home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk version 2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk version 2  (Læst 36772 gange)
HansenLFC
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk version 2
« Svar #60: 08 Jan 2014, 14:59 »

Desværre overtog facebook magten og så forlod vi alle arto.

Men det var vanvittig fedt, så håber virkelig det er noget som kunne overvejes. Det ville også gøre det langt federe at kigge på folks profiler.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk version 2
« Svar #61: 08 Jan 2014, 14:59 »

Det kunne også være fedt hvis man kunne lave dagens humør i sin profil.

Jeg ved ikke om i andre er så unge som jeg, der brugte vi jo arto.

Dagens status :
Fordi :
Dagens optur :
Dagens nedtur :
Har lavet :
Hvad for noget tøj har du på :
Skal til :
Lytter til :

Jeg var kæmpe fan af det den gang, ville være virkelig grineren at tilføje herinde.

Jer som ikke var på arto, har ikke brug for jeres mening. I kender det ikke og ved ikke hvor swag det egentlig var.

Ville være så fizz!
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk version 2
« Svar #62: 08 Jan 2014, 15:10 »

Det kunne også være fedt hvis man kunne lave dagens humør i sin profil.

Jeg ved ikke om i andre er så unge som jeg, der brugte vi jo arto.

Dagens status :
Fordi :
Dagens optur :
Dagens nedtur :
Har lavet :
Hvad for noget tøj har du på :
Skal til :
Lytter til :

Jeg var kæmpe fan af det den gang, ville være virkelig grineren at tilføje herinde.

Jer som ikke var på arto, har ikke brug for jeres mening. I kender det ikke og ved ikke hvor swag det egentlig var.
Så skal man da i hvert fald kunne vælge det fra også  crazy

Sådan noget pjat der, gider jeg oprigtigt talt ikke. Men hvis folk vitterligt vil bruge det er det da bestemt værd at overveje.  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk version 2
« Svar #63: 08 Jan 2014, 15:14 »

Så skal man da i hvert fald kunne vælge det fra også  crazy

Sådan noget pjat der, gider jeg oprigtigt talt ikke. Men hvis folk vitterligt vil bruge det er det da bestemt værd at overveje.  Smiley

Det fede er at man vælger jo selv.

Gider man ikke oprette dagens humør, så gør man det bare ikke. Sådan var det jo også i arto tiden.

Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk version 2
« Svar #64: 08 Jan 2014, 15:17 »

Det fede er at man vælger jo selv.

Gider man ikke oprette dagens humør, så gør man det bare ikke. Sådan var det jo også i arto tiden.


Jeg mente egentlig mere vælge det helt fra, sådan at det ikke fylder på ens profil...Ikke engang et ikke-udfyldt skema, det skal bare helt væk  Tunge
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk version 2
« Svar #65: 08 Jan 2014, 15:18 »

Jeg mente egentlig mere vælge det helt fra, sådan at det ikke fylder på ens profil...Ikke engang et ikke-udfyldt skema, det skal bare helt væk  Tunge

Stop stop stop.

Du er tydeligvis for ung til nogensinde at have været på arto med sådan en udmelding.

Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk version 2
« Svar #66: 08 Jan 2014, 16:40 »

Men kan du ikke gøre det på Arto i stedet for FmFreaks, Medina?
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk version 2
« Svar #67: 08 Jan 2014, 16:43 »

Men kan du ikke gøre det på Arto i stedet for FmFreaks, Medina?

Sorry dude, jeg blev købt af facebook for 6 år siden.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk version 2
« Svar #68: 08 Jan 2014, 16:49 »

Sorry dude, jeg blev købt af facebook for 6 år siden.

Nå okay. Ellers vil jeg da lige gå ind på din profil og skrive:

Kiqqede ;i

 Wink
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk version 2
« Svar #69: 08 Jan 2014, 16:51 »

AR magter jo bare ikke at copy/paste fra sin Artoprofil, som du ville gøre, Medina.

Nå okay. Ellers vil jeg da lige gå ind på din profil og skrive:

Kiqqede ;i

 Wink

Pas på - vi har med en erfaring Artobruger at gøre.
Du er vel gift med Medina derinde!

Husk at skriv jeres brugernavn inde i Artotråden her på siden Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk version 2
« Svar #70: 09 Jan 2014, 17:06 »

Udledt af debat i "Crewet" har jeg endnu et foreslag.

Burde man ikke på siden får lavet et slags "indsigelsessystem", hvor man kan rette henvendelse til en specifik afdeling?
Således kan de som sidder deri tage fat i en specifik opgave og tage hånd om denne.

På denne måde kan man undgå eventuelle breve som mistes eller som der ej bliver svaret på. Det kan jo køres som en supportsag som kan lukkes når der er truffet en beslutning eller lavet en løsning på et specifikt problem.

Jeg ved godt at der er kontaktsiden - men denne bliver næppe brugt. I hvert fald ikke til ovenstående.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk version 2
« Svar #71: 14 Jan 2014, 13:39 »

Jeg har ikke læst hele denne tråd igennem, så jeg ved ikke om der er nogen der har foreslået følgende.

Hvad med at forsøge at indarbejde valutaen herinde, så den får en betydning. Mit forslag lyder på at hver bruger herinde, kan oprette sig en portefølje, hvor personen kan uploade FM-relateret materiale (taktikker, grafisk arbejde, artikler, etc.). Andre brugere skulle så være i stand til at downloade disse kreationer, imod at betale et beløb fra deres beholdning af FM-dollars. På den måde kunne man måske få brugerne til at bidrage mere til siden, da de på den måde kan se deres arbejde værdsat. Man kunne i den forbindelse gøre det muligt for dem der downloader materialet, at kommentere og give en score (positiv eller negativ) alt efter om det er et godt stykke arbejde eller ej. Kreatøren vil kunne give et preview og en forklarende tekst, hvorudfra andre brugere kan beslutte om de vil købe taktikken, det grafiske materiale, etc.

Man kunne ligeledes lave en rangliste herinde, hvor man kan se hvilke kreationer der er hentet flest gange og hvilke der har tjent bedst. Jeg vil ikke gå ind i diskussionen om prisen på materialet, men hele ideen er at kreatøren, ved at modtage noget for sit arbejde, kan få mod på mere.

Hvis der er nogen der har forbedringer til ideen, så kom med dem.
Logged

welbz is dat guy

Gungner
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk version 2
« Svar #72: 19 Jan 2014, 05:54 »

Ved ikke om det kan lade sig gøre, men jeg savner lidt en "Spring til side" knap, så man ikke behøver klikke sig gennem masser af sider i tråde hvor der er over 100 sider. Fx., hvis man er inde i en tråd med 97 sider, men man ved at man kun lige skal "bruge" side 68, så er det lidt træls at man skal klikke sig hele vejen derhen, og at man ikke bare kan klikke på "Spring til side", og så selv skrive 68 og enter. Smiley
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk version 2
« Svar #73: 22 Feb 2014, 13:04 »

Det kunne være fedt med en "Siden sidst"-knap, som så lister alle tråde med nye indlæg siden man sidst har været logget på.
Lille udvidelse af denne ellers glimrende idé.

At man kan abonnere på en tråd, således at den lister alle abonnerede tråde med nye indlæg siden sidst når man kommer herind. Når jeg bruger unread-funktionen, kommer den op med mange tråde som jeg aldrig bruger, men fordi jeg har skrevet et indlæg i den engang for noget tid siden, kommer den op alligevel.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk version 2
« Svar #74: 22 Feb 2014, 14:48 »

Ved ikke om det kan lade sig gøre, men jeg savner lidt en "Spring til side" knap, så man ikke behøver klikke sig gennem masser af sider i tråde hvor der er over 100 sider. Fx., hvis man er inde i en tråd med 97 sider, men man ved at man kun lige skal "bruge" side 68, så er det lidt træls at man skal klikke sig hele vejen derhen, og at man ikke bare kan klikke på "Spring til side", og så selv skrive 68 og enter. Smiley
Det kan godt lade sig gøre, det kræver bare lidt hovedregning. I denne tråds adresselinje står der således:

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=37162.60


Til sidst i linjen står der 60. Det er siden den viser. Hvis det er side 1 står der 0, side 2 hedder 15 osv.
Så hvis du vil til en bestemt side hedder formlen: side x 15 - 15. Side 68 er altså 68x15-15=1005
Logged

Veni, vidi, vici

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010