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #38: 11 Feb 2014, 14:57 »

Hvis du gerne vil hører flere folk metal bands så kan jeg klart anbefale Finntroll og Ensiferum. De er begge rigtig fede, selv er jeg dog mest til Ensiferum Smiley
"Iron", "Ensiferum" og "Victory Songs" er mine yndlings cd'er med dem Smiley

Finntroll - http://www.youtube.com/v/GclKDei5hHU

Ensiferum - http://www.youtube.com/v/WKYhi6Om5wg

For lige at følge op på dette - Finntrolls trolde-polka-metal er ikke lige mig, men Ensiferum er fede. Rigtig fede. Faldt over sangen Token Of Time, og den fangede mig med det samme. Har lige hørt deres første album (Ensiferum) igennem, og der er også en del gode numre. Jeg skal vist have hørt deres andre albums også.

Ensiferum - Token Of Time
http://www.youtube.com/v/PJam935OdRc

Guitaren i omkvædet er lir for mine øregange.

Derudover fandt jeg også et par andre interessante numre:

Eluveitie - Inis Mona
http://www.youtube.com/v/iijKLHCQw5o

En ordentlig flok schweizere (!) med en ordentlig flok seje instrumenter, bl.a. sækkepibe og en drejelire!

Arkona - Goi, Rode, Goi!
http://www.youtube.com/v/A7fuuDc2hH0

Russisk folk metal med en kvindelig forsanger, der meget passende har tilnavnet "Scream". Kvinder der growler plejer ikke at være noget der tiltrækker mig, men lige hende her synes jeg gør det ganske fint...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #39: 14 Feb 2014, 14:14 »

Så kan jeg da lige lave en afslutning på min opfølgning også!

Har nu hørt alle Ensiferums albums igennem, og må sige at det ikke er det hele der falder i min smag. De to første (Ensiferum og Iron) er fremragende, mens de to næste (Victory Songs og From Afar) slet ikke kunne fange mig på samme måde. Det var tilfældigvis efter de to første albums at forsanger Jari Mäenpää blev droppet fra bandet, så mon ikke det har haft en del at sige på stilen.

Jari røg i øvrigt ud fordi han ikke kunne engagere sig nok i Ensiferum pga. hans sideprojekt Wintersun, så naturligt nok forsøgte jeg mig også med lidt Wintersun - men det var heller ikke nogen succes. Umiddelbart mangler Wintersun det 'folky' element som jeg synes så godt om på Ensiferums første to albums.

På Ensiferums nyeste (Unsung Heroes) er det også en lidt anderledes stil, men her fandt jeg da et par numre jeg godt kunne lide også.
Logged



Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #40: 15 Feb 2014, 00:00 »

Five Fingers Death Punch's cover a The House Of The Rising Sun er fucking fed! Umiddelbart er hele det nye album umiddelbart ret godt....
Logged


Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #41: 16 Feb 2014, 13:31 »

Five Fingers Death Punch's cover a The House Of The Rising Sun er fucking fed! Umiddelbart er hele det nye album umiddelbart ret godt....
Er enig i at pladen er rigtig god, synes dog coveret er ret elendigt - men også en uhyggelig svær sang at gøre anderledes IMO.

Skal til koncert med Iced Earth og Warbringer i aften - kender ikke det store til dem, men efter at have hørt noget af deres musik på Youtube så bør det blive en ganske god koncert! Nogle der har set dem live?
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #42: 16 Feb 2014, 14:18 »

Er enig i at pladen er rigtig god, synes dog coveret er ret elendigt - men også en uhyggelig svær sang at gøre anderledes IMO.

Skal til koncert med Iced Earth og Warbringer i aften - kender ikke det store til dem, men efter at have hørt noget af deres musik på Youtube så bør det blive en ganske god koncert! Nogle der har set dem live?
de lyder sgu da fede nok Wink Det skal nok blive fedt Grin
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #43: 16 Feb 2014, 14:25 »

Fed tråd, men dine afstemningsmulighed er ikke alle just metal Smiley

Men ganske habile bands hele bundtet.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #44: 16 Feb 2014, 14:31 »

Fed tråd, men dine afstemningsmulighed er ikke alle just metal Smiley

Men ganske habile bands hele bundtet.
Tak Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010