home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  14' Regen Showoff
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint
Forfatter Emne: 14' Regen Showoff  (Læst 58995 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #150: 11 Sep 2014, 17:30 »

Altså du rejser meget rundt, og ikke er i en klub i længere tid Smiley

Right on the money Wink

Følte jeg manglede at prøve andre klubber end blot Arsenal i denne udgave af spillet så jeg tænkte det ku være sjovt at rejse lidt rundt mellem klubberne. Er startet i Ajax, hvor et mesterskab og en pokal skulle være mulig, og så kan man jo nemmere rykke rundt derefter. Har før haft et hvor jeg var omkring klubber som Porto, Wolfsburg, Fernebache, Napoli og et par andre hvilket var ganske underholdende.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #151: 11 Sep 2014, 22:55 »

Altså du rejser meget rundt, og ikke er i en klub i længere tid Smiley

Right on the money Wink

Følte jeg manglede at prøve andre klubber end blot Arsenal i denne udgave af spillet så jeg tænkte det ku være sjovt at rejse lidt rundt mellem klubberne. Er startet i Ajax, hvor et mesterskab og en pokal skulle være mulig, og så kan man jo nemmere rykke rundt derefter. Har før haft et hvor jeg var omkring klubber som Porto, Wolfsburg, Fernebache, Napoli og et par andre hvilket var ganske underholdende.

Okay det lyder ellers også meget spændende.
Men har dog aldrig kunnet få mig selv til at prøve en anden klub. Det med at starte forfra, lade alt det ligge man har arbejdet på.  Rullende Øjne Ubeslutsom
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #152: 11 Sep 2014, 23:28 »

Okay det lyder ellers også meget spændende.
Men har dog aldrig kunnet få mig selv til at prøve en anden klub. Det med at starte forfra, lade alt det ligge man har arbejdet på.  Rullende Øjne Ubeslutsom

Det er heller ikke li nemt at give slip på klubberne. Men havde meget sjov med det sidste år hvor jeg kørte en intern challenge om at skulle vinde CHL og Ligaen for at måtte skifte videre, og hvor man skulle tage første tilbud. Så får man skabt nogle meget stærke trupper som man nærmest græder over at forlade.

Men har dog også haft glæde af at udfordringen bliver genskabt når man rykker teltpælene op.

Det sværeste er dog nok at efterlade de talenter man netop har sikret sig. Stjerner som dem der bliver vist i denne tråd.
« Seneste Redigering: 11 Sep 2014, 23:30 af Highbury » Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #153: 12 Sep 2014, 01:24 »



I skal da heller ikke snydes for et af de bedste regens jeg har haft. En knægt der kom med det første kuld talenter, som der var naturligt venstrekant. Fik indhop i pokalen i de første år, uden at gøre det store væsen af sig. Mine trænere fastholdt dog han var en stjerne i svøb, så jeg var ved at blive åndsvag af han ikke blev bedre. Bevares han var hurtig som 20-årig, men jeg manglede lige det sidste... Samtidig havde jeg en Insigne løbende rundt på den venstrekant (betød jeg spillede med invendig angriber), og det gjorde det heller ikke nemt for Dimitri at finde sin plads. Men jeg ville ikke lave systemet helt om, blot for 1 spiller, jeg måtte en plads til ham. Og muligheden kom naturligt, da Dodô blev langtidsskadet og jeg egentlig havde leget med tanken om at få en offensiv anlagt back.



Resultatet 9 år senere ser I ovenover. EN VERDENSKLASSE BACK, intet mindre var det jeg fik retur. Jeg må sige jeg er overrasket over ham blev så dygtig på den plads. Han har været en af de meste stabile spillere over årene, og har rundet værdier på den gode side af 650 mio. (anslået).



Hans gennembrud kom jo så da han blev omskolet til back, og siden da har han været hjertet, og hjernen for mig på banen. Aldrig skadet, en fighter, en kriger! En spiller jeg skal have gjort helt færdig... Hans høje niveau har naturligvis også hjulpet landsholdet, hvor Italien har været blandt de stærkeste nationer igennem de sidste 6 år.

Sammen med ham (og resten af mit Roma hold) har vi bl.a. sikret os:
52 klubtitler (fordelt på Serie A, CL, VM for klubhold, europæiske supercup, Supercuppen, Italienske Pokalturnering)
Anfører for klubben siden han har været 20 år (sæsonen hvor han brød igennem)
Viceanfører i en alder af blot 24 år på landsholdet og blot 3 år senere anfører, en vm titel i 2022 og en sølvmedalje i 2026.

Bedste spiller ved VM 2022, vinder af Ballon d'OR i 2026.

Kort sagt, en spiller der har vundet alt, og nu blot skal gøre sin værnepligt færdig på banen, inden han skal deltage udenfor banen. Og naturligvis har jeg en arvtager i sigte, nemlig ham her:



Jeg ser mange ligheder mellem de, da de var på samme alder, så jeg håber jeg har fundet mig fremtidens venstreback Opstemt

Hvordan dømmer folket ham? Smiley
« Seneste Redigering: 12 Sep 2014, 01:33 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #154: 14 Sep 2014, 11:04 »

Fik denne unge herre i mit youth intake inden denne sæson, og som 15-årig røg han direkte i førsteholdstruppen som reserve på venstre back. Han fik ret hurtigt debut i pokalturneringen som den yngste spiller i klubbens historie, og efter en halv sæson har han nu overtaget pladsen som førstevalg... Jeg er godt tilfreds.

Logged



nordguden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #155: 30 Sep 2014, 18:46 »

https://imageshack.com/i/excH0zvhp fandt ham her i Marseille, fik ham for 132 mio.

https://imageshack.com/i/idc73iWZp ham her er fra egne rækker, udemærket

https://imageshack.com/i/idURvn00p og så til sidst en dansker købt for 3 mio i BIF.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #156: 14 Okt 2014, 15:54 »







Et udsnit af mine bedste regens, og de spillere jeg har haft stærkest tilknytning til i mine spil ! Smiley
alle sammen egne regens
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #157: 18 Okt 2014, 18:36 »

Når man i AC Milan finder frem til en ung og talentfuld brasiliansk OMC, så kan man jo ikke lade være med at tænke på en Kaka erstatning. Kaka selv er netop gået på pension, så ham her kunne være en mulig arvetager. Han er dog ikke lige så høj, og mangler  også en smule træning, men jeg tror jeg kan få en god spiller ud af ham.

Edit: bør vel tilføje at han er hentet for 15 mio dkk.



Hvad tror i?
« Seneste Redigering: 18 Okt 2014, 18:45 af Highbury » Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #158: 18 Okt 2014, 18:48 »

Han har potentialet! Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #159: 25 Okt 2014, 01:09 »



Han har netop betalt min tiltro til ham tilbage da han scorede det sejrende mål i min 2 - 1 kamp imod Napoli.
Han er et talent fra egne rækker, og en jeg selv forventer han kan blive en vigtig spiller for holdet.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #160: 25 Okt 2014, 01:11 »

Tsk fm2014 is so yesterday Peace
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #161: 25 Okt 2014, 01:14 »

Tsk fm2014 is so yesterday Peace

+1
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #162: 25 Okt 2014, 01:41 »

Tsk fm2014 is so yesterday Peace

U may be right Wink

Men da jeg er igang med den afsluttende del af mit speciale, så bliver jeg ved det gamle spil lidt endnu.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #163: 25 Okt 2014, 01:42 »

Kun godkendt hvis du skriver speciale om fm14 Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #164: 25 Okt 2014, 01:50 »

Kun godkendt hvis du skriver speciale om fm14 Wink

Med lidt over 1000 timer brugt på fm14 så ville det bestemt have været en mulighed. Dog valgte jeg at gå andre veje  Peace
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010