home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Dansk ligaudvidelse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Dansk ligaudvidelse  (Læst 54554 gange)
UlrikE
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #15: 07 Jan 2014, 21:07 »

Jeg får fejl melding på en del divisioner, selvom der er de hold der skal være. Nogen der har et svar på hvorfor dette sker?
Logged

DaSiimM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #16: 08 Jan 2014, 02:57 »

Jeg får fejl melding på en del divisioner, selvom der er de hold der skal være. Nogen der har et svar på hvorfor dette sker?

Hmm, lyder sært. Hvornår får du fejl meldingerne? Er det når du prøver at starte et nyt spil med databasen, eller hvad? Jeg har selv lige prøvet at downloade filen (nogle gange sker der en eller anden fejl i løbet af uploadings-processen) men den starter fint et nyt spil med den.
Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #17: 14 Jan 2014, 21:16 »

Så er det tid til at starte en sæson med Gauerslund IF, jeg bor selv i Børkop, så det vil være oplagt at tage en klub hvo man selv bor, alternativet var Bredballe IF, hvor jeg selv er opvokset og har spillet, men så vil det ikke være helt lower league, når de spiller i serie 1.
« Seneste Redigering: 14 Jan 2014, 21:18 af Kefiren » Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #18: 14 Jan 2014, 22:08 »

Det eneste minus jeg lige hurtigt kom til at se, er at alle de klubber du selv har oprettet har minimum 10.000 fans til hver kamp og ca. 1500 sæson kortholdere, så økonomien kommer nok hurtigt op.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #19: 14 Jan 2014, 22:31 »

Det eneste minus jeg lige hurtigt kom til at se, er at alle de klubber du selv har oprettet har minimum 10.000 fans til hver kamp og ca. 1500 sæson kortholdere, så økonomien kommer nok hurtigt op.
Havde ca. 200 tilskuere til ligakampe med NB Bornholm i første sæson.

Oh og så synes jeg da bestemt at Serie 1 er LLM i DK... 2. Div. er LLM - så utroligt ringe er de  Peace
« Seneste Redigering: 14 Jan 2014, 22:33 af 22 » Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #20: 14 Jan 2014, 23:22 »

Så er det tid til at starte en sæson med Gauerslund IF, jeg bor selv i Børkop, så det vil være oplagt at tage en klub hvo man selv bor, alternativet var Bredballe IF, hvor jeg selv er opvokset og har spillet, men så vil det ikke være helt lower league, når de spiller i serie 1.
Selvfølgelig er det LLM. Ellers er Serie 2 jo ikke heller ikke LLM, for der findes også Serie 3 og nedefter. Jeg mener ligesom 22 at 2. division og nedefter er LLM - uden tvivl. Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #21: 14 Jan 2014, 23:33 »

Begrebet LLM er en måde at spille på, som bl.a. ikke tillader bruge af editor. At spille med et serie 1-hold er altså pr. definition ikke LLM, selvom det naturligvis er lower league Wink
Logged



Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #22: 15 Jan 2014, 00:07 »

Havde ca. 200 tilskuere til ligakampe med NB Bornholm i første sæson.

Oh og så synes jeg da bestemt at Serie 1 er LLM i DK... 2. Div. er LLM - så utroligt ringe er de  Peace

NB Bornholm findes jo også i spillet i forvejen Smiley Så derfor vil du ikke mærke nogen forandring, jeg spillede med gauerslund og jeg har ca 10.000 tilskuer hver kamp.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #23: 15 Jan 2014, 00:22 »

Aha, kunne godt bruge nogle af dine titusinder har på Valby Idrætspark. Vi kan kun tiltrække en 2000 i snit Skuffet

Tror ellers at en klub som Frem ville trække fuldt hus næsten hver gang hvis de rykkede op i Suppen!

@Goon ved godt hvad du mener, men er nu uenig.

I det her tilfælde er man lidt nød til at lave databaseændringer (som ikke rør ved sværhedsgrad eller noget) for at kunne spille rigtig LLM. 2. div. er LLM pga. det lave niveau IMO. Smiley

22:23  Græder
« Seneste Redigering: 15 Jan 2014, 00:26 af 22 » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #24: 15 Jan 2014, 07:43 »

@Goon ved godt hvad du mener, men er nu uenig.

I det her tilfælde er man lidt nød til at lave databaseændringer (som ikke rør ved sværhedsgrad eller noget) for at kunne spille rigtig LLM. 2. div. er LLM pga. det lave niveau IMO. Smiley

Der er ikke så meget at være uenig i - i "rigtig" LLM starter man med et hold i den laveste mulige spilbare række i et land i spillet. Så snart man har gang i en editor - selvom det ikke har noget med sværhedsgrad at gøre - er det ikke "rigtig" LLM Wink

Man må ikke forvirre begrebet LLM med det at ville spille med et hold så langt nede i rækkerne som muligt. Men det er bare semantik Smiley
Logged



Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #25: 15 Jan 2014, 10:08 »

Selvfølgelig er det LLM. Ellers er Serie 2 jo ikke heller ikke LLM, for der findes også Serie 3 og nedefter. Jeg mener ligesom 22 at 2. division og nedefter er LLM - uden tvivl. Smiley

Jeg mener dog, at LLM er at vælge et hold fra den allernederste division i landet, så i dette tilfælge vil det være serie 2
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #26: 15 Jan 2014, 11:58 »

Jeg synes nu, det er meget inden for ånden af LLM, så længe man overholder alle de andre regler inden for genren (skjulte stats, ingen spillersøgning og den slags).
Forbuddet mod editor kan i min verden godt gradbøjes, da det blot er en udvidelse og ikke en ændring af ability eller økonomi eller den slags.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #27: 15 Jan 2014, 12:05 »

Jeg synes nu, det er meget inden for ånden af LLM, så længe man overholder alle de andre regler inden for genren (skjulte stats, ingen spillersøgning og den slags).
Forbuddet mod editor kan i min verden godt gradbøjes, da det blot er en udvidelse og ikke en ændring af ability eller økonomi eller den slags.

Prøv du at fortælle dem det i LLM-forummet på SI Games Wink

Det overordnede mantra inden for LLM er realisme, og når man eksempelvis begynder at lege manager i serie 2, er der uden tvivl mange forhold som ikke er realistiske. Det, og det såkaldte "floodgate scenario", gør at enhver brug af editor er fuldstændig bandlyst i LLM.
Logged



22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #28: 15 Jan 2014, 12:25 »

Prøv du at fortælle dem det i LLM-forummet på SI Games Wink

Det overordnede mantra inden for LLM er realisme, og når man eksempelvis begynder at lege manager i serie 2, er der uden tvivl mange forhold som ikke er realistiske. Det, og det såkaldte "floodgate scenario", gør at enhver brug af editor er fuldstændig bandlyst i LLM.

Ligesom man som kristen skal være sin ægtefælle tro. Det er de færreste der er det, men alligevel er de kristne - så hvis man vil spille LLM med den her database så er det vel det man gør Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #29: 15 Jan 2014, 12:35 »

Ligesom man som kristen skal være sin ægtefælle tro. Det er de færreste der er det, men alligevel er de kristne - så hvis man vil spille LLM med den her database så er det vel det man gør Smiley

Nuuu tror jeg vi er ude i noget som ikke helt kan sammenlignes Opstemt

En ligaudvidelse som dette er megafedt, og man kan da sagtens vælge at spille med de øvrige LLM-regler - det er bare ikke LLM alligevel Wink
Logged



Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010