home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:44:05 szukizek Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 304 Gæster Online.

Indlæg: 1132746 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  424 - Effektiv i engelsk fodbold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: 424 - Effektiv i engelsk fodbold  (Læst 8490 gange)
Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: 424 - Effektiv i engelsk fodbold
« Svar #15: 30 Dec 2013, 19:07 »

Jeg er også ret overrasket over det kan lade sig gøre, men ser man de stats og potentiale spillerne i Southampton har i FM14 er det ikke urealistisk. Så er det måske i sidste ende de tildelte stats der er for overvurderede, men selvom jeg har været Chelsea i nogle sæsoner har jeg ikke vundet noget nær det. Men jeg er nok heller ikke verdensmester i FM Smiley

Der er helt sikkert en masse potentiale i klubben. Luke Shaw, Clyne og Ward-Prowse er jo også stortalenter i virkeligheden, men de har jo ikke evnerne til at spille med mod de store hold i Cl osv. Derfor det er overraskende. Men kunne se det var lykkedes en at hente bl.a. Chiellini, Santon, Khedira, Defour etc. etc. Så er det sgu ikke UMULIGT, men stadig stærkt.
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 424 - Effektiv i engelsk fodbold
« Svar #16: 30 Dec 2013, 20:03 »

Tror der er en omdømme-bug - jeg vandt mesterskabet i anden sæson (og også trejde) - men stort set alle spillere i verden til min klub - bl.a. Bale - og klubben blev verdenskendt ved første mesterskab.. Så tror måske det er dén man udnytter lidt - og når man så i Southampton ikke har gæld og har rigmand i nakken - så kan man bare hente stjerner til.
Jeg har også Wilshere, Lars Bender, Agüero i Newcastle - som de største Smiley
Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 424 - Effektiv i engelsk fodbold
« Svar #17: 30 Dec 2013, 21:02 »

Kan ikke lige se for mig hvordan han kan vinde alt det. Nu vandt han altså CL i anden sæson. Havde egentlig ikke lige overvejet at Southampton er blevet relativt rig og man kan tiltrække lovende spillere, men syntes stadig det er urealistisk hvor stor succes den taktik har givet. Tvivler på man kunne gøre kunsten efter om så man var ManU, Chelle, Arsenal etc.

Hvis du ser ordenligt efter kom resultaterne først i fjerde sæson, herunder anden sæson med denne taktik.
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 424 - Effektiv i engelsk fodbold
« Svar #18: 30 Dec 2013, 21:07 »

Hvordan ser taktikken ud på udebane? Samme overlegne kampstatistikker eller mere lige? mine erfaringer er ofte, at en rigtig god taktik kan være fantastisk hjemme og lige så fantastisk ringe ude! Smiley

Det fungerer også på udebane, dog ikke helt så dominerende på statistikkerne, men stadig med rigtig gode resultater.
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

pjevs6
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 424 - Effektiv i engelsk fodbold
« Svar #19: 30 Dec 2013, 22:05 »

Upload igen download virker ikke :-)
Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: 424 - Effektiv i engelsk fodbold
« Svar #20: 30 Dec 2013, 22:30 »

Hvis du ser ordenligt efter kom resultaterne først i fjerde sæson, herunder anden sæson med denne taktik.

Ja okay, bed mig bare fast i at der stod anden sæson 'med taktikken'.
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: 424 - Effektiv i engelsk fodbold
« Svar #21: 30 Dec 2013, 22:55 »

6 kampe blev det til, 4 nederlag 1 uafgjort og kun 1 sejr. Spillet med OB i første sæson.
Logged

rudz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 424 - Effektiv i engelsk fodbold
« Svar #22: 31 Dec 2013, 17:29 »

MHT taktikken, er i PL med Tranmere i 3. sæson, og efter en noget utilfreds start prøvede jeg din taktik.

Syntes egentlig i det store hele den er helt okay, men der kommer mange tåbelige friløb for modstanderen (normalt for alle taktikker?).
Selvom jeg er pt #9 i ligaen har jeg den bedste målscore i ligaen, og regner med at når jeg for bedre spillere skal tingene nok blive okay og jeg vil vinde flere og flere kampe Smiley

Fed taktik med mange mål! Smiley
Logged


Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

rudz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 424 - Effektiv i engelsk fodbold
« Svar #23: 01 Jan 2014, 06:09 »

Lige en lille update... Smed backs som defensive i stedet for automatiske, og det hjalp en del bagude Smiley
Logged


Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 424 - Effektiv i engelsk fodbold
« Svar #24: 03 Jan 2014, 14:14 »

Men altså, giver den selv et forsøg med Southampton.
Min taktik vil dog være langt mere detaljepræget, og udover boldbesidelsen der minder om min, synes jeg resten er modsat. Hm, vi ser Peace
Logged

ibaek
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 424 - Effektiv i engelsk fodbold
« Svar #25: 11 Jan 2014, 20:21 »

Jeg prøver lige pt din taktik, er det bare mig eller er der ingen instruktioner til spillerne? Kun hold instruktioner?
Logged

ibaek
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 424 - Effektiv i engelsk fodbold
« Svar #26: 22 Jan 2014, 08:11 »

Den virker okay denne taktik, men undrer mig stadig over der ikke er nogle spiller instruktioner, er det meningen? Og i så fald, er det den bedste måde at lave taktik på i FM14?
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010