home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 204 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Bayern München
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC Bayern München  (Læst 5566 gange)
Mindball
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
FC Bayern München
« : 13 Nov 2013, 07:48 »

Jeg er lige startet et nyt spil med de regerende Champions League mestre fra Bayern. Jeg synes de har nogle spændende og meget offensive spillere, som jeg tror man virkelig kan få til at præstere, med de meget specifikke instruktioner man kan tildele spillere og holdet i den nye taktik del.

Jeg har lige overstået pre-season som bød på 4 sejre, 2 uafgjorte og ét nederlag. Nu venter Dortmund i Super Cuppen. Af indkøb har jeg købt Salomon Randón for 122 mill, som passer perfekt som backup til Mandzukic, som begge er udprægede targetmen, med rigtig gode hovedstødstal. Der ud over har jeg hentet Balanta, da Badstuber er skadet i hele første sæson pga. et overrevet korsbånd. Balanta vil dog agere som backup til Martinez og Dante.

Jeg stiller op i en 4-2-3-1 i bedste Dansk landsholdsstil. Det er den opstilling jeg vurderer bedst med så gode kanter og offensive midtbane spillere, som holdet byder på. Udover Dante og Martinez starter jeg med Lahm på højre back, Alaba på venstre i forsvaret. Alaba og Lahm er bedst som komplet wingbacks med mentalitet angreb. jeg vil dog omskole dem til at være alm. backs, da holdet ellers bliver alt for offensivt.

På midtbanen har jeg Schweinsteiger som dybdeliggende playmaker og Kroos som fremskudt playmaker. På højre kant har jeg selvf Robben og på venstre kant har jeg Ribery. De har begge status som indvendig angribere med support mentalitet. På den offensive midt har jeg Götze som off midt med mentalitet angreb, som dog misser pre-season pga. den skade han har. Indtil han er klar er Müller et fremragende andetvalg.

Og som tidligere nævnt har jeg Mandzukic alene på toppen.

Af salg har jeg kun solgt Pizarro, da han er læntung, og ikke passer ind i systemet, og så er han jo gammel (ikke at det er noget dårligt:-)

Af hold indstillinger har jeg valgt en offensiv tilgang, med korte afleveringer og meget boldbesiddelse. Jeg presser højt og chikanerer modstanderne når de er på bolden. Jeg spiller bredt og over kanterne, for at få de to offensive backs og de to verdensklasse kanter meget med i spillet.

Glæder mig til at høre om jeres erfaringer med Bayern

//Mindball

Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #1: 13 Nov 2013, 10:56 »

Spændende Smiley fortæl gerne mere når du kommer videre med det.

Jeg starter altid med Bayern først også, og det eneste der har holdt mig tilbage fra virkelig at gå igang med FM14 har været den manglende patch.
Men jeg kunne ikke helt vente så er gået lidt igang, og min plan er at fokusere hovedsagligt på tyske talenter. På trods af at det er meget svært ikke at kaste penge efter Barbosa og Fierro.
Jeg har hentet Timo Werner fra Stuttgart og Julian Brandt fra Wolfsburg.

Robben valgte selvfølgelig også lige at blive skadet i 2-3 måneder, i min tredje venskabs kamp. Han havde ellers scoret hattrick.

Af taktikker vil jeg nok fokusere på en 4-2-3-1, og en 4-1-4-1 med 2 fløje bestående af Wing på venstre siden og indvendig angriber på den anden side.
« Seneste Redigering: 13 Nov 2013, 11:03 af TimE » Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #2: 01 Dec 2013, 07:38 »

Jeg overvejer at starte med Bayern, men har dog ingen erfaring med dem i fm 14. Nogle der spiller med dem og vil dele deres erfaring? Smiley
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Bayern München
« Svar #3: 11 Mar 2014, 18:03 »

hej er der nogen der kan anbefale en god taktik  til Bayern så vil jeg godt høre om det
Logged

Darryl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #4: 14 Mar 2014, 10:12 »

The Bayern shirt combines a special blue with the classic red, The blue represents the great event, UEFA Champions League. http://www.footballtshirtuk.com/news/235
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #5: 07 Aug 2014, 08:44 »

Er der ikke nogen som spiller deres Bayern save mere?

Jeg skal selv til og i gang med tredje sæson nu her.

Først sæson var fantastisk for mit vedkommen. Liga sejr, ChL sejr samt den tyske super cup.

Første sæson bød nanturligvis os på lidt indkøb.



Anden sæson blev på pokalen siden helt fantastisk, intet mindre end fem pokaler blev det til, ligane, tyske super cup, VM for klub hold, tyske pokal turnering og den europæiske super cup, måtte desværre se mig slået 1-0 i ChL finalen til Arsenal. Skuffet

Anden sæsons transfer ser sådan ud.



Især Kevin Strootman har været HELT fantastisk for mig, super køb! Fik solgt for 750,-



Som sagt så skal jeg til tredje sæson nuog mon ikke der os bliver brugt lidt penge i transfer vinduet der. Opstemt
Logged

Hustler36
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #6: 02 Okt 2014, 15:16 »

Har oprettet en hold for 1 gang med FC Bayern.
Går efter at vinde alle turneringer i den 1 sæson, da jeg syntes holdet virker homogent og ingen nykker på holdet

af nye indkøb har jeg gjort mig.

Balanta for 65  mill kr, da jeg syntes forsvaret er det svageste punkt. Bruges som rotation regner med fast starter næste sæson.
Fabien Schâr for 155 mill kr. Dyrt forsvars indkøb, men allerede nærmest fast starter i forsvaret.
Martin Odegaard for 97,5 tusind. Ville ikke undgå ham i spillet, og han har da fået nogle indhop med bravour.
Timo Werner for 62,5 mill kr. Bruges med jævne mellemrum i angrebet, er fast mand i truppen.

Har sat en del ungdom til leje eller frit stillet dem.

stiller op med en 4-3-1-2 kontroller med en beton defensiv. taktikken fungere godt
Mod stærke hold stiller jeg op med en 4-4-2 standard med en god defensiv

i sidste pre season kamp vandt jeg hjemme 3-0 over AC Milan

har indtil videre spillet 3 kampe i ligaen og vundet alle 3 med +7 i målscore
Logged

Hustler36
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Bayern München
« Svar #7: 07 Okt 2014, 16:46 »

Lige en update fra min Bayern sppil hvor jeg er nået til 8 januar i 1 sæson.

Ligger nummer 1 med 43 point efter 16 kampe. Dortmund nummer 2 med 35 point.

Lewandowski er topscore i ligaen med 19 mål, så mon ikke han tager den pris smiler

Alle statistikker i ligaen der er mine folk på holdet de bedste

er kommet i slutspillet i champions league hvor jeg starter med Arsenal ude, den skal jeg kunne tage samlet
vandt min pulje med 16 point over hold som Man. city, Dnipro og Atl. Bilbao
Af nye indkøb her til vinter har jeg pt gjort.

Daley Sinkgraven for 62.5 mill kr. Tror han bliver fremtidens off. midt på mit hold.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010