home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Wolves
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Wolves  (Læst 19157 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #15: 12 Nov 2013, 10:48 »

Hvor mange penge får man for at rykke op?
Jeg tjekker lige når jeg kommer hjem, hvis jeg da kan finde det nogen steder nu.. :-)

Fedt fedt Broen95, det går godt Smiley

Jeg forsøgte også at Jesse Lingard, men de ville ikke leje ham ud desværre.

Jeg er kommet godt igang, ligger nr.3, er i starten af november(mener jeg), efter en lidt famlende start, så har vi ikke tabt i 11 kampe i streg nu, så forventer at rykke op, med mindre der sker et eller andet vildt
Har købt og solgt mange spillere, det har også kostet nogle points i starten.
Så forventer oprykning, og knap så mange nye spillere til næste sæson Smiley

Jeg startede med at leje ham i 3 måneder og forlængede så et par gange. Smiley

Min værste vane, er også at købe og sælge alt for mange spillere, så der kommer aldrig rigtig rytme på mit hold før efter en periode..  Ubeslutsom men kan ikke lade være med at handle!  Tunge
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #16: 12 Nov 2013, 18:54 »

Til Cesc: Så vidt jeg kan se på min økonomi fik jeg 4 mio. danske kroner for at rykke op. er i hvert fald en indtægt på 4 mio. i juni det år jeg rykkede op. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #17: 13 Nov 2013, 09:22 »

Så f*ckede mit spil ellers op ( Huh#@! Sur!%!$@#!! ticked off), og jeg føler mig nødsaget til at starte et nyt spil med Wolves, da potentialet ikke nåede at blive indløst i mit foregående spil! Der er skiftet stort ud indtil videre, hvor tidligere profiler som Elokobi, Ikeme og Johnson er solgt for samlet set godt 50 mio. danske kroner, så der kunne blive plads til nogle nyindkøb, herunder frikøb af Frederik Rønnow (får ham først om et år) men mere om det senere, når transfersæsonen er slut.

Pre-season har budt på en del selvtillidsfremmend e sejre mod små hold, så spillerne kan blive klar til sæsonstart - indtil videre 7 kampe med lutter sejre, men ikke altid imponerende spil, hvorfor der stadig er lidt arbejde frem til vi skal rigtigt i gang! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #18: 13 Nov 2013, 09:55 »

Hvad får man i transferbudget i første sæson ? Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #19: 13 Nov 2013, 11:07 »

Hvad får man i transferbudget i første sæson ? Smiley

Så snart jeg har tid skal jeg lige få skrevet det i min nystartede blog, så følg med der. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #20: 13 Nov 2013, 11:55 »

Gør jeg allerede, så venter i spænding Wink

Kunne sagtens blive fristet, da jeg i forrige spil (12'eren) havde det mest vanvittige save med Wolves, så kan da være det skal prøves igen når engang der lige bliver tid Smiley
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #21: 13 Nov 2013, 12:36 »

okay er du så kommet i gang med en ny ?? og hvordan er det så gået indtil videre?? mit crashede også så prøvet jeg nogle andre klubber men fandt ikke lysten lige som med wolves så nu har jeg kastede mig over dem igen.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #22: 13 Nov 2013, 12:45 »

okay er du så kommet i gang med en ny ?? og hvordan er det så gået indtil videre?? mit crashede også så prøvet jeg nogle andre klubber men fandt ikke lysten lige som med wolves så nu har jeg kastede mig over dem igen.

Jeg er igang, men er ikke kommet til turneringskampene endnu. Har primært koncentreret mig om at få ryddet op i spillere, personale og klubben i øvrigt, og fundet lidt spillere jeg kunne tænke mig, og kørt noget taktik og træning ind.

Det var også først i går aftes det gik galt for mig, så havde ikke så meget tid. Wink

Jeg har fundet en masse træningskampe mod meget ringere hold, for at styrke moralen, og det er vidst det indtil videre.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #23: 13 Nov 2013, 12:47 »

okay lyder godt. jeg er lige kommet igang med turneringen og det ligner det kommer til at gå godt. jeg har som dig ryddet ud af personale samt spiller og lavet nogen rigtigt gode transfer.. hvis du vil se kan jeg godt ligge et screenshot op. kunne også godt tænke mig at se af dine transfer. samt taktik men jeg har virkelig en god taktik så hvis du vil have den siger du bare til.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #24: 13 Nov 2013, 12:53 »

okay lyder godt. jeg er lige kommet igang med turneringen og det ligner det kommer til at gå godt. jeg har som dig ryddet ud af personale samt spiller og lavet nogen rigtigt gode transfer.. hvis du vil se kan jeg godt ligge et screenshot op. kunne også godt tænke mig at se af dine transfer. samt taktik men jeg har virkelig en god taktik så hvis du vil have den siger du bare til.

Jeg har planer om at ligge transfers ind i min blog så snart vinduet er lukket, men jeg vil da helt sikkert gerne se hvad du har gjort både med hensyn til transfers og taktik. Smiley

Jeg selv spiller med en 4-2-2-2 eller 4-4-2 med høje kanter, som jeg også tidligere har skrevet, men i øjeblikket mangler jeg en enkelt bomstærk midt-midt for at få det til at fungere, så der er lige en søgning igang. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #25: 13 Nov 2013, 12:56 »

okay hvad hedder din blog??

jeg ligger dem op her lige om lidt så
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #26: 13 Nov 2013, 13:01 »

her er min taktik

http://tinypic.com/r/14vji4g/5

og mine transfer

http://tinypic.com/r/aw23dj/5

skal siges at jeg har fået de 2 unge italiener foran klubber som Real madrid,Milan,Juventus,Arsenal og Bayer München
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #27: 13 Nov 2013, 13:01 »

okay hvad hedder din blog??

jeg ligger dem op her lige om lidt så

Super! :-)

Der er et link til den i signaturen herunder - det er The Wolves' way back into history. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #28: 13 Nov 2013, 13:04 »

her er min taktik

http://tinypic.com/r/14vji4g/5

og mine transfer

http://tinypic.com/r/aw23dj/5

skal siges at jeg har fået de 2 unge italiener foran klubber som Real madrid,Milan,Juventus,Arsenal og Bayer München

Jeg ligger lige min taktik ind i aften regner jeg med. De er ikke såååå forskellige.. Smiley

Med hensyn til transfers har du da virkelig haft held i sprøjten! :-) Rugani var jeg også ude efter, men Atletico fik ham. Vi har ikke en eneste af de samme spillere. Smiley
Fedt du har fået noget for Sako. Jeg kan ikke komme af med ham! Skuffet
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #29: 13 Nov 2013, 13:05 »

håber du kunne bruge mine links for der er virkelig nogle gode transfer jeg har lavet synes jeg selv:-)
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010