home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Sjoveste hold i FM14
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Sjoveste hold i FM14  (Læst 30474 gange)
Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sjoveste hold i FM14
« Svar #15: 07 Jan 2014, 00:08 »

Super fedt at du tog dig tid til at skrive lidt om de ovenstående klubber Cesc! Smiley efter flere spil hvor jeg hurtigt mistede motivationen, læste jeg denne tråd. Og havde fuldstændig glemt alt om Rangers :O hvor plat det end lyder fik det lille "afsnit" du har skrevet om Rangers, mig i kast med de blå fra Glasgow - hvor jeg snart har overstået 1 sæson og savet har godt nok fanget mig indtil videre Smiley
Nå men ville bare give lidt feedback på det super fine stykke arbejde du har lavet her. Good Job!
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Sjoveste hold i FM14
« Svar #16: 07 Jan 2014, 00:21 »

Ahøm* Ville altså ikke lige frem kalde Milan for et alderdomshjem længere ;-) Den fantastiske evne til at forlænge spilleres karrierer, forsvandt sammen med bl.a. den legendariske fys' Lieven Maesschalk for år tilbage og klubben er nu hårdt plaget af skader. Af samme grund kan de ikke holde de aldrende spillere i form, i samme grad som tidligere og derfor er truppen egentlig ved at være ret ung. Så styr dig lige! ( ;-) )
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sjoveste hold i FM14
« Svar #17: 07 Jan 2014, 11:03 »

Ville ikke kalde dem "små", den franske liga er altså ikke noget at råbe hurra for. På papiret er det kun dig og PSG der har noget som helst at skulle have sagt.

Ved godt at de skulle være utroligt svære at få spillet sammen osv. men hvis det skulle lykkedes dig burde det være en ren massakre.. Overtog selv Saint-Étienne i 2. sæson og kørte alting midt over (udover PSG som dog selv smed point hist og her) indtil jeg gik på ferie i en måned.
Sådan er det jo med de fleste klubber. Så snart regens træder ind bliver det jo stortset altid en hel del nemmere for det hold man nu engang styer Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sjoveste hold i FM14
« Svar #18: 07 Jan 2014, 11:41 »

Super fedt at du tog dig tid til at skrive lidt om de ovenstående klubber Cesc! Smiley efter flere spil hvor jeg hurtigt mistede motivationen, læste jeg denne tråd. Og havde fuldstændig glemt alt om Rangers :O hvor plat det end lyder fik det lille "afsnit" du har skrevet om Rangers, mig i kast med de blå fra Glasgow - hvor jeg snart har overstået 1 sæson og savet har godt nok fanget mig indtil videre Smiley
Nå men ville bare give lidt feedback på det super fine stykke arbejde du har lavet her. Good Job!

Det var da så lidt!

Glad for at du har fået motivationen med Rangers. Dem skal jeg helt sikkert også selv prøve at være på et tidspunkt og få dem tilbage i Europa, hvor det er rigtig sjovt! Det er en kæmpe udfordring, men i de første sæsoner er der jo rigtig meget succes (formegentlig) hvilket kan give et godt og langt spil!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Sjoveste hold i FM14
« Svar #19: 07 Jan 2014, 13:23 »

De to klubber der appellerer mest til mit FM-humør fra din liste er helt sikkert Shakhtar og Rangers. Havde et godt spil med Rangers i FM13 (hvor de var en række længere nede), og man blæser virkelig bare igennem de første sæsoner, hvilket måske er nemt, men det er ihvertfald et rigtig godt hold at starte med, hvis man ikke er så god til spillet endnu. Dog var det nu ikke derfor jeg startede med dem, men derimod mit blødende blå Glasgow-hjerte, som har banket for dem siden "den røde Romario" og Brian Laudrup havde deres gang deroppe!

Jeg vil da også lige slå et slag for Wolverhampton Wanderers, der jo for ikke lang tid siden var i Premier League, men i FM14 er helt nede i League 1, men med en ganske god trup og økonomi (dog ikke "sheik-niveau" som i eks. Nottingham Forrest).

Sidst men ikke mindst vil jeg også lige nævne at en klub som Auxerre i Frankrig har et kæmpe ungdomsnetværk, og virkelig er garant for talent efter talent, så er det udviklingen af spillere man er til, så er dette helt sikkert et muligt sted at starte også. Smiley

Sidst men ikke mindst, så endnu mere ros til Cesc, for innovativ handling på denne side, både i form af egne blogs og emner som dette, der virkelig inspirerer de øvrige brugere som jeg selv.  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sjoveste hold i FM14
« Svar #20: 08 Jan 2014, 11:09 »

Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

lassen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Sjoveste hold i FM14
« Svar #21: 08 Jan 2014, 12:07 »

Super fedt at du tog dig tid til at skrive lidt om de ovenstående klubber Cesc! Smiley efter flere spil hvor jeg hurtigt mistede motivationen, læste jeg denne tråd. Og havde fuldstændig glemt alt om Rangers :O hvor plat det end lyder fik det lille "afsnit" du har skrevet om Rangers, mig i kast med de blå fra Glasgow - hvor jeg snart har overstået 1 sæson og savet har godt nok fanget mig indtil videre Smiley
Nå men ville bare give lidt feedback på det super fine stykke arbejde du har lavet her. Good Job!
Jeg er også lige begyndt, det skal nok blive spændende Tunge
Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sjoveste hold i FM14
« Svar #22: 11 Jan 2014, 00:22 »

Nogen der ved hvorfor at en klub som Dortmund ikke kan tiltrække talenter som Mario Pugliese og Cerri? Det pisser mig helt vildt af!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Sjoveste hold i FM14
« Svar #23: 11 Jan 2014, 02:50 »

Vil du have en sjov og til tider frustrerende udfordring i Football Manager 2014?
Så tjek denne her:

Klub: Achilles '29
Division: Hollandske 1.division
Transfer Budget: 0
Løn Budget: 500k euro
Finanser: Du kommer til at tjene ca. 180k for det første år. Balancen når du starter er omkring 500k.
Bestyrelsens forventninger: Ryk ikke ned!
Bedste spillere: Alle dine spillere er amatørerer, du er nødt til at hente et helt nyt hold. Levi Raja Boean er klart din bedste spiller, og kan helt sikkert klare sig på et af de dårligere Æres-Divisions hold.

Hvad der taler for:
-Det er udfordrende, for at sige det mildt
-Holdet er unikt (Det er det første amatør hold i den Hollandske 1.Division)
-Du kan bygge din egen klub op fra bunden.
-Du tjener mange penge over de første to sæsoner pga. TV-Penge, som slår dine løn-udgifter med en kilometer. Mange som betyder omkring 180k Euro's om måneden i første sæson, hvilket er mange penge for dette hold.

Hvad der taler imod:
-Lav status, hvilket betyder du får svært ved at lokke spillere til klubben.
-Du kommer nok til at tabe nogle kampe de første par sæsoner...
-Lille stadion (4.000), dårlige trænings faciliteter
-Spillerne er ikke gode nok (Du er det dårligste hold i ligaen), du er nødt til at skaffe dig nogle spillere, der er dog nogle der gerne vil joine. Kig f.eks. på Osama Rashid og Gino Pieters

Sværhedsgrad fra 1-10, med 10 som det sværeste:
Helt klart 9.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sjoveste hold i FM14
« Svar #24: 30 Mar 2014, 18:03 »

Vil du have en sjov og til tider frustrerende udfordring i Football Manager 2014?
Så tjek denne her:

Klub: Achilles '29
Division: Hollandske 1.division
Transfer Budget: 0
Løn Budget: 500k euro
Finanser: Du kommer til at tjene ca. 180k for det første år. Balancen når du starter er omkring 500k.
Bestyrelsens forventninger: Ryk ikke ned!
Bedste spillere: Alle dine spillere er amatørerer, du er nødt til at hente et helt nyt hold. Levi Raja Boean er klart din bedste spiller, og kan helt sikkert klare sig på et af de dårligere Æres-Divisions hold.

Hvad der taler for:
-Det er udfordrende, for at sige det mildt
-Holdet er unikt (Det er det første amatør hold i den Hollandske 1.Division)
-Du kan bygge din egen klub op fra bunden.
-Du tjener mange penge over de første to sæsoner pga. TV-Penge, som slår dine løn-udgifter med en kilometer. Mange som betyder omkring 180k Euro's om måneden i første sæson, hvilket er mange penge for dette hold.

Hvad der taler imod:
-Lav status, hvilket betyder du får svært ved at lokke spillere til klubben.
-Du kommer nok til at tabe nogle kampe de første par sæsoner...
-Lille stadion (4.000), dårlige trænings faciliteter
-Spillerne er ikke gode nok (Du er det dårligste hold i ligaen), du er nødt til at skaffe dig nogle spillere, der er dog nogle der gerne vil joine. Kig f.eks. på Osama Rashid og Gino Pieters

Sværhedsgrad fra 1-10, med 10 som det sværeste:
Helt klart 9.

det lyder rigtig spændende, og den Hapser jeg bestemt Smiley
At kunne bygge sit eget hold op er altid spændende. og en udemærket økonomi, er aldrig dårligt Smiley
Logged

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sjoveste hold i FM14
« Svar #25: 30 Mar 2014, 20:15 »

Vil du have en sjov og til tider frustrerende udfordring i Football Manager 2014?
Så tjek denne her:

Klub: Achilles '29
Division: Hollandske 1.division
Transfer Budget: 0
Løn Budget: 500k euro
Finanser: Du kommer til at tjene ca. 180k for det første år. Balancen når du starter er omkring 500k.
Bestyrelsens forventninger: Ryk ikke ned!
Bedste spillere: Alle dine spillere er amatørerer, du er nødt til at hente et helt nyt hold. Levi Raja Boean er klart din bedste spiller, og kan helt sikkert klare sig på et af de dårligere Æres-Divisions hold.

Hvad der taler for:
-Det er udfordrende, for at sige det mildt
-Holdet er unikt (Det er det første amatør hold i den Hollandske 1.Division)
-Du kan bygge din egen klub op fra bunden.
-Du tjener mange penge over de første to sæsoner pga. TV-Penge, som slår dine løn-udgifter med en kilometer. Mange som betyder omkring 180k Euro's om måneden i første sæson, hvilket er mange penge for dette hold.

Hvad der taler imod:
-Lav status, hvilket betyder du får svært ved at lokke spillere til klubben.
-Du kommer nok til at tabe nogle kampe de første par sæsoner...
-Lille stadion (4.000), dårlige trænings faciliteter
-Spillerne er ikke gode nok (Du er det dårligste hold i ligaen), du er nødt til at skaffe dig nogle spillere, der er dog nogle der gerne vil joine. Kig f.eks. på Osama Rashid og Gino Pieters

Sværhedsgrad fra 1-10, med 10 som det sværeste:
Helt klart 9.
Wow, det lyder fedt. Skal fedt sikkert prøves. Hvad er erfaringen? Kan det lade sig gøre? Smiley
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Yohemming
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sjoveste hold i FM14
« Svar #26: 31 Mar 2014, 01:01 »

Vil du have en sjov og til tider frustrerende udfordring i Football Manager 2014?
Så tjek denne her:

Klub: Achilles '29
Division: Hollandske 1.division
Transfer Budget: 0
Løn Budget: 500k euro
Finanser: Du kommer til at tjene ca. 180k for det første år. Balancen når du starter er omkring 500k.
Bestyrelsens forventninger: Ryk ikke ned!
Bedste spillere: Alle dine spillere er amatørerer, du er nødt til at hente et helt nyt hold. Levi Raja Boean er klart din bedste spiller, og kan helt sikkert klare sig på et af de dårligere Æres-Divisions hold.

Hvad der taler for:
-Det er udfordrende, for at sige det mildt
-Holdet er unikt (Det er det første amatør hold i den Hollandske 1.Division)
-Du kan bygge din egen klub op fra bunden.
-Du tjener mange penge over de første to sæsoner pga. TV-Penge, som slår dine løn-udgifter med en kilometer. Mange som betyder omkring 180k Euro's om måneden i første sæson, hvilket er mange penge for dette hold.

Hvad der taler imod:
-Lav status, hvilket betyder du får svært ved at lokke spillere til klubben.
-Du kommer nok til at tabe nogle kampe de første par sæsoner...
-Lille stadion (4.000), dårlige trænings faciliteter
-Spillerne er ikke gode nok (Du er det dårligste hold i ligaen), du er nødt til at skaffe dig nogle spillere, der er dog nogle der gerne vil joine. Kig f.eks. på Osama Rashid og Gino Pieters

Sværhedsgrad fra 1-10, med 10 som det sværeste:
Helt klart 9.

Jeg synes også at dette lyder som en sjov og udfordrende challenge, så jeg er også startet op med klubben! Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Sjoveste hold i FM14
« Svar #27: 31 Mar 2014, 08:51 »

Wow, det lyder fedt. Skal fedt sikkert prøves. Hvad er erfaringen? Kan det lade sig gøre? Smiley

Det kan godt lade sig gøre, men det er svært Smiley
Jeg kæmpede for overlevelse i 1.sæson, og sluttede lige over stregen, hvilket bestyrelsen var godt tilfreds med. Jeg tabte en del kampe, hvilket til tider var enormt frustrerende, men overraskede ved at at slå Twente's reserver ud i pokalen. Her i anden sæson, tænker jeg også at jeg bare skal overleve. Jeg har ikke oprykning i tankerne de næste tre-fire år. Men sjovt er det.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sjoveste hold i FM14
« Svar #28: 31 Mar 2014, 09:18 »

Jeg er også hoppet med på vognen med Achilles'29 Smiley klubtråd?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sjoveste hold i FM14
« Svar #29: 31 Mar 2014, 09:28 »

Klubtråd, helt sikkert! Er også lige startet med dem Smiley
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010