home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 249 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leicester City.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Leicester City.  (Læst 32549 gange)
jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Leicester City.
« : 10 Nov 2013, 16:01 »

Jeg har lidt savnet et tråd omkring Leicester City!

Jeg synes Leicester har et meget spændende set-up og er meget glad for det spil jeg har med dem for tiden Smiley

Jeg rykkede op i første sæson til PL og har så ligget omkring midten af tabelen siden der. 2 sæson blev jeg 10 i Premier League hvilket jeg synes var en stor præstation. Er pt. igang med 3 sæson og ligger efter 16 kampe på en 15 plads med to kampe i baghånden.

Med Chris Wood, Anthony Knockaert, Kasper Schmeichel og Ritchie De Laet har man i Leicester også et rigtig godt spillerpotentiale!

Nogle af de mest markante signings jeg har lavet er Fede Vico for £1.6m, Will Hughes for £4.9m, Peter Ankersen for £1.5m, Jakob Ankersen for £1.3m og Lasse Schöne for £1.3m. I det kommende transfervindue har jeg sikret mig Simon Kjær for £4.2m og Kevin Monnet-Paquet på fri.

Min optimale startellver er:

                           K.Schmeichel


P.Ankersen    L.Moore    I.Miquel    R.De Laet

                             M.Albæk
                       
                   L.Schöne         W.Huges

A. Knockaert                                     F.Vico

                               C.Wood

Glæder mig til at høre hvordan det går for jer der ude Peace
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #1: 12 Nov 2013, 08:10 »

Bare nysgerrig, hvor har du gjort af D. Nugent? Shockeret
Logged

JaWocKa

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #2: 12 Nov 2013, 10:15 »

Bare nysgerrig, hvor har du gjort af D. Nugent? Shockeret

Han ville ikke forlænge sin kontrakt og jeg var mega irriteret for han var min topscorer i Championship  Græder
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #3: 14 Nov 2013, 20:31 »

Har endelig fundet et spil der virkelig fanger mig!

Jeg er halvvejs i første sæson, og ligger lige nu til oprykning. Af nævneværdige handler, har jeg ryddet lidt op med løntunge, gamle spillere som der ikke ville blive brug for. Jeg har derefter investeret i Julian Hamad, fra Malmø, som en ny ung kantspiller at parre sammen med Anthony Knockaert, som dog spiller OMC grundet skadet mv. Jeg har desuden solgt Nugent, eftersom han ikke gad forlænge og jeg ville have noget for ham, så han forsvinder her til 1. januar for 25 mil til cardiff

min opstilling ser ud som følger:

                       Schmeichel
De Laet - Moore - Whitbread -Bakayogo

Hamad - King - Hammond - Schlupp

                      Knockaert

                        Wood

Har erfaring med at 4 - 4 - 1 virkelig virker godt, og jeg har fået Hamad, og Knockaert til virkelig at bombe løs. Mit hovedmål er dog at gøre Andy King til den nye Frank Lampard, da jeg tror han har redskaberne til at lave en hel del på fra midtbanen.

Hvis dette fortsætter, håber jeg på oprykning i 1. sæson og en del udskiftning vil så finde sted

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #4: 21 Nov 2013, 09:07 »

Fedt fedt, fandt lige dette forum. Spændende at se hvordan det går med Jer.

Jeg har selv startet et save med Leicester, og jeg går ind i min 3. sæson nu her. Jeg er desværre ikke i nærheden af mit save, hvorfor jeg ikke lige helt kan huske alle spillere og transfer ind/udgange, men det vender jeg tilbage med.

Hvordan går det med Jer?
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #5: 21 Nov 2013, 13:37 »

Færdigspillet første sæson med Leicester, hvor det blev til sejr i Championship!

Jeg er nu igang med at kigge på transfers til den kommende sæson i ligaen, hvor der allerede er blevet foretaget en del rokeringer.

Ind:
Scott Wootton (Leeds) - DKK. 21 mio
Stefan Strandberg (Rosenborg) - DKK. 6.25 mio
Henri Saivet (Bordeaux) - Fri
Jack Robinson (Liverpool) - Leje
+ En hel del talenter
Samlet: DKK. 44.92 mio

Ud:
Wes Morgan - Fri
Marcin Wasilewski - Fri
Christian Lobato (Cardiff) - DKK. 4.5 mip
Jay Simpson (Derby) - DKK. 1 mio
+ en masse andre spillere på fri

Jeg kommer med en længere update når jeg får overstået transfervinduet, samt kigget på ny opstilling.

HVIS SCREENSHOTS ØNSKES SÅ SKRIV! Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #6: 21 Nov 2013, 15:17 »

Jeg har nu færdigspillet 3 sæson.

Det var endnu engang en sæson hvor jeg kæmpede med at få mig etableret i ligaen. Endte på en 13 plads, MEN jeg kvalificerede mig til Europa League igennem Fair Play Tabellen!


Tabel

Jeg har til den nye sæson fået nogle ret store navne ind på holdet. Og fået ryddet eller smule op i min trup:


Transfers

Jeg er efterhånden ret glad for mit hold og ser frem til at holdet bliver spillet rigtig sammen, synes også selv jeg efterhånden har et hold der burde kunne spille med i den øvre halvdel af tabellen.



Glæder mig til sæsonen kommer for alvor i gang!! Har spillet mig igennem kvalifikationen til EL og er kommet i gruppespillet med CSKA Moskva, Sevilla og Bratislava, håber jeg kan liste mig videre på en 2 plads.

Jeg tar gerne imod feedback og svarer også hjertens gerne på spørgsmål  Peace
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #7: 21 Nov 2013, 16:26 »

Nå nu kunne jeg komme til det.

Jeg skal igang med min 3. sæson som Leicester manager, hvor jeg i sidste sæson endte som en fantastisk 10. plads i ligaen og league cup vinder, over Man Utd i finalen efter straffespark!!

Jeg har fået oprustet mit Leicester hold ret mærkbart, og har satset primært på unge spillere, som skal ligge fundamentet til et stærkt sammenspillet Leicester hold i løbet af de kommende sæsoner. League Cup, har gjort at jeg i denne sæson skal ud og spille europa som jeg glæder mig meget til.

De første sæsoner har jeg spillet en underholdene form for fodbold, og det har jeg prøvet så vidt muligt at holde fast i.

Min start 11er ser således ud:

                        Fransesco Bardi
Antonelli  - L. Moore - Sviatchanko - P. Ankersen
                        Krsticic(Som regista)
                Wijnatdum - Knockaert (begge som fremskudt playmakers)
N. Jørgensen(skydspids)                    Fede Vico(J. Ankersen
                           Vietto (Falsk 9er)

I dette vindue har jeg tilknyttet en del til mit u21 hold, samt gået Krsticic, Carles Gil som gardering for N. Jørgensen, Vico og Wijnaldum på en fri transfer (Pisse god i øvrigt!!)

Glæder mig til den kommende sæson, hvor vi er startet ud med 1-1 mod Man Utd, 3-1 mod Everton og 2-4 Mod Chelsea!

Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #8: 22 Nov 2013, 22:30 »

Hvor meget fik i i transferbudget for at rykke op?
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #9: 23 Nov 2013, 12:34 »

Det kan jeg ikke lige huske..

Nå men sidste sæson gik nogenlunde - vi kom i kvartfinalen imod Schalke, og førte 2-0 og havde hjemmekampen næste gang. Desværre lavede min midtbanespiller selvom i kampens sidste minutter og Schalke vandt 3-1, hvorfor vi røg ud.

Vi endte på en 8. plads i sidste sæson, og desværre røg vi tidligt ud af League cup & FA Cuppen i år.

Jeg har gjort mig nogle rigtig gode investeringer, og fået bragt nogle unge midtbaner og angribere ind, som gør det rigtig godt. Især Bako, som spiller ventre spydspids, har allerede scoret 7 ligamål. På nuværende, fører vi faktisk PrL med 3 point ned til nærmeste efter 9. kampe, så det er absolut gået over alt forventning!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #10: 26 Nov 2013, 07:55 »

Savner nogle opdateringer med jer?

Leicester er nu kommet i CHL gruppe med Schalke, PSG & PAOK. I ligaen går det ok - dog mindre point end jeg havde håbet på - grundet sløve indsats imod Newcastle og WBA, som begge endte 1-1 - Jeg fik dog endelig en sejr sidste gang, imod everton og fulgte op med endnu en sejr - så det efterlader mig 8 point for 4 kampe i ligaen pt.

Jeg mødte PAOK på udebane i CHL, som jeg vandt ret komfortabel 2-0 - så de første 3 point er kommet ind her - og har et mål om, at jeg bare gerne vil videre fra gruppespillet i år - og forhåbentlig kvalificere mig hurtigt, så jeg kan give yngre spillere chancen i CHL.
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #11: 26 Nov 2013, 16:38 »

Hvor meget fik i i transferbudget for at rykke op?

Jeg fik £21,7 mio. og det er ca det jeg også har fået i de efterfølgende år.

Savner nogle opdateringer med jer?

Leicester er nu kommet i CHL gruppe med Schalke, PSG & PAOK. I ligaen går det ok - dog mindre point end jeg havde håbet på - grundet sløve indsats imod Newcastle og WBA, som begge endte 1-1 - Jeg fik dog endelig en sejr sidste gang, imod everton og fulgte op med endnu en sejr - så det efterlader mig 8 point for 4 kampe i ligaen pt.

Jeg mødte PAOK på udebane i CHL, som jeg vandt ret komfortabel 2-0 - så de første 3 point er kommet ind her - og har et mål om, at jeg bare gerne vil videre fra gruppespillet i år - og forhåbentlig kvalificere mig hurtigt, så jeg kan give yngre spillere chancen i CHL.

Jeg har ikke lige haft så meget tid til at spille her på det seneste pga arbejde.

Har spillet ca. 6 kampe ind i sæsonen og ligger på en 9 plads og det er gået ret godt i EL med en uafgjort mod CSKA og en storsejr mod Bratislava på 7:1  Peace

Det ser da ud til at det går rigtig godt for dig WittingB! Tillykke med det - glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå fremadrettet.
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #12: 29 Nov 2013, 13:52 »

Så er jeg også igang med klubben.
Har dog noget af et hjemmebane komplest 1-2-2 6-7 5p de to nederlag er begge faldet, efter håbløse clearinger af kasper i de døende minutter.

Mens det på udebane går super godt.
5-1-0 18-6 16 p
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #13: 29 Nov 2013, 14:38 »

Januar transfervinduet står for døren, og det er en travl tid i Leicester.

I ligaen ligger jeg 8 efter 18 kampe, hvor jeg har lukket 20 mål ind og score 22. Alt i alt en fin præstation af en oprykker, men der er dog problemer med at få bolden i nettet. Jeg har haft chancer til at lave mindst 40 mål, men mine angribere er virkelig uskarpe

Udover dette har jeg andre problemer:
- Finde en venstre back, som kan levere over 6.50 i snit
- Få bedre præstationer fra min centrale midtbane
- Finde en angriber der kan lave mål
- Reducere antal kort jeg modtager i kampene.

Mon ikke lidt rokeringer og taktiske ændringer i januar vinduet, ville hjælpe?

Af spiller præstationer er jeg godt tilfreds med Anthony Knockaert der, trods skader, formår at levere en habil præstation hver kamp, og er altid farlig. Derudover er jeg virkelig glad for Mikael Lustig, der sammen med Scott Wootton og Kasper Schmeichel, har forbedret min defensiv.

Jeg er lykkelig for den fine sæson start jeg har fået, eftersom programmet fra den 17/1 hedder:
- Chelsea (H)
- Manchester City (U)
- Liverpool (U)
- Manchester United (H)
- Everton (H)
- Arsenal (U)
- Tottenham (H)
- Southampton  (H)
- Newcastle (U)

AV for nogle kampe!

Jeg vender tilbage med en update når disse kampe er overstået og vi nærmer os afslutningen af premier leauge

Screenshots:
Program
Taktik
Ligastilling
Transfers 1. sæson
Transfers 2. sæson
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #14: 29 Nov 2013, 20:23 »

Rigtig spændende spil du har gang i, men føj for et program du får efter 17.1 da

I mit spil er boardet utilfredse med manglen på big signings. De er jo så også nemme at få, når man har 0 til køb 0 i ledig løn budget.

Sissoko er ellers hentet, men det var ikke big nok.
« Seneste Redigering: 29 Nov 2013, 20:29 af Sunbao » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010