home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)  (Læst 71858 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #15: 04 Dec 2013, 21:05 »

Valget er faldet på Ukrainske Shaktar... Challengen er i gang  Smiley
Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #16: 04 Dec 2013, 23:07 »

Klasse arbejde, Wester! Denne challenge går lige en tand op ift til FM13-udgaven, så cadeau for det.

Er godt nok lidt ærgerlig over, jeg ikke rigtigt kan komme i gang før næste sommer, hvor det nok er for sent. Men er sikker på det bliver et hit, igen!
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #17: 04 Dec 2013, 23:45 »

Hvordan er det nu man tager billeder inde i spillet?
Regner nemlig med at ligge et indlæg ind om sæsonen i morgen! Opstemt
« Seneste Redigering: 04 Dec 2013, 23:48 af Andreaskj » Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #18: 05 Dec 2013, 00:06 »

Hvordan er det nu man tager billeder inde i spillet?
Regner nemlig med at ligge et indlæg ind om sæsonen i morgen! Opstemt

Alt + F9
Logged


Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #19: 05 Dec 2013, 14:19 »

Så er første sæson færdig og efter et par forsøg fik jeg virkelig gang i taktikken, og man må sige at det blev lidt af en sæson.
Mine mål for sæsonen var at komme til 1/8 finalerne i Cl og selvfølgelig vinde rækken, I Portugal er der den del turneringer ved siden af dem prioriterede jeg dog ikke særligt højt.

Sæsonen startede rigtig godt efter 13 kampe i ligaen var jeg ubesejret og lå på en solid 1. plads hele 6 point foran Benfica. I CL kom jeg i en nogenlunde pulje holdene var Basel, AC Milan og Leverkusen, Men det startede dog ikke så godt, efter de første 2 kampe mod Basel og Leverkusen stod jeg med et sølle point. Kampene mod Milan gik dog rigtig godt, efter en uafgjort hjemme og en 2-0 sejr på udebane lå jeg 1 point efter Basel, og de sidste 2 kampe blev begge vundet 1-0 hvor mit forsvar stod rigtig godt. Desværre for mig blev puljen vundet af Milan og jeg forberedte mig på en svær lodtrækning, men jeg følte mig rimelig heldig da jeg trak Galatasaray.
Den første kamp mod Galatasaray var utrolig spænende, min stjernespiller Jackson Martinez valgte dog at score et flot mål i første minut og det hjalp også meget på mine nerver. Vi var utroligt pressede, og det blev heller ikke meget bedre da Danilo blev udvist i overtiden af 1. halveg. Resten af kampen var jeg presset helt ned de havde 2 skud på overlæggeren og en hel masse skud på mål, heldigvis stod Hilton en fantastisk kamp. I det 82. min kom forløsningen dog efter en kæmpe forsvars-brøler scorede den indskiftede Lica sit første og vigtigste mål for klubben og kampen endte derfor 2-0 i Glatasaray.

I hjemmekampen havde jeg store forventninger til holdet, en velspillende Quintero gjorde at jeg var foran 3-0 efter 40. minutter. I pausen valgte jeg at skifte både Martinez og Quintero ud, så jeg kunne bruge dem i weekenden. Og det var nok derfor at jeg var totalt presset i 2. halveg jeg havde intet spil på deres banehalvdel, og da en vis herre ved navn Drogba valgte at lave 2 mål og en assist stod der lige pludslig 3-3 heldigvis for mig blev der ikke scoret flere mål og kampen endte 3-3. Jeg var dog lidt skuffet over at smide en stensikker føring væk.
3 dage efter var der lodtrækning til CL jeg håbede på at trække CSKA Moskva da de lignede det svageste hold, men så heldig var jeg ikke jeg trak AC Milan. Jeg vidste det ville blive en svær kamp, men jeg havde slået dem før så hvorfor skulle jeg ikke kunne gøre det igen?
Den første kamp mod Milan blev spillet hjemme, det var en utrolig kedelig kamp den endte 1-1. Der var 2 highlights, så jeg valgte ikke at skrive om kampen. Udekampen derimod var utrolig spænende, vi startede godt ud og efter 11 minutter scorede Quintero et fantastisk holdmål. Vi holdte presset på dem resten af halvegen, men i overtiden af 1. halveg scorede El Shaarawy et fantastisk mål. I halvegen fortalte jeg spillerne at vi spillede fint og at vis vi blev ved med at spille så godt kunne vi sagtens vinde. I 2. halveg skete der ikke så meget, men så ud af ingenting dribler El Sharaawy hele mit forsvar og scorer i det 90. minut. Jeg var utrolig skuffet og satte derfor taktikken op overload og bolde ind i feltet til min store angriber, 4. dommeren viser nu at der er lagt 4 minutter til. I det 92. minut laver Nigel De Jong et grumt frispark på kanten af feltet, Og på det frispark scorer ingen andre end Martinez.( jeg jublede så meget af jeg fald ned af min stol. :-)  )

En uge efter sad vi der igen klistret fast til skærmen for at se hvem vi trak, det blev ikke ligefrem en ønske lodtrækning vi trak ingen andre end Barcelona. Dagene efter lodtrækningen vidste jeg at det var det hold som skulle ende vores eventyr i CL. Jeg spillede med 2. hold de næste 2 liga kampe, så jeg vidste af stjernespillerne var klar til kampen på Camp Nou. Nu kom dagen vi skulle spille mod Barcelona, jeg regnede ikke med det store og vi blev udspillet totalt. I pausen var vi bagud 2-0, jeg sagde til gutterne at vores pres skulle være højere og at vi skulle op og score et mål. Gutterne virkede klar efter min teamtalk, og min taktik virkede, det var endda et højt pres fra Martinez der gjorde at han kunne erobre bolden og score til 2-1. Mere skete der faktisk ikke i kampen og det endte 2-1 til Barcelona et udmærket resultat.
I hjemmekampen spillede vi utroligt godt. Og da alle ved at et billede forklarer mere end 1000 ord sætter jeg bare det her ind :-D  http://billedeupload.dk/images/OnHoa.png. Jeg var i ekstase vi var i CL finalen, jeg regnede med at møde Real eller Chelsea men det kom som lidt af en overraskelse da jeg finder ud af at det hold vi møder i finalen er selveste CSKA Moskva.
Nu er det lørdag den 24. Maj. Vi skal ud og spille mod et hold som vi sagtens kan slå, vi er endda spået til favoriter af bookmakerne. Kampen starter skidt, vi laver et utrolig dumt straffespark. Og der Moskva manden som er sikkerheden selv, Rasmus Elm han er stensikker og hamrer den op i krogen. Resten af 1. halveg presser vi Moskva totalt vi har hele 60% af boldbesiddelsen. I pausen fortæller jeg gutterne at vi sagtens kan vinde den her kamp, de går motiveret ud til 2. halvleg. Og i det 57. minut scorer Danilo så et utroligt heldigt mål, men et mål er et mål. Vi bliver ved med at presse dem, og i det 82. minut ligger Quintero et fantastisk indlæg som rammer en Moskva spiller og går i mål. Kampen ender 2-1 og vi slutter af med at have bolden 62% af tiden.

Ligaen: http://billedeupload.dk/images/fDajO.png Succesen i CL kostede desværre

Jackson Martinez: http://billedeupload.dk/images/blaZT.png sikke en spiller han er en af grundene til min CL succes, han blev iøvrigt delt CL topscorer.

Kampe og resultater: http://billedeupload.dk/images/C0MIx.png

Det var så min første sæson i den her fantastiske challenge, jeg regner dog med at blive i Porto indtil en af de store Premier League klubber bliver ledige 



« Seneste Redigering: 05 Dec 2013, 14:31 af Andreaskj » Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #20: 05 Dec 2013, 14:19 »

Håber det var et okay indlæg! :-)
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #21: 05 Dec 2013, 14:24 »

Håber det var et okay indlæg! :-)

Dine 3 nederste links virker ikke.... ikke for mig i hvert fald Smiley
Logged


Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #22: 05 Dec 2013, 14:32 »

Dine 3 nederste links virker ikke.... ikke for mig i hvert fald Smiley
Så skulle det gerne være fikset Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #23: 05 Dec 2013, 14:34 »

Godt gået..... Trin 1 var hurtigt overstået for dig  Thumbs Up
Logged


Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #24: 05 Dec 2013, 14:35 »

Godt gået..... Trin 1 var hurtigt overstået for dig  Thumbs Up
Det er altid dejligt at få en godt start selvom jeg har været en smule heldig Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #25: 05 Dec 2013, 14:37 »

Det er altid dejligt at få en godt start selvom jeg har været en smule heldig Smiley

Ingen tvivl om det... er altid lækkert.... og held skal der også til.... Håber jeg er lige så heldig i Ukraine. Har dog kun spillet en CHL kamp so far Smiley
Logged


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #26: 05 Dec 2013, 16:23 »

Nogen regler om hvad ens "Tidligere spillererfaring" skal være ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #27: 05 Dec 2013, 18:11 »

Nej det er der ikke regler om
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #28: 05 Dec 2013, 20:11 »

Spændende challenge, som jeg da regner med at give et forsøg på et tidspunkt.

Hvilken klub jeg skal starte med har jeg ikke helt lagt mig fast på, dog syntes jeg at det er for kedeligt at vælge hold som Shakthar, FC Porto, Benfica etc.  Der må sku gerne være lidt mere udfordring i det....   Wink


Uden at have set nogle af holdene igennem, så går mine tanker på Feyenoord, Olympiakos, Anderlecht, Celtic og danske FC København.. Men jeg har slet ikke besluttet mig endnu..
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til... (FM14 challenge)
« Svar #29: 05 Dec 2013, 20:22 »

Når min FM lyst kommer tilbage så tror jeg at jeg prøver med Ajax
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 4 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010