home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Esbjerg fB tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Esbjerg fB tråden  (Læst 39277 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB tråden
« Svar #60: 25 Jul 2009, 21:29 »

Nogen der ved hvornår indgangene åbner på Esbjerg stadion? Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB tråden
« Svar #61: 26 Jul 2009, 18:56 »

Hold kæft det her er klasse drenge!

Brøndbyerne har sku ikke fortjent andet, og Peter Nymann er fandme min gud i øjeblikket. Nu må vi sku ikke få storhedsvanvid og lade dem komme tilbage i kampen. God kamp af Jesper Jørgensen, som altid, og om vi kan holde på ham særligt længe er mig tvivlsomt, og det samme er faktisk gældende for Søren Rieks.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB tråden
« Svar #62: 26 Jul 2009, 19:26 »

Der er stille i brøndby.. Kæft det er klasse! Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB tråden
« Svar #63: 27 Jul 2009, 11:10 »

Rigtig flot præstation igår af nogle sjældent set overmotiverede drenge. Det så virkelig godt ud på mange punkter, også selvom vi gik halvvejs i koma til sidst, hvor Brøndby var tæt på at udligne, eller i hvert fald pressede på. Stor ros til Nymann, JJ, Vendel og Rieks som alle fire spillede en ganske god kamp. Først og sidsnævnte i det offensive spil, mens JJ og Vendel kæmpede en hvis legemsdel ud af bukserne på den centrale og til tider defensive midtbane.

Også Björck og Høgh var ganske gode igår, mens Conboy og Klarström til tider var i problemer, dog også grundet Brøndbys udemærket offensiv til tider. Men det viste sku lovende takter, og kan vi diske op med sådan en gejst, fightervilje og offensiv effektivitet, tror jeg bestemt også på en sejr i SønderjyskE, hvor jeg mener at vi står stærkt. Dog skal man jo aldrig undervurdere sønderjyderne, og bestemt på eget græs.

Nu så jeg ikke kampen i Herning, men det tydede på at vi havde flere gode tilbud og faktisk burde have vundet, hvilket efterhånden ikke er en bedrift længere, de er jo blevet noget tamme, de ulve.

Mht. salg, nu hvor transfervinduet stadig er åbent, håber jeg inderligt på at vi kan holde JJ og Rieks i klubben. Det er vores to ubetinget vigtigste spillere, og at miste bare en af dem vil efterlade et kæmpe hul på vores ellers gode midtbane. Vores køb derimod har jeg egentlig ikke så meget til overs for. Peter Nymann virker umiddelbart som en ganske fornuftig løsning, men Tim Janssen er simpelthen gået i stå udviklingsmæssigt. Jaja, han har været på det stjernespækkede hollandske U/21 landshold, men siden dengang er han ikke blevet meget bedre, og i stedet noget tungere og endnu størrere. Og så kronede han også lige sin hjemmebanedebut med et rødt kort igår; smukt gjort.

Men alt i alt ser det sku godt ud! Glæder mig til på lørdag mod SønderjyskE. 
« Seneste Redigering: 27 Jul 2009, 11:13 af Newton Heath » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB tråden
« Svar #64: 27 Jul 2009, 11:16 »

En fremragende kamp igår. Fantastisk med en sejr over Bundby!
Vi kan virkeligt nå top seks, hvis vi fortsætter sådan her. For den sags skyld også international fodbold! Det ville virkeligt lune.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB tråden
« Svar #65: 27 Jul 2009, 11:22 »

Ja, det var virkelig en fantastisk sejr, men snakken om Europa, og til dels også top 6 kan du allerede godt nu pakke ned.

Det er vi slet ikke gode nok til både udebanemæssigt, og derudover har vi heller ikk det der drev hvor man vinder tre eller måske fire kamp i træk. Forudsætningerne for at det kan ske i fremtiden er der, men skal vi i Europa næste år, kræver det succes i pokalturneringen, da vi simpelthen ikke er stabile nok, og samtidig for afhængige af nogle spillere.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB tråden
« Svar #66: 27 Jul 2009, 11:33 »

Hvilke spillere mener du at vi er afhængige af?
Desuden, kan jeg ikke se hvorfor du mener at vi ikke er stabile nok og for dårlige på udebane. Det har vi i små træk indtil videre vist, at vi er under Ove Pedersen. IMO, ender vi i top 6.

Midtjylland virker ikke som en udfordring om pladserne i toppen som forventet, Brøndby fejler lige for tiden og AaB virker heller ikke ret oplagte. Det virker bare som om, at dem vi skulle kæmpe med pladserne om, ikke er i form lige nu. Det kan selvfølgelig komme. Men hvis vi fortsætter vores spil, er jeg ret sikker på at vi ender i (mindst) top seks.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB tråden
« Svar #67: 27 Jul 2009, 11:51 »

JJ, Björck, Rieks er uvurderlige, og da JJ var ude i en måned af sidste sæson hang midtbanen gevaldigt efter, og manglede ham mere end lidt. Søren Rieks har vi ingen værdig afløser for, mens Björck vel er den eneste af vores forsvarsspillere, som er bare nogenlunde sikker.

I sidste sæson var det et kendt faktum at vores store problem var manglende stabilitet. På udebane spillede vi ofte uafgjort, men du skal lede længe efter flere udesejre i den seneste sæson.

Hvordan du kan vurdere det allerede er mig en gåde? Der er spillet to kampe, og du tipper allerede FCM, Brøndby og Aab ude af kampen om top 6? Det virker i mine øjne mærkeligt, og jeg er sikker på at mindst to af de tre nævnte ender i top 6. Og som du selv siger, det kan selvfølgelig komme, det gør det.

... Og så må du ikke glemme at vores gode spil igår er sjældent set, og at vi med stor sandsynlighed ikke præstere noget nær det niveau. Men lad os se om 5-6 spillerunder, så er det nemmere at se hvor vi står.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB tråden
« Svar #68: 01 Aug 2009, 17:56 »

Hey alle Smiley

Er der en der ved hvem der startede inde for EfB, og om der har været nogle indskiftninger indtil videre...

På forhånd tak Smiley
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB tråden
« Svar #69: 20 Sep 2010, 20:04 »

nedern at Conboy er skadet
Logged

Holde
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB tråden
« Svar #70: 31 Okt 2010, 15:11 »

Så går det sku løs mod brøndby idag  Smiley
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB tråden
« Svar #71: 14 Mar 2011, 10:21 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-38144738:sportsdirekt%C3%B8r-ove-er-g%C3%A5et-selv.html

Ove Pedersen har i dag selv valgt at trække sig. Da han nu selv trækker sig skal EfB vel ikke betale nogen kompensation, for at han stadig har tre år tilbage af sin kontrakt?

Derudover: Hvem ser i som en afløser?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB tråden
« Svar #72: 14 Mar 2011, 10:29 »

At han selv trækker sig er jo blot den pæne udlægning, som skrevet i medierne så skal de over de næste uger forhandle hans fratrædelse.
Jamen i første omgang er Jess Thorup ansat sæsonen ud til at forsøge at redde klubben fra afgrunden, hvilket jeg tvivler meget på lykkes.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB tråden
« Svar #73: 14 Mar 2011, 10:48 »

Jeg tror at der skal noget helt nyt blod ind i Esbjerg hvis de skal gøre sig forhåbninger om overlevelse.. Hvem der er af ledige alternativer har jeg faktisk ikke et overblik over, men en person som Lars Olsen kunne være interessant for Esbjerg, men om det også er det for Lars Olsen er jeg ikke bevidst omkring..

Men i mine øjne skal der helt klart noget nyt blod til, og derfor er en Jess Thorup ikke det rigtige valg i mine øjne..
Logged

vevest7
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB tråden
« Svar #74: 14 Mar 2011, 11:25 »

Thorup gjorde det skide-godt sidste gang og jeg tror han kan være med til at forandre indstillngen...de kender ham, og forhåbntligt kommer han med en masse gode ideer Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010