Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Den gamle tråd er oppe på 169 sider hvilket gør det umuligt at gennemgå hvad folk ønsker af forbedringer til nuværende ting og hvad de ønsker af nye muligheder på siden.
Acido er ved at forny dele af koden på siden og i den forbindelse er vi interesserede i at høre hvad folk mener der skal forbedres/fornys samt hvilke nye tiltag der ønskes.
Så hermed modtages input til forbedringer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
Ny farve  synes den her gør siden overskueligt, hvilket helt sikkert er godt, men den bliver sgu lidt trist at se på i længden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Jeg har i hvert fald en ting, omend den kun vil være gavnlig for siddende crewmedlemmer, men det går vel nok at jeg skriver det her?  Man kunne evt. lave en boks et sted (der er som oftest plads nedenunder statistikkerne under chatten??), hvor det KUN er emner fra baglokalet der dukker op. Så kunne snakken derinde og snakken på alm. forum skilles lidt ad og ikke bare poppe op i vinduet foroven hulter til bulter 
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
At du begynder at svare på privat beskeder, Sunbao.
Ved ikke hvorfor du ikke gider og svare mig, men hold kæft hvor er det irriterende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JaWocKa
|
|
haha  Føl dig fri til at skrive til mig, jeg svarer alle :3
|
|
|
|
|
|
JaWocKa
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
At du begynder at svare på privat beskeder, Sunbao.
Ved ikke hvorfor du ikke gider og svare mig, men hold kæft hvor er det irriterende.
Du har en tendens til at skrive når jeg er på via mobil også glemmer jeg alt om det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Du har en tendens til at skrive når jeg er på via mobil også glemmer jeg alt om det  Jeg minder dig lige om det igen i morgen så.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
:-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
En like knap.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Jeg håber ikke der laves om på design/farver, men blot nye/bedre funktioner. Jeg vil godt slå endnu et slag for det bannings-system jeg foreslog i Baglokalet  En like-knap er vist heldigvis også blevet uddebatteret.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Man ville kunne finde mange lækre funktioner ved at besøge andre sider.
Slå et smut forbi SL og FMD.
Det er en helt anden verden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Ville også være spa hvis i blev bedre til at komme med udmeldinger.
Jeg har hørt at for over en måned siden blev en nægtet navne skifte med begrundelsen, at i var igang med ændringer af regler på det område. Men det var liiiiiige på trapperne. Jeg har ikke hørt om de ændringer endnu. Går udfra at det er de regler vi kører med nu. Så derfor når der sker ændringer, så ville det være på sin plads med en udmelding.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Væk med det fucking sne. Julen er ovre.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Væk med det fucking sne. Julen er ovre.
For en gang skyld enig. Meget enig endda.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Ville også være sin plads med en aldersgrænse herinde.
Synes man burde sættes i glas og ramme og miste sin rettigheder til at skrive indlæg når man rammer de 30.
For at hjælpe dem lidt ind i de voksnes rækker.
Godt nytår!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|