home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Super Allstars!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Super Allstars!  (Læst 17993 gange)
Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Super Allstars!
« : 10 Dec 2013, 01:05 »

Hej FMfreaks & Co'.

Jeg har sat med tankerne om at lave et "save" med et Superliga Allstars hold med daværende superliga / danske spillere.

Havde i tankerne om fx. Rommedahl, Jimmy Nielsen, Lars Jakobsen, Leon Andresen, Thomas Kahlenberg, Bo Svensson osv..

Måske 5-6 udlandske spillere fra Superligaen.
Fx: Zuma, Zidan, osv?!

Ellers er i velkomne til at skrive en masse spillere og trænere herinde for så vil jeg starte med et lave gamet.

Og smid gerne hvor klubben skal ligge, stadionnavn, økonomi mm. -
Vil være en stor hjælp!..

// Rottenburg
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Super Allstars!
« Svar #1: 14 Dec 2013, 02:08 »

Lyder det som en dårlig idé ? Wink
Logged

Il Capitano
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Super Allstars!
« Svar #2: 14 Dec 2013, 04:49 »

Ja lidt
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Super Allstars!
« Svar #3: 14 Dec 2013, 12:57 »

Ja lidt
Så hold dog din mening for dig selv?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Super Allstars!
« Svar #4: 14 Dec 2013, 13:15 »

klubben skal helt klart ligge i Aarhus, så dansk fodbold får to store rival opgør i landets to største byer, og stadion størrelsen bør være realistisk, så omkring 15-18 tusinde siddepladser - evt. med mulighed for udvidelse..

Af spillere, bør du overveje:
Thomas Sørensen
Christian Poulsen
Mads Junker
Thomas Enevoldsen

Af udenlandske profiler:
Mohammed Zidan
Eric Djemba-Djemba
Oviedo (ham der er i Everton nu)
Rada Prica

Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Super Allstars!
« Svar #5: 14 Dec 2013, 13:17 »

Jeg tænker bare hvis det er Superliga Allstars har en spiller som Thomas Sørensen jo intet at gøre, da han blot har spillet 6 kampe i Superligaen? Smiley
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Super Allstars!
« Svar #6: 14 Dec 2013, 21:58 »

Jeg tænker bare hvis det er Superliga Allstars har en spiller som Thomas Sørensen jo intet at gøre, da han blot har spillet 6 kampe i Superligaen? Smiley

Jeg tænker mere Jimmi Nielsen og Jesper C som 2' målmand fx?! Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Super Allstars!
« Svar #7: 14 Dec 2013, 22:06 »

Jeg tænker mere Jimmi Nielsen og Jesper C som 2' målmand fx?! Smiley
God idé. Det bliver dog et meget gammelt hold, når alle er oppe i den aldergruppe. Så skal hele truppen jo udskiftes i løbet af nogle år. Smiley
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Allstars!
« Svar #8: 14 Dec 2013, 22:20 »

God idé. Det bliver dog et meget gammelt hold, når alle er oppe i den aldergruppe. Så skal hele truppen jo udskiftes i løbet af nogle år. Smiley
Så skal man ændre deres alder, CA og PA til at passe som da de spillede i superligaen?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Super Allstars!
« Svar #9: 15 Dec 2013, 00:20 »

Så hold dog din mening for dig selv?
Det kan du jo ikke sige, trådejer spørger om respons på hans ide, og så er han da i hans fylderet til at sige at det ikke lige er hans kop te.
Logged

Traditionsklub siden 1924

Svartovich
Gæst
 
Sv: Super Allstars!
« Svar #10: 15 Dec 2013, 00:23 »

Det kan du jo ikke sige, trådejer spørger om respons på hans ide, og så er han da i hans fylderet til at sige at det ikke lige er hans kop te.
Ja, men så må han også begrunde hvor det er en dårlig idé, ingen kan bruge en negativ og meningsløs kommentar til noget som helst. Og jeg er desuden ret sikker på at han ikke engang overvejede idéen, for han svinede flere tråde til i nat, disse indlæg er dog blevet slettet, da han skrev meget grimme ting.
Logged

Il Capitano
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Super Allstars!
« Svar #11: 15 Dec 2013, 03:15 »

Ideen er dårlig. Smadrer spillet fuldstændig og gør det helt igennem urealistisk. For det første, er det urealistisk at have så mange løntunge og afdankede spillere på lønningslisten. For det andet vil dit hold ikke blive af nogen nævneværdig karakter, da rigtig mange af de tidligere profiler er færdige på topplan. Og jeg skrev en enkelt kommentar i fuldskab i nat - ja. Kommentaren var: "Du er sygt retarderet". Hvis det kan få en op i det røde felt, ja, så er man sygt retarderet.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Super Allstars!
« Svar #12: 15 Dec 2013, 04:09 »

Ideen er dårlig. Smadrer spillet fuldstændig og gør det helt igennem urealistisk. For det første, er det urealistisk at have så mange løntunge og afdankede spillere på lønningslisten. For det andet vil dit hold ikke blive af nogen nævneværdig karakter, da rigtig mange af de tidligere profiler er færdige på topplan. Og jeg skrev en enkelt kommentar i fuldskab i nat - ja. Kommentaren var: "Du er sygt retarderet". Hvis det kan få en op i det røde felt, ja, så er man sygt retarderet.
Det var ikke til mig du skrev det, så hvorfor skulle jeg komme op i det røde felt? Og du skrev den to gange, den blev slettet, men så skrev du den en gang til. Grunden til jeg forsvarede personen du skrev det til var til dels fordi jeg synes det var synd for trådejeren at han skulle høre på dit lort, men samtidig synes jeg at det er synd for dig du ikke har noget bedre at lave.
Logged

Il Capitano
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Super Allstars!
« Svar #13: 15 Dec 2013, 04:21 »

Søg ind på Sosu, der har folk brug for din terapi og omsorg. Ikke her. Her færdes almindelige, selvstændige og voksne mænd. Smut med dig
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Super Allstars!
« Svar #14: 15 Dec 2013, 04:23 »

Søg ind på Sosu, der har folk brug for din terapi og omsorg. Ikke her. Her færdes almindelige, selvstændige og voksne mænd. Smut med dig
Det er lige før jeg ikke tror på du er voksen, du er jo simpelthen så barnlig. Det helt sindssygt. Grin
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010