home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Hjælp - Mange chancer. Næsten ingen mål. Modtander.Næsen ingen chancer. Men alti
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp - Mange chancer. Næsten ingen mål. Modtander.Næsen ingen chancer. Men alti  (Læst 3118 gange)
laukanen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hjælp - Mange chancer. Næsten ingen mål. Modtander.Næsen ingen chancer. Men alti
« : 21 Jan 2014, 15:48 »

Hej Alle

Håber på lidt hjælp, inden det koster mig alt for mange penge at spille dette spil.
Pt er status 2 smadrede keyboards, 1 mus, 1 mobiltelefon og 1 elektrisk tandbørste.
Har prøvet en del klubber efterhånden. Uden succes. Der sker som regel det samme.
Bliver fyret når vi er ved at nå Februar. Har spillet med Liverpool, PSG, Valencia, Derby, Wigan og FC Midtjylland.
Lige meget hvilken taktik eller opstilling jeg bruger, går det galt. som regel finder jeg gode tips herinde om de enkelte klubber, men det virker slet slet ikke for mig. Skaber fint med chancer. Omkring 20-25 i hver kamp.  Rammer målet 8-10 gange, men laver sjældent mål. Modtanderne skal som regel kun bruge 3 chancer for at lave 2 mål. Og modstanderne skaber ikke mange chancer i mine spil. Troede det blev bedre, da vi opdaterede forleden dag, men det er bare det samme.
Er der nogen der har nogle gode ideer eller råd Huh?
Har altid spillet managerspil lige siden de startede på Commendore 64eren, men for første gang føler jeg at jeg er ved at miste lysten Skuffet

Mvh

Laukanen
« Seneste Redigering: 24 Jan 2014, 13:08 af laukanen » Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hjælp
« Svar #1: 21 Jan 2014, 16:33 »

Hmm vi er sådan set i den samme båd, men jeg har efter mange forsøg fundet ud af lidt.

1) det første jeg gøre er at se på mit hold, hvilke slags spillere jeg har og om de passer til 4-4-2, 4-3-3 eller 4-5-1.

2) så kigger jeg på hvilke spillere, jeg vurderer der er for dårlige og gode så sælger jeg de dårlige.

3) så kigger jeg på hvilken spillestil de kan spille som en samlet enhed, plejer at spille mere direkte og kontra første sæson.  (Gav mig 4 pladen med southampton første sæson)

4) anden sæson plejer jeg rotere mellem den taktik som jeg havde i første sæson og den nye som jeg laver, som er en tiki taka  med små afleveringer.

5) prøv ikk spil boldbesidelse fodbold første sæson hvis du vælger et lille hold, fordi det for svært vent til anden sæson når dine spillere har udviklet sig og du har fået henter forstærkninger.
Logged

laukanen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjælp
« Svar #2: 22 Jan 2014, 17:26 »

Hej Mannut
Fandt lige dine fifs med Southamton.  Har gjort præcis som du skriver og det går forrygende efter 5 kampe i sæsonen.
Vandt alle mine træningskampe. Dog mod nemmere hold.
Ellers har den lydt på :
H : Fulham 2-0
U : Man U 0-0
H : Everton 2-1
H : Newcastle 1-0
U : Aston V 5-0

Så selvom modstanderne har mange chancer, så rammer de sjældent målet.
Og ligger på en delt 12 plads med United med 13 point. Så pt køre det helt fint Smiley
Og takker for hjælpen.
Nu er det hele meget sjovere Wink

Mvh
Laukanen
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hjælp
« Svar #3: 22 Jan 2014, 18:03 »

Det godt at høre at det går godt for dig og jeg endelig har hjulpet en med noget med FM at gøre Smiley

Hvilken taktik er det du har taget? Er det den hvor man spiller direkte fodbold og lidt kontra? Og hvilket hold er du Smiley?
Logged

laukanen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjælp
« Svar #4: 22 Jan 2014, 22:56 »

Jeg er Southamton. Jeg køre en 4-5-1 med Balanceret. Hjemme med standard eller offensiv. Har dog kun spillet standard med stor succes. Ude kun kontra :)Og ja jeg spiller direkte
Lavede lige 3 fantastiske resultater i træk. 1-0 hjemme over Arsenal, 4-0 ude over Chelsea og 2-1 hjemme over City. Har kun tabt 2 kampe ud af 12. Røg ud af ligacuppen til She W. Stillede op med reserver. Ellers har jeg tabt 2-3 ude til Norwich.
Richie Lampert er for vil 11 kampe 8 mål og 6 assist.

Efter 11 kampe ligger jeg nr 2 med 26 point. Man U ligger nr 1 med samme antal og Everton er nr 3 også med samme antal.
Kan godt se på det hele at jeg ikke kommer i seng foreløbig Wink
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hjælp
« Svar #5: 22 Jan 2014, 23:05 »

Haha det præcis den følelse jeg også havde Smiley men tillykke med du har løst liningen Smiley og har fået lysten tilbage Smiley

Tro mig du kan komme langt, jeg kom på 4 pladsen-.-
Logged

laukanen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjælp
« Svar #6: 24 Jan 2014, 11:17 »

Så kom jeg igennem 1 sæson : Kæmpe succes Smiley

Sluttede som nr 4. 20 point op til Chelsea på 1 pladsen og 1 point ned til Arsenal på 5 pladsen.
Klarede mig sindsygt godt mod topholdene og tog rigtig mange store skalpe imod dem. Havde dog lidt sværre ved de dårlige hold på min hjemmebane.
Og fik problemer med skader og karantæner undervejs. Så truppen skal helt sikkert gøres bedre og bredere Smiley
Jeg hold målet rent i 20 kampe. Røg meget hurtigt ud af cupperne da jeg stillede med reserver.
Richie Lampert blev den med flest point. 33 kampe - 15 mål og 7 assist.
Boardet var meget tilfredse med det meste..... De var dog utilfredse med jeg ikke havde købt Italienske spillere Smiley

Så nu er jeg meget spændt på 2 sæson. Frygter den også helt vildt Smiley

Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hjælp
« Svar #7: 24 Jan 2014, 11:24 »

Tillykke med dine resultater og Champions league pladsen Smiley

Mit save kan desværre ikk åbnes ved ikk hvorfor Skuffet og kan ikk finde min taktik igen.

Kan du ikk lide skrive hvordan din taktik er og hvordan du har holdt 20 clean sheets

Tak på forhånd
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hjælp
« Svar #8: 24 Jan 2014, 11:29 »

Eller lave et SS af din taktik
Logged

laukanen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjælp
« Svar #9: 24 Jan 2014, 12:22 »

Det er mig der takker Smiley

Spillede 4-5-1
Hjemme : Balanceret/standard eller offensiv
Ude : Balanceret/Kontra - altid

Holdinstruktioner :
Spil mere direkte
Søg overlap
Højere tempo
Chikaner modstander
Udnyt fløjene
Clear boldene til kanterne
Marker tættere


Ingen taktik ved :
Hjørnespark - 8 mål
Hjørnespark imod - 4 mål

Opstillingen :

Buroc - Målmand/defensiv
Shaw - wingback venstre/Support
Lowren - Def Center /forsvar
Hoiweld - Begrænset/Forsvar
Clyne - Wingback Højre/support
Wanyama - Def Midt/Anchormand
Ward-Prowse - Fremskudt midt playmaker/offensiv
Sneiderlein - Dybdeliggende playmayker/support
Ramirez - Højre Wing/support
Lalanna - Wenstre wing/support
Lampert - Fremskudt angriver/offensiv


Personlige instrukser :
Wingbacks :
Kom længere frem.
Indlæg fra baglinien



                  M
      WB - DC - DC - WB
                 DM
             MC - MC
W                                W
             Angriber

Kan desværre ikke finde ud af at lave SS Skuffet

Men ellers håber jeg det er til at forstå











Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010