home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 270 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Netcaféen
| | |-+  Afklarende spørgsmål
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Afklarende spørgsmål  (Læst 3073 gange)
xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Afklarende spørgsmål
« : 06 Nov 2013, 18:15 »

Jeg vil høre om der er nogle der har helt tjek på hvordan netværksspil fungerer i FM14 og kan give mig svar på mine spørgsmål, da jeg nemlig ønsker at spille et netværksspil i weekenden med nogle venner. Jeg har samtidig heller ikke kunne læse særlig meget info omkring netværksspil og har meget lidt erfaring med det fra tidligere udgaver af spillet.

- Kræver det nogle bestemte programmer at spille et netværksspil med 2 andre personer? (f.eks. Hamachi?)
- Er det muligt at spille et netværksspil på et lokalt netværk, altså offline med netværkskabler via en router/switch, eller kan det kun lade sig gøre online?
- Er der andre indstillingsrelater ede/tekniske ting jeg skal have for øje hvis jeg ønsker at starte og spille et netværksspil?

På forhånd tak for hjælpen! Smiley
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Afklarende spørgsmål
« Svar #1: 06 Nov 2013, 18:25 »

Jeg vil høre om der er nogle der har helt tjek på hvordan netværksspil fungerer i FM14 og kan give mig svar på mine spørgsmål, da jeg nemlig ønsker at spille et netværksspil i weekenden med nogle venner. Jeg har samtidig heller ikke kunne læse særlig meget info omkring netværksspil og har meget lidt erfaring med det fra tidligere udgaver af spillet.

- Kræver det nogle bestemte programmer at spille et netværksspil med 2 andre personer? (f.eks. Hamachi?)
- Er det muligt at spille et netværksspil på et lokalt netværk, altså offline med netværkskabler via en router/switch, eller kan det kun lade sig gøre online?
- Er der andre indstillingsrelater ede/tekniske ting jeg skal have for øje hvis jeg ønsker at starte og spille et netværksspil?

På forhånd tak for hjælpen! Smiley


- Kræver det nogle bestemte programmer at spille et netværksspil med 2 andre personer? (f.eks. Hamachi?) Nej det er bare over steam/ Ip du bruger.
- Er det muligt at spille et netværksspil på et lokalt netværk, altså offline med netværkskabler via en router/switch, eller kan det kun lade sig gøre online? Er ikke sikker her men mener du skal have net.
- Er der andre indstillingsrelater ede/tekniske ting jeg skal have for øje hvis jeg ønsker at starte og spille et netværksspil? Du skal gå ind og fjerne fluebenet i "Flyt kampe for tv" fordi så gør den at dig og dem du spiller med spiller kampe på samme tid Smiley
Logged

Vi skal alle være her.

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Afklarende spørgsmål
« Svar #2: 06 Nov 2013, 18:54 »


- Kræver det nogle bestemte programmer at spille et netværksspil med 2 andre personer? (f.eks. Hamachi?) Nej det er bare over steam/ Ip du bruger.
- Er det muligt at spille et netværksspil på et lokalt netværk, altså offline med netværkskabler via en router/switch, eller kan det kun lade sig gøre online? Er ikke sikker her men mener du skal have net.
- Er der andre indstillingsrelater ede/tekniske ting jeg skal have for øje hvis jeg ønsker at starte og spille et netværksspil? Du skal gå ind og fjerne fluebenet i "Flyt kampe for tv" fordi så gør den at dig og dem du spiller med spiller kampe på samme tid Smiley

Mange tak for svaret, en fornøjelse at det ikke kræver nogle programmer, og godt trick så man ikke skal vente unødigt på hinanden.




- Er det muligt at spille et netværksspil på et lokalt netværk, altså offline med netværkskabler via en router/switch, eller kan det kun lade sig gøre online?

På forhånd tak for hjælpen! Smiley
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Afklarende spørgsmål
« Svar #3: 08 Nov 2013, 12:27 »

- Er det muligt at spille et netværksspil på et lokalt netværk, altså offline med netværkskabler via en router/switch, eller kan det kun lade sig gøre online?

På forhånd tak for hjælpen! Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010