home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  LLM England
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: LLM England  (Læst 7668 gange)
pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
LLM England
« : 12 Dec 2013, 15:26 »

Hej.

Jeg er ikke klar over om jeg er den eneste der er startet et LLM-spil i england, men jeg håber da der er andre  Smiley

Jeg er startet i Skrill North, hvor jeg spiller med holdet AFC Telford der sidste sæson rykkede ned fra det der nu hedder Skrill Premier.
AFC Telford er beliggende i byen Telford som ligger lige mellem Southampton og Shrewsbury.

Klubben blev i 2004 lavet af tidligere suportere af Telford United F.C.
så det er ikke en særlig gammel klub, klubben har ikke tidligere befundet sig højere end Skrill Premiere.

Så det er nu mit mål af få dem rykket op i de højere divisioner.
Logged

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: LLM England
« Svar #1: 30 Dec 2013, 15:06 »

Hvordan går det dig? - Jeg er selv startet op på en udfordring mellem mit andet save - her har jeg dog gået et år på ferie, for at tage oprykker holdet til Skrill South, Cambridge City
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: LLM England
« Svar #2: 11 Feb 2014, 17:23 »

Hvordan går det dig? - Jeg er selv startet op på en udfordring mellem mit andet save - her har jeg dog gået et år på ferie, for at tage oprykker holdet til Skrill South, Cambridge City
Havde ikke set du havde svaret, men grundet flyning osv. har jeg kun nået en enklet sæson hvor det blev til en 3. plads og vandt play off kampene og sikrede mig derfor oprykning til Skrill Premier.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: LLM England
« Svar #3: 10 Maj 2014, 21:32 »

er blev Fyret i Sutton United blev så ansat i Havant & Waterlooville og blev til en 13. plads i første sæson håber at kunne gøre det bedre i 2. sæson!
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: LLM England
« Svar #4: 11 Maj 2014, 20:07 »

er startet i Havant i 2. sæson og det går fantastisk indtil videre! en sejr over Portsmouth i FA Cup og en 2. plads i ligaen Opstemt


Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: LLM England
« Svar #5: 12 Maj 2014, 19:21 »

er der ingen der spiller LLM?
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: LLM England
« Svar #6: 18 Maj 2014, 10:08 »

Så er jeg rykket op i Skrill Premier med Havant!
Logged

MadsFoerby
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: LLM England
« Svar #7: 20 Maj 2014, 17:39 »

Jeg tager også udfordringen op nu. Jeg vil holde jer opdateret, så snart der sker noget nævnværdig.
Logged

jogvan86
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: LLM England
« Svar #8: 20 Maj 2014, 20:27 »

Jeg spiller i 5 sæson med Staines Town, der starter i Skrill South. Jeg rykkede op i Skrill Premier i 3. sæson via playoff og blev valgt til årets manager. Nu i 5 sæson, kæmper jeg med at få økonomien at hænge sammen, således at klubben engang kan blive fuldtids professionel.
I denne sæson fik jeg ellers en meget lovende start, var på 1. pladsen efter 5 spillerunder. Så mødte jeg de store drenge som f.eks Wimbledon og så gik det lidt ned ad bakke. Er nu på en 7. plads, men jeg kæmper videre Wink
« Seneste Redigering: 20 Maj 2014, 20:30 af jogvan86 » Logged

Bakko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: LLM England
« Svar #9: 19 Jun 2014, 00:49 »

Hej guttere.

Jeg spiller selv i Skrill fra starten af og vælger som udgangspunkt midterhold eller tophold. F.eks Wrexham pga. deres store stadion. Men hver gang jeg starter, så går alt bare galt. Min assi. står faktisk næsten for alt, da jeg ikke har kontrol og forståelig for træning i spillet. Ligeledes styre han pressen, venskabskamp og dialogen i kampene. Nogen der har nogle gode råd til at kunne komme ovenpå og kunne starte på en god måde?
Logged

Ulstrup
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: LLM England
« Svar #10: 21 Jun 2014, 15:50 »

Jeg er netop startet i Boston Utd, som spiller i Skrill North. De har tidligere spillet i League Two, hvor de havde Paul Gascoigne som manager i en kort periode. I sæsonen 06-07 rykkede man ned fra League Two til Conference Premier (det som hedder Skrill Premier nu), men grundet økonomiske problemer, blev klubben tvangsnedrykket til det der nu hedder Skrill North. Derfra rykkede de så ned i det der hedder Northern Premier League, hvor de befandt sig i to sæsoner, hvorefter de vendte tilbage til Skrill North. Klubben er nu semi professionel, og planlægger at flytte væk fra hjemmebanen York Street Ground. Dog er der endnu ingen forventet dato på, hvornår det nye stadion står færdigt.

Boston United er en klub med ambitioner om, at vende tilbage til League Two, men denne gang er der større fokus på den økonomiske ansvarlighed, så derfor er det en står udfordring, at vælge denne klub i FM. Smiley
Logged

AGF siden 1999
Boston United siden 2004
Hamburger SV siden 2005

fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: LLM England
« Svar #11: 26 Jun 2014, 14:01 »

Jeg er lige startet med Barnet FC, som spiller i Skrill Premier. Jeg har fået et transferbudget på 90K og har brugt det hele på en ny højreback, da jeg synes at det var en position der skulle forstærkes. Her er lige et SS af ham. http://oi58.tinypic.com/102t21g.jpg

Har bl.a også hentet denne spanske spiller, som ser enestående ud. Han er hentet på en fri transfer. http://oi60.tinypic.com/20pyh54.jpg

Træningskampene er gået godt og som forventet.
4-0 vs. Havant & W
4-1 vs. Merstham
3-1 vs. Norwich U21
1-0 vs. Stoke City U21
3-1 vs. Margate

Nu er ligaen lige rundt om hjørnet. Kommer med en update senere i aften. Smiley
« Seneste Redigering: 26 Jun 2014, 14:57 af fernando » Logged

Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: LLM England
« Svar #12: 08 Aug 2014, 07:44 »

Hej LLM players Smiley

Jeg har nu gennemført og fuldført min første sæson med Harrogate i Skrill North. De var seedet som nr. 3 eller 5. Men efter en fænomenabel forår, vandt jeg rækken og er nu rykket op. Jeg har fået tilført lidt penge, pga sponsorater, samt jeg er blevet rugekasseklub for mægtige Leeds Smiley

Men nu til det vigtige. Jeg vandt Skrill North på baggrund af mit solide pasningsspil, tålmodighed i omstillingsspillet og skarphed i boksen. Jeg havde ofte en bolden i 60% af kampene og skabte i gnm. snit 10-15 chancer pr kamp hvor af 4-7 af skudene var indenfor rammen. Men nu er jeg rykket op og jeg har problemer med at finde ud af om hvor meget jeg skal gå på kompromis med min spillestil. Jeg har kun mistet en vigtig spiller fra min start 11'er fra sidste sæson, men tilgengæld har jeg hentet en 5 nye spillere udefra samt hevet 2 op fra egne rækker.
Hvad siger jeres erfaring ang. kompromis i fht den ønskede spillestil med mange berøringer på bolden og måske den lidt mere direkte spillestil.
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010