home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FmFreaks årsawards 2013
| | | |-+  Årets tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken er årets tråd?  (Afstemning slut: 07 Jan 2014, 22:27)
Arsenal tråden
- 21 (20,6%)
FIFA 14, PS3: Shoot and Miss
- 1 (1%)
FIFA tråden
- 8 (7,8%)
Crewet
- 4 (3,9%)
Taktik-råd FM13
- 46 (45,1%)
X's Dilemma: Leighton Meester - Mila Kunis
- 13 (12,7%)
Spørgsmålstråden FM13
- 3 (2,9%)
Brøndby IF tråden
- 6 (5,9%)
Antal Stemmer: 102

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Årets tråd  (Læst 11867 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets tråd
« Svar #15: 02 Jan 2014, 14:12 »

Trolls min ven, trolls.
Det er jeg udemærket klar over; jeg sætter blot spørgsmålstegn ved crewet beslutning om at lade disse stemmer tælle. Allan Simonsen fik også stemmer til kommunalvalget, men disse stemmer blev jo også sorteret fra af gode grunde.

Jeg er klar over at en nominering og en stemme ikke er det samme, men min pointe burde stadig være forholdsvist klar.
Logged

welbz is dat guy

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets tråd
« Svar #16: 02 Jan 2014, 14:16 »

Det er jeg udemærket klar over; jeg sætter blot spørgsmålstegn ved crewet beslutning om at lade disse stemmer tælle. Allan Simonsen fik også stemmer til kommunalvalget, men disse stemmer blev jo også sorteret fra af gode grunde.

Jeg er klar over at en nominering og en stemme ikke er det samme, men min pointe burde stadig være forholdsvist klar.
Og Niels Hausgaard blev valgt ind på baggrund af hans løfter om medvind på cykelstierne for år tilbage Thumbs Up
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets tråd
« Svar #17: 02 Jan 2014, 14:27 »

Det var nu Jacob Haugaard, der blev valgt ind.

Jeg kan godt forstå, at der bliver sat spørgsmålstegn ved den beslutning. Der er dog tråde, der er blevet nomineret tilpas mange gange til, at det ville virke arrogant af os at se bort fra dem.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets tråd
« Svar #18: 02 Jan 2014, 14:29 »

Close enough
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets tråd
« Svar #19: 02 Jan 2014, 14:44 »

 Thumbs Up
Og Niels Hausgaard blev valgt ind på baggrund af hans løfter om medvind på cykelstierne for år tilbage Thumbs Up
Han (Jacob Haugaard) stillede også op.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets tråd
« Svar #20: 02 Jan 2014, 14:45 »

Det var nu Jacob Haugaard, der blev valgt ind.

Jeg kan godt forstå, at der bliver sat spørgsmålstegn ved den beslutning. Der er dog tråde, der er blevet nomineret tilpas mange gange til, at det ville virke arrogant af os at se bort fra dem.
Hvad med X's tråd omkring pop-sangerinder, hvor mange nominerede den til "Årets tråd"?
Logged

welbz is dat guy

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets tråd
« Svar #21: 02 Jan 2014, 17:40 »

Nu har jeg godt nok kommenteret før, men lidt kommentarer.

Arsenal tråden
- Her kunne man jo nævne de fleste aktive fodboldtråde, men hvor relevante er de taget i betragtning af, at vi har med et FM site at gøre.

FIFA 14, PS3: Shoot and Miss
- Hvad er der... 2 sider? Her forstår jeg ingenting! Kan man det ikke uddybes hvorfor den er med? Er der så mange som har valgt at nominere den?

FIFA tråden
- Der er da noget snak, men årets tråd? Arrrh...

Crewet
- Masser af debat og vidensdeling. Nok den 2. mest relevante tråd i denne afstemning.

Taktik-råd FM13
- Sådan! Fantastisk. Håber den vinder - jeg gider ikke at uddybe noget her.

X's Dilemma: Leighton Meester - Mila Kunis
- Hvis så bare at X's dilemma blev afholdt herinde, så kunne jeg forstå det. På absolut ingen mulige måder en kandidat til årets tråd.

Her havde jeg selv nomineret: ""Kæft i dumme alle sammen" -Tråden! Undtagen Hansen og KyleBrotzman."
Der er mange der er bedre nomineringer end denne, men her havde vi en tråd som folk hyggede sig over. Den var sjov. Også selvom det var et scam.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets tråd
« Svar #22: 02 Jan 2014, 18:07 »

FMF samlingspunkt er sjovt nok FM og det er nu engang sjovere, hvis vi alle får det optimale ud af spillet. Derfor er hjælp til det taktiske utroligt vigtigt især til de nyere brugere og vi har brug for de nye brugere på sitet, så det ikke dør ud med de gamle røvhuller. Derfor er årets tråd uden tvivl Taktik tråd FM13 som hjalp rigtig mange igennem FM13 sæsonen.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #23: 02 Jan 2014, 18:13 »

Jeg håber virkelig et SL projekt vinder, det ville være feeeeeeeeeeee!

Stem på den sidste valgmulighed!
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #24: 02 Jan 2014, 22:42 »

Er det muligt at et Crew medlem vil bekræfte i PB til Anfield Road at jeg ikke står bag nomineringen af tråden FIFA 14, PS3: Shoot and Miss?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets tråd
« Svar #25: 03 Jan 2014, 06:31 »

Er det muligt at et Crew medlem vil bekræfte i PB til Anfield Road at jeg ikke står bag nomineringen af tråden FIFA 14, PS3: Shoot and Miss?
Jf. tidligere udtalelser fra crewet, så kræver det vel at flere har nomineret samme tråd før den bliver en kandidat.

Er der ikke en fra crewet der gider afsløre hvor mange der har stemt på X's tråd?
Logged

welbz is dat guy

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets tråd
« Svar #26: 03 Jan 2014, 08:37 »

Nu valgte jeg personligt ikke at nominere nogle tråde, men vil da give folket ret i at der er nogle af disse afstemninger som er lidt "bleh". jeg tilbageholder hvert fald min egen stemme i flere af kategorierne, udelukkende baseret på useriøse nomineringer.

Til sammenligning kunne flere af trådene i eksempelvis "træningsbanen" og "Idéfabrikken", i mine øjne have været bedre bud, men som sagt, jeg nominerede heller ikke selv noget bedre, så jeg nøjes i stedet for at holde min stemme tilbage, da der desværre ikke er mulighed for at stemme blankt, i disse afstemninger, hvilket i min opfattelse, havde været en fornuftig idé når man vælger at tage troll nomineringer seriøst baseret på kvantitet, frem for kvalitet. Nuvel.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #27: 03 Jan 2014, 14:45 »

Jf. tidligere udtalelser fra crewet, så kræver det vel at flere har nomineret samme tråd før den bliver en kandidat.

Er der ikke en fra crewet der gider afsløre hvor mange der har stemt på X's tråd?

Jeg kan afslører at jeg har nomineret denne tråd.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets tråd
« Svar #28: 03 Jan 2014, 15:36 »

Jeg kan afslører at jeg har nomineret denne tråd.
Det kommer ikke bag på mig. Er der andre der har nomineret den?
Logged

welbz is dat guy

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Årets tråd
« Svar #29: 03 Jan 2014, 15:40 »

Det kommer ikke bag på mig. Er der andre der har nomineret den?

Jeg synes det er årets tråd. Så er det vel den tråd jeg vælger at nominere.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010