home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:40:42 szukizek Blogkonkur... 4# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 197 Gæster Online.

Indlæg: 1132745 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Wolves
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Wolves  (Læst 19733 gange)
dwandersen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolves - Lad os få en opdatering!
« Svar #45: 05 Dec 2013, 13:53 »

Lad os få en opdatering på jeres save's.

Jeg er i preseason i 3. sæson.

1. Sæson vandt jeg League 1 sikkert. Og den helt store stjerne var Straqualursi som bombede for vildt. Milosevic og Bath var også fantastiske.

2. Sæson. Startede fantastisk og lå ved årsskiftet på 2. pladsen. Desværre sluttede vi sæsonnen skidt af, især de sidste 10 kampe var en katastrofe. 2 sejre i 10 kampe og en tur i playoff, hvor jeg røg ud til Watford.!

Bestyrelsen forventede blot en midterplacering i 2. sæson, så de var meget tilfredse med præstationen, og især økonnomien fik et boost frem mod 3. sæson. Tv-indtægter er bla. steget med 50 mio i forhold til sidste sæson.

De helt store stjerner var Milosevic i forsvaret og Federico Macheda, som blev hentet ind på en fri transfer og scorede 30 mål i ligaen! Er blevet budt 60 mio for ham, men min stærke økonomi gør at jeg kan holde på ham, han bomber helt vildt. Derudover gør Pione Sisto og Jonas Svensson det forrygende på midbanen.

I 3. sæson er forventningen fra bestyrrelsen en playoff plads, men mit mål er helt sikkert top 2 og direkte i PL. Har invisteret i bredden således jeg kan rotere mere på alle positioner, da jeg tror at bredden var for lille sisdte sæson, og spillerne spillede alt for mange kampe. 

Ligger lidt screenshot op iaften.

Nogen der har opnået succes i PL med Wolves?
« Seneste Redigering: 05 Dec 2013, 13:56 af dwandersen » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #46: 22 Dec 2013, 12:18 »

En halv sæson spillet i Premier League, og det er gået over al forventning. Jeg er ikke i nærheden af nedrykningspladsern e, og har på nuværende tidspunkt kun tabt fem kampe - herunder en træningskamp samt kvartfinalen i Capital One Cuppen, så jeg er indtil videre begejstret! Smiley

Jeg vil gerne høre om der er andre der er med på Wolves-bølgen og hvordan det går - gerne med screenshots - så vi kan dele lidt erfaringer. Smiley Kan fortælle at jeg har gjort et noget bemærkelsesværdigt indkøb til 1. januar 2017, som virkelig viser vores ambitioner, men det kommer der noget om i min blog, når jeg får spilleren! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Hvidberg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #47: 28 Dec 2013, 15:32 »

Jamen jeg er nået til vinteren i 2018, 3 sæsoner samlet i premier league hvor af de seneste 2 har resulteret i 2 anden pladser og sæsonen 17/18 vandt jeg champions league..

Mit hold er efterhånden begyndt at være infiltreret med regens, men de rigtige spillere der stadig er at finde er

Målmand: Fraser Forster
Backs: Jonathan Silva, Adam Smith og Luke Shaw
Centerforsvar: Yaroslav Rakitskiy
Kanter: Jesse Lingaard, Rodrigo Gomez, Yarmolenko, Will Hughes
Centralt: Denys Garmash, Mario Pugliese (har haft mario siden jeg startede han er vurderet til 210 mio. kr. og har for nyligt afslået et bud på 340 mio fra psg)
Angreb: Aleksandar Mitrovic

Jonathan Silva og Rodrigo Gomez er muligvis de vildeste spillere jeg NOGENSINDE har haft på et hold i manager rent spil mæssigt samtidigt med at Mitrovic scorede 39 mål i 43 kampe i sidste sæson Smiley

Har stort set hver sæson et samlet overskud på ca. 640 mio kroner hvilket også har medført et transferbudget på over 350 mio hver sæson Smiley

Det bedste køb jeg dog har haft gjort var Alexander Milosevic fra AIK som jeg op til forrige sæson solgte til Shaktar Donetsk for 170 mio. og købte ham for 8,5 mio kr. Smiley

glædelig jul til jer alle, og glæder mig til at høre om jeres
Logged

Kunsten at være lykkelig, handler om at gøre sine glæder enkle - NUFC!

Laerke
Gæst
 
Sv: Wolves
« Svar #48: 05 Jan 2014, 00:58 »

Jeg er skam også startet med Wolves. Mht. transfers, så har jeg valgt ikke at gøre det store. Jeg valgte at hente David Bentley ind til højrekanten, hvor han faktisk har spillet fint. Dernæst har jeg lejet Kasami og Kalas, hvor jeg IKKE betaler deres løn. Mht. salg, så forlangede Hennessey nye udfordringer, hvilket betød han røg til Cardiff, for 27 mio. kr. I ligaen er jeg efter 10 kampe 8 point foran, hvor jeg ud af 10 kampe har vundet 9, og spillet 1 uafgjort. Dog er jeg røget ud af Capital One- og Vans cuppen i henholdsvis 3. og 2. runde. Leigh Griffiths er desuden et monster for mig. Han har efter 10 kampe lavet 12 mål i ligaen. Derudover scorer mine midterforsvarer mål på samlebånd vha. standardsituationer . Sako er, som mange af jer også nævner, vanvittig god.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #49: 29 Jan 2014, 10:13 »

Jeg synes efterhånden det er tid til at høre lidt om hvordan det går de forskellige?? Eller er alle gået i stå og har valgt en anden klub??

Personligt er jeg kommet over første trælse periode, og har fået lysten til at spille med Wolves tilbage - delvist p.g.a. nye målsætninger, delvist fordi jeg ikke følte at min blog skulle slutte hvor den ellers ville gøre.

Jeg har valgt at spille kun med egne spillere hurtigst muligt, for at få en klub i England der bruger flere ressourcer på egen udvikling frem for at købe sig til succes. Inspirationen kommer egentlig fra Bilbao, hvor Athletic har brugt denne filosofi siden den startede, og har ført holdet til en fornuftig succes i den bedste spanske række.

Det betyder så også at de spillere jeg har skrabet sammen, efterhånden må forlade klubben, frivilligt som ufrivilligt, da det jo ikke nytter noget at udsætte klubbens udvikling, hvorfor jeg startede med at sælge ud allerede i sommerferien sidste år, på trods af at mange af de spillere der skulle tage over måske ikke var helt klare endnu. Det betød kamp om at overleve nedrykningen, og på nuværende tidspunkt ser det ud til at lykkes.

Jeg vil forsøge at sælge min anfører, Alexander Milosevic i det kommende transfervindue, samt Olivera (brasiliansk vidunderdreng) der trods gode kampe altså ikke kan blive i klubben. Den sidste spiller jeg vil skifte ud bliver formentlig Areola, da det altid er svært at finde en fornuftig målmand - et problem man kæmper meget med i England specielt - efter min overbevisning.

Lad høre fra jer, hvilke tanker i går med og hvordan det går jer. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #50: 05 Mar 2014, 13:41 »

Er andre gået helt død i deres spil med Wolves, eller er der kommet nye til måske, der har lyst til at fortælle hvordan det går dem? Måske efter det nye patch er kommet..? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #51: 18 Mar 2014, 10:35 »

Så har jeg kastede mig over Wolves igen. har spillet med dem før. Det var da spillet næsten lige var kommet ud.
Men så prøvet jeg en hel masse forskelligehold efterfølgende. men ny med en ny update tænkte jeg at jeg ville prøve dem igen. da jeg synes det er en sjov klub at spille med.


Når for så at komme igang med mit nye spil vil jeg fortælle lidt om hvad jeg vil med klubben og hvad mine mål er.

Jeg har tiltænkt det hele ind i en 3 årige plan hvor målet er at komme tilbage til premier Division.

1 år:
Der er det klart målet at rykke op uden så mange problemer og så at få tilføjet nye træner til min stab for at op kvalificere dem. samt at gøre mine træning faciliteter bedre. der ud over vil jeg prøve at købe nogle unge spiller ind som ville kunne være med hele vejen op gennem rækkerne så man kan skabe en stamme af spiller som vil kunne kende klubben ud og ind samt kende min spille system rigtigt godt. jeg var så heldig at få øget mit transfer budget til 155 mil efter jeg spurgte om jeg kunne få flere penge til det. men havde da slet ikke regnet med så mange penge det gjorde også at jeg kunne gå efter unge spiller på øverste skuffe. jeg skriver længere nede om mine transfer. men det var lidt om første år

2 år:
Det er et år jeg vil bruge på at få etableret mig måske lige ligge under toppen. så mit hold vil være klar til 3 sæson hvor den så skal stå på oprykning. ydermere vil jeg igen kigge på transfer hvor der vil igen vil blive ligget vægt på unge spiller som kan gå ind og være med til at løfte klubben. og senere hen blive klub bære. der vil også blive kigget på staben igen hvor de igen skal blive op kvalificeret.

3 år:
Det er jo så det år det hele skal kulminere med en oprykning til den bedste række. og der skal jeg så også kigge på spiller som måske kan gå direkte ind på holdet. der vil jeg måske kigge efter spiller der har lidt mere erfaring men også unge spiller. da det vil skabe en god harmoni i truppen. samt det at jeg kan bruge de ældre som rolle modeller
for de unge.

Når men for at vende tilbage til første sæson. kan jeg snakke lidt om mine transfer samt min taktik der skal føre mig til tops.

Transfer:
http://i58.tinypic.com/24324j5.png
jeg synes jeg har fået fat i nogle rigtigt gode spiller i forhold til hvilken række jeg spiller i. men de har så også fået en kontrakt der efter:-)
Taktik:
http://i61.tinypic.com/2v3ikww.png
 
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #52: 18 Mar 2014, 14:04 »

Hvor mange penge starter Wolves med? Smiley (i den nyeste patch)
« Seneste Redigering: 18 Mar 2014, 14:46 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #53: 18 Mar 2014, 14:47 »

5 mil men spurgte så bestyrelsen om flere penge og fik 155 mil i stedet for
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #54: 18 Mar 2014, 14:49 »

Lyder til at være en gavmild bestyrelse Wink
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #55: 18 Mar 2014, 14:52 »

ja det er det også men de har også vist nok omkring 350 mil på balancen
Logged

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #56: 22 Mar 2014, 11:30 »

Så har jeg stort set spillet hele min sæson færdig og det er gået som jeg har forventet  Grin jeg var allerede rykket op da der var 10 kampe tilbage som må sige er mere en godkendt:-)

Den helt store spiller for mig har været mit ene indkøb Anderson Talisca virkelig har vist sig at være et scoop indtil videre i sæsonen har han lavet 18 mål og 20 asisst med 5 kampe tilbage af sæsonen. han spiller på den offensive midt som skyggeangriber så en rigtigt god sæson for ham. men regner måske med at rykke ham ned på den centrale midtbane til næste sæson for at finde en ny på hans position.

så nu skal jeg så til min anden sæson hvor jeg håber jeg kan holde min 3 års plan så nu er vi igang med anden fase af min 3 års plan.


der vil komme en update når jeg er i gang med anden sæson lige før min første kamp i sæsonen. så der vil i kunne høre om mine indkøb samt hvad der er blevet skiftede ud på i de forskellige afdelinger..
Logged

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #57: 22 Mar 2014, 15:45 »

Så er jeg kommet godt i gang med anden sæson har fået spillet mine træningskampe mod 3 tyske andenhold som alle sikkert blev vundet. med en sammenlagt score på alle 3 på 10-3 må sige at være helt tilfredsstillende.

der har også været godt i gang i svingdøren i klubben der røg en masse på fri transfer samt solgt et par spiller også er der købt lidt spiller samt hentet nogle på fri transfer. synes virkelig at det har været et fornuftigt transfer vindue. hvor jeg har fået nogle gode spiller ind samt fået meget luft i mine spillerlønninger.

min start opstilling ser således ud:
http://i58.tinypic.com/20tffj6.png

mine transfer:
http://i60.tinypic.com/ff46cz.png

Af mine transfer vil jeg fremhæve mine indkøb af nathan ung brasilianer som jeg forventer mig meget af.
så håber han kan udvikle sig meget fik ham foran klubber som Dortmund, Bayer München, Real Madrid, Barcelona, Man City og Juventus. så håber der er krummer i den dreng.

Ellers hvis i har nogle spørgsmål så spørg endelig
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #58: 15 Apr 2014, 11:07 »

Hvordan går det med dem der spiller med Wolves? Smiley Jeg er selv lidt ærgelig over jeg ikke længere spiller med dem, men nyt liv skulle der til. Nu er de så godt nok ved at rykke ned i tabellen igen i mit spil...
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #59: 28 Apr 2014, 14:56 »

Jeg er lige startet med Wolves! har i nogle bud på unge spillere man kan lokke til klubben?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010