home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1144 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Elendigt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Elendigt  (Læst 1804 gange)
Oliveragr
Gæst

Elendigt
« : 08 Nov 2013, 12:21 »

Er jeg den eneste der syntes det er grotesk så ringe spillet er i år?
Ligemeget hvad jeg gør tackler min backs ikke. Min spidangriber brænder så meget at det ligner at han gør det med vilje. Selvom mine wings er uhyggeligt overlegne mand til mand (køre forbi ALT) så vælger de at sparke forbi mål. Mine forsvarers manglende vilje til at tackle resulterer i at jeg lukker 3 mål imod de ringeste hold og har ofte oplevet at være bagud 3- eller 4 - 0 til halvleg. Er pisse frustreret og vil mest af alt bare have pengene tilbage

champione
Reserveholdsspiller

Sv: Elendigt
« Svar #1: 08 Nov 2013, 12:55 »

Er jeg den eneste der syntes det er grotesk så ringe spillet er i år?
Ligemeget hvad jeg gør tackler min backs ikke. Min spidangriber brænder så meget at det ligner at han gør det med vilje. Selvom mine wings er uhyggeligt overlegne mand til mand (køre forbi ALT) så vælger de at sparke forbi mål. Mine forsvarers manglende vilje til at tackle resulterer i at jeg lukker 3 mål imod de ringeste hold og har ofte oplevet at være bagud 3- eller 4 - 0 til halvleg. Er pisse frustreret og vil mest af alt bare have pengene tilbage

Læs nu et hav af de tråde der eksisterer i forvejen!
Der er MASSER af hjælp af hente.

Westers taktik tråd, og gå i klubtrådene for at se hvordan folk har succes det.

Det hjælper ihvertfald ikke at pive..

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #2: 08 Nov 2013, 13:12 »

Det er ret sjovt hvor meget folk kritiserer det, nu har jeg svinet spillet til de sidste 2-3 år men i år synes jeg faktisk spillet er fantastisk, er længe siden det har været så godt. Har haft en enkelt fejl der gik i sig selv og udover det er det kun nogle lidt mærkelige mål en gang imellem der irriterer mig.

Oliveragr
Gæst

« Svar #3: 08 Nov 2013, 15:03 »

Læs nu et hav af de tråde der eksisterer i forvejen!
Der er MASSER af hjælp af hente.

Westers taktik tråd, og gå i klubtrådene for at se hvordan folk har succes det.

Det hjælper ihvertfald ikke at pive..

Jeg undskylder dybt at det ikke lige faldt mig ind at gennemsøge et helt board for løsninger. Sikken en idiot jeg er, for ikke at tjekke Westers taktiktråd der jo ved den blotte overskrift fortæller mig at den har svaret. Og undskyld at jeg ikke har gennemnørdet et board helliget et computerspil - havde ejg gjort dette havde jeg jo vidst hvor jeg skal søge

Predator
Juniorspiller
**

« Svar #4: 08 Nov 2013, 15:08 »

Det sjove er så at Wester også selv har problemer, som du beskriver Wink

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 08 Nov 2013, 15:14 »

Jeg undskylder dybt at det ikke lige faldt mig ind at gennemsøge et helt board for løsninger. Sikken en idiot jeg er, for ikke at tjekke Westers taktiktråd der jo ved den blotte overskrift fortæller mig at den har svaret. Og undskyld at jeg ikke har gennemnørdet et board helliget et computerspil - havde ejg gjort dette havde jeg jo vidst hvor jeg skal søge

Nu er du meget hård ved dig selv - behøver du ikke være. Men der er en fin søgefunktion - samtidig så ser det ud for mig som om du har et taktisk problem... Derfor kunne du jo forsøge at lure lidt af i de taktiske tråde..

Jeg har selv skrevet et langt indlæg i denne tråd - som måske kunne hjælpe dig. http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36817.msg1147578;topicseen#msg1147578

Og ellers må du lige øge detaljegraden lidt - så man har mulighed for at hjælpe dig..  Wink

Oliveragr
Gæst

« Svar #6: 08 Nov 2013, 19:16 »

Nu er du meget hård ved dig selv - behøver du ikke være. Men der er en fin søgefunktion - samtidig så ser det ud for mig som om du har et taktisk problem... Derfor kunne du jo forsøge at lure lidt af i de taktiske tråde..

Jeg har selv skrevet et langt indlæg i denne tråd - som måske kunne hjælpe dig. http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36817.msg1147578;topicseen#msg1147578

Og ellers må du lige øge detaljegraden lidt - så man har mulighed for at hjælpe dig..  Wink

Jeg ser det virkelig ikke som et taktisk problem at flere helt igennem standard taktikker er ubrugelige i det nye FM, fordi ME er så elendig. Jeg har ikke tid til at sidde og finde den rette taktik, hvis det skal tage mig 10 forsøg. Det er fint at du har den enorme tid til at spille computer, men det er ikke alle der har det og det ved SI godt. Iøvrigt er det da også et elendigt spil, hvis man abssolut skal satse offensivt med - bruge offensive wingbacks og noget der ligner 4 angribere, når man ser et hold som Juventus der har succes med 1 rendyrket offensiv spiller.Har i øvrigt prøvet noget der minder om din taktik af. Bare hvor den komplette anhriber erstattet med en enganche, da det var hvad mit spillermateriale tillod. Ikke skyggen af succes

-KNM-
Manager

« Svar #7: 08 Nov 2013, 19:21 »

Det lyder som om, denne tråd kunne være til hjælp: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36792.0

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 08 Nov 2013, 19:32 »

Jeg er helt enig med dig, spillet grænser sig til det uspillelige. Selvom man smækker en af de gode taktikker op fra folk, med flotte resultater, som nærmest bare er plug and play til forskellige hold.

Jo - så vinder man da, men Match Engine forbliver lige så elendig som før, de fleste ting giver absolut ingen mening. Dog giver det ingen mening, at man ikke kan fremtvinge nogenlunde resultater fra de almindelige taktikker, som du selv er inde på.

Det der giver mindst mening er hvor godt spillet kørte i beta kontra hvordan det kører nu, jeg fatter ikke man kan/skal fucke det op til release, jeg husker (Ikke i samme omfang) også problemer sidste år i starten.

Bl.a. så er effektiviteten af modstandernes dødbolde er noget af det mest retarderede jeg nogensinde har set i et spil.

...Jeg ville ønske jeg kunne spille beta versionerne igen, se det var noget ved!

Aaaarhhhhhh det lettede  Shockeret
« Seneste Redigering: 08 Nov 2013, 19:34 af NAsMaR » Logged

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010