home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Homoseksualitet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Homoseksualitet  (Læst 24579 gange)
Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #90: 09 Jan 2014, 20:12 »

Det må han da godt, hvis han vil...
Det er jo ham der siger det, der har et problem og ikke omvendt. Jeg ville bare grine, ikke tage det seriøst, ligesom med Medina Smiley

Du kan jo sammenligne ytringfrihendensgræ nse med en nudist strand, du viser din ***, men ikke alle bliver imponeret.

Kan se du langt hen ad vejen bare er komplet uintelligent. Gider ikke diskuterer med dig, men vil da lige en sidste kommentar.

Hader latterlige sammenligninger såsom "livet er som en æske chokolader". De er da meget fine til lige at smile lidt over, men livet er ikke som en æske chokolader, så drop det når man har en seriøs diskussion. At jeg viser dig min pik, og at du ikke bliver imponeret, er ikke det samme som at sige at din datter bør skydes, men at du ikke finder mig troværdig. På ingen måde. Er det så op til den, der bliver påtalt, ikke at lade sig 'imponerer' og bare håbe på at manden ikke mener, at hans datter bør skydes?
Tag dig sammen.
Logged

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #91: 09 Jan 2014, 20:13 »

Jeg findet det stødende at du kalder mig uintelligent, eller ikke.
Du har jo ytringsfrihed under ansvar.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #92: 09 Jan 2014, 20:15 »

Er meget enig, men jeg mener dog, modsat dig, at vores evne til at have sex med samme køn, og at nyde det lige præcis er meningen! Det er en sjov tanke, men homosex kunne sagtens være til for at hæmme en overbefolkning. Smiley

Jeg mener desuden også at religion i det samfund vi lever i dag er nødvendigt. Vi er 7 milliarder. Hvad er meningen med livet? Hvorfor skal jeg ikke bare ryge hash og kneppe tøser?
Dog.. Nødvendigt, betinget af at vi alle kan enes om at man fucking har lov til at gøre hvad man vil, tænke hvad man vil, og kneppe hvem fuck man vil, sålænge der ikke skader andre og at ens partner selvfølge er med på den.
Men igen, det er nok også grunden til at religion er lort, for vi får aldrig nogensinde overbevist mange af de religiøse tosser om det.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #93: 09 Jan 2014, 20:15 »

Du kan jo sammenligne ytringfrihendensgræ nse med en nudist strand, du viser din ***, men ikke alle bliver imponeret.

Hehe, det er tæt på at være den mærkeligste sammenligning jeg nogensinde har set...
Logged



vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #94: 09 Jan 2014, 20:16 »

Men den er da rimelig god Wink
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #95: 09 Jan 2014, 20:16 »

nej
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #96: 09 Jan 2014, 20:22 »

Jeg findet det stødende at du kalder mig uintelligent, eller ikke.
Du har jo ytringsfrihed under ansvar.
........

"Jeg finder dig uintelligent. "

"Du er uintelligent og bør skydes."

Kan du se forskellen?
Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #97: 09 Jan 2014, 20:24 »

Er meget enig, men jeg mener dog, modsat dig, at vores evne til at have sex med samme køn, og at nyde det lige præcis er meningen! Det er en sjov tanke, men homosex kunne sagtens være til for at hæmme en overbefolkning. Smiley

Jeg mener desuden også at religion i det samfund vi lever i dag er nødvendigt. Vi er 7 milliarder. Hvad er meningen med livet? Hvorfor skal jeg ikke bare ryge hash og kneppe tøser?
Dog.. Nødvendigt, betinget af at vi alle kan enes om at man fucking har lov til at gøre hvad man vil, tænke hvad man vil, og kneppe hvem fuck man vil, sålænge der ikke skader andre og at ens partner selvfølge er med på den.
Men igen, det er nok også grunden til at religion er lort, for vi får aldrig nogensinde overbevist mange af de religiøse tosser om det.

Det skal vi have lov til! Uden tvivl. Og uden en gud, kan vi netop nu, endelig, gøre lige præcis hvad der passer os. Tror bare (og det er KUN en teori) at vores mere eller mindre indbyggede had for homoer, har noget evolutionsteoretisk på sig. Vi er i dag så oplyste og så udviklede, at vi på mange måder bevæger os uden for vores egen biologi og derfor bør vi nu kunne gennemskue det forkerte ved de traditionelle religioner.

Jeg mener også at religion har været af absolut nødvendighed for vores evolutionære udvikling. Mennesket og dets stærke religion har trods alt været i stand til at bygge emperier, bestående af pyramider, katedraler og skyskrapere. Her har religionens motiverende faktor da bestemt spillet en rolle, men jeg mener bare at der findes andre måder at opnå sit 'opium' på i dag. Man skal da have lov til at 'redigerer' i den traditionelle fortolkelse af biblen, således den følger ens overbevisninger. Det er kun positivt. Jeg ville i så fald bare mene, at ideen om at det skulle være en hellig skrift, sendt af gud, falder fra, i og med det ikke længere er 'Guds' ord, men dine egne.

Vil lige sige at jeg ikk er homoseksuel og heller ikke religiøs. Jeg er dog på ingen måde ikke-spirituel. Jeg tænker over vores eksistens etc. Kan bare ikke godtage tanken om monoteistiske gud vi ser i de traditionelle hellige skrifter.
Logged

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #98: 09 Jan 2014, 20:30 »

Forskellen er, at han kalder mig uintelligent uden at kende mig, og Medina har sin grund til det, hvorvidt den er god eller dårlig.
I to burde lave en klub for sortseer, eller tøsefornærmet.dk

Han siger det, bare fordi jeg ikke er enig, det er jo dumt. Han kunne ligeså godt være blevet banned, eller det burde han, hvis Medina og er blevet banned.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #99: 09 Jan 2014, 20:36 »

Jeeeeez.... Medina havde lige præcis ingen grund, hvorimod Il Grande havde.

Medina kommer med ubegrundet had, og opfordring til vold.

Il Grande kommer med en velbegrundet - dog dårligt argumenteret, da det for alle andre end dig stråler ud af dine indlæg, at du fatter hat - mening om dig baseret på dine ytringer i et offentligt forum.
Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #100: 09 Jan 2014, 20:37 »

Og hvis Medinas grund er dårlig, hvori ligger forskellen så? Hvis man ser det dit ignorante perspektiv, ville jeg j også have min grund, som er at jeg syntes du virker uintelligent. Om den er god eller dårlig må du jo så bedømme. Ser ikke forskellen. Men igen...
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #101: 09 Jan 2014, 20:44 »

Det skal vi have lov til! Uden tvivl. Og uden en gud, kan vi netop nu, endelig, gøre lige præcis hvad der passer os. Tror bare (og det er KUN en teori) at vores mere eller mindre indbyggede had for homoer, har noget evolutionsteoretisk på sig. Vi er i dag så oplyste og så udviklede, at vi på mange måder bevæger os uden for vores egen biologi og derfor bør vi nu kunne gennemskue det forkerte ved de traditionelle religioner.

Jeg mener også at religion har været af absolut nødvendighed for vores evolutionære udvikling. Mennesket og dets stærke religion har trods alt været i stand til at bygge emperier, bestående af pyramider, katedraler og skyskrapere. Her har religionens motiverende faktor da bestemt spillet en rolle, men jeg mener bare at der findes andre måder at opnå sit 'opium' på i dag. Man skal da have lov til at 'redigerer' i den traditionelle fortolkelse af biblen, således den følger ens overbevisninger. Det er kun positivt. Jeg ville i så fald bare mene, at ideen om at det skulle være en hellig skrift, sendt af gud, falder fra, i og med det ikke længere er 'Guds' ord, men dine egne.

Vil lige sige at jeg ikk er homoseksuel og heller ikke religiøs. Jeg er dog på ingen måde ikke-spirituel. Jeg tænker over vores eksistens etc. Kan bare ikke godtage tanken om monoteistiske gud vi ser i de traditionelle hellige skrifter.

Interessante tanker du gør dig, har selv tænkt nogle af dem, og andre har fået mig til at tænke lidt mere.

Er selv kun minimalt Kristen, forstået på den måde at jeg værdsætter det som de kristne værdi bliver forstået som i dagens Danmark. Accept, næstekærlighed osv. og jeg nyder det virkelig når jeg en sjælden gang i mellem går i kirke. Så jeg er nok ikke kristen på den måde, da jeg faktisk ikke er overbevist om at Gud eksisterer. Jeg er sikker på at min fortolkning (som jeg selvfølgelig ser som den bedste) lever i mange mennesker. Heldigvis. Samtidig med at jeg håber af hele mit hjerte at han faktisk eksisterer.

Hvis ikke, så går det nok alligevel, men så vil jeg da om noget bruge mere af mit liv på at kæmpe for svages rettigheder. Har overvejet at få en t-shirt som Macklemore - Legalize Gay Marriage - ikke fordi den er pæn, eller fordi den er hipster, men fordi der tydeligvis og desværre, stadig er brug for alt muligt fokus på området. Meget godt eks. er Alex fra PSG. Smiley
Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #102: 09 Jan 2014, 20:49 »

Syntes i øvrig at det i højere grad vidner om at man 'tror man ejer hele verden' når man føler sig berettiget til at dømme andre på deres seksuelle overbevisninger.
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #103: 09 Jan 2014, 21:01 »

Jeres diskussioner vedrørende hinanden hører til over pb.

Vikt0731: Jeg skal nok gå tråden igennem og slette alt, der ikke bidrager til andet end småskænderier. Vi diskuterer ikke bans over forummet, så hvis du vil forsvare Medina, så er du velkommen til at sende en personlig meddelelse.


Indlæg der ikke bidrager til debatten vil blive slettet.
Logged

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Homoseksualitet
« Svar #104: 09 Jan 2014, 21:03 »

Du får en besked af mig lige om lidt, skal bare tænke over om jeg skal være sød eller hård betjent...
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010