home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 381 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Back-up taktik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Back-up taktik  (Læst 1194 gange)
snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Back-up taktik
« : 31 Okt 2013, 18:30 »

Hejsa folkens.
Jeg har gået og tænkt over om folk benytter sig af en back-up taktik, altså en form for plan b hvis den primære taktik ikke virker. Jeg har aldrig selv benyttet mig af det, men ville gerne høre hvis andre har erfaringer med det og om det kan anbefales?
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

legacalcio
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Back-up taktik
« Svar #1: 31 Okt 2013, 18:45 »

Jeg har altid minimum 2 taktikker, nogen gange tre, afhængig af hold jer styre. Det handler mere og mere om at tilpasse sig modstandernes opstilling/styrker og svagheder.
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Back-up taktik
« Svar #2: 31 Okt 2013, 18:48 »

Jeg har altid minimum 2 taktikker, nogen gange tre, afhængig af hold jer styre. Det handler mere og mere om at tilpasse sig modstandernes opstilling/styrker og svagheder.
Hvor meget har du så ændret i de taktikker? Er det små ting eller er det helt andre opstillinger?
Lige nu spiller jeg eksempelvis med Dortmund og jeg mener at de er så stort et hold at jeg ikke behøver tilpasser mig modstanderne, medmindre det er Bayern eller af samme kaliber.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

legacalcio
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Back-up taktik
« Svar #3: 31 Okt 2013, 18:55 »

Hvor meget har du så ændret i de taktikker? Er det små ting eller er det helt andre opstillinger?
Lige nu spiller jeg eksempelvis med Dortmund og jeg mener at de er så stort et hold at jeg ikke behøver tilpasser mig modstanderne, medmindre det er Bayern eller af samme kaliber.

Min std taktik er 3-5-2, dne spiller jeg også ude og hjemme. Men afhængig af modstander og deres opstilling så kan det være nødvendigt at ændre den. Ligesom i virkeligheden, så er der bare nogle taktikker der ikke kan matche modstanderens og derfor kan det være nødvendigt at ændre formation/indstillinger.

Jeg havde også samme mentalitet som dig, spiller altid med Juventus(the one and only!), og i tidligere versioner var der snart ingen forskel på om man ændrede taktik. Men det er heldigvis gået en rigtig vej og blevet så realitisk at det er nødvendigt at tilpasse sig modstandernes styrker/svagheder.

Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Back-up taktik
« Svar #4: 31 Okt 2013, 19:01 »

Min std taktik er 3-5-2, dne spiller jeg også ude og hjemme. Men afhængig af modstander og deres opstilling så kan det være nødvendigt at ændre den. Ligesom i virkeligheden, så er der bare nogle taktikker der ikke kan matche modstanderens og derfor kan det være nødvendigt at ændre formation/indstillinger.

Jeg havde også samme mentalitet som dig, spiller altid med Juventus(the one and only!), og i tidligere versioner var der snart ingen forskel på om man ændrede taktik. Men det er heldigvis gået en rigtig vej og blevet så realitisk at det er nødvendigt at tilpasse sig modstandernes styrker/svagheder.


Så du ændrer både opstilling og instruktioner afhængig af modstanderen? Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010