Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:25:50
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1170 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2014
Kategori: Træningsbanen
Wester’s taktiske tråd - FM14
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
19
Forfatter
Emne: Wester’s taktiske tråd - FM14 (Læst 138926 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: Wester’s taktiske tråd - FM14
«
Svar #105:
12 Nov 2013, 08:46 »
Citat af: NMadsen 11 Nov 2013, 13:14
Wester, kan det passe, at når jeg henter taktikken er der hverken specifikke holdindstillinger eller spillerindstillinge
r (bortset fra den defensive af de to cm's)?
Ja det er helt rigtig..
Man skal ikke være bange for en Keep it simple stupid tilgang. Man kan fylde alt for meget gøgl ind, det er der ingen grund til...
Var der nogen der sagde nørd?
Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #106:
12 Nov 2013, 08:47 »
Citat af: Est-1892 11 Nov 2013, 19:16
Ville den kunne gå med liverpool ?
De har i hvert fald truppen til netop denne taktik. Så giv det et forsøg...
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #107:
12 Nov 2013, 08:53 »
Citat af: simonbk 11 Nov 2013, 19:07
Fedt indlæg!
Jeg har nogle spørgsmål/kritik ifht. din taktik.
1. Instruerer du dine spillere til at sparke hårde indlæg eller ballonindlæg? Hvis ja - gør du det i holdindstillingerne eller gør du det for hver enkel spiller specifikt?
2. Efter at have lavet en taktik identisk med din, synes jeg at min bagkæde ofte bliver løbet over enden, også af de lidt mindre hold, da de jo i en offensiv mentalitet står ret højt. Hvordan har du gjort for at undgå det?
3. Jeg synes ikke at spillerne sidder tæt nok på modstanderen, når de har bolden. Har du chikaner modstander slået til? Eller hvordan gør du for at de sidder tæt og dermed mindsker modstanderens chance for at slå den afgørende aflevering eller det farlige indlæg.
4. Har du fokus på at spille bolden igennem midten, for derefter at angribe via dine fløje? Eller gør de der per automatik med den taktik og mentalitet du spiller med.
5. Hvordan fungerer det med Rooney som playmaker? Får han skabt nok offensivt og bidrager han med nok mål i den rolle? Eller har du sat ham til at skulle rykke i dybden bag din Deep Lying i RvP?
6. Knalder du dine indlæg ind mod forreste, bagerste eller mod midten?
1: Jeg spiller med standard... Det kommer jo an på om man vil have hele holdet til sende en bestemt type bolde afsted eller man "bare" ønsker en bestemt spiller..
2: Det kræver rigtig gode spillere til at stå så højt, især i placeringsevne. Det har Vidic og Ferdinand..
3: Endnu engang er den lavet til tophold og mit forsvar var genialt og havde ikke de problemer. Der gik kun 18 mål ind på en hel sæson. Jeg har dog hørt om problemet, måske det er en bug. Forskellen på gode offensive spillere mod forsvarsspillere i de lidt mindre hold er måske for stor pt. men har ikke erfaring, så har intet fornuftigt her.
4: Når man spiller offensivt så spiller man naturligt mere bredt. Jeg fordeler dog boldene varieret både bredt og igennem midten. Jeg kan bedste lide den alsidighed det giver.
5: Han fungere ganske fint der. Ikke så godt som jeg havde håbet men efter jeg satte ham til playmaker kommer han sjovt nok til farligere chancer end da han var Shadow. Holdet fordeler sig bedre i feltet med de roller jeg bruger nu også Rooney.
6: blandet
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
simonbk
Lilleputspiller
«
Svar #108:
12 Nov 2013, 13:43 »
Tak for svaret!
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #109:
13 Nov 2013, 07:49 »
Taktisk hjælp…
Imellem mine egne taktiske projekter, der vil jeg selvfølgelig nørde lidt alm. FM. Jeg vil dog gerne holde tråden i live og derfor jeg tilbyde lidt taktisk support. Dette er dog ikke en service, hvor jeg laver bestillingstaktikke
r, som du kan benytte. Ideen er, at du selv skal arbejde for det. Jeg tilbyder hjælp til selvhjælp. Jeg ser på din egen taktik, dine egne ideer og finjustere dem. Disse justeringer begrunder jeg selvfølgelig, i håb om at det vil give dig en dybere forståelse for det taktiske i FM.
For at jeg kan hjælpe dig bedst muligt, er der her et par gode råd jeg helst ser du følger:
- Skriv i indlægget hvilket hold det drejer sig om.
- Fortæl lidt om hvad du selv har gjort rent taktisk evt. SS af din egen taktik.
- Skriv lidt om hvordan du ønsker at spille. Skal det være offensivt eller defensivt? Teknisk og fysisk?
- Post jeres savegame eller SS af truppen så jeg har mulighed for at kigge det ordentlig igennem.
- Kort sagt: Jo mere du fortæller, jo nemmere er det for mig at hjælpe jer videre.
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Præsidenten
Landsholdsspiller
«
Svar #110:
13 Nov 2013, 17:36 »
Det vil jeg da prøve at benytte mig af. Begyndte her i FM14 med HSV og en taktik, der er langt fra hvad jeg plejer og har egentlig allerede stort set opgivet den. Jeg er dog meget nysgerrig om, hvad der er galt for har prøvet at rette på både det ene og det andet uden held. Resultaterne har som sådan været OK, men spillet har fuldstændig sejlet og modstanderen har haft klart flest chancer i hver kamp, hvorfor jeg synes de fleste sejre har været noget heldige.
Nok om det, til selve taktikken. Her er formationen og de overordnede holdinstillinger + truppen:
http://prntscr.com/23w8kf
Van der Vaart har jeg både prøvet som trequartista og fremskudt playmaker(s), men har stadig ikke rigtig kunnet få ham i gang. Som trequartista var tanken at han også skulle være målfarlig og komme ind i feltet til indlæg, mens ideen med at blot at have ham som fremskudt playmaker var bedre at forbinde forsvar og angreb.
Ankermanden har jeg også prøvet som defensiv midtbane(d) for at han kunne hjælpe med at holde lidt på bolden, men oftest har han blot været ankermand.
Jeg har leget lidt rundt med spillerinstruktione
rne generelt, da spillet ikke fungerede, men oftest har det været cirka sådan her:
Jeg har sat targetmanden til at holde positionen så han er klar når indlæggende kommer. Derfor har jeg også valgt at bruge offensive kanter i håb om at de kunne sende nogen gode indlæg hans vej. Det har dog slet ikke virket ligeså effektivt som jeg har håbet. Det selvom jeg på det sidste har sat begge fløje + den ene back til at lave indlæg mod ham. Højrefløjen har jeg desuden sat til at blive bredt og gå mod baglinjen for at få lidt dynamik så det ikke blev det samme på hver fløj.
Jeg er som sagt en del i tvivl om hvorfor jeg ikke kan få spillet til at fungerer - håber du kunne have en ide om det
«
Seneste Redigering: 13 Nov 2013, 17:58 af Præsidenten
»
FC Barcelona
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #111:
13 Nov 2013, 18:03 »
Jeg har lige en opgave på FMD først, så ser jeg på din bagefter.. Håber jeg kan nå dem begge i aften...
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #112:
13 Nov 2013, 18:07 »
Har du prøvet at sætte dine kanter en tak tilbage, så de spiller på MRL i stedet for AMRL... De står dælme højt og tror de kommer for langt frem. De låser dem fast så de er nemme at dække for modstanderens backs. De har ikke noget rum at bevæge sig i og slet ikke når din 9er også er presset frem..
Mit bud er at du har 3 mand der er alt for langt fremme...
Men som sagt ser jeg på det
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Theskovse
Lilleputspiller
«
Svar #113:
13 Nov 2013, 19:15 »
Har også store problemer i mit save, og kunne derfor godt tænke mig at høre hvad du tænker og ville gøre. Er Tottenham. Har prøvet at køre mest med 4-2-3-1 og lidt med 4-4-1-1. Og det fungere ikke helt, alle kampe jeg spille komme jeg ikke frem til ret meget, scorer næsten ingen mål og lukker for mange mål ind bag i. Ønsker at spille med 1 angriber på toppen, hvor jeg også har store problemer med at få Soldado til at score mål. Kører med 2 kanter som kan trække ind og skyde og en playmaker bag angriberen som jo passer meget godt til Christian Eriksen. Kører med Sandro og Dembele/Paulinho på midtbanen, hvor Sandro er den boldvindene midtbane spiller. Ønsker at spille offensiv fodbold, med meget boldbesiddelse. Har købt Insigne og Alex Sandro som de eneste og har ikke solgt nogen.
som sagt kan jeg ikke rigtig for det til at fungere. Ville derfor hører hvad du tænker jeg kunne lave om, og om hvad du have gjort med det tottenham hold?
«
Seneste Redigering: 13 Nov 2013, 19:17 af Theskovse
»
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #114:
13 Nov 2013, 19:27 »
Citat af: Theskovse 13 Nov 2013, 19:15
Har også store problemer i mit save, og kunne derfor godt tænke mig at høre hvad du tænker og ville gøre. Er Tottenham. Har prøvet at køre mest med 4-2-3-1 og lidt med 4-4-1-1. Og det fungere ikke helt, alle kampe jeg spille komme jeg ikke frem til ret meget, scorer næsten ingen mål og lukker for mange mål ind bag i. Ønsker at spille med 1 angriber på toppen, hvor jeg også har store problemer med at få Soldado til at score mål. Kører med 2 kanter som kan trække ind og skyde og en playmaker bag angriberen som jo passer meget godt til Christian Eriksen. Kører med Sandro og Dembele/Paulinho på midtbanen, hvor Sandro er den boldvindene midtbane spiller. Ønsker at spille offensiv fodbold, med meget boldbesiddelse. Har købt Insigne og Alex Sandro som de eneste og har ikke solgt nogen.
som sagt kan jeg ikke rigtig for det til at fungere. Ville derfor hører hvad du tænker jeg kunne lave om, og om hvad du have gjort med det tottenham hold?
Har du prøvet min Man Utd 4-4-1-1 for Tottenham har da om nogen truppen til præcis den taktik
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Jake
Lilleputspiller
«
Svar #115:
13 Nov 2013, 20:05 »
Hej Wester!
Jeg låner lige din tråd, til at fortælle lidt om den taktik, og de erfaringer jeg har gjort so far.
Jeg er startet op med Bayern Munchen ( tag i mende resten af indlægget, at deres hold er IMPONERENDE ).
Jeg startede mit save op omtrænt samtidig med at jeg læste din tråd her, og har derfor taget rigtig meget inspiration udfra de ting du har erfaret. Samt din idé om at opbygge en flad 442 (4411).
Men allerede da jeg nåede til at skulle indstille mine fullbacks, opstod et defensivt problem. Med de tal Lahm og Alaba har, kan man næsten ikke andet end at udnytte dem, og indstille dem som KWB.
Dermed var jeg nødsaget til at stabilisere mit forsvar, ved at rykke min OM ned til en DM - for stadig at bibeholde det "flade".
Det har givet med en fantastisk stabilitet i et MEGET angrebsivrigt hold, især når du har en kvalitets spiller om Martinez som Ankermand.
Jeg vil ikke gå for meget ind i mine offensive detaljer, dem har du jo gennemgået.
Blot lige nævne at mine offensive 5 er indstillet som : W(o) FTF(s) FP(s) W(o) TM(s)
En af de succeser jeg til gengæld meget gerne vil dele, er min Hjørnesparks taktik.
Ikke fordi jeg har opfundet den dybe tallerken, nok nærmere fordi jeg har de rette spillere til at udføre den.
Jeg har valgt ikke at bruge alt for mange spillere i selve boksen, for at skabe "luft".
2 Spillere at sat til at gå med frem, 1 spiller til Udenfor feltet ( langskud ), 1 til at angribe boksen (Styrke, hovedspil).
Derudover har jeg udvalgt de to højeste spillere - og umiddelbart farligste på hjørne - i truppen, til at stå ved den bagerste stolpe - dette for at trække forsvarspillerne bagud.
Javi Martinez er derefter sat til at angribe den forreste stolpe.
Indlæggene bliver sat til "Nærmeste stolpe" - og vupti Martines har indtil videre scoret 11 mål i 17 kampe fra start.
^ Om det er mere held end forstand, må tiden jo vise.
Jeg er nået til starten af December måned, og har indtil videre kun spillet 13 kampe i Ligaen - men de 10 af dem er blevet vundet overbevisende, og en enkelt tabt. Og så med en MF på +25.
Jeg har et mindre problem med at iscenesætte mine kanter dog.
At Martinez er topscorer med sine 11 kasser, er misvisende i forhold til om angrebet skulle være ineffektivt - Det er de bestemt ikke! - 15 af mine 22 spillere har sat en bold i kassen!
Problemet ligger i at min næstmest scorende spiller er Mandzukic med 6 kasser i 12 kampe ( heri talt 1 enkelt hattrick ) - Det burde ikke være ham!
Bevares det er da lækkert med mange spillere der kan hamre bolden i kassen - Men når man ligger inde med verdensklasse spillere som Ribery og Robben ( Som umiddelbart er de eneste i truppen der har Afslutninger på et rimeligt niveau ) vil man gerne have dem sat op til de store chancer.
"Jamen så ka du da bare rykke dine kanter op på AM pladserne og benytte dem som IA's"
JA og Nej! For det ødelægger desværre hele strukturen i min taktik - tro ikke at jeg ikke har prøvet!
Så hele min stil her ender ud i et meget simpelt spørgsmål:
Hvordan får man sine kanter sat op til scoringsmulighedern
e i en 4-1-4-1 ?
-
Jake
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #116:
13 Nov 2013, 20:13 »
Uden jeg præcis ved det men du kunne bruge spillerinstruktione
rne, sit narrower, Get futher forward og roam from position.
Du vil gerne have dem ind mere centralt, så de kommer tættere på mål. De skal komme længere frem og sidste lade Robery gøre det de gør ved at lade dem bevæge sig mere frit.
Alt dette giver måske også mere plads til dine backs på kanten, dermed flere indlæg til netop de to kanter og din target man..
Det er ikke testet men bare en tanke
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #117:
13 Nov 2013, 20:14 »
Grundprincipper – Hold v Spillerinstruktione
r
Efter jeg har spejdet lidt rundt på FMF og FMD, så virker det som om, at der er en smule forvirring omkring forskellen på hold og spillerinstruktione
rne. Det lyder måske dumt men det er faktiske lige til. Holdinstruktionerne er sjovt nok til hele holdet og spillerinstruktione
rne til den enkelte spiller.
Et eks: - Hvis du i holdinstruktionerne vælger roam from position, så er det holdet generelt der bevæger sig mere frit. Det sker ved at alle spillernes kreative frihed stiger og de tænker mere flydende. Som det står beskrevet, så kræver det gode taktiske evner på hele holdet for ellers falder din struktur fra hinanden.
Derfor skal man kraftigt overveje holdets instruktioner og nok tænke langt mere simpelt. Uden jeg ved det præcis, så tror jeg mange har tendens til at vælge et hav af holdinstruktioner, hvilket gør taktikkerne utrolig komplekse og svære at udfører for spillerne.
Det er tit i den offensive kæde man ønsker den store bevægelighed og nødvendigvis ikke på hele holdet. Jeg ville f. eks ikke bruge den holdinstruktion med mindre jeg er et hold som Barcelona, Arsenal e. lign. Vil jeg have den offensive bevægelighed, så vil jeg sætte den enkelte spiller til det, så jeg holder min defensive struktur.
Min pointe er, i FM14 er det nok en god ide at holde sine holdinstruktioner på et minimum og mere bruge dem som shouts i løbet af kampen. Jeg vil i langt højere grad bruge spillerinstruktione
rne, hvor man kan nørde i det uendelige. Der får man virkelig få valuta for pengene uden at ødelægge den generelle struktur i formationen. Der kan man designe den enkelte rolle, så den passer præcis til den spiller som indtager den. Det er nok også derfor man nu kan designe rollerne alt efter hvilken spiller der indtager den. Man kan lave præcise instruktioner for Rooney på 9er positionen og andre til RvP uden man skal ændre fra kamp til kamp.
Det sidste kommer nok også til at lyde dumt men glemmer det faktisk tit selv. HUSK AT LÆSE HVAD INSTRUKTIONERNE GØR. Alt er beskrevet i FM14 når man holder musen over en instruktion. Der står nøjagtigt hvad en offensiv mentalitet gør og hvad det betyder for spillet ud over det er offensivt selvfølgelig. Det gør sig også gældende for spillerrollerne, hvor både rollen og pligterne står beskrevet.
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Theskovse
Lilleputspiller
«
Svar #118:
13 Nov 2013, 20:20 »
Nej ikke endnu, men tænker bare at Lamela og Insigne er bedre på "offensive kanter" i 4-2-3-1 istedet for i en 4-4-1-1
Hvad tænker du så om 4-2-3-1 til Tottenham?
«
Seneste Redigering: 13 Nov 2013, 20:26 af Theskovse
»
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #119:
13 Nov 2013, 20:31 »
Citat af: Theskovse 13 Nov 2013, 20:20
Nej ikke endnu, men tænker bare at Lamela og Insigne er bedre på "offensive kanter" i 4-2-3-1 istedet for i en 4-4-1-1
Hvad tænker du så om 4-2-3-1 til Tottenham?
Lav en 4-2-3-1 sådan som du tænker den.
post den her og så kigger jeg på den..
beskriv hvilken slags fodbold du vil opnå.
Så kigger jeg gerne på den men lover ikke at det bliver i aften. Jeg har lige en opgave før dig
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
19
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »