Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
1 Bruger, 1074 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2014
Kategori: Træningsbanen
Wester’s taktiske tråd - FM14
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
19
Forfatter
Emne: Wester’s taktiske tråd - FM14 (Læst 138827 gange)
Jake
Lilleputspiller
Sv: Wester’s taktiske tråd - FM14
«
Svar #120:
13 Nov 2013, 20:34 »
Har jeg desværre allerede prøvet. De spiller begge med Bevægelsesfrihed, KLF og Skyd mere.
Samtidig med at mine Backs spiller med "Spil mere bredt"
På trods af det, synes jeg ofte at mine backspillere går mere ind i banen end mine kanter :-/
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #121:
13 Nov 2013, 20:48 »
Hvad med de står narrow?
Og det med skyd mere skal du fjerne med det samme. I forvejen er der urealistisk mange skud i FM14 og flere mener det er en bug, der i blandt jeg selv. Skyd mere er roden til alt ondt... Så afslutter de fra alle vinkler hele tiden. De skal afvente til chancen er lidt større...
Var der nogen der sagde nørd?
Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #122:
13 Nov 2013, 20:53 »
Citat af: Præsidenten 13 Nov 2013, 17:36
Det vil jeg da prøve at benytte mig af. Begyndte her i FM14 med HSV og en taktik, der er langt fra hvad jeg plejer og har egentlig allerede stort set opgivet den. Jeg er dog meget nysgerrig om, hvad der er galt for har prøvet at rette på både det ene og det andet uden held. Resultaterne har som sådan været OK, men spillet har fuldstændig sejlet og modstanderen har haft klart flest chancer i hver kamp, hvorfor jeg synes de fleste sejre har været noget heldige.
Nok om det, til selve taktikken. Her er formationen og de overordnede holdinstillinger + truppen:
http://prntscr.com/23w8kf
Van der Vaart har jeg både prøvet som trequartista og fremskudt playmaker(s), men har stadig ikke rigtig kunnet få ham i gang. Som trequartista var tanken at han også skulle være målfarlig og komme ind i feltet til indlæg, mens ideen med at blot at have ham som fremskudt playmaker var bedre at forbinde forsvar og angreb.
Ankermanden har jeg også prøvet som defensiv midtbane(d) for at han kunne hjælpe med at holde lidt på bolden, men oftest har han blot været ankermand.
Jeg har leget lidt rundt med spillerinstruktione
rne generelt, da spillet ikke fungerede, men oftest har det været cirka sådan her:
Jeg har sat targetmanden til at holde positionen så han er klar når indlæggende kommer. Derfor har jeg også valgt at bruge offensive kanter i håb om at de kunne sende nogen gode indlæg hans vej. Det har dog slet ikke virket ligeså effektivt som jeg har håbet. Det selvom jeg på det sidste har sat begge fløje + den ene back til at lave indlæg mod ham. Højrefløjen har jeg desuden sat til at blive bredt og gå mod baglinjen for at få lidt dynamik så det ikke blev det samme på hver fløj.
Jeg er som sagt en del i tvivl om hvorfor jeg ikke kan få spillet til at fungerer - håber du kunne have en ide om det
Jeg ser på den nu her...
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Jake
Lilleputspiller
«
Svar #123:
13 Nov 2013, 21:24 »
Har fjernet Skyd mere, samt fjernet KLF ved en af mine midtbane spillere - for at skabe lidt mere plads at rykke ind i.
Det har i første kamp ihvertfald haft en positiv effekt på kreativitet ved min kanter.
Narrow, er desværre ikke en mulighed :-)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #124:
13 Nov 2013, 22:20 »
Citat af: Præsidenten 13 Nov 2013, 17:36
Det vil jeg da prøve at benytte mig af. Begyndte her i FM14 med HSV og en taktik, der er langt fra hvad jeg plejer og har egentlig allerede stort set opgivet den. Jeg er dog meget nysgerrig om, hvad der er galt for har prøvet at rette på både det ene og det andet uden held. Resultaterne har som sådan været OK, men spillet har fuldstændig sejlet og modstanderen har haft klart flest chancer i hver kamp, hvorfor jeg synes de fleste sejre har været noget heldige.
Nok om det, til selve taktikken. Her er formationen og de overordnede holdinstillinger + truppen:
http://prntscr.com/23w8kf
Van der Vaart har jeg både prøvet som trequartista og fremskudt playmaker(s), men har stadig ikke rigtig kunnet få ham i gang. Som trequartista var tanken at han også skulle være målfarlig og komme ind i feltet til indlæg, mens ideen med at blot at have ham som fremskudt playmaker var bedre at forbinde forsvar og angreb.
Ankermanden har jeg også prøvet som defensiv midtbane(d) for at han kunne hjælpe med at holde lidt på bolden, men oftest har han blot været ankermand.
Jeg har leget lidt rundt med spillerinstruktione
rne generelt, da spillet ikke fungerede, men oftest har det været cirka sådan her:
Jeg har sat targetmanden til at holde positionen så han er klar når indlæggende kommer. Derfor har jeg også valgt at bruge offensive kanter i håb om at de kunne sende nogen gode indlæg hans vej. Det har dog slet ikke virket ligeså effektivt som jeg har håbet. Det selvom jeg på det sidste har sat begge fløje + den ene back til at lave indlæg mod ham. Højrefløjen har jeg desuden sat til at blive bredt og gå mod baglinjen for at få lidt dynamik så det ikke blev det samme på hver fløj.
Jeg er som sagt en del i tvivl om hvorfor jeg ikke kan få spillet til at fungerer - håber du kunne have en ide om det
Som jeg forstår det vil du gerne have lidt mere ud af Van der Vaart og det vil jeg prøve at gøre ved at skubbe ham en smule frem. Jeg ønsker dog stadig han skal arbejde for holdet, så rollen som trequartista er udelukket. Jeg har valgt en Attacking midfielder i support rolle, som står længere fremme end playmakeren. Grunden til den er i support er, at vi stadig ønsker hans playmaker kvaliteter og vi ønsker ikke han skal drible rundt, det har han ikke evnerne til. Vi lader Van der Vaart bevæge sig frit, det har han klart evnerne til.
Det er dog HSV og kvaliteten i truppen efterlader ikke rum til meget frihed. Så han bliver eneste "luksus" spiller. Resten af den centrale midtbane skal holde mere struktur. Derudover skal der noget saft og kraft ind. Så jeg har valgt en boldvindende midtbanespiller. Han skal bare vinde bolde og give den til netop Van der Vaart. Som balancespilleren har jeg valgt en dyb playmaker, for den boldvindende sender ingen bolde fremad, vi har brug for en derned som gør dette. Han presser god ikke frem, han falder dyb og holder positionen i "Ankeret".
Derudover nævnte du flere indlæg til TM. Det gør vi ved at lade wings og TM holde deres position og sætte wings ned i support. Vi vil have dem en smule tilbage, så de får mere plads og så de arbejder mere defensivt. Du er HSV.
Deres indlæg skal sendes til TM, det samme skal backs. Som er sat til automatisk. Det skal være spillerne der gør formationen alsidig i forhold til hvilken mentalitet man spiller med. For det skifter alt efter modstander og hvilket resultat man jagter.
Jeg er kommet frem til følgende:
http://gupl.dk/704059/
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Præsidenten
Landsholdsspiller
«
Svar #125:
13 Nov 2013, 22:25 »
Super, mange tak! Den vil jeg prøve mig frem med, og så skal jeg nok vende tilbage med resultater. Det er super, at høre hvilke tanker du gør dig om samme slags taktik som man selv prøver med.
FC Barcelona
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #126:
13 Nov 2013, 22:32 »
Citat af: Præsidenten 13 Nov 2013, 22:25
Super, mange tak! Den vil jeg prøve mig frem med, og så skal jeg nok vende tilbage med resultater. Det er super, at høre hvilke tanker du gør dig om samme slags taktik som man selv prøver med.
Er spændt på den her..
Hvad er dine forventninger med et hold som HSV?
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Theskovse
Lilleputspiller
«
Svar #127:
13 Nov 2013, 22:38 »
http://prntscr.com/23yifg
min faste startopstilling... Som sagt scorer jeg næsten ingen mål og lukker en masse ind, holdet spiller i det hele taget elendigt. Vil gerne spille offensivt fodbold, med en god defensiv og masse af boldbesiddelse
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #128:
13 Nov 2013, 22:49 »
Citat af: Theskovse 13 Nov 2013, 22:38
http://prntscr.com/23yifg
min faste startopstilling... Som sagt scorer jeg næsten ingen mål og lukker en masse ind, holdet spiller i det hele taget elendigt. Vil gerne spille offensivt fodbold, med en god defensiv og masse af boldbesiddelse
Jeg ser på den men ikke sikkert jeg når det i aften. Jeg vil selv game lidt nu nemlig
har nemlig en blog ideen som jeg vil i gang med...
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Præsidenten
Landsholdsspiller
«
Svar #129:
13 Nov 2013, 22:56 »
Citat af: Wester 13 Nov 2013, 22:32
Er spændt på den her..
Hvad er dine forventninger med et hold som HSV?
Jeg forventer ikke at jeg ligger højere end jeg er nu(5. plads), hvilket også giver god mening da det er voldsomt ufortjent. Jeg håber at jeg kan komme over den 8. plads jeg mener HSV er seedet. Selvfølgelig vil det være fedt hvis jeg kan holde den nuværende 5. plads, men det altafgørende for mig er egentlig at spillet kommet til at fungere bedre end det gør nu. Jeg tror mine forventninger bliver større hvis det viser sig at taktikken kommer til at virke rigtig godt.
Jeg kan desværre ikke spille FM i weekenden så det er nok først i starten af næste uge jeg kan rapportere tilbage
FC Barcelona
mathiasnh
Førsteholdsspiller
«
Svar #130:
13 Nov 2013, 23:10 »
Hej Wester,
Først og fremmest vil jeg lige sige, hvilket fremragende initiativ det her er. Super god idé.
Jeg nævnte for et stykke tilbage i din tråd, om du ville forsøge at lave en Mourinho lignende taktik,
som den han spillede med i Chelsea i første omgang, hvor det først og fremmest gjaldt om at
have en bundsolid defensiv. Jeg synes personligt, at der er alt for meget fokuseret på de offensive
taktikker, men jeg er stor fan af Mourinho og defensiv kontrafodbold.
Taktikken skulle gerne - med et enkelte par tweaks - kunne fungere i storhold såvel som bundhold.
I første omgang er det dog vigtigst, at den virker på et storhold/sub tophold.
Som nævnt var Mourinhos system vist yderst stift, og perfektioneret ned til mindste detalje. Det
forventer jeg selvfølgelig ikke du gør, men hvis du kunne lede mig i rette vej, så ville det være
meget dejligt.
Nedenstående billede er mit umiddelbare bud på, hvordan det kunne se ud. Men det er jo blot hold-
instillingerne, noget vejledning i forhold til spillerinstruktione
rne kunne også være interessant.
Neal Caffrey!
Præsidenten
Landsholdsspiller
«
Svar #131:
14 Nov 2013, 16:44 »
Så fik jeg alligevel spillet nogle kampe.
Resultaterne
har været fine, og heldigvis har spillet også vist klare forbedringer. I
ligaen
ser det også godt ud, med en god målscore som kampen mod Hertha især bidrog til - tak skal de ha', det var en lækker kamp.
For at gå til taktikken, så er det eneste jeg har ændret at de to kanter er sat til at skyde mindre, da de har det med at skyde fra positioner hvor de ikke bør. Ellers har jeg kun ændret en smule undervejs i kampene, omend det er gået galt, når jeg har sat taktikken til offensiv for at jagte et mål.
Ting der er gået godt:
Kanterne og især Lasogga spiller fremragende. Det er fedt faktisk at kunne se direkte i spillet, at det man gerne vil have at de gør, gør de også. Selvom Lasogga langt fra er nogen verdensstjerne så er han pt
delt topscorer
i Bundesligaen. Derudover bliver der generelt skabt flere chancer end tidligere, og de kampe jeg vinder er langt oftere mere fortjente end før.
Ting der kunne gå bedre:
Van der Vaart! Kom nu igang knægt! Han har en gennemsnitsbedømmel
se på 6,88 og sommetider laver han da også noget godt. Men når modstanderen har overtaget havde jeg forventet, at han var manden der oftere kunne hjælpe med at få det vendt - det synes jeg ikke han kan pt. Tror det er smart at han har frihed til at bevæge sig rundt på banen for det er med til at skabe overtal. Det kan godt være at han egentlig er vigtigere end hvad hans karakter på 6,88 giver ham kredit for, men jeg kan ikke undgå at have den fornemmelse af, at det ligeså godt kunne være en middelmådig spiller, der rendte rundt der og ikke holdets stjerne.
Derudover er boldbesidelsen ofte i modstanderens favør hvilket jeg som sådan egentlig ikke har noget problem med - nogen gange er det dog lige til den gode side.
Alt i alt er jeg i hvert fald tilfreds, og man kan vidst heller ikke være andet, når man ligger nr. 4 i ligaen - det må siges at være mere end tilfredsstillende for en klub som HSV.
«
Seneste Redigering: 14 Nov 2013, 16:57 af Præsidenten
»
FC Barcelona
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #132:
14 Nov 2013, 18:55 »
Citat af: Præsidenten 14 Nov 2013, 16:44
Så fik jeg alligevel spillet nogle kampe.
Resultaterne
har været fine, og heldigvis har spillet også vist klare forbedringer. I
ligaen
ser det også godt ud, med en god målscore som kampen mod Hertha især bidrog til - tak skal de ha', det var en lækker kamp.
For at gå til taktikken, så er det eneste jeg har ændret at de to kanter er sat til at skyde mindre, da de har det med at skyde fra positioner hvor de ikke bør. Ellers har jeg kun ændret en smule undervejs i kampene, omend det er gået galt, når jeg har sat taktikken til offensiv for at jagte et mål.
Ting der er gået godt:
Kanterne og især Lasogga spiller fremragende. Det er fedt faktisk at kunne se direkte i spillet, at det man gerne vil have at de gør, gør de også. Selvom Lasogga langt fra er nogen verdensstjerne så er han pt
delt topscorer
i Bundesligaen. Derudover bliver der generelt skabt flere chancer end tidligere, og de kampe jeg vinder er langt oftere mere fortjente end før.
Ting der kunne gå bedre:
Van der Vaart! Kom nu igang knægt! Han har en gennemsnitsbedømmel
se på 6,88 og sommetider laver han da også noget godt. Men når modstanderen har overtaget havde jeg forventet, at han var manden der oftere kunne hjælpe med at få det vendt - det synes jeg ikke han kan pt. Tror det er smart at han har frihed til at bevæge sig rundt på banen for det er med til at skabe overtal. Det kan godt være at han egentlig er vigtigere end hvad hans karakter på 6,88 giver ham kredit for, men jeg kan ikke undgå at have den fornemmelse af, at det ligeså godt kunne være en middelmådig spiller, der rendte rundt der og ikke holdets stjerne.
Derudover er boldbesidelsen ofte i modstanderens favør hvilket jeg som sådan egentlig ikke har noget problem med - nogen gange er det dog lige til den gode side.
Alt i alt er jeg i hvert fald tilfreds, og man kan vidst heller ikke være andet, når man ligger nr. 4 i ligaen - det må siges at være mere end tilfredsstillende for en klub som HSV.
Fedt at det virker. Måske du kunne prøve kortere afleveringer i de kampe hvor du er favorit eller på hjemmebane imod en lige modstander. Det kunne måske hjælpe på boldbesiddelsen.
Prøv Van der Vaart i en playmaker rolle i support og fjerne hans frie rolle. Måske han vil sætte spillet mere op og komme til flere chancer. Den fungere super i mit United save.
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #133:
14 Nov 2013, 18:57 »
Citat af: mathiasnh 13 Nov 2013, 23:10
Hej Wester,
Først og fremmest vil jeg lige sige, hvilket fremragende initiativ det her er. Super god idé.
Jeg nævnte for et stykke tilbage i din tråd, om du ville forsøge at lave en Mourinho lignende taktik,
som den han spillede med i Chelsea i første omgang, hvor det først og fremmest gjaldt om at
have en bundsolid defensiv. Jeg synes personligt, at der er alt for meget fokuseret på de offensive
Taktikken skulle gerne - med et enkelte par tweaks - kunne fungere i storhold såvel som bundhold.
Som nævnt var Mourinhos system vist yderst stift, og perfektioneret ned til mindste detalje. Det
forventer jeg selvfølgelig ikke du gør, men hvis du kunne lede mig i rette vej, så ville det være
meget dejligt.
Nedenstående billede er mit umiddelbare bud på, hvordan det kunne se ud. Men det er jo blot hold-
Jeg kigger på den i aften.. Og kommer med et bud ud fra din beskrivelse at hvad du gerne vil opnå
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #134:
14 Nov 2013, 19:31 »
Citat af: mathiasnh 13 Nov 2013, 23:10
Hej Wester,
meget dejligt.
Jeg fandt denne artikel som beskriver Mourinho's Chelsea taktik ganske fornuftigt. Så vil designe efter den.
http://www.zonalmarking.net/2010/01/25/teams-of-the-decade-13-chelsea-2004-06/
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
19
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »