home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FmFreaks årsawards 2013
| | | |-+  Årets bruger
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem er årets bruger?  (Afstemning slut: 07 Jan 2014, 22:27)
Legenden
- 4 (3,5%)
Jordin Sparks
- 10 (8,7%)
PhilipFlink
- 7 (6,1%)
Daniel Nordentoft
- 6 (5,2%)
Jakob E
- 18 (15,7%)
Sir Jeppe
- 9 (7,8%)
Wester
- 47 (40,9%)
DeBuur
- 2 (1,7%)
Cesc
- 12 (10,4%)
Antal Stemmer: 115

Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Årets bruger  (Læst 14907 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets bruger
« Svar #30: 04 Jan 2014, 23:09 »

Her synes jeg alle gør det godt Smiley Alle kan blive årets bruger, men jeg savner også Cesc, ligesom jeg kunne bruge DeBuur.
Wester nominerede jeg ligeledes, og her er jeg glad for at han er med i afstemningen Smiley

Og så blev DeBuur og Cesc tilføjet. Jamen skønt - hvad fuck er der gået galt? Frivilligt arbejde eller ej, så er det sateme sløjt, at ikke alle navne er med i 1. forsøg, 2. forsøg men først i 3. forsøg.

Jeg fastholder min stemme på Wester, da han figurerede i starten. Både ham og Cesc har fortjent.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Årets bruger
« Svar #31: 05 Jan 2014, 11:31 »

Og så blev DeBuur og Cesc tilføjet. Jamen skønt - hvad fuck er der gået galt? Frivilligt arbejde eller ej, så er det sateme sløjt, at ikke alle navne er med i 1. forsøg, 2. forsøg men først i 3. forsøg.

Jeg fastholder min stemme på Wester, da han figurerede i starten. Både ham og Cesc har fortjent.

Skidt med de sidste to som blev tilføjet.

Det er de øverste 5 som fortjener det!
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets bruger
« Svar #32: 05 Jan 2014, 13:58 »

Og så blev DeBuur og Cesc tilføjet. Jamen skønt - hvad fuck er der gået galt? Frivilligt arbejde eller ej, så er det sateme sløjt, at ikke alle navne er med i 1. forsøg, 2. forsøg men først i 3. forsøg.



der må være en dato for hvornår normineringerne offentliggøres og derefter skal den være lukket - at jeg står på denne liste forstår jeg ikke - jeg er meget aktiv i pc tråden fordi jeg der kan bidrage med noget og fordi det har min interesse - derudover skriver jeg lidt i nogle klub tråde og det er det - min stemme er gået til Wester fordi han reelt bidrager med noget om FM - men drop disse afstemninger de er IMO uinteressante
Logged

YNWA

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets bruger
« Svar #33: 05 Jan 2014, 14:07 »

der må være en dato for hvornår normineringerne offentliggøres og derefter skal den være lukket - at jeg står på denne liste forstår jeg ikke - jeg er meget aktiv i pc tråden fordi jeg der kan bidrage med noget og fordi det har min interesse - derudover skriver jeg lidt i nogle klub tråde og det er det - min stemme er gået til Wester fordi han reelt bidrager med noget om FM - men drop disse afstemninger de er IMO uinteressante
Jeg synes derimod det er en fremragende måde at gøre tingene på. Jeg synes det er med til at skabe en helt særlig interesse omkring awardsne, som ikke kommer hvis crewet bare spytter noget ud. Så bliver det hele sådan lidt udvandet. At der ryger nogle nomineringer i forhold til ,at de ikke har været med fra starten, det er ærgerligt og uacceptabelt, men det er hvad der kan ske, og jeg tror ikke der er nogen i crewet der er fuldt tilfredse med udviklingen heller.

Derudover synes jeg måske, at crewet bare selv skulle finde alle nomineringerne, så er vi også sikker på at der ikke kommer de her halv-platte nomineringer, men der må man jo bare evaluere efter awardsne er løbet af stabelen. Men alt, i alt er jeg fint tilfreds med modellen i år.

Jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke har stemt på dig DeBuur, men jeg synes det er fint fortjent at du står på listen.  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Årets bruger
« Svar #34: 05 Jan 2014, 14:15 »

Derudover synes jeg måske, at crewet bare selv skulle finde alle nomineringerne

This. Lad crewet komme med nomineringerne i alle kategorierne næste år tak, selvfølgelig med undtagelse af Årets Crewmedlem.
Logged



Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets bruger
« Svar #35: 06 Jan 2014, 13:51 »

Men når vi skal vurdere kan vi jo godt bare kigge på din indsats som bruger. Desuden har du ikke siddet sålænge endda...

Det har du så ret i, og har jo kun været i crewet i 2 uger. Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010