home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 249 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Fremskudt og dybdeliggende playmaker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fremskudt og dybdeliggende playmaker  (Læst 1060 gange)
snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Fremskudt og dybdeliggende playmaker
« : 22 Nov 2013, 19:30 »

Hej, jeg har gået og tænkt på om det er en fordel eller ulempe at have både en fremskudt og en dybdeliggende playmaker på et hold? Jeg vil gerne spille med en fremskudt playmaker på den offensive midtbane, hvor jeg så vil vide om det er dumt at have en dybdeliggende playmaker bag ham - konflikterer en dybd. og fremskudt playmaker hinanden på en eller anden måde?
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremskudt og dybdeliggende playmaker
« Svar #1: 22 Nov 2013, 19:48 »

Hej, jeg har gået og tænkt på om det er en fordel eller ulempe at have både en fremskudt og en dybdeliggende playmaker på et hold? Jeg vil gerne spille med en fremskudt playmaker på den offensive midtbane, hvor jeg så vil vide om det er dumt at have en dybdeliggende playmaker bag ham - konflikterer en dybd. og fremskudt playmaker hinanden på en eller anden måde?
Hele humlen i rollen, hvad enten om vi snakker dybdeliggende- eller fremskudt playmaker, er at holdet forsøger at spille bolden til denne spiller.

Jeg spiller selv med Schalke og har en dybdeliggende playmaker (s) på den centrale midtbane og en fremskudt playmaker (s) på den offensive midtbane. Jeg opnår rigtigt gode resultater, og mine playmakere har en masse afleveringer hver kamp, og spiller generelt godt. Så i min optik er der ikke noget problem i at spille med begge roller samtidig.
Logged

welbz is dat guy

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010