home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  1 Bruger, 596 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Et enkelt spil
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Et enkelt spil  (Læst 6683 gange)
KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Et enkelt spil
« : 08 Jan 2014, 21:41 »



#1 Et enkelt spil
De seneste par udgivelser af Football Manager har jeg kun nået ét enkelt spil i hver udgave. I Football Manager 2010 overtog jeg fra dag ét West Ham United. Jeg spillede på dette spil længe, og jeg sprang Football Manager 2011 og 2012 over – i stedet førte jeg West Ham til en lang række trofæer igennem mange sæsoner.

Det samme gjorde sig gældende i Football Manager 2013. Jeg nåede til år 2033, og slog undervejs pointrekorden i Premier League med mit elskede West Ham hold, ligesom jeg også løftede en 4-5 Premier League-trofæer. Jeg nåede hverken mere end dette ene spil i Football Manager 2010 eller Football Manager 2013, og det bliver sandsynligvis heller ikke tilfældet i Football Manager 2014. Til gengæld bliver det med garanti et langt spil, hvor West Ham forhåbentligt ender som verdens bedste fodboldklub.

Efter sidste uges pinlige nederlag til Nottingham Forrest og dagens til Manchester City, er der kun én ting at gøre. Big Sam skal ud af vagten, og undertegnede overtager roret. Football Manager 2014 er netop blevet installeret – og det betyder, at det nu endnu engang er blevet tid til at føre West Ham igennem 2010'erne, 2020'erne og måske også 2030'erne. Hvor langt kan jeg mon føre West Ham i dette års udgave?

…forhåbentligt en smule længere end Sam Allardyce.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Et enkelt spil
« Svar #1: 08 Jan 2014, 21:48 »

Fed blog følger helt klart med Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Et enkelt spil
« Svar #2: 08 Jan 2014, 21:54 »

Spændende KF, jeg følger med og håber på en lang og spændende blog Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et enkelt spil
« Svar #3: 08 Jan 2014, 21:57 »

Her må man hellere følge med
Logged


Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Et enkelt spil
« Svar #4: 08 Jan 2014, 21:58 »

Thumbs up!  Thumbs Up
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Et enkelt spil
« Svar #5: 08 Jan 2014, 22:05 »


#2 Realisme er vigtigt
I hvert fald i starten. Football Manager er sjældent realistisk et par sæsoner ude i fremtiden, og derfor holder jeg af realismen de første par sæsoner. Jeg har derfor slået transferaktivitet fra i spillets første vindue – og det betyder desværre, at jeg må undvære en af mine yndlings Carlton Cole i denne sæson. Med Carroll ude i de første mange måneder skal det nok blive spændende at undvære Cole. Heldigvis spiller vi kun med en på toppen, og det er vel begrænset, hvor meget Petric og Maiga kan fucke op så længe de ikke er på banen samtidig.

Pre-season blev hurtigt overstået med mildest talt blandet succes – det blev kun til to sejre ud af seks mulige. Jeg trøstede mig med, at resultaterne ikke er det vigtige i pre-season, men et eller andet sted varslede de blandede resultater måske bare, hvor  elendig en sæsonstart vi skulle få i Premier League.

Javel, vi mødte en række svære modstandere i starten af sæsonen, men ligefrem at skrabe 0 point sammen i løbet af de første syv Premier League-kampe – det er under alt kritik uanset modstanderne. Vi var spillet under gulvtæppet i samtlige kampe, og pointhøsten var fuldt fortjent. Der var intet, der virkede taktisk.

Jeg begynder så småt at frygte en fyring en fyring allerede, inden vi er kommet i gang. Pinligt. Omvendt kan det jo være, at en fyring er hvad, der skal til for at West Ham overlever… og så kan jeg jo altid vende tilbage til min yndlingsklub senere i spillet.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et enkelt spil
« Svar #6: 08 Jan 2014, 22:12 »

Av av av....

Mere er der vel ikke at sige til det.

Håber du kommer i gang med holdet, men jeg oplever også selv utroligt mange problemer med at få succes i FM14.
Logged


TobTob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Et enkelt spil
« Svar #7: 08 Jan 2014, 22:16 »

Det vel heller ikke så godt at se West Ham ligenu, i fjernsynet Wink... Men følger klart! Opstemt
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et enkelt spil
« Svar #8: 08 Jan 2014, 22:16 »

Her må man hellere følge med

kunne ikke siges bedre  Peace
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Et enkelt spil
« Svar #9: 08 Jan 2014, 22:47 »

Av av mere er der ikke at sige men håber du får nogle sejre snart!
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et enkelt spil
« Svar #10: 08 Jan 2014, 23:10 »

Ikke det nemmeste kampprogram du har heller Shockeret men følger da også her, lyder spændende
Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Et enkelt spil
« Svar #11: 09 Jan 2014, 14:42 »

Følger helt klart med!
Vanvittigt program du starter ud med. Ikke godt for moralen.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Et enkelt spil
« Svar #12: 09 Jan 2014, 15:01 »

Fandme et vildt porgram at starte med! kom igen!
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Et enkelt spil
« Svar #13: 09 Jan 2014, 19:01 »

Tak for kommentarerne! Og ja, rigtigt nok, så var mit startprogram vanvittigt.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Et enkelt spil
« Svar #14: 09 Jan 2014, 19:06 »


#3 Big Sam har det ikke svært uden grund
Jeg har aldrig været blandt Big Sams største kritikere, men det er nu engang svært at forblive ukritisk, når West Ham er ved at isolere sig selv i bunden og samtidig lige har tabt 5-0 til Nottingham Forrest (!!!!) og 6-0 til Manchester City.

Noget kunne dog tyde på, at det er med god grund, at den kære Sam Allardyce har det svært. Jeg har i hvert fald ikke haft det meget lettere efter den elendige start på sæsonen. Vi vendte kortvarigt den skrækkelige stime af nederlag, og vi hentede i løbet af de næste ni kampe 19 tiltrængte point. Til sidst gik det dog igen galt – og vi endte med at løbe ind i et bittert nederlag mod upåagtede Cardiff.

Og så gik det for alvor galt. Resten af sæsonen indbragte kun fire sejre, men mirakuløst nok reddede vi æren og endte på en acceptabel – men ikke tilfredsstillende – 15. plads. Cup-turneringerne er ikke værd at skrive om - tidlige exits i begge for vores vedkommende.

David Moyes og Manchester United var urørlige, og de hjemtog udover Premier League også Champions League og Mickey Mouse-cup.

Nå – nok om den horrible sæson – lad den nye sæson starte, og lad os få skudt West Ham-successen i gang!
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010