Velkommen til FmFreaks
0 Brugere, 574 Gæster Online.
Vi har i øjeblikket 23479 registrerede brugere
Vores skribenter har skrevet 277 artikler og 135 guides
Hall of Fame føres af Fynbo(FM99.038.675,75)
Besøg os på facebook ved at klikke her.
Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Dec 2024, 22:25
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23479
0 Brugere, 573 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
AlexKr4
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2014
Kategori: Træningsbanen
Wester’s taktiske tråd - FM14
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
19
Forfatter
Emne: Wester’s taktiske tråd - FM14 (Læst 139028 gange)
mads94
Lilleputspiller
Sv: Wester’s taktiske tråd - FM14
«
Svar #60:
05 Nov 2013, 13:42 »
Kan det godt passe at du slet ikke vil bruge holdindtillingerne? Eller er det et emner du tager hul på senere?
Troede umiddelbart selv at det var der man lavede de taktiske genistreger?
krissah
Gæst
«
Svar #61:
05 Nov 2013, 13:53 »
Citat af: Wester 05 Nov 2013, 10:40
Her kan jeg anbefale at tjekke FMD ud i den nærmere fremtid. Se især efter brugerne Adzke og Snowflake som er super til disse 3-5-2 / 5-3-2 opstillinger. De har lavet flere med stor succes og især Adzke spiller tit i Italien...
Jeg vil måske give det et bud senere på sæsonen men ikke noget jeg overvejer i den nærmeste fremtid.
Det vil jeg helt sikkert prøve at tjekke ud og følge med i fremtiden, tak!
Boerre
Landsholdsspiller
«
Svar #62:
05 Nov 2013, 14:58 »
Endte med at teste den med Juventus. Blev fyret. Resultaterne kan ses nedenfor:
Af de 12 mål jeg lukkede ind var 7 af dem på dødbolde.
champione
Reserveholdsspiller
«
Svar #63:
05 Nov 2013, 15:08 »
Citat af: Boerre 05 Nov 2013, 14:58
Endte med at teste den med Juventus. Blev fyret. Resultaterne kan ses nedenfor:
Af de 12 mål jeg lukkede ind var 7 af dem på dødbolde.
Jeg lukker også ufatteligt mange mål ind på dødbolde!
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #64:
05 Nov 2013, 15:08 »
Jeg ville også undre mig hvis den fungerede i Italien..
Denne er til storhold i England, Tyskland og måske Frankring..
Jeg tvivler på den fungere i Spanien, Italien osv..
Var der nogen der sagde nørd?
Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
bromberg
Førsteholdsspiller
«
Svar #65:
05 Nov 2013, 15:29 »
Hvor meget jeg end selv elsker at læse Westers filosofier og tanker, så tror jeg den massive hjælp han har kunnet give mange efterhånden, har "sine begrænsninger".
- Dette er bestemt ikke ment negativt eller andet i den retning, men mere en erkendelse at FM efterhånden drejer sig om andet end filosofisk tilgang samt hold instrukser..
Nogen vil måske sige endelig. Jeg selv er lidt blandet, jeg elsker simpelthen at smede mine tanker og filosofier "sammen" med Westers og derfra skabe nye resultater.
Når det er sagt må jeg hellere argumentere for hvorfor jeg ser begrænsningerne.
Tildels er det blevet langt mere individuelt, hvilke taktiske tweaks der gør sig gældende lige nu i lige DIN kamp.
Før kunne man måske være lidt mere Laissez faire og spille lidt mere "ens" kampene igennem.
- Mit indtryk er at nu kan man "ikke" bare stille en taktik der virker succesfuld i 90% af kampene.
Ex et møde med Milan.
En almen standard taktik tager udgangspunkt i dit hold kompetencer og muligheder og måske ikke så meget på dine modstanderes, så det kan ikke lade sig gøre at møde Milan "standard", der er alt andet lige kæmpe forskel på om din DMC, skal dække Montolivo eller Kaka og hvorledes han skal nedkæmpe dennes forcer.
Dine instrukser inden kampen er mindst ligeså vigtige som din generelle taktiske dagsorden. Her tænker jeg på instrukser på den enkelte modstander.
Ligeså vigtig er dine teamtalks nok også. Eller dit træningsfokus
Så langt hen af vejen tænker jeg, at Westers taktikker er MINDST ligeså gode/gennemtænkte/geniale, som altid. Udfordringen for den enkelte manager i dennes enkelte unikke kampe er bare blevet så meget mere udfordringen.
Og i bund og grund er det nok det de fleste FM´ere har skreget lidt på, da det (i mine øjne) fremmer realismen temmelig meget..
De tidligere år har det egentlig virket som om at "indenkamp" instrukser egentlig var mere til besvær end gavn og det faktum tror jeg SI har gjort op med i år. Måske for meget, det må tiden visse og at det så måske først er i FM15 at det finder et fornuftigt leje.
Hvem ved?. Derud over syntes jeg at FM på det taktiske plan ENDELIG er fremragende, dog kan jeg stadig blive dybt frustreret over mange småting (håber en patch retter de fleste af disse) .
Igen lad mig understrege at det intet er imod Wester´s gode solide arbejde, men mere hvorfor jeg tror det ser "udfordrende" ud. Eksempelvis sad jeg i weekenden med en kammerat og han spillede som han altid havde gjort, uden nogle individuelle instrukser og det sejlede gevaldigt. Jeg startede selv ligesådan ud, men der kom markante ændringer i mit spil efter jeg ændrede min tankegang til at hver kamp har sine taktiske udfordringer.
Så fortsat held og lykke og lad os stadig inspireres af Westers arbejde:)
«
Seneste Redigering: 05 Nov 2013, 15:33 af bromberg
»
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #66:
05 Nov 2013, 15:43 »
Super indlæg bromberg... og jeg er meget enig i din pointe.
Jeg håber dælme ikke at folk forventer at mine taktikker er standard taktikker de kan bruge alle steder i alle kampe uden at rette til, især under kampens forløb. Formålet er ikke at skabe taktikker som fungerer således.
Målet at skabe taktikker som kan fungerer som inspiration og som kan give et indblik i hvordan det taktiske systemet er bygget op.
Det er ingen tvivl om at systemet er langt mere intuitivt som jeg også nævner i indledningen. Man kan ikke bare spille plug og play. Man skal selvfølgelig rette til i løbet af kampene. Måske stå mere defensivt ude mod tophold. Spille med korte afleveringer på hjemmebane osv osv...
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #67:
05 Nov 2013, 16:43 »
Fornuftig start + Forventningsafstemn
ing
Så er jeg kommet igennem den først ¼ af sæsonen og det er gået ganske fornuftigt. I starten havde jeg nogle problemer med at få makkerparret på toppen til at fungere men efter et taktisk tweek, hvor jeg ændrede boks til boks midtbanespilleren til en fremadrettet playmaker i support, så kom der pludselig gang i angrebs duoen. De har i de seneste 7 kampe siden ændringen signeret sig for 9 ud af 14 mål, hvilket er mere end godkendt.
Som I kan se, så er det kun blevet til et enkelt nederlag og det er jeg yderst tilfreds med også selvom det faldt imod ærkerivalerne fra Liverpool.
Inden jeg tester videre vil jeg gerne rette jeres opmærksomhed til bromberg’s indlæg som I finder
her
. Han tager fat i en yderst vigtig pointe. Trådens formål er, at vi sammen får en god snak om taktik. Hvor jeg med mine tanker forsøger at inspirerer og forklarer det taktiske bag FM. Jeg er som tidligere nævnt ikke et orakel. I må ikke forvente at disse taktikker kan bruges som plug&play og man så vinder med alle hold i alle ligaer. Taktikkerne er meget præcis designet til de enkelte hold jeg gennemgår og skal mere fungerer som inspiration. Et godt eksempel er angrebs duoen hvor jeg fremlægger en teori og derefter må erkende den fejlede. Så rettede jeg til og nu virker den nogenlunde. Der er enkelte brugere der allerede selv leger lidt med og f. eks bruger en fremadrettet playmaker i 10er positionen, hvilket giver fin mening med typer som Rooney, Kagawa og Januzaj i truppen.
Det er yderst vigtig at understrege, at det nye system fungerer meget mere levende og det selvfølgelig er nødvendigt at rette lidt til i løbet af kampen alt efter hvordan spillet udformer sig. Jeg har dog ikke haft brug for dette endnu og gør det heller ikke, da dette er en test. Jeg vil gerne finde den rette taktik, som derefter skal bruges som skabelon som man kan rette til kamp for kamp.
F. eks ville jeg nok i et alm. spil ikke starte offensivt ude mod Liverpool, der ville jeg nok gå ned i standard og alt efter hvordan kampen forløb lade mig inspirere af rådende fra min assistent altså i det omfang som jeg finder det relevant. Det kunne være at dække en modstander tættere, presse højere, spille kortere bolde osv…
Jeg håber at dette indlæg fik forventningsafstemt trådens formål og jeg håber rigtig meget, at I vil dele jeres egne erfaringer når I tester taktikkerne. Hvad gjorde i måske anderledes, var der ting der fungerede bedre end andre osv. - Sidst men ikke mindst vil jeg gerne takke for den pæne respons tråden har fået. Det giver ligesom lidt mere blod på tanden.
Du kan hente version 2 af taktikken her:
Band of Brothers
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
hoeven
Førsteholdsspiller
«
Svar #68:
05 Nov 2013, 19:35 »
Wester - Først og fremmest, lækker tråd du har kørende! Som altid (fedte fedte, haha)
Jeg ville dog lige høre om du gerne vil have denne tråd udelukkende handler om de taktikker du sætter op/arbejder med, eller om du også gerne vil arbejde med taktikker os andre fmfreaks leger med? Jeg har f.eks en 2-3-3-2 taktik jeg havde stor succes med i fm13, som jeg gerne vil implementere i fm14, men er lidt lost i alt det nye..
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #69:
05 Nov 2013, 22:34 »
Citat af: hoeven 05 Nov 2013, 19:35
Wester - Først og fremmest, lækker tråd du har kørende! Som altid (fedte fedte, haha)
Jeg ville dog lige høre om du gerne vil have denne tråd udelukkende handler om de taktikker du sætter op/arbejder med, eller om du også gerne vil arbejde med taktikker os andre fmfreaks leger med? Jeg har f.eks en 2-3-3-2 taktik jeg havde stor succes med i fm13, som jeg gerne vil implementere i fm14, men er lidt lost i alt det nye..
Nu gør jeg lige denne færdig men er åben for mange ting. Så post den så ser jeg på den efter denne. Det er ikke sikkert jeg kan men et kig skader jo ikke
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Dehli
Landsholdsspiller
«
Svar #70:
05 Nov 2013, 22:53 »
Citat af: bromberg 05 Nov 2013, 15:29
Hvor meget jeg end selv elsker at læse Westers filosofier og tanker, så tror jeg den massive hjælp han har kunnet give mange efterhånden, har "sine begrænsninger".
- Dette er bestemt ikke ment negativt eller andet i den retning, men mere en erkendelse at FM efterhånden drejer sig om andet end filosofisk tilgang samt hold instrukser..
Nogen vil måske sige endelig. Jeg selv er lidt blandet, jeg elsker simpelthen at smede mine tanker og filosofier "sammen" med Westers og derfra skabe nye resultater.
Når det er sagt må jeg hellere argumentere for hvorfor jeg ser begrænsningerne.
Tildels er det blevet langt mere individuelt, hvilke taktiske tweaks der gør sig gældende lige nu i lige DIN kamp.
Før kunne man måske være lidt mere Laissez faire og spille lidt mere "ens" kampene igennem.
- Mit indtryk er at nu kan man "ikke" bare stille en taktik der virker succesfuld i 90% af kampene.
Ex et møde med Milan.
En almen standard taktik tager udgangspunkt i dit hold kompetencer og muligheder og måske ikke så meget på dine modstanderes, så det kan ikke lade sig gøre at møde Milan "standard", der er alt andet lige kæmpe forskel på om din DMC, skal dække Montolivo eller Kaka og hvorledes han skal nedkæmpe dennes forcer.
Dine instrukser inden kampen er mindst ligeså vigtige som din generelle taktiske dagsorden. Her tænker jeg på instrukser på den enkelte modstander.
Ligeså vigtig er dine teamtalks nok også. Eller dit træningsfokus
Så langt hen af vejen tænker jeg, at Westers taktikker er MINDST ligeså gode/gennemtænkte/geniale, som altid. Udfordringen for den enkelte manager i dennes enkelte unikke kampe er bare blevet så meget mere udfordringen.
Og i bund og grund er det nok det de fleste FM´ere har skreget lidt på, da det (i mine øjne) fremmer realismen temmelig meget..
De tidligere år har det egentlig virket som om at "indenkamp" instrukser egentlig var mere til besvær end gavn og det faktum tror jeg SI har gjort op med i år. Måske for meget, det må tiden visse og at det så måske først er i FM15 at det finder et fornuftigt leje.
Hvem ved?. Derud over syntes jeg at FM på det taktiske plan ENDELIG er fremragende, dog kan jeg stadig blive dybt frustreret over mange småting (håber en patch retter de fleste af disse) .
Igen lad mig understrege at det intet er imod Wester´s gode solide arbejde, men mere hvorfor jeg tror det ser "udfordrende" ud. Eksempelvis sad jeg i weekenden med en kammerat og han spillede som han altid havde gjort, uden nogle individuelle instrukser og det sejlede gevaldigt. Jeg startede selv ligesådan ud, men der kom markante ændringer i mit spil efter jeg ændrede min tankegang til at hver kamp har sine taktiske udfordringer.
Så fortsat held og lykke og lad os stadig inspireres af Westers arbejde:)
Er langt hen af vejen enig med dig, MEN MEN MEN, nu har jeg et save i gang med en kammerart han tog første sæson jeg anden, han tredje osv. osv. vi spiller med brøndby, og den taktik jeg stilled med, brugte jeg i ALLE kampe, uden at ændre i taktikken, brugte samme modstander instrukser i alle kampe, alt efter formation, var det en 4-2-3-1 skærmede jeg de 4 forrest af, og markerede COM og ANG.
Jeg tabte kun 1! kamp hele sæssonen i ligaen, og det var efter ligaen VAR vundet.
jeg spillede uafgjort med liverpool af 2 omgange i 1/8 finalen i EURO CUP, slog Newcastle ud, tævede metalist 6-0 og 3-0, slog Roma 1 -0 hjemme.
og jeg brugte den samme taktik i ALLE kampe, med samme intrsukser.
Så tror ikke du rammer helt plet.
BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt
Min Blog - Parma Drama
bromberg
Førsteholdsspiller
«
Svar #71:
05 Nov 2013, 23:17 »
Citat af: Dehli 05 Nov 2013, 22:53
Er langt hen af vejen enig med dig, MEN MEN MEN, nu har jeg et save i gang med en kammerart han tog første sæson jeg anden, han tredje osv. osv. vi spiller med brøndby, og den taktik jeg stilled med, brugte jeg i ALLE kampe, uden at ændre i taktikken, brugte samme modstander instrukser i alle kampe, alt efter formation, var det en 4-2-3-1 skærmede jeg de 4 forrest af, og markerede COM og ANG.
Jeg tabte kun 1! kamp hele sæssonen i ligaen, og det var efter ligaen VAR vundet.
jeg spillede uafgjort med liverpool af 2 omgange i 1/8 finalen i EURO CUP, slog Newcastle ud, tævede metalist 6-0 og 3-0, slog Roma 1 -0 hjemme.
og jeg brugte den samme taktik i ALLE kampe, med samme intrsukser.
Så tror ikke du rammer helt plet.
Hmm jeg mener nu heller ikke at det ER sådan.. Men jo, jeg mener at denne tilgang måske ikke ligger lige for højrebenet længere.
- Bevares jeg kan så se at du har modbevist det, men i en svag liga (min mening) og dog har du flotte europæiske resultater.
Jeg skal lige spørge om det er fulde version eller beta´en? (Der er for mig ihvertfald en kæmpe forskel på hvordan jeg kan tilgå mine modstandere)
- Ihvertfald vil jeg tillade mig at sige realismen er væk, hvis du kan møde Liverpool ude, med samme tilgang som mødte du Hjørring IF hjemme? - Dermed ikke sagt at det er ødelæggende for oplevelsen af spillet.
Jeg vakler altid selv imellem et godt dybdegående spil, hvor jeg elsker at tilrette taktikker og den anden tilgang, hvor en rimelig solid formation uden for meget justering kan give mig resultater.
Min pointe var bare at MÅSKE er tiden over hvor plug and play i FM regi er ved at være overstået.
Dehli
Landsholdsspiller
«
Svar #72:
06 Nov 2013, 13:06 »
Citat af: bromberg 05 Nov 2013, 23:17
Hmm jeg mener nu heller ikke at det ER sådan.. Men jo, jeg mener at denne tilgang måske ikke ligger lige for højrebenet længere.
- Bevares jeg kan så se at du har modbevist det, men i en svag liga (min mening) og dog har du flotte europæiske resultater.
Jeg skal lige spørge om det er fulde version eller beta´en? (Der er for mig ihvertfald en kæmpe forskel på hvordan jeg kan tilgå mine modstandere)
- Ihvertfald vil jeg tillade mig at sige realismen er væk, hvis du kan møde Liverpool ude, med samme tilgang som mødte du Hjørring IF hjemme? - Dermed ikke sagt at det er ødelæggende for oplevelsen af spillet.
Jeg vakler altid selv imellem et godt dybdegående spil, hvor jeg elsker at tilrette taktikker og den anden tilgang, hvor en rimelig solid formation uden for meget justering kan give mig resultater.
Min pointe var bare at MÅSKE er tiden over hvor plug and play i FM regi er ved at være overstået.
Det er den fulde version.
Den eneste forskel på kampe mod bund og top hold var start 11eren.
Ved ikke helt hvad jeg skal synes om det, fordi når den eneste udfordring i ens sæson er at gå ubesejret gennem ligaen, så er man vel på et stadie der ikke er helt realistisk?
Det siger også lidt om det, når min bror kommer hen til mig (han har ingen vide om FM, dog viden om fodbold i det virkelige liv) og så siger "Skal du ikke have sat realismen og sværhedsgraden lidt op i det spil" fordi han ser den står 5-0 mod metalist.
For lige at smide bolden i luften i spændene debat, så vil jeg spørge dig/jer om - tror du/i at det nye taktik system er skyld i det? eller er det bare brøndby der er overvurderet i spillet? er AI blevet dummer? hvad tror du/i er skylden i dette scenarie, og tror du/i at SI kan ændre det?
Min Blog - Parma Drama
warmon
Landsholdsspiller
«
Svar #73:
06 Nov 2013, 14:02 »
Citat af: Dehli 06 Nov 2013, 13:06
Det er den fulde version.
Den eneste forskel på kampe mod bund og top hold var start 11eren.
Ved ikke helt hvad jeg skal synes om det, fordi når den eneste udfordring i ens sæson er at gå ubesejret gennem ligaen, så er man vel på et stadie der ikke er helt realistisk?
Det siger også lidt om det, når min bror kommer hen til mig (han har ingen vide om FM, dog viden om fodbold i det virkelige liv) og så siger "Skal du ikke have sat realismen og sværhedsgraden lidt op i det spil" fordi han ser den står 5-0 mod metalist.
For lige at smide bolden i luften i spændene debat, så vil jeg spørge dig/jer om - tror du/i at det nye taktik system er skyld i det? eller er det bare brøndby der er overvurderet i spillet? er AI blevet dummer? hvad tror du/i er skylden i dette scenarie, og tror du/i at SI kan ændre det?
Min personlige mening om det: Jeg ser på spillet og specielt taktikdelen på følgende måde: Der er ingen taktikker der ikke virker, det handler blot om din taktik opfylder visse krav. De krav sættes af spillets ME, og kan man gennemskue disse krav, kan man godt lave en "plug and play" taktik, men det er måske blevet sværere her i første omgang. Derudover synes jeg faktisk at den nuværende ME ligner ME i fm13. Begrundelse herfor er min "bedste" taktik i fm13 også virker i fm14, endda med et ringere hold end det jeg havde i fm13... Spillernes niveau har meget at sige, men forskellen kan udlignes med en god taktik.
Journeyman
er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!
Dehli
Landsholdsspiller
«
Svar #74:
06 Nov 2013, 14:28 »
Citat af: warmon 06 Nov 2013, 14:02
Min personlige mening om det: Jeg ser på spillet og specielt taktikdelen på følgende måde: Der er ingen taktikker der ikke virker, det handler blot om din taktik opfylder visse krav. De krav sættes af spillets ME, og kan man gennemskue disse krav, kan man godt lave en "plug and play" taktik, men det er måske blevet sværere her i første omgang. Derudover synes jeg faktisk at den nuværende ME ligner ME i fm13. Begrundelse herfor er min "bedste" taktik i fm13 også virker i fm14, endda med et ringere hold end det jeg havde i fm13... Spillernes niveau har meget at sige, men forskellen kan udlignes med en god taktik.
Interessant, men var de ikke ude at sige at ME var blevet reworked???
eller husker jeg helt forkert?
Er meget enig i det du skriver, knækker man først koden så er det plug n' play, og så må man jo finde andre udfordringer
Men synes da de har snakket om at AI og ME skulle være blevet bedre, og spillet skulle kunne læse din taktik hvis du kun holder dig til den.
Min Blog - Parma Drama
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
19
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »