home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist  (Læst 15654 gange)
Mackster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist
« Svar #15: 19 Dec 2013, 20:24 »

Jeg har lige startet et spil med Atl Madrid, og der oplever jeg at jeg altid spiller fast om søndagen i La Liga, men derefter skal spille CL om tirsdagen. Det sucks...
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist
« Svar #16: 19 Dec 2013, 23:18 »

Er der andre der oplever at i har over 30 skud på mål og kun 3 til 5 indenfor målet pr. kamp? Der er sådan i alle mine kampe!! og det er først efter den her nye patch er kommet Skuffet
Logged

khede
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist
« Svar #17: 19 Dec 2013, 23:25 »

Troede jeg havde løst koden til at vinde i FM14, har vundet to CL i træk med Liverpool. Men efter update scorer Suarez intet mere. Det er fanme mystisk at målmaskinen går i stå af en update :-(
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist
« Svar #18: 20 Dec 2013, 00:32 »

Shit en gang lort si har gang i.. Det er jo grotesk at der er den mængde fejl, som der er nu.

Magter ikke at starte et save op endnu, hvis ens kampprogram fucked op som mange af jer oplever..

Det må være første gang jeg oprigtigt fortryder et fm køb.

Seriøst, har haft spillet siden release og jeg har spillet max 10 timer... Det er idag den 20 december for crying out loud
« Seneste Redigering: 20 Dec 2013, 00:34 af bromberg » Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist
« Svar #19: 20 Dec 2013, 10:48 »

Shit en gang lort si har gang i.. Det er jo grotesk at der er den mængde fejl, som der er nu.

Magter ikke at starte et save op endnu, hvis ens kampprogram fucked op som mange af jer oplever..

Det må være første gang jeg oprigtigt fortryder et fm køb.

Seriøst, har haft spillet siden release og jeg har spillet max 10 timer... Det er idag den 20 december for crying out loud
Kan kun give dig ret, jeg kan ikke rigtig få gang i et save. Da jeg synes spillet er fyldt med fejl.. Lige nu spiller jeg med Liverpool. Jeg skulle spille imod portsmouth i pokalen, stiller med førsteholdet og taber 3-1??? Den næsten kamp er imod city og der vinder jeg 3-1 med samme hold... Jeg har i hver kamp ca. 20+ skud på mål, men kun 3 til 5 skud inden for målet. Har købt lewandowski til holdet, men han laver ikke mål, når han får en friløber kan han ikke lave mål, eller det er der ikke nogen fra mit hold der kan. Når de andre jeg møder får en friløber, ja så laver de mål hver gang. Jeg kan også tit være foran 2-0 og med 10min igen, bliver jeg presset i bund og taber kampen 2-3. Det har jeg prøvet et par gange nu!!! Er ved at være godt træt af det... Jeg har spillet manager siden det første CM... Eller helt tilbage til et spil der hedder The Manager, hvis der nogle af jer der kender det? Det var squ et fedt spil Opstemt
« Seneste Redigering: 20 Dec 2013, 10:50 af MichaelPaw » Logged

andreasmorch
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist
« Svar #20: 21 Dec 2013, 01:21 »

Er jeg den eneste der bliver smidt ud af spillet hele tiden? Tror det er sket 8 gange på en dag… Inden den nye opdatering kom ud, har jeg næsten aldrig været ude for det før!!  Forlegen
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist
« Svar #21: 21 Dec 2013, 02:09 »

Er jeg den eneste der bliver smidt ud af spillet hele tiden? Tror det er sket 8 gange på en dag… Inden den nye opdatering kom ud, har jeg næsten aldrig været ude for det før!!  Forlegen
Oplever det samme det er pisse irreterende, så jeg ligger spillet på hylden indtil de kan tage sig sammen og fixer det lort de lige har lavet ticked off
« Seneste Redigering: 21 Dec 2013, 02:14 af Andreaskj » Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist
« Svar #22: 21 Dec 2013, 10:35 »

Er der andre der oplever at i har over 30 skud på mål og kun 3 til 5 indenfor målet pr. kamp? Der er sådan i alle mine kampe!! og det er først efter den her nye patch er kommet Skuffet


Er der mange af jer der oplever den fejl? For havde overvejet at starte et nyt spil op.
Logged

iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist
« Svar #23: 21 Dec 2013, 11:18 »

Kan kun give dig ret, jeg kan ikke rigtig få gang i et save. Da jeg synes spillet er fyldt med fejl.. Lige nu spiller jeg med Liverpool. Jeg skulle spille imod portsmouth i pokalen, stiller med førsteholdet og taber 3-1??? Den næsten kamp er imod city og der vinder jeg 3-1 med samme hold... Jeg har i hver kamp ca. 20+ skud på mål, men kun 3 til 5 skud inden for målet. Har købt lewandowski til holdet, men han laver ikke mål, når han får en friløber kan han ikke lave mål, eller det er der ikke nogen fra mit hold der kan. Når de andre jeg møder får en friløber, ja så laver de mål hver gang. Jeg kan også tit være foran 2-0 og med 10min igen, bliver jeg presset i bund og taber kampen 2-3. Det har jeg prøvet et par gange nu!!! Er ved at være godt træt af det... Jeg har spillet manager siden det første CM... Eller helt tilbage til et spil der hedder The Manager, hvis der nogle af jer der kender det? Det var squ et fedt spil Opstemt

Vi burde kollektivt starte nogle af de gamle manager spil op igen og poste det til SI alle steder vi kan Wink
Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist
« Svar #24: 21 Dec 2013, 11:54 »

Hvorfor har SI indsat ekstra stolper i sidste update, jeg rammer stolpen på 7/10 skud tæt på mål og overlæggeren er mere slidt end i Koeman dagene, fordi kadrii konstant header på den når han er blank i boksen...... spillet er blevet dårligere med en update, hvorfor så lave den?Huh
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist
« Svar #25: 21 Dec 2013, 14:26 »

Er jeg den eneste der bliver smidt ud af spillet hele tiden? Tror det er sket 8 gange på en dag… Inden den nye opdatering kom ud, har jeg næsten aldrig været ude for det før!!  Forlegen

Jah , jeg bliver også smidt ud, hvor den melder fejl og så stopper spillet.. ! det er mega ærgeligt... syntes faktisk ikke der var så meget at komme efter før denne nye patch...


Bare lidt ærgeligt nu hvor man faktisk har lidt tid til at spille så er det nærmest ikke muligt...
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist
« Svar #26: 21 Dec 2013, 14:42 »

Har ikke fået spillet den nye patch, men har da virkelig ikke lyst til at åbne spillet nu. Æv. Skuffet
Logged

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist
« Svar #27: 21 Dec 2013, 15:31 »

min målmand laver sindsyg mange drops nu og kan ikke redde noget som helst... 3 mål i første halvleg mod dårlige hold er næsten blevet standarden nu
Logged

Ennyzor
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist
« Svar #28: 21 Dec 2013, 15:40 »

Det er mig en gåde hvordan de kan blive ved med at fucke spillet mere og mere op for hver patch der udkommer. Spillet var fucked up i betaen, men vil efterhånden gå så vidt som til at sige at match engine var bedre der end den er nu. Det er fuldstændigt grotesk det der foregår efter den her update. At holde et clean sheet virker nærmest som en umulighed nu, da ens forsvars spillere nok skal sparke den ind i eget net hvis ikke modstanderne formår at score.


Jeg har svært ved at forestille mig at de formår at få rettet op på den her katastrofe som FM14 har vist sig at være.
Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2014 update 14.2.0 Fixlist
« Svar #29: 21 Dec 2013, 16:39 »

Det er mig en gåde hvordan de kan blive ved med at fucke spillet mere og mere op for hver patch der udkommer. Spillet var fucked up i betaen, men vil efterhånden gå så vidt som til at sige at match engine var bedre der end den er nu. Det er fuldstændigt grotesk det der foregår efter den her update. At holde et clean sheet virker nærmest som en umulighed nu, da ens forsvars spillere nok skal sparke den ind i eget net hvis ikke modstanderne formår at score.


Jeg har svært ved at forestille mig at de formår at få rettet op på den her katastrofe som FM14 har vist sig at være.

Rart at se jeg ikke er den eneste der har utroligt mange selvmål, Kasper Larsen var topscore for mig i de første 5 kampe med 4 selvmål.
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010