home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Messi og fabregas
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Messi og fabregas  (Læst 3752 gange)
jacob1988
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Messi og fabregas
« : 06 Nov 2013, 11:46 »

Er der nogen som har fået messi og fabregas til og være gode? De er ring begge 2 i min barca sæson. Lige meget hvilken rolle de får. Messi snitter 6,8 og fabregas 6,7. De scorer ikke rigtig nogen mål. Messi er angriber og fabregas er playmaker
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Messi og fabregas
« Svar #1: 06 Nov 2013, 12:00 »

Det vil være betydeligt nemmere for os at komme med en grund, hvis du fortæller lidt mere om hvordan du bruger dem, om de har været skadet og hvordan du spiller.

Jeg vil hellere end gerne hjælpe! Men tilføj lige lidt mere kød på menuen!
Logged

jacob1988
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Messi og fabregas
« Svar #2: 06 Nov 2013, 12:04 »

Det vil være betydeligt nemmere for os at komme med en grund, hvis du fortæller lidt mere om hvordan du bruger dem, om de har været skadet og hvordan du spiller.

Jeg vil hellere end gerne hjælpe! Men tilføj lige lidt mere kød på menuen!

Messi ligger forreste angriber og har prøvet ham som skarpretter og stort set alle dem han har høj vurdering i. Men han snitter bare dårligt.
Bruger den klassiske barca opstilling med en defensiv midt 2 central og 2 kanter.
Fabregas ligger og skifter lidt med dybdeliggende playmaker og fremskudt på midtbanen
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Messi og fabregas
« Svar #3: 06 Nov 2013, 12:20 »

Hvad med holdinstrukser?
og øvrige indstillinger på spillerne?

Hvis resten er sat op på en måde, så de ikke bliver sat i scene, så er det klart at de ikke præsterer optimalt Smiley

En fordel ville være at f.eks. at spille i fødderne og spille sig frem til angreb fremfor bare at angribe på livet løs.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

jacob1988
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Messi og fabregas
« Svar #4: 06 Nov 2013, 12:55 »

Hvad med holdinstrukser?
og øvrige indstillinger på spillerne?

Hvis resten er sat op på en måde, så de ikke bliver sat i scene, så er det klart at de ikke præsterer optimalt Smiley

En fordel ville være at f.eks. at spille i fødderne og spille sig frem til angreb fremfor bare at angribe på livet løs.

Jeg har brugt den taktik herinde fra som hedder wondertac
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Messi og fabregas
« Svar #5: 06 Nov 2013, 13:06 »

Du skal være opmærksom på at der i det nye FM, i langt større grad en tidligere, er lagt vægt på løbende taktiske ændringer. Det betyder at plug & play taktikker i mindre grad en tidligere vil være effektive, det er ihvertfald min erfaring.

Hvordan vil du stille på med Barcelona? Messi på toppen giver formentlig sig selv, men hvad er dine tanker med resten? Hvor skal Fabregas spilles?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Messi og fabregas
« Svar #6: 06 Nov 2013, 13:11 »

Jeg har brugt den taktik herinde fra som hedder wondertac

Okay, jeg fandt den lige frem.
Det er en taktik fra BETA'en, og der er - formentlig - sket nogle forskellige ting på det taktiske via patches.
Derudover, så mener jeg slet ikke at Messi skal bruge som poacher/skarpretter
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

morten #7
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Messi og fabregas
« Svar #7: 06 Nov 2013, 13:58 »


En fordel ville være at f.eks. at spille i fødderne og spille sig frem til angreb fremfor bare at angribe på livet løs.

Hvordan vælger man enten at spille i fødder eller til hovedet ? Smiley
Logged

Caluna
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Messi og fabregas
« Svar #8: 06 Nov 2013, 20:48 »

Hvis man skulle være lidt skrap kunne man vel sige, at denne tråd kunne have været diskuteret i "Spillererfaringstrå den", men når nu vi alligevel er i gang.

Du går ind på din taktikskærm, og under "Taktik" finder du så "Hold" - under hold trykker du ved Instrukser og redigerer dem, så du får det ønskede spilmønster. Man kan også redigere instrukser individuelt for hver enkelt spiller eller position Smiley
Logged

Unknow
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Messi og fabregas
« Svar #9: 08 Dec 2013, 14:01 »

Prøv at spille ham som falsk 9' der er han den bedste i spillet.
Logged

Dios
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Messi og fabregas
« Svar #10: 19 Feb 2014, 14:14 »

Brug Messi som Off Midt Højre Inside Forward, med fri rolle, mange skud, mange driblinger, snævert spil.

Scorer mange mål for mig.

Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Messi og fabregas
« Svar #11: 20 Feb 2014, 21:47 »

Hvis man skulle være lidt skrap kunne man vel sige, at denne tråd kunne have været diskuteret i "Spillererfaringstrå den", ...

Enig i denne betragtning da der ellers opstår en uendelig strøm af tråde med spørgsmål, som ellers kunne have været håndteret vel i allerede veletablerede tråde.

Kan dog også se at det er en gammel tråd, som blot er blevet hevet frem igen. Lukker den her.
« Seneste Redigering: 20 Feb 2014, 21:49 af Highbury » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010