home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge  (Læst 7053 gange)
NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge
« Svar #15: 20 Jan 2014, 22:39 »

Hmm jeg skal lige ha prøvet af på min stationær, men umiddelbart kører det alt alt for langsomt...Har så også 157.000 og ½ stjerne i performance....Det tager 10 minutter for hver load / Halve dag (Eller hvor meget det er).

Er vant til spil med lang loading, men tror det er lige i overkanten herpå, kan være det hjælper med nogen flere ram på stationæren :|
Logged


Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge
« Svar #16: 20 Jan 2014, 22:53 »

Hmm jeg skal lige ha prøvet af på min stationær, men umiddelbart kører det alt alt for langsomt...Har så også 157.000 og ½ stjerne i performance....Det tager 10 minutter for hver load / Halve dag (Eller hvor meget det er).

Er vant til spil med lang loading, men tror det er lige i overkanten herpå, kan være det hjælper med nogen flere ram på stationæren :|
Ærgeligt! Mit kører fint hurtigt egentligt! Har også 16 GB RAM på min stationær.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge
« Svar #17: 21 Jan 2014, 09:32 »

Ærgeligt! Mit kører fint hurtigt egentligt! Har også 16 GB RAM på min stationær.

Startede på min bærbar med 4 gb ram, det fungerede ikke! Har dog 8 på min stationær, det burde køre en del bedre der. Bare lidt ærgeligt at miste pladsen i sofaen  Wink
Logged


Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge
« Svar #18: 21 Jan 2014, 23:16 »

Jeg har nu spillet lidt over halvdelen af anden sæson, hvilket er min første sæson i den bedste række.
Jeg havde ikke de helt store forventninger, hvilket var noget omverdenen delte, da der var odds 501 på at jeg vandt mesterskabet. Disse blev bekræftet i første kamp hvor jeg tabte med 4-0 på hjemmebane hvilket blev fulgt op med et 2-1 nederlag i anden kamp. Men efter de to kampe kom der styr på spillet og efter 28 kampe er jeg nr. 7 ud af 12 og der er hele 21 point ned til pladsen som resulterer i playoff kamp om nedrykning. Så alt er vel her i Larne, men jeg tvivler dog på at det kan blive meget bedre, så ville egentligt gerne til en anden klub men der har endnu ikke været nogle jobs som jeg har været sat i forbindelse med. Så håber ihvertfald ikke at FM CLassic er så simplificeret at funktionen med at få jobtilbud når man har et job i frovejen ikke er med.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge
« Svar #19: 22 Jan 2014, 02:17 »

Sluttede som nr. 6 i ligaen. Det er helt vanvittigt så mange kampe man spiller i det nordirske. Spillede 48 kampe og ingen af mine spillere er ansat på fuldtid. Har vel 5-8 deltidsspillere mens resten er amatører.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge
« Svar #20: 22 Jan 2014, 08:34 »

Jeg har nu spillet lidt over halvdelen af anden sæson, hvilket er min første sæson i den bedste række.
Jeg havde ikke de helt store forventninger, hvilket var noget omverdenen delte, da der var odds 501 på at jeg vandt mesterskabet. Disse blev bekræftet i første kamp hvor jeg tabte med 4-0 på hjemmebane hvilket blev fulgt op med et 2-1 nederlag i anden kamp. Men efter de to kampe kom der styr på spillet og efter 28 kampe er jeg nr. 7 ud af 12 og der er hele 21 point ned til pladsen som resulterer i playoff kamp om nedrykning. Så alt er vel her i Larne, men jeg tvivler dog på at det kan blive meget bedre, så ville egentligt gerne til en anden klub men der har endnu ikke været nogle jobs som jeg har været sat i forbindelse med. Så håber ihvertfald ikke at FM CLassic er så simplificeret at funktionen med at få jobtilbud når man har et job i frovejen ikke er med.

Har dog kun spillet en ca. 5 sæsoner i classic og har ikke oplevet at blive tilbudt job. Men man kan vel sige sin nuværende stilling op eller søge noget i mens man har den
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge
« Svar #21: 22 Jan 2014, 10:43 »

« Seneste Redigering: 22 Jan 2014, 14:54 af g00n » Logged



Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge
« Svar #22: 22 Jan 2014, 15:18 »

For at teste det i FMC, så har jeg gemt mit nuværende savegame under et nyt spil og gået på ferie og sat den til at søge alle jobs. Har vel søgt 200 jobs efterhånden og endnu ikke fået et eneste tilbud (fik endda nej fra den svenske 2. division syd!) og det pudsige er også at ens bestyrelse ytrer deres utilfredshed fra tid til anden men det har ingen indflydelse på deres samlet tilfredshed. ;-)
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge
« Svar #23: 22 Jan 2014, 18:44 »

Kan være man skal prøve at tage et stort hold og så forsøg sig med samme metode. Kan være det giver bedre pote mht. fyringer + tilbud. Og så måske ikke være sunday footballer?

Det er rimelig synd, da jeg synes FMC passer perfekt til denne challenge, da mit store problem med challengen er talentudvikling er ikke-eksisterende.

Men det skal man slet ikke tænke på i FMC - ingen homegrown regler osv.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge
« Svar #24: 22 Jan 2014, 21:48 »

Mærkeligt hvis det skulle være så svært at få tilbud. Det virker som noget der bør tages op af SI, hvis det ikke fungerer efter hensigten.
Logged



Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010