home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 274 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Berlusconis "Rossoneri"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Berlusconis "Rossoneri"  (Læst 1668 gange)
xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Berlusconis "Rossoneri"
« : 10 Jan 2014, 15:11 »

Silvio Berlusconis "Rossoneri"





Gennem 90'- og 00'erne virkede AC Milan uovervindelige, hvor gigant holdet blandt andet er 7- foldige mestre af europas fineste klubhold turnering Champions League. Sidenhen har kaos på de indre linjer, fremfor sædvanlig sportslig succes skabt overskrifter. Dette er ikke blot forekommet i italienske medier, men verden rundt. Her kan blandt andet nævnes Preben Elkjær hvis varemærke er italienske hold, der ikke engang har troen på holdet, og mener der absolut skal se noget.
Galliani og Braida der tidligere har styret Milanello med succes og hård hånd sættes lige nu spørgsmålstegn ved, med tvivlsomme indkøb der blandt andet tæller Kevin Constant, Zarccardo og Mesbah, ligesom salgene af de 2 gigant profiler, ikke blot på Rossoneris hold, men i hele verden, Zlatan Ibrahimovich og Thiago Silva efterhånden slået fast, at hans storhedstid bestemt er ovre. Silvio datteren Barbara Berlusconi har fået mere ansvar, og indtaget en større stilling i Milanello, hvorfor Gallianis position har været meget usikker, og han selv udtalte han var færdig her. Dette blev imidlertid afbrudt, hvorfor de to deler positionen.

Balotelli - Den italienske juvel i Milano




Det flabede problembarn, der har til vane at skabe overskrifter både på og uden for banen, er hentet til Milano for nogen af de mange millioner, der blev tilsendt fra den franske hovedstad, Paris. Forventningerne til ham, har været gigantiske, imens han ikke helt har udfoldet sig på San Siro, som Zlatan Ibrahimovich gjorde.
Samtidig har Allegris spillestil gjort, at AC Milan har været nødsaget til at hente spillere som Nigel de Jong og Muntari, istedet for de tidligere mere tekniske spillere, som Clarence Seedorf.
Der skal ske ændringer i den italienske modeby Milano!

Allegri ryger ud!


Den italienske avis La gazetta dello sport, melder her til morgen, at Rossoneri har i et interview afsløret, Maximilian Allegri er fyret.


AC Milan har her til morgen fundet en ny manager, der præsenteres senere. Der venter nye, spændende tider i Milan, hvor ambitionerne ikke er helt små, i den historiske italienske klub.
« Seneste Redigering: 10 Jan 2014, 15:15 af xzound » Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Berlusconis "Rossoneri"
« Svar #1: 10 Jan 2014, 17:07 »

Følger med.
Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Berlusconis "Rossoneri"
« Svar #2: 10 Jan 2014, 17:19 »

Mææææh..
Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Berlusconis "Rossoneri"
« Svar #3: 10 Jan 2014, 21:52 »

Berlusconi finder sin nye manager




Velkommen til dette pressemøde. Jeg har set meget frem til dette fortæller Rossoneri ejeren.

Jeg kan med glæde afsløre, at vi har fundet vores nye manager fortæller den kontroversielle Silvio Berlusconi, på pressemødet.

Vi har nu fundet en manager, der vil revolutionere italiensk fodbold. Defensivt fodbold vil fra nu være fortid afslutter han, inden den nye manager skulle tage rampelyset.

Den nye manager er relativt uden manager erfaring, men har i tidligere interviews afsløret, han er stor tilhænger af Rossoneri.
Afsløret, klubben står mit hjerte meget nært fortæller manageren.

Jeg har med tåre i øjnene set AC Milan spille til noget nær halvdelen af deres potentiale, de sidste par sæsoner. Jeg brænder for det her fortæller manageren, der blandt flere medier bliver kaldt "la perfezionista".
Milan bør tilpasse sig de nye standarter. Jeg er ligeglad med hvordan resten af Italiens hold spiller, jeg vil se flot angrebsfodbold siger han.

La perfezionistas planer


Jeg har store planer med Rossoneri. Klubben har et kæmpe potentiale fortæller han.
Flere medier har fra sæsonens start, sat os ind i mesterskabskampen, der altså er meget tæt. Jeg ser 6 mulige vindere af Scudettoen. fortæller han, inden han bliver spurgt om transferplanerne.
Jeg har fortalt Galliani og Berlusconi, at jeg vil lave om på spillertruppen. Derudover vil jeg spille anderledes fodbold, end tilhængerne hidtil har været vant til. Jeg har brug for tilliden, og jeg ser Balotelli som holdets absolutte mester, og jeg vil bygge spillet op om ham siger han om holdet, og starten af sine transferplaner.
Jeg har desværre som tilhænger af AC Milan set spillere, som ikke fortjener at være på dette hold. Dernæst skal vi diskutere eventuelle erstatninger, og nye tilføjelser til holdet siger han endvidere om sommermånederne.



Italiens økonomi har ikke blot strammet grebet om statens pengepung, men også i fodboldverdenen, der har resulteret i, at nogen er verdenshistoriens største fodboldklubber, har været nødsaget til, at satse anderledes. Berlusconi og Milan har måtte poste penge i ungdomsafdelingen, hvor de normalt ikke har investeret penge i samme grad. Deruover har Milan gennem det seneste årti foretaget dårlige transfers, der specielt tæller Mesbah, Gilardino og Constant.

Ja, jeg har spillere, som ikke passer ind i truppen. Der vil ske radikale ændringer gennem de første 12 måneder fortæller manageren.

La perfezionista er en mand af sine ord. I løbet af hans første 2 måneder, er mænd som Nocerino, Emmanuelson, Pazzini og Muntari rygtet kraftigt væk fra klubben, mens flere spillere, både offensivt og defensivt er rygtet til. De eneste tilgange blev dog David Luiz og William Gallas, som manageren på pressemødet hyldede, og var lykkelig over at have tilsluttet sig klubben, mens eneste afgang var Robinho, som har været et kæmpe flop, i forhold til forventningerne. Derudover har Milan i løbet af de første 2 måneder kvalificeret sig til Champions League, mens man hjemme mod Atalanta måtte nøjes med 0-0 trods kæmpe spilovertag.
« Seneste Redigering: 10 Jan 2014, 22:03 af xzound » Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Berlusconis "Rossoneri"
« Svar #4: 11 Jan 2014, 14:54 »

Forandring fryder




Som ordsproget lyder: Forandring fryder.
De rød- og stortstribede helte fra San Siro, har ændret spillestil, siden La perfezionistas overtog roret. Fremfor defensivt fodbold, spiller Rosonerri istedet nu frit flydende angrebsspil, hvilket har kastet resultater af sig. La perfezionista har sørget for holdet ved hvor målet står, med 45 kasser i 26 kampe, hvorfor man deler førstepladsen om Scudettoen med Napoli og Lazio.

Jeg er klar over vores præstation, og jer medier har beskyldt os for overpræstation. Dette er ikke tilfældet. Holdet er fuld af kvalitet fortæller manageren, efter den skuffende 1-1'er mod Cagliari.
Vi er gået en smule ned, fra November. Skaden til Mario har ramt truppen meget hårdt, men han er snart tilbage fortæller han om den eminente angriber, der har bombet 9 kasser ind i 9 kampe for Rossonerri, altså inden skaden.
Vi ved hvor vi er. Vi er stadig med i alle 3 turneringer, hvordan kan det være en overpræstation? spørger La perfezionista retorisk.

Rossoneri ligger derfor endnu lunt i svinget til Scudettoen, med sejre over Napoli, Juventus og Inter har trynet storholdene. Copa Italia har Milano klubben klaret sig fint, hvor Fiorentina blev braget ud med 4-1, ligesom Champions League gruppen hurtigt blev afgjort, hvor AC Milan truppen uden spilmæssige problemer klarede førstepladsen i en middelmådig gruppe. Hernæst venter de forsvarende mestre fra Bayern München, hvor første hjemmekamp blev tabt med 1-0, i en ellers tæt affære.

Stamspillere i kulden




Manageren har taget bladet fra munden fra starten, og kylet Abbiati på bænken. En kontrovers mellem manageren og Muntari har gjort, at Muntari offentligt har erklæret han skifter til sommer på en fri transfer. William Gallas har ikke formået at spille sig ind i manageren normale start ellever, og man har fået på fornemmelsen han blot var bredde spiller. Zapata er ryger i kulden, og blev i vinterpausen fjerdevalg, da manageren valgte at hente Balanta i sydamerika.



Kolarov er tiltrådt Rossoneri, hvor de normalt tyndt besatte backs nu har mere bredde. Pazzini har efter sin skade kommet efter det, og scoret i flere af sine indhop, som afløseren for Supermario. Der spekuleres dog stadig i hans afgang fra San Siro, hvor flere følger trop. Nocerino har ikke spillet sig fast, og rygtes til Premier League, imens spillere som Nigel de Jong og Andrea Poli istedet har taget teten. Saponara har derimod en tydelig stjerne hos manageren, hvor midtbanespilleren har virket ekstremt skarp, med sine farlige afleveringer og dribleture.

Sæson 13/14's afslutning


Forude venter Rossoneris sæson afslutning, der blandt andet byder på en Copa Italia finale kamp mod Catania, en Champions League knockout runde, og en tæt Serie A afslutning. Berlusconis Milan er forandret, og virker til at være tændte på at vinde et eller flere trofæer denne sæson.

Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Berlusconis "Rossoneri"
« Svar #5: 14 Jan 2014, 16:26 »

2013/2014




Forårssolen havde efterhånden taget fat i det nordlige Italien, nærmere betegnet Milano den 29. april, som bestemt ikke gjorde humøret dårligere hos folkene i og omkring Rossoneri. La perfezionista mødte op på træningsanlægget Centro Sportivo Milanello, efter en fantastisk stime på 7 kampe, og kun et enkelt nederlag, som var i championsleague. Dette var til Dortmund hjemme, hvor troen på sejren var der endnu, efter Bayern blev slået på reglen om udebanemål, mens Ajax i kvartfinalerne blev kylet ud, samlet hele 10-2. Milan havde nået fantastiske resultater, med deres direkte tilgang til tingene, dog med mere flydende og poleret angrebsspil, end forgangeren Allegri udførte. Første kamp her, endte dog hjemme 0-1.

La perfezionista hilste pænt rundt på de højere stillede personer, imens Galliani indledte en længere samtale, der vakte opmærksomhed som de fremmødte pressefolk. Galliani virkede glad, hvilket dog var forståeligt, med Milans finale avancement i pokalturneringen, semifinalekampene i champions league, imens man med et fint forspring til Napoli lå lunt i svinet til Scudettoen. Samtalen blev afsluttet, og manageren startede træningen op, der straks førte til boldspil, hvor afslutningstræning her også var en del. Et skybrud aflyste imidlertid træningen, hvorfor La perfezionista og Galliani kunne holde et møde.
- Jeg har tænkt over vores første sommertransfer indleder han.
- David Santon. Jeg mangler dybde på back pladserne, og han passer perfekt ind tilføjer han. Galliani sendte La perfezionista et smil, og gav ham thumbs up, og lovede han ville gøre hvad han kunne.



Den efterfølgende dag, møder truppen Dortmund, og bliver sendt hjem med et samlet 4-2 nederlag. Manageren måtte ikke have andet end sympati for holdet, der havde spillet en god kamp, mens Lewandowski bare fejede alt modstand af banen, blandt andet med 3 mål i Dortmunds returkamp, hjemme.
Næste kamp på dagsordnen var Pokalfinalen mod Catania, hvor Rossoneri havde haft meget besvær med disse i ligaen. Pokalfinalen blev dog sikkert vundet 1-0, hvor Catania syntes uden selvtillid, og ikke kom frem til det store.

Med 2 uafgjorte og et nederlag de følgende 3 kampe, synes Rossoneri uden selvtillid, og med en for smal trup, kvaliteten taget i betragtning. Sidste kamp krævede en sejr ude mod Sassuolo, hvor de med 3 point til hvert hold, ville sende mesterskabspokalen til Milano. Matri sendte 2 hurtige mål ind bag Rosati i Sassuolo målet, hvor denne kamp endte 2-1, og Milan sikrede derfor "The double", hvor Amelia havde stået samtlige kampe, eftersom La perfezionista offentligt havde udtrykt, målmandssituationen var uholdbar, og Abbiati ikke var god nok.



Første transfers


David Santon blev en realitet, der sendte omkring 100 millioner samt Nocerino til Tottenham. Santon kvitterede hans nye kontrakt, med at komme på verdensholdet undet VM, som en af de 2 bedste backs. Derudover kastede Rossoneri 400 millioner efter Courtois, som skulle fikse målmandsproblemet. Sami Khedira skulle erstatte Muntari, som blev fritstillet efter kontraktudløbet, mens bredden på midtbanen blev tilføjet kvalitet i spillerne Honda og Luca Marrone, hvor sidstnævnte blev købt helt fra af Sassuolo og Juventus. Sidst men ikke mindst, blev Lucas Ocampos købt, hvor Zapata røg den anden vej, der bliver en meget spændende køb, der skal kæmpe med Niang og Shaarawy om pladserne, på kanterne.



Den nye sæson byder på nye udfordringer for La perfezionista. Manageren virker til, med de nye indkøb, at have ændret spillestil, til en mere boldbesiddende form for fodbold, imens den mere direkte bliver lagt væk. Den nye taktik resulterede imidlertid til 5 sejre ud af 5 mulige i den hjemlige liga, Supercup Sejr, og fuldpointhøst i Champions League gruppespillet, der altså betyder, at Rossoneri endnu ikke er blevet slået, indtil første oktober.
Herunder kan blandt andet ses en detaljeret taktik fra hjemmekampen mod Parma, hvor holdet spillede fra tidligt i kampen i undertal, hvor Balanta fik rødt. Presspillet ser fantastisk ud, imens boldomgangen er smuk.

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010