home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 489 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sneakers
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Sneakers  (Læst 17531 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sneakers
« Svar #15: 02 Jan 2014, 23:39 »

Personligt er det hele historien ved de forskellige sko. Jeg er vild med deres design - nuvel, nogle af dem er hæslige, men generelt synes jeg de er fede. Tror lige så meget det afhænger af den tøjstil man går med, om man synes de er fede.

Hvad er du til?
Cool nok. Får bare damp af at se min halvsøster løbe rundt i vold stramme bukser og de der kæmpe "støvler".

Lige med hensyn til sko er jeg ret pjattet med Adidas Originals. Kan komme med billeder af det jeg har senere.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sneakers
« Svar #16: 03 Jan 2014, 00:42 »

Cool nok. Får bare damp af at se min halvsøster løbe rundt i vold stramme bukser og de der kæmpe "støvler".

Lige med hensyn til sko er jeg ret pjattet med Adidas Originals. Kan komme med billeder af det jeg har senere.

Ærligttalt, så kan jeg godt forstå. Jeg synes også det er for store sko til piger generelt. Der er naturligvis tilfælde, hvor man tænker.. Jaaa... hun skal da flækkes



Men jeg synes også at det skal holdes til drenge og at det klær os bedst. Fx Air Force One er fuldstændig dræbt fordi alle piger har den nu. Det er trist, for det er en klasikker.

6. Januar i USAAAA, så regner med slutningen at de er i europa! De hedder Butter GT COOL

Holder øje med dem! De vil være for syge at rocke til sommer!
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sneakers
« Svar #17: 05 Jan 2014, 21:11 »

Alle mine maaaaaaaaaaaange(!!) freak$ går til den der kan finde mig nogle Adidas City Marathon PT New York, til under 700 kroner og i en størrelse 44½ - Og ja, jeg har forsøgt google.




Så sidder der en derude, der lige ved hvor man kan skaffe sådan et par henne, så hold jer endelig ikke tilbage.

Edit: De skal naturligvis ikke købes udenfor Europa. Smiley
Logged

FCK

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sneakers
« Svar #18: 05 Jan 2014, 21:12 »

Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sneakers
« Svar #19: 05 Jan 2014, 21:15 »

Du var edderhakkeme hurtig, respekt for det. Desværre er det ikke den rigtige farvekombination jeg er ude efter. Det er vigtigt det er kombinationen "Sharp Grey & Light Grey" - som i serien hedder New York. 

Men ellers mange tak. Smiley
Logged

FCK

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sneakers
« Svar #20: 05 Jan 2014, 21:22 »

Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sneakers
« Svar #21: 05 Jan 2014, 21:26 »

Det ser sgu sådan ud, også ovenikøbet til en ganske overkommelig pris!
Syntes ellers jeg havde tjekket adidas officielle hjemmeside igennem, men der kan man bare se.


Det med pengene, ved jeg sgu ikke helt hvordan vi klarer, men nu hvor du er prospect, går jeg udfra det ikke bliver noget problem.

Tak for det! Smiley
Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sneakers
« Svar #22: 05 Jan 2014, 21:32 »

Okay, de koster så åbenbart 736, når jeg ændre land til Danmark.

Jagten fortsætter!
Logged

FCK

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sneakers
« Svar #23: 05 Jan 2014, 21:33 »

Nu når vi er i gang, så kunne jeg egentlig også godt bruge lidt hjælp. Jeg har fundet disse New Balance, men de er der desværre ikke i min størrelse. Jeg har ikke kunne finde dem andre steder, så hvis der er en venlig sjæl, der ved, hvor de kan købes i størrelse 42½, vil jeg blive meget glad.

http://www.zalando.dk/new-balance-sneakers-gron-ne212a02v-602.html
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sneakers
« Svar #24: 05 Jan 2014, 21:33 »

Okay, de koster så åbenbart 736, når jeg ændre land til Danmark.

Jagten fortsætter!

Øv, jeg kigger lige lidt videre så... for de er jo voldsomt fede! Opstemt Opstemt Opstemt måske skulle jeg også anskaffe mig et par selv.

Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sneakers
« Svar #25: 05 Jan 2014, 22:15 »

Så lykkedes det langt om længe - 720 inklusiv fragt!

http://www.oipolloi.com/adidas-city-marathon-pt-sharp-grey-light-grey-legion-blue

Tak til dem der hjalp med at lede!
Logged

FCK

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sneakers
« Svar #26: 05 Jan 2014, 23:39 »

De koster 450 kr. på Hooha.dk, men de er der desværre ikke i din størrelse, Nicolaj.

Lidt vigtig viden, ligegyldig info nu - I know.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sneakers
« Svar #27: 06 Jan 2014, 09:39 »

Nå, en ny måned er i gang og jeg skal da derfor have et par nye sneaks. Håber på at kunne hive to hjem, men skal også lige få købt nyt lydkort til studiet.

Jeg er ude efter Jordan V Oreo, som jeg desværre kom to minutter for sent til at få på releasen. Det er der ikke noget at gøre noget ved, men den er heldigvis dalet lidt i pris siden.

Derudover er der en anden 5'er, som jeg bare må ha' i form af "Laney". En superstilet hvid farve med lidt blåt og gult i bunden, som jeg  bare mangler!
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sneakers
« Svar #28: 06 Jan 2014, 10:12 »

De koster 450 kr. på Hooha.dk, men de er der desværre ikke i din størrelse, Nicolaj.

Lidt vigtig viden, ligegyldig info nu - I know.

Er Hooha.dk sikker og bestille fra?  Smiley
Logged


LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sneakers
« Svar #29: 06 Jan 2014, 11:37 »



Det er dem jeg har lige nu, synes de er ok fede. Jeg arbejder i en Intersport på Færøerne, og vi er lige 2 år bagud i sko, så Jordan osv. er ikke kommet her op endnu...
Logged

Kolo Abib Touré

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010