home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Wolves
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Wolves  (Læst 19146 gange)
weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Wolves
« : 05 Nov 2013, 15:22 »

Så har jeg taget denne udfordring med wolves, efter nogen forfærdelige sæsoner, hvor det bare er gået ned af bakke.
Så nu ligger de i Sky bet league 1. Men nu er det så mig der skal vende skuden for dem.
De har et godt økonomisk grundlag men tilgængæld ikke så mange penge at købe ind for. De har faktisk et meget godt. Men jeg har valgt at ryde ud i truppen og købe en masse ind for at få noget nyt på benene eftersom det jo ikke har virket med dem de havde.

Mit mål er klar oprykning i første sæson, og at få tilføjet en del skandinaviske spiller til holdet.

Det første mål er opnået har fået hentet en del skandinaviske spiller ind nu må vi bare se hvordan sæsonen går.

Transfer samt tatik

* Wolves_ Transfers Transferhistorik.png (191,74 KB - hentet 713 gange.)
* Wolverhampton Wanderers_ Taktik Oversigt.png (655,15 KB - hentet 592 gange.)
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #1: 05 Nov 2013, 15:23 »

Det var så lige en lille smule om mit spil indtil videre vender tilbage når jeg er kommet lidt længere ind i sæsonen.

Håber der er andre der vil hoppe med på bølgen med wolves
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #2: 05 Nov 2013, 15:29 »

Jeg spillede med Wolves i 13'eren, det længste spil jeg har haft, og førte dem til et par PL mesterskaber osv. I top 3 over de fedeste spil jeg har haft Smiley

Har kigget lidt på dem og startede lige kort med dem i demoen. Truppen er stærk og, som du skriver, det økonomiske grundlag er i orden. De har vidst noget med 350mio på bundlinjen.

En spændende klub, som jeg helt sikkert regner med at starte op med igen, når jeg går død i mit nuværende spil Smiley

Held og lykke med det
Logged

Waaah

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #3: 05 Nov 2013, 19:04 »

Så er jeg kommet igang med sæsonen mit spil crashede ellers lige så måtte starte forfra..

har stadig haft samme mål som i starten.

men blev slet ikke til samme indkøb men stadig en del skandinaviske spiller kom ind..

men har spillet 2 kampe i ligaen og vundet begge og videre i capital one cup så meget fint start:-)
og alle træningskampe blev vundet undtagen 1 men meget godkendt.

Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #4: 05 Nov 2013, 19:11 »

her er min opstart

 Transfer:   http://tinypic.com/r/2lxgr3p/5


  Taktik:     http://tinypic.com/r/sybbxh/5

Første kampe:     http://tinypic.com/r/2jdrwx5/5
« Seneste Redigering: 05 Nov 2013, 19:13 af weichardo86 » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #5: 05 Nov 2013, 21:51 »

Jeg får FM 2014 i morgen, og mit første hold bliver som altid Wolves.

Giver en meldning når jeg kommer igang Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #6: 05 Nov 2013, 21:53 »

her er min opstart

 Transfer:   http://tinypic.com/r/2lxgr3p/5


  Taktik:     http://tinypic.com/r/sybbxh/5

Første kampe:     http://tinypic.com/r/2jdrwx5/5


Det var godt nok nogle dårlige indkøb og salg i forhold til dit første save.

Er spændt på hvordan det går dig Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #7: 06 Nov 2013, 13:14 »

Ja det kan du have ret i især sako fik jeg slet ikke noget for i forhold til første gang. men han skulle væk da han var for løntung.

Men nu er jeg nået halvvejs i sæson og det er gået som jeg havde håbet på ligger nummer 1 og min taktik fungere virkelig godt.. så tror jeg har fundet den taktik der skal bringe tilbage til premier league, nu handler det bare om at handle ind til den taktik hele tiden...

Har foretaget 2 indkøb som først kommer til næste sæson Adam smith fra Tottenham spiller begge back pladser samt Patrick Banggaard fra FCM og spiller midterforsvar.

slevfølgelig er der spiller der har udmærket sig der kan jeg nævne Kevin Doyle, Pione Sisto, Junior Stanislas og Dennis Stracqualursi. Hvis i vil se screenshots så spørg bare.

Stilling:

http://tinypic.com/r/35m1n4o/5

Så nu skal der bare holdes stand.

Og så skal der ses  om vi kan finde nogen spiller vi kan købe ind her i december måned.

ses på den anden siden af transfer vinduet.
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #8: 07 Nov 2013, 07:49 »

Der kom ikke nogen transfer ind i jule tranferen. så blev nød til at spille resten af sæsonen med de samme spiller men det gjorde hellere ikke noget. for slog alle rekorder både flest point samt flest mål så må sige det er mere en godkendt, og mine spiller forsatte med at imponere.

Jeg tror virkelig også jeg har fået skabt en vinder taktik.

når men slut stilling:
http://tinypic.com/r/5jz0n6/5

vender tilbage efter sommerens transfer samt træningskampe
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #9: 07 Nov 2013, 13:10 »

Flot flot 1.sæson.

Spændende hvordan det kommer til at gå dig i The League From Hell Smiley

Good luck!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolves
« Svar #10: 07 Nov 2013, 14:38 »

Så er jeg kommet så småt i gang med sæsonen den har stået på 2 kampe hvor det er blevet til en uafgjort samt en vundet så det er meget tilfredsstillende.

Angående mit transfer vindue er der røget en masse spiller ud i sær fra andet holdet samt fra ungdoms holdet. men også nogen fra 1 holdet for også at skabe lidt plads i økonomien. der kan jeg nævne Kevin Doyle som har efterladt et stort hul i angrebet som skarpretter efter som han i første sæson var topscore. men håber at Danny Hoesen kan lukke det men kigger stadig efter om jeg kan få en klasse spiller der.


Transfer:
http://tinypic.com/r/2lk8k6f/5

Første kampe:
http://tinypic.com/r/20qnqyb/5
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #11: 09 Nov 2013, 12:50 »

Hermed er 1. sæson veloverstået idet jeg sikrede mig oprykning og ovenikøbet sluttede som nr. 1 i League 1. Efter en turbulent og tumultiøs start indordnede mine spillere sig efter de taktiske oplæg og leverede fint i ligaen såvel som pokalturneringer, hvor vi gjorde aldeles god figur imod PrL-hold i stærkeste formation. VANS-pokalen blev også vundet med et halvt reservehold, hvilket var den cup jeg prioriterede lavest.
Alt var dog ikke fryd og gammen, da mine offensivspillere havde for vane at brænde de største og mest åbne chancer foran mål. Vi taler om friløbere, hovedstod tæt under mål samt generelle store chancer fra 16-meteren, som konsekvent blev misbrugt på det skammeligste.
Mine wingbacks præsterede dog på et meget højt niveau, hvilket i den grad var essentielt da jeg spiller uden kantspillere. De er nøglen til at bredden i spillet skal bibeholdes, som gør det lettere for min playmaker at finde hullerne i modstanderens forsvar.
Logged

Thaurat al Shabab

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #12: 12 Nov 2013, 09:02 »

Fed klub! Jeg startede også med Wolves og rykkede op som 1'er i første sæson. Det gjorde jeg ved at sælge ud af mange tidligere profiler og leje spillere som Jesse Lingard (årets spiller i klubben), Federico Macheda (Topscorer) og Jordan Spence (Årets spiller i rækken). De tre er efterfølgende købt fri af deres klubber så de kunne fortsætte hos mig. Derudover har jeg indkøbt ny fremtidig målmand - en dansker hentet i AC Horsens - Frederik Rønnow (frikøbsklausul på 2.5 mio. danske kroner), der efter to kampe hos mig, kom på landsholdet og slog de øvrige af!
Derudover har jeg valgt at købe ungdomsspillere ind til fremtiden, hvorfor jeg ikke har brugt så mange penge på etablerede spillere, men derimod valgt at satse på at ungdommen kan bære det igennem.
Første sæson var svær men endte med at sikre sig i rækken, og anden sæson i championship er på nuværende tidspunkt gået således at vi ligger og kæmper i play-off pladserne til Premier League. Smiley
Af taktik spiller jeg 4-4-2 med fremskudte kanter, og to solide opryddere på midten, for at give Lingard og Ismail optimale arbejdsbetingelser på kanterne.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #13: 12 Nov 2013, 09:18 »

Hvor mange penge får man for at rykke op?
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #14: 12 Nov 2013, 10:05 »

Fedt fedt Broen95, det går godt Smiley

Jeg forsøgte også at Jesse Lingard, men de ville ikke leje ham ud desværre.

Jeg er kommet godt igang, ligger nr.3, er i starten af november(mener jeg), efter en lidt famlende start, så har vi ikke tabt i 11 kampe i streg nu, så forventer at rykke op, med mindre der sker et eller andet vildt
Har købt og solgt mange spillere, det har også kostet nogle points i starten.
Så forventer oprykning, og knap så mange nye spillere til næste sæson Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010