home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  63. "THE END" Strength & Honor 2
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: 63. "THE END" Strength & Honor 2  (Læst 67463 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #30: 04 Jan 2014, 09:03 »



Jeg har lagt en ny afstemning op, som kun kører til i eftermiddag en gang. Er selv meget i tvivl. Jeg har ville have Pogba i meget længe, og først nu er han interesseret i at komme til klubben. Faktisk er han lige nu ekstremt interesseret.

Problemet er at jeg kun har et halvt år tilbage i klubben iflg. den challenge, som jeg er i gang med. Er det bare at spilde Uniteds oceaner af penge, og kan jeg overhovedet få noget ud af Pogba på et halvt år? Jeg kunne jo være så heldig, at hvis jeg lader ham blive i Juventus, at næste klub kunne blive netop der.

Afstemningen om hvor vidt jeg skulle starte challengen forfra, eller gøre United engelsk er slut. Det blev 8 - 6 på at jeg skulle starte forfra, hvis jeg skulle være så uheldig, eller måske pisse ringe, ikke at klare pointrekorden i sidste sæson.


Bobby Robson: Hjemmebanefordelen giver dig en fordel.
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #31: 06 Jan 2014, 12:41 »



At kunne spille manager en hel søndag samtidigt med at Brøndby tager årets første pokal og United får smæk hjemme, det må fandme siges at være en god første weekend i det nye år. Humøret er i hvert fald højt, og jeg er egentligt forberedt på at det godt kan gå galt i det her save, med hensyn til at få pointrekorden i hus. Helt sikkert den rigtige dag, at jeg har valgt at give trin 2 et sidste forsøg. Hvis det nu skulle gå galt, så bryder jeg da ikke helt sammen. Har også bestemt at challengen får et forsøg mere, hvis det skulle blive nødvendigt.

Transfer
Inden dagen startede i går skulle diverse tømmermænd lige dulmes med lidt morgenmand, så jeg var klar til et nyt transfervindue i det virtuelle Manchester United. Jeg havde egentligt ikke regnet med at skulle bruge nogen penge, eftersom afstemningen viste nej til at hente Pogba for et halvt år. Derfor bliver det heller ikke i denne omgang, at vi ser ham trække i United trøjen endnu engang. Det var nu også på nej min egen stemme faldt, så det passer mig helt fint. I næste klub, hvis der bliver sådan en, vil jeg gå hårdnakket efter at få ham i min trup.

Der skete dog lidt alligevel på transfersiden. Jeg hentede Julian Brandt i Bayern. Ellere rettere han blev tilbudt og vi slog til i skarp konkurrence med andre klubber. Måneder inden havde vi skrevet kontrakt med Lucas Evangelista på fri transfer. Begge spilere ser jeg som forstærkning af holdet.

Vi solgte jo også lidt spillere, så det er ikke fordi jeg har taget meget del i de lidt over 4 milliarder jeg havde til rådighed. Alt i alt endnu et transfervindue, hvor jeg synes truppen er blevet trimmet og forbedret.

Ligaen
I ligaen fører vi knebent. Vi har fået to irriterende nederlag. Første nederlag var til Chelsea, hvor de straffer os hårdt i det 82. minut og vinder 1-0 på Stamford Bridge. Det andet nederlag var endnu værre. Vi kommer foran 1-0 på Anfield Road, og holder den til halvleg. Kort efter pausen står der kraftedme 4-1 til Liverpool. Kampen endte 4-2 men jeg var mildest talt i chok. Godt nok er jeg Liverpool fan, men bryder mig sgu stadigt ikke om at tabe til dem.

De to uafgjorte er faldet mod Norwich og den sidste kamp i året ude mod Manchester City. Kan ikke rigtigt brokke mig over de to kampe. De var tætte og kunne være gået til hver sin side begge to. Dermed har vi sat 10 point til i første halvdel af sæsonen. Vi har 9 mere at give af for at få rekorden. Så vidt jeg husker havde vi også 9 at give af for et par sæsoner siden, hvor det kun lykkedes at få 94 point. Gud, hvor jeg håber det kan lade sig gøre.

Cupturneringer
Den lille cupturnering er vi ude af. Det blev til et nederlag på 1-0 ude mod Tottenham. Det generer mig egentligt ikke, reserverne skal nok få sin andel af kampe.

Den europæiske supercup tabte vi til Villareal på straffespark. Community Shield tabte vi til Arsenal på straffe. Noget siger mig, at vi satme ikke er særligt gode til de der penalty kicks. Vi har efterhånden tabt en del finaler på netop det.

VM for klubhold gav tilgengæld en sejr. Vi vandt finalen over Santos uden de store problemer, selvom resultatet kun blev 1-0.

Champions League gik vi ubesejret igennem gruppen. Det var også forventet efter en forholdsvis let lodtrækning. Sporting, Slovan Bratislava og mit gamle hold Shaktar.

Jagten på rekorden er fortsat i gang, og ikke mindst stadig opnåelig. Jeg kan dog se at vi har Manchester City hjemme på Old Trafford i sæsonens sidste runde. Fuck hvor ubehageligt hvis det skal afgøres mod min onde ånd.

Edit: Må sgu være halv fuld endnu. Først poster jeg forkert ligastilling, og samtidigt har jeg husket helt forkert. Det var sgu om sommeren jeg købte Brandt og Evangelista, og ikke i januar vinduet. Kæft det kører skidt i dag.  Rullende Øjne



« Seneste Redigering: 06 Jan 2014, 13:39 af TripleX9 » Logged


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #32: 06 Jan 2014, 13:27 »

Har du sat det forkerte billede ind under ligaen? For der står der at du har færdigspillet sæsonen med 38 kampe og xx antal point.
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #33: 06 Jan 2014, 13:34 »

Har du sat det forkerte billede ind under ligaen? For der står der at du har færdigspillet sæsonen med 38 kampe og xx antal point.

Gu' havde jeg da så. Sådan noget pik!.. Men tak for reminderen Fresse. Plejer at tjekke dem når jeg smider dem op, men blev forstyrret og fik ikke gjort det. Smiley
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #34: 06 Jan 2014, 13:34 »

ups... Opstemt Kom så med update om du nåede målet!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #35: 06 Jan 2014, 13:35 »

ups... Opstemt Kom så med update om du nåede målet!

Går i gang med den med det samme.. Kan jeg lige så godt efter den fatale brøler Wink
Logged


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #36: 06 Jan 2014, 13:39 »

Gu' havde jeg da så. Sådan noget pik!.. Men tak for reminderen Fresse. Plejer at tjekke dem når jeg smider dem op, men blev forstyrret og fik ikke gjort det. Smiley
Bare i orden Smiley
Overvejede om jeg skulle gå ind og rette linket, men det blev ikke lige gjort..

Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #37: 06 Jan 2014, 15:09 »



Bad bad bad Monday efter de brølere i sidste update. Tak for reminderen og så fandt jeg selv en fejl mere.  Thumbs Up

Sidste del af den alvorlige 4.sæson er netop slut. Det er kun en uge siden, jeg sad sammen med alle spillerne på Old Traffords grønsvær efter et drama af en kamp mod Manchester City. Efter langt over 90 minutters total larm var stilheden pludselig enorm. Tilskuerne havde forladt stadion forlængst men spillerne var kaldt ind på banen igen, de skulle have nyheden, nyheden om at det var slut - helt slut efter den 30 Juni... men hvordan slut?

Mesterskabet

Mesterskabet kom i hus adskillige runder før Premier League var færdig spillet. Hvilken måde at slutte tiden i Manchester på, eller måske endda hele karrieren på. De sidste tre år har vi snuppet pokalen som alle vil have, og vi har gjort det overbevisende, specielt 1. og 3. år.

Cups

Både FA-cuppen og Champions League kom i hus denne sæson. Dermed 4 store titler i min sidste sæson som manager. En god måde at slutte på uanset hvad. FA-cuppen blev igen vundet af mine reserver, og i finalen blev det til en sikker sejr over Nottingham Forest.

Manchester City Kampen

Mesterskabet var for længst i hus, men hvad der var vigtigere for mig personligt var pointrekorden. 95 point skulle der mindst i hus for at tangere rekorden. Det var fandens tæt. Det kunne faktisk ikke bliver tættere. 92 point havde vi inden den sidste kamp i Premier League denne sæson. Faktisk den sidste kamp for mig selv i Premier League i lang tid, måske var det den sidste nogensinde.

Jeg var presset, virkeligt presset på trods af så mange titler i hus. Hvordan fanden skulle man sætte spillerne op til kampen, og tænde dem lige så meget som jeg selv. De havde jo vundet mesterskabet, og de vidste at i næste uge var en vigtig kamp. Der var fandme en Champions League finale. Hadet skulle bruges. Hadet til Manchester Shitty skulle sætte dem op.

På Old Trafford burde vi kunne vinde. 11 mod 11 og så lige ekstra 70.000 i vores favør. Det skal lade sig gøre!

Efter en meget tæt start får vi en friløber ved Catatau som sender bolden ind i City målet! 4 minutter senere er vi på pletten igen ved den store Icardi. Fantastisk start på kampen.

Kun 6 minutter senere får vores krumtap i forsvaret en kortslutning. Kurt Zouma vælger at lave en hensynsløs tackling langt oppe på banen. Der var slet ingen tvivl, han skulle have direkte rødt. Fuck, nu kunne det nærsmest kun gå galt.

Men inden pausen øger vi til 3-0 og vi holder nærmest legestue og det endda med 10 mod 11. Hele stadion syder og bobler, vi er ved at gennempule shitty på værst tænkelig måde, faktisk er det på bedst tænkelige måde, med kun 10 mand.

49. minut og anden halvleg er i fuld gang. Bolden får endnu en gang nettet til at blafre i City's ende. James Ward-Prowse banker bolden i kassen ude fra kanten af feltet, 4-0. Sejren var hjemme! Det kunne ikke gå galt nu.

Hvad der skete ved jeg faktisk ikke, men da vi mangler 2 minutter af den ordinære spilletid står der 4-1 efter at Aguero havde reduceret. 3 minutter senere er City kommet på de faretruende 4-3, og fire minutters overtid.

Jeg var målløs. Først helt oppe at køre over 2-0 og en sikkerhed om at nu klarer vi den fandme. Så Zoumas røde kort der sendte mig helt ned i kælderen igen, for så at gå helt amok over 4-0 med 10 mand. Et spark direkte i bollerne ved målet til 4-3. Det kunne ikke være rigtigt. Challengen kan ikke slutte på den måde her.

Manchester City har helt overtaget og rammer stolpen i overtiden, og slutter kampen af med et hjørnespark i de døende sekunder. Alle holder vejret, tror jeg havde holdt det siden det 3. mål.

Den bliver headet over! Vi vinder 4-3 og har dermed nøjagtigt 95 point

Derfor var det slut. Helt slut med mig som manager i United i denne omgang. Spillerne fik beskeden om at efter næste uges Champions League finale( som vi jo som bekendt vandt) var det slut. Dette var min sidste hjemmekamp på Old Trafford.

Da Champagnenpropperne sprang minuttet efter lyste spillerne og staben op i et smil, og stemningen var tilbage som den plejede.

30. Juni  forlod jeg jobbet som manager i Manchester United, med en rigtig god fornemmelse, dog meget meget klar over at de to mænd på billederne var jeg stadigt meget langt fra.


« Seneste Redigering: 06 Jan 2014, 16:26 af TripleX9 » Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #38: 06 Jan 2014, 15:18 »

Fantastisk update (: - Godt læseligt indhold, lige efter min smag og du formår at bevare spændingen helt til slut. Sublimt! Du tangerede kun rekorden, vil det sige at du ikke lykkedes med udfordringen og starter forfra? eller er du videre til næste skridt, og i så fald hvad er det? Italien?
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #39: 06 Jan 2014, 15:21 »

Fantastisk update (: - Godt læseligt indhold, lige efter min smag og du formår at bevare spændingen helt til slut. Sublimt! Du tangerede kun rekorden, vil det sige at du ikke lykkedes med udfordringen og starter forfra? eller er du videre til næste skridt, og i så fald hvad er det? Italien?

Tak Witting prøvede at gøre det så spændende som muligt, selvom jeg lavede den fejl tidligere med den forkerte stilling Smiley

Mission accomplished. Kravet var enten overgå eller Matche Mourinhos rekord med Chelsea på 95 point. Så det gik lige, men var sgu mere svært end jeg lige troede Smiley

Nu hedder det enten Frankrig, Italien eller Tyskland.

Trin 4 hedder Spanien og Trin 5 er tilbage til England. Men der er jo laaaaaaaaaaaang vej Smiley
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #40: 06 Jan 2014, 15:24 »

Fantastisk udfordring. Det bliver spændende at se om du magter opgaven op imod the special one!:)

Men mega fed udfordring - sådanne udfordringer som kan holde en motiveret til et langt safe. Når jeg en gang er træt af min egen udfordring, så kører jeg denne Smiley
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #41: 06 Jan 2014, 15:33 »



Hvad helvede! Sådan nogle møgitalienere. Vælge Jürgen Klopp frem for mig. Aldrig har jeg da kendt magen til frækhed. Fandens til arrogante Dario'er. Aldrig skal jeg nogensinde til Juventus. Jeg skal sgu ikke forhandle med en klub, der allerede en gang har vraget mig, til fordel for en tysker, ganske vist en dygtig en, men hallo det er mig, den Ukrainske helt.

Suk, Juventus var netop en af de klubber jeg havde håbet på. Da jeg sagde op håbede jeg meget på at enten PSG's Laurent Blanc, Juventus's Conte eller Guardiola fra Bayern, skulle til Manchester United. Jeg fik ret, og det blev Conte. Juventus var også meget glad for henvendelsen fra mig, men valgte lynhurtigt Klopp.

Der er ikke andet for end at søge videre og håbe noget bliver ledigt. Listen af hold, som jeg håber på er åbenlyst blevet et hold mindre nu:

-PSG (mester 9 gange i træk)
-Monaco
-Dortmund (Sidste 2 års vindere)
-Bayern München
-Milan (Måske)
-Inter (Måske)

Jeg må indrømme jeg hælder ikke så meget mod Italien som jeg har gjort. Det skal være en klub, der kan være uovervindelig inden for kort tid. Jeg har kun 2 år til at vinde The Treble

« Seneste Redigering: 06 Jan 2014, 17:38 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #42: 06 Jan 2014, 15:34 »

Fantastisk udfordring. Det bliver spændende at se om du magter opgaven op imod the special one!:)

Men mega fed udfordring - sådanne udfordringer som kan holde en motiveret til et langt safe. Når jeg en gang er træt af min egen udfordring, så kører jeg denne Smiley

Det bliver satme svært at klare den helt igennem. Troede faktisk på jeg røg her i trin 2. Men med held og sådan, så gik det jo lige Smiley

Synes også det er en fed challenge, og elsker at man kan holde motivationen, som er nemmere at holde for mig, når der kommer andre udfordringer efter en periode i en klub.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2014, 16:25 af TripleX9 » Logged


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #43: 06 Jan 2014, 17:37 »

PSG og Bayern skal du vel til Smiley
Og tillykke med næste trin.
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #44: 06 Jan 2014, 17:39 »

PSG og Bayern skal du vel til Smiley
Og tillykke med næste trin.

Vil jeg sgu gerne, men har faktisk ikke en klub endnu og der er gået et halvt år nu næsten. Har nok ikke vundet nok med Shaktar & United til at det kan friste dem Smiley Der er VM til sommer, det plejer at kunne give nogle åbne pladser i diverse storklubber Wink
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010