home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Brug af træner
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Brug af træner  (Læst 773 gange)
Fynboen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Brug af træner
« : 22 Dec 2013, 09:12 »

Hej alle Smiley

Jeg ved ikke om der er slået et emne op omkring det samme, men syntes ikke jeg har kunne finde på noget.
Mine spillere var utilfreds  med fitness træningen, så nu har jeg hyret en fysisk træner.
Men træner spillerne så automatisk eksempelvis fitness?
Der var faktisk generelt ikke ret mange træner i klubben, så jeg har ansat nogen flere.
Men træner spillerne så automatisk mere, eller skal der oprettes "træningsgrupper"

Glædelig jul  Thumbs Up
Logged

Fynbo med en kærlighed, på godt og ond til klubben over alle klubber, AGF

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brug af træner
« Svar #1: 23 Dec 2013, 14:46 »

Hej alle Smiley

Jeg ved ikke om der er slået et emne op omkring det samme, men syntes ikke jeg har kunne finde på noget.
Mine spillere var utilfreds  med fitness træningen, så nu har jeg hyret en fysisk træner.
Men træner spillerne så automatisk eksempelvis fitness?
Der var faktisk generelt ikke ret mange træner i klubben, så jeg har ansat nogen flere.
Men træner spillerne så automatisk mere, eller skal der oprettes "træningsgrupper"

Glædelig jul  Thumbs Up
Nu kender jeg ikke lige spillets ordbrug, som du var udsat for, manglede du en fysisk træner (ingen træner, der måske stod for aerobic eller styrke) eller har du forbedret den/de tidligere fysiske træner(e)?
Spillerne træner ikke automatisk fitness. De træner det du har valgt de skal træne.
Du kan med fordel vælge fokus på din spillers træningsprogram. Det kan i mange tilfælde være en fordel at træne ham op i den position, hvor han er bedst. Han har måske en stor svaghed, som der bør sættes fokus på og så står der nedenunder han træner det 100% med mindre du har givet ham ordre til at træne et foretrukket træk eller ny position. I den angivne træning KAN der indgå fysiske skills, så dér vil de blive anvendt.
Hvis du ikke har givet spilleren anden træning så følger han holdtræningen. Hvis den er balanceret eller fysisk vil dine fysiske trænere også indgå i denne træningsfunktion.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010