home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FmF Mesterskabet
| | | |-+  Kan du slå rekorden?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Kan du slå rekorden?  (Læst 139838 gange)
Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan du slå rekorden?
« Svar #90: 18 Feb 2014, 16:02 »

Skal den ikke snart have en update den her tråd?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kan du slå rekorden?
« Svar #91: 18 Feb 2014, 16:02 »

Opdaterer den nu

Est-1892

Du kan bare tage et SS af dine point på nuværende tidspunkt. Vi behøver ingen SS af optagelsen i Hall of Fame. Nu kan jeg se, at du er Dortmund, så du har muligvis også vundet nogle internationale titler, og så får du også point for dem.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan du slå rekorden?
« Svar #92: 18 Feb 2014, 16:13 »

Ja havde 5 fuldstændig fantastiske sæsoner i dortmund, da jeg så mandag ville loade mit save vill den kraftedme ikke load den og havde self ikke lagt en backup :-( så sider lidt om jeg skal starte et nyt save eller droppe fm i noget tid :S
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kan du slå rekorden?
« Svar #93: 18 Feb 2014, 16:32 »

Ja havde 5 fuldstændig fantastiske sæsoner i dortmund, da jeg så mandag ville loade mit save vill den kraftedme ikke load den og havde self ikke lagt en backup :-( så sider lidt om jeg skal starte et nyt save eller droppe fm i noget tid :S

Så, vil du vel gerne have dine nationale point noteret?
Det bliver i hvert fald dig, der er rekordholderen.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan du slå rekorden?
« Svar #94: 18 Feb 2014, 16:32 »

Det vil jeg da meget gerne hvis du kan fixe det Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan du slå rekorden?
« Svar #95: 19 Feb 2014, 11:57 »

Kamprekorder

Hurtigste scorede mål: 8 sekunder
http://gupl.dk/707645/

Flest skud på mål: 53 skud
http://gupl.dk/707646/
 
Spillerrekorder

Højeste gennemsnit på en sæson i ligaen: 8.29
http://gupl.dk/707647/

Flest gange Man of the Match på en sæson: 19
http://gupl.dk/707648/

Managerrekorder

Højeste ugeløn som manager: 590.000
http://gupl.dk/707649/

Flest point på Hall of Fame listen i hele verden: 6148
http://gupl.dk/707650/

Manager historik
http://gupl.dk/707651/
« Seneste Redigering: 19 Feb 2014, 12:02 af southside » Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kan du slå rekorden?
« Svar #96: 23 Feb 2014, 20:54 »

Så er det ved at være sidste udkald, hvis I vil have rekorden i en af kategorierne.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Kan du slå rekorden?
« Svar #97: 23 Feb 2014, 20:59 »

Hvordan kan southside's rekorder godkendes, troede ikke at det var med tilbage virkene kræft. Og skulle der ikke være et billede af ens manager historie på selve kampdagen ?

Citat
For at vi kan godkende rekorden, skal du uploade et ss af selve begivenheden på begivenhedens dato i spillet, hvor rekorden er synlig. Derudover skal du også tage et ss af din managers historik samme spildato, som du har taget et ss af begivenheden.

Som der står i reglerne  Peace
« Seneste Redigering: 23 Feb 2014, 21:02 af Fynbo » Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan du slå rekorden?
« Svar #98: 24 Feb 2014, 15:07 »

Hvordan kan southside's rekorder godkendes, troede ikke at det var med tilbage virkene kræft. Og skulle der ikke være et billede af ens manager historie på selve kampdagen ?

Som der står i reglerne  Peace
Er det ikke ligegyldigt? Vi hygger jo bare.

Hvis reglen skulle være sådan, så burde man da have lave konkurrencen fra starten af FM release, frem for når folk har været igang længe.
Eneste måde man tilgodeser alle er enten at lancere konkurrencen fra start af release så dem der har haft spillet fra start ikke bliver straffet, eller tilbagevirkende kraft, på den måde har alle muligheden for at deltage.

Men hvis det et problem kan der bare ses bort fra mine SS, var bare fordi jeg så tråden og tænkte her vil jeg da bidrage lidt med noget fra mit save.
Så fair nok hvis de ikke tæller, no hard feelings der.
Men så synes jeg også man fremover skal tænke over hvornår man lancere konkurrencerne og regelsættet så alle kan deltage på ligefod.

Men fair nok hvis de ikke tæller mine SS, jeg ved jeg stadig er den bedste og så kan i tænke på der er en med bedre rekorder end dem som er godkendt  Grin
« Seneste Redigering: 24 Feb 2014, 15:10 af southside » Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Kan du slå rekorden?
« Svar #99: 24 Feb 2014, 15:27 »

Er det ikke ligegyldigt? Vi hygger jo bare.

Hvis reglen skulle være sådan, så burde man da have lave konkurrencen fra starten af FM release, frem for når folk har været igang længe.
Eneste måde man tilgodeser alle er enten at lancere konkurrencen fra start af release så dem der har haft spillet fra start ikke bliver straffet, eller tilbagevirkende kraft, på den måde har alle muligheden for at deltage.

Men hvis det et problem kan der bare ses bort fra mine SS, var bare fordi jeg så tråden og tænkte her vil jeg da bidrage lidt med noget fra mit save.
Så fair nok hvis de ikke tæller, no hard feelings der.
Men så synes jeg også man fremover skal tænke over hvornår man lancere konkurrencerne og regelsættet så alle kan deltage på ligefod.

Men fair nok hvis de ikke tæller mine SS, jeg ved jeg stadig er den bedste og så kan i tænke på der er en med bedre rekorder end dem som er godkendt  Grin
Alle er vel lige, selvom konkurrencen først er blevet lanceret her efter nogle måneder med spillet. Du har vel fortsat haft samme tidsrum som alle andre til at kunne spille spillet og få taget de screenshots ved rekorder, som var nødvendige. Så det er da noget vrøvl du fyrer af, SS. Og den fornærmede kommentar har aldrig pyntet dig, hverken her på siden eller på FmD, når det ikke lige er gået din vej.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kan du slå rekorden?
« Svar #100: 24 Feb 2014, 15:38 »

Alle er vel lige, selvom konkurrencen først er blevet lanceret her efter nogle måneder med spillet. Du har vel fortsat haft samme tidsrum som alle andre til at kunne spille spillet og få taget de screenshots ved rekorder, som var nødvendige. Så det er da noget vrøvl du fyrer af, SS. Og den fornærmede kommentar har aldrig pyntet dig, hverken her på siden eller på FmD, når det ikke lige er gået din vej.

Til SS's forsvar, er der tidligere i tråden en der har lagt nogle ss op, hvor hans historik er fra 2 dage efter... Der bliver der skrevet der ikke skal gåes i små sko. Så kan man bevise at spilleren var i ens klub på daværende tidspunkt, mens man var manager i klubben, så ser jeg ingen grund til at rekorder ikke godkendes.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan du slå rekorden?
« Svar #101: 24 Feb 2014, 18:19 »

Alle er vel lige, selvom konkurrencen først er blevet lanceret her efter nogle måneder med spillet. Du har vel fortsat haft samme tidsrum som alle andre til at kunne spille spillet og få taget de screenshots ved rekorder, som var nødvendige. Så det er da noget vrøvl du fyrer af, SS. Og den fornærmede kommentar har aldrig pyntet dig, hverken her på siden eller på FmD, når det ikke lige er gået din vej.
Var nu ikke ment som at være fornærmende, nok bare et dårligt forsøg på at lave sjov og vise at det betyder altså ikke noget for mig, hvis de ikke får lov at tælle, jeg så bare tråden og tænkte det ville være hyggeligt at deltage.
Mere var der ikke i det andet end sjov.

Så beklager hvis jeg har trådt nogle over tæerne.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kan du slå rekorden?
« Svar #102: 24 Feb 2014, 21:07 »

Efter en god snak internt i crewet, har vi besluttet ikke at godkende southsides rekorder. For det første er rekorderne ikke fra samme spildato, og på nogle af de forskellige SS kan spildatoen eller managerens navn ikke ses. Derudover passer datoen på de forskellige SS ikke overens med datoen på SS´et af managerens historik. Ifølge reglerne skal SS´ene være fra samme spildato som SS´et  af managerhistorikken, og rekorderne virker ikke med tilbagevirkende kraft. Derfor har vi valgt ikke at godkende rekorderne. Det er ikke, fordi vi mistænker ham for snyd, men vi må følge de regler, der er for konkurrencen.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan du slå rekorden?
« Svar #103: 24 Feb 2014, 22:56 »

Efter en god snak internt i crewet, har vi besluttet ikke at godkende southsides rekorder. For det første er rekorderne ikke fra samme spildato, og på nogle af de forskellige SS kan spildatoen eller managerens navn ikke ses. Derudover passer datoen på de forskellige SS ikke overens med datoen på SS´et af managerens historik. Ifølge reglerne skal SS´ene være fra samme spildato som SS´et  af managerhistorikken, og rekorderne virker ikke med tilbagevirkende kraft. Derfor har vi valgt ikke at godkende rekorderne. Det er ikke, fordi vi mistænker ham for snyd, men vi må følge de regler, der er for konkurrencen.

Alle de ting kan sagtens tages så de passer, da man kan se jeg har været i klubben hele tiden.
Men synes det en helt fair afgørelse fra jeres side, no hard feelings.  Thumbs Up
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kan du slå rekorden?
« Svar #104: 25 Feb 2014, 19:30 »

Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010