home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Saint-Étienne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: AS Saint-Étienne  (Læst 10450 gange)
22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
AS Saint-Étienne
« : 13 Nov 2013, 02:47 »

Har endelig skaffet mig dette års udgave af FM og har som sædvanligt lagt ud med Les Verts!  Peace

I 13'eren var der en del der spillede med dem, og det gjorde jeg selvfølgelig også, men i år er det lidt et andet Saint-Étienne, end vi har set i de sidste par udgaver af FM.
I 12 og 13 var ASSE et hold med habile spillere på alle positioner, nogle få "stjerner" og en masse talenter. Økonomien var derimod ret skidt og man havde så vidt jeg husker intet at købe for i første sæson i begge udgaver.

Nu har jeg så startet et save med dem, og må sige at jeg er overrasket! Stjernerne (Auba, Guilavogui) er væk, og talenterne er ikke så mange og gode som de plejer.
Tilbage er Ruffier (god målmand, men heller ikke mere) og så selvfølgelig Zouma! Og i modsætning til de andre år er økonomien faktisk så god (salg af Auba og Guila) at man starter spillet med hele 52,5 mio, hvis man acceptere de umiddelbare målsætninger!

Stik modsat de sidste par udgaver! Så ihvertfald super spændende for en lille grøn fan som mig  Thumbs Up

Har personligt startet sæsonen fantastisk (ELSKER FM14  Opstemt ) og har hentet 7 point i de tre første ligekampe, slået et islandsk mesterhold ud, og spillet 1-3 mod Vitesse på udebane!

Kan kun anbefale ASSE, og håber at nogle er i gang og kan dele ud af nogle erfaringer  Wink
Logged

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Saint-Étienne
« Svar #1: 18 Nov 2013, 17:46 »

Nu er jeg selv lige skiftet til dem i 15-16 sæsonen, da jeg ikke ønskede at forsætte i FC Wil 1900. det er spændende klub må jeg sige Wink
Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Saint-Étienne
« Svar #2: 19 Nov 2013, 19:35 »

Er netop startet med St-Etienne, og håber det bliver spillet som fanger mig. Har endnu ikke fået et spil op og køre i FM14.. Men synes det er en rigtig spændende klub.

Har indtil videre lavet en del ændringer.

IND:
Jeremy Berthod - Hentet for kun 4 millioner, og med 4 stjerner i nuværende potentiale snupper han venstre backen.
Emil Larsen - God spiller, som i starten kun er hentet til bredden, men der er ikke langt til en startplads. 7,5 millioner
Kasper Kusk - For kun 4 millioner skulle han bare hentes. Forsøger at omskole ham til offensiv midt, da kanterne er godt besat.
Alexander Milosevic - En kvalitetsspiller til kun 4,5 millioner. Er gået direkte ind ved siden af Zouma. Et midterforsvar med en kæmpe fremtid!
Richairo Zivkovic - Det helt store wonderkid i FM14 til kun 5 millioner. Helt ufatteligt han valgte mig!

UD:
Paul Baysse - lejet ud til Rennes
Moustapha Bayal - lejet ud til Bastia
Maxence Chapuis - Lejet ud til Chamois
Jonathan Brison - Lejet ud til Lorient

De 4 spillere har ingen fremtid i klubben, og da de ikke kunne sælges måtte de jo lejes ud, så lønnen i hvert fald kommer et andet sted fra.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Saint-Étienne
« Svar #3: 20 Nov 2013, 17:24 »

Jeg skiftede til dem efter de har spillet 8 kampe, hvor de lå til nedrykning.. Jeg fik det vendt i den ellers så tætte liga og ligger nr 4 lige pt. med 8 kampe tilbage. De to øverste pladser er opgivet da der er mere end 20 og 9 point op. PSG og Lyon har en let program tilbage. Monaco fik jeg indhentet, da de er i en pointkrise Opstemt Men et spændende hold, som jeg har fået!
Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AS Saint-Étienne
« Svar #4: 23 Nov 2013, 21:50 »

Jeg har efterhånden også været igang med St-Etienne i et stykke tid, og jeg er i øjeblikket i November i tredje sæson. Jeg er startet helt fantastisk, og har efter 17 kampe en score, der lyder på 14-3-1 i alle tuneringer. Det startede dog på ingen måde ligeså godt, og jeg var faktisk tæt på at blive fyret i første sæson. Jeg fik dog rettet lidt op på tingene, og endte på en 7 plads. Jeg røg ud af Europa Leauge i 2 knockout runde mod Ajax.
Anden sæson gik en hel del bedre, og jeg endte på 5 pladsen og vandt ligacuppen. Her i tredje sæson ligger jeg i øjeblikket på 3 pladsen med seks point op til Paris og Marseille, som dog også har spillet hele 3 kampe mere end mig. I Europa Leauge er jeg gået videre allerede efter de første fire kampe, selvom jeg bruger et hold kun bestående af udskiftere og reserver. Så det ser alt sammen meget godt ud.

Mit hold:

Hvordan har Saint-Maximin udviklet sig hos jer? Han udviklede sig rigtigt god i første sæson hos mig, men siden da er da ikke sket de store ændringer i hans stats. Han stiger i ting for derefter at falde i dem igen.
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Saint-Étienne
« Svar #5: 24 Nov 2013, 09:44 »

Stærkt hold du har fået dig. jeg sluttede sæsonen af på en 4 plads, hvilket jeg er meget tilfreds med Wink Saint-Maximin har udviklet sig fint, har lejet ham ud til Stade Rannes, hvor han spiller fast og scorer mål! han er kun steget en smule.
Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Saint-Étienne
« Svar #6: 04 Dec 2013, 05:16 »

Hvordan går det hos jer andre?
Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AS Saint-Étienne
« Svar #7: 04 Dec 2013, 13:55 »

Jeg har efterhånden også været igang med St-Etienne i et stykke tid, og jeg er i øjeblikket i November i tredje sæson. Jeg er startet helt fantastisk, og har efter 17 kampe en score, der lyder på 14-3-1 i alle tuneringer. Det startede dog på ingen måde ligeså godt, og jeg var faktisk tæt på at blive fyret i første sæson. Jeg fik dog rettet lidt op på tingene, og endte på en 7 plads. Jeg røg ud af Europa Leauge i 2 knockout runde mod Ajax.
Anden sæson gik en hel del bedre, og jeg endte på 5 pladsen og vandt ligacuppen. Her i tredje sæson ligger jeg i øjeblikket på 3 pladsen med seks point op til Paris og Marseille, som dog også har spillet hele 3 kampe mere end mig. I Europa Leauge er jeg gået videre allerede efter de første fire kampe, selvom jeg bruger et hold kun bestående af udskiftere og reserver. Så det ser alt sammen meget godt ud.

Mit hold:

Hvordan har Saint-Maximin udviklet sig hos jer? Han udviklede sig rigtigt god i første sæson hos mig, men siden da er da ikke sket de store ændringer i hans stats. Han stiger i ting for derefter at falde i dem igen.

Interessant med Zouma's relative lave vurdering - er han ikke så god som i det foregående spil?
Logged

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Saint-Étienne
« Svar #8: 04 Dec 2013, 17:19 »

Han gør det godt hos mig, men får kun 3 ½ stjerner ud af 5 af talentspejderen.. hvilket ikke er så meget.
Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Saint-Étienne
« Svar #9: 07 Feb 2014, 15:14 »

Jeg startede med Saint-Etienne i går. Har længe ville have et fransk save, men har ikke rigtigt kunne finde et hold. Det er jeg sikker på at jeg har nu, og dette spil er faktisk ganske underholdende.

Jeg startede spillet uden transferbudget, men erkendte hurtigt at jeg stod og manglede en central midtbanespiller, eftersom jeg spiller en 4-1-2-2-1. Jeg lejede derfor Anthony Annan i Schalke.

Planen er at skabe en fransktalende hybrid, alså accepterer jeg alle nationaliteter, så længe at spilleren kan snakke fransk. Jeg har en masse spillere i kikkerten, men det kræver nok en sæson eller to med gode resultater, før de tænkte spillere vil overveje at skifte hertil. Derfor skal jeg have det meste ud af min nuværende spillertrup, og jeg kommer formentlig nok til at bruge de fremtidige transferbudgetter på spillere jeg ser en fremtid i, og ikke breddespillere.

Jeg er kommet fint igang med sæsonen, og i starten af december ligger jeg på en 4. plads. I Europa League trak jeg Tottenham, Estoril og Maccabi Haifa. Jeg er etter i min gruppe efter fire kampe, og den seneste bød på en overraskende sejr på 2-1 over selveste Tottenham.

Jeg har fået stillet 82,5 mil til rådighed til vintertransfervindu et, og jeg håber på at kunne lokke Sebastien Corchia til, hvis han ikke kræver for meget i løn.
Logged

welbz is dat guy

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Saint-Étienne
« Svar #10: 07 Feb 2014, 21:04 »

Godt at se at der er nogen der spiller med Frankrigs smukkeste (og bedste og største) klub Thumbs Up

Kan anbefale Vincent Pajot fra Rennais, han gør det altid godt for billige penge.

Personligt venter jeg selv på den nye patch - de to største profiler og talenter (Ghoulam og Zouma) er solgt, og som sædvanligt er erstatningerne 4 niveauer under... Tremoulinas... Bare det ikke at tabe med ham på holdkortet bliver noget af en udfordring.
På den anden side så ser økonomien jo bedre ud end længe, og så har man jo trods alt Zouma i første sæson, går jeg ud fra.

... Tremoulinas - den professionelle spiller med under 40 i CA.
« Seneste Redigering: 07 Feb 2014, 21:07 af 22 » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Saint-Étienne
« Svar #11: 10 Feb 2014, 21:11 »

Så fik jeg færdigspillet første sæson og den gik over al forventning. Vi sluttede på en flot 2. plads - PSG tog mesterskabet. Op til 2. sæson har jeg hentet Mollo og Sissoko ind på permanente aftaler. De var begge lejet til klubben i første sæson og de gjorde det helt eminent begge to. Montpellier og Sochaux rykkede begge ned, hvorfor jeg så mit snit til at hente hhv. Corchia og Cabella. Derudover har jeg skrevet på fri med Anthony Annan, ligesom at M'baye Niang og Etienne Capoue er kommet ind på hver sin lejeaftale. Slutteligt købte jeg Ali Ahamada da jeg stod og manglede en reservekeeper til Ruffier.

Derfor kommer min startopstilling til at se således ud;
Brandao
Mollo         Cabella
Annan Cohade
Capoue
Ghoulam Zouma Perrin Corchia
Ruffier


Reserverne på de respektive pladser er følgende;
Niang
Saint-Maximin         Sissoko
Clement Lemoine
Diomande
Polomat Pogba Bayal Clerc
Ahamada


Regner med at hente en ny angriber i vintertransfervindu et, hvis der er behørig interesse for enten Brandao eller Erdinc.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Saint-Étienne
« Svar #12: 11 Feb 2014, 14:02 »

Første kamp i den nye sæson var ligavinderne mod pokalvinderne(vi vandt denne - glemte at nævne det i sidste indlæg). PSG vandt desværre i en lang straffesparkskonkur rence. Håber at drengene er klar til at bevise noget ovenpå sådan en skuffelse.
« Seneste Redigering: 11 Feb 2014, 14:03 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Saint-Étienne
« Svar #13: 13 Feb 2014, 17:09 »

Er nu nået halvvejs igennem 2. sæson og jeg ligger med i toppen af ligaen. I CHL gik jeg videre fra en pulje der hed Celtic, Porto og Dortmund - det er jeg meget tilfreds med. Jeg er røget ud af begge pokalturneringer, men eftersom jeg stillede med reserve er det egentlig okay.

Jeg hentede i joker-transfervinduet Giannelli Imbula og har nu i vintertransfervindu et hentet Josuha Guilavogui hjem fra Atletica Madrid. Således består min midtbane nu af;

Capoue Imbula
Guilavogui


Det er altså en midtbane med noget fysik men som samtidig kan løbe solen sort.
Logged

welbz is dat guy

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Saint-Étienne
« Svar #14: 01 Mar 2014, 18:51 »

Er du stadig i gang? Wink

Nu hvor der er kommet ny patch skal jeg selvfølgelig have et spil med de grønne. Glæder mig fanme til at se om Hamouma og Lemoine blandt andre er blevet gjort bedre - det tror og håber jeg!
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010