home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 244 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bedste Metal Band
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem syntes du der er det bedste Metal band?
Metallica
- 13 (32,5%)
Slayer
- 0 (0%)
Iron Maiden
- 4 (10%)
Disturbed
- 0 (0%)
Pantera
- 1 (2,5%)
Unleashed
- 0 (0%)
King Diamond
- 2 (5%)
Black Sabbath
- 0 (0%)
Linkin Park
- 9 (22,5%)
Megadeth
- 0 (0%)
System of a Down
- 3 (7,5%)
Slipknot
- 3 (7,5%)
Bullet For My Valentine
- 0 (0%)
Kreator
- 0 (0%)
Mayhem
- 0 (0%)
Volbeat
- 5 (12,5%)
Hatesphere
- 0 (0%)
Mercenary
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 40

Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Bedste Metal Band  (Læst 10532 gange)
vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Bedste Metal Band
« : 22 Jan 2014, 16:08 »

Hvem syntes i? Uddyb gerne Wink
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #1: 22 Jan 2014, 16:16 »

Thumbs up for at oprette tråden!
Jeg skal ikke kunne sige hvad det bedste metal band er, men mit favoritband er nok Metallica, som har jeg set live et hav af gange efterhånden, dog er jeg også stor fan af Machine Head, Fear Factory (dog desværre ret så ringe live nu til dags!), In Flames, Slipknot, Maiden, Soulfly osv.
Hvorfor Metallica er mit favoritband er egentligt halv svært at beskrive. Jeg er først og opvokset med dem, synes de er ganske fremragende live og der er ikke to koncerter der er ens, musikken er ganske fed også, kan godt lide at de har forsøgt med forskellige "stilarter" igennem tiderne (læs: Load-albums og St. Anger).

Men følger med i denne tråd, da jeg er på udkig efter nye bands at lytte til. Har vel kun udvidet min musiksamling med et band over de sidste 4-5 år og det er Five Finger Death Punch.
« Seneste Redigering: 22 Jan 2014, 16:31 af Saviola » Logged

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #2: 22 Jan 2014, 16:20 »

Savner All That Remains på den liste.  Wink En gruppe, jeg først begyndte at høre for et år siden, og som efterfølgende har taget mig med storm. For We Are Many er et fantastisk album, IMO.

Ellers er jeg meget på linje med Saviola. FFDP, Metallica og Slipknot er suveræne. Samme gælder Linkin Park.
« Seneste Redigering: 22 Jan 2014, 16:22 af 0603anderss » Logged

Simply Arsenal.

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #3: 22 Jan 2014, 16:21 »

Jeg fik set FFDP, da de varmede op for Avenged Sevenfold i november. De er hella awesome.
Logged

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #4: 22 Jan 2014, 16:23 »

Jeg fik set FFDP, da de varmede op for Avenged Sevenfold i november. De er hella awesome.

Avenged Sevenfold. Mmh. Må have været en stor oplevelse.
Logged

Simply Arsenal.

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #5: 22 Jan 2014, 16:25 »

Det er svært at sige hvad det bedste metal band er. Jeg hører ikke så meget end metal og lige pt. er det Kreator, Iron Maiden, Kind Diamond og det norske black metal band Taake som er mine yndlings. Jeg har en stor svaghed for rigtig godt norsk black metal.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #6: 22 Jan 2014, 16:27 »

Thumbs up for at oprette tråden!
Jeg skal ikke kunne sige hvad det bedste metal band er, men mit favoritband er nok Metallica, som har jeg set live et hav af gange efterhånden, dog er jeg også stor fan af Machine Head, Fear Factory (dog desværre ret så ringe live nu til dags!), In Flames, Slipknot, Maiden, Soulfly osv.
Hvorfor Metallica er mit favoritnamd er egentligt halv svært at beskrive. Jeg er først og opvokset med dem, synes de er ganske fremragende live og der er ikke to koncerter der er ens, musikken er ganske fed også, kan godt lide at de har forsøgt med forskellige "stilarter" igennem tiderne (læs: Load-albums og St. Anger).

Men følger med i denne tråd, da jeg er på udkig efter nye bands at lytte til. Har vel kun udvidet min musiksamling med et band over de sidste 4-5 år og det er Five Finger Death Punch.
tak!
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #7: 22 Jan 2014, 16:28 »

Jeg er selv helt væk i Metallica og glæder mig til at se dem for første gang live her til sommer i Horsens. Det bliver så stort! Derudover er Volbeat et fast band på mine playlists. Af andre bands kan nævnes Avenged Sevenfold og Linkin Park.

Jeg følger med her i tråden for yderligere inspiration til nyt musik! Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #8: 22 Jan 2014, 16:28 »

Ah yes, har forøvrigt fået hørt et nyt engelsk band. De hedder While She Sleeps og selvom navnet er halv fesent og selvom de ligner nogle skoledrenge, så kan det faktisk godt anbefales alligevel. :-D
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #9: 22 Jan 2014, 16:29 »

Avenged Sevenfold. Mmh. Må have været en stor oplevelse.
Det var en ganske fin aften. Jeg kom mest for at se FFDP, da jeg allerede har set Sevenfold live, men det var stadig super awesome at se dem igen. Desværre faldt det sammen med, at We Came As Romans, Memphis May Fire mf. spillede samme aften i Vega.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #10: 22 Jan 2014, 16:30 »

Jeg er selv helt væk i Metallica og glæder mig til at se dem for første gang live her til sommer i Horsens. Det bliver så stort! Derudover er Volbeat et fast band på mine playlists. Af andre bands kan nævnes Avenged Sevenfold og Linkin Park.

Jeg følger med her i tråden for yderligere inspiration til nyt musik! Smiley
yearh man skal også til min første Metallica koncert i Horsens det bliver så fedt! og jeg elsker også Linkin Park!
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #11: 22 Jan 2014, 16:30 »

Det er svært at sige hvad det bedste metal band er. Jeg hører ikke så meget end metal og lige pt. er det Kreator, Iron Maiden, Kind Diamond og det norske black metal band Taake som er mine yndlings. Jeg har en stor svaghed for rigtig godt norsk black metal.
Hvad kan du anbefale udover Taake indenfor black metal-genren? Kender umiddelbart kun Mayhem, Dimmu Borgir, Kvelertak og Enslaved.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #12: 22 Jan 2014, 16:34 »

Jeg kan også godt Anbefale Mercenary og Essence! var til koncert med dem på Fermaten sidste år! Prøv og hør noget af deres musik Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #13: 22 Jan 2014, 16:40 »

Jeg kan også godt Anbefale Mercenary og Essence! var til koncert med dem på Fermaten sidste år! Prøv og hør noget af deres musik Smiley
Cool - hvilken genre er det?
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Metal Band
« Svar #14: 22 Jan 2014, 16:50 »

Cool - hvilken genre er det?
Metal  Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010