home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1337 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Odense Boldklub
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub  (Læst 31026 gange)
TobiasA
Reserveholdsspiller

Sv: Odense Boldklub
« Svar #75: 31 Maj 2014, 21:05 »

@larzraz Hvordan er det gået dig i europa?

larzraz
Juniorspiller
**

« Svar #76: 01 Jun 2014, 13:29 »

Overraskende godt!
har lige afsluttet 7. sæson og vandt SL og Pokalen,  De første 4 sæsoner med Europa (2.,3., 4. og 5. sæson) gik jeg videre fra gruppespillet enten i CL eller EL til EL slutspil, 2 første gange sluttede det i 1. runde knockout. 3. og 4. gang røg jeg ud i 2. runde KO. I sidste sæson lykkedes det mig endeligt at komme videre fra gruppespillet i CL og røg frem til kvartfinalen. I denne sæson gik det endnu bedre, mødte Bayern i 1/8-dels og røg videre på et yderst komisk selvmål, slog så Milan i kvart, inden endestationen blev City i semi. Har en fantastisk hjemmebane som har set mig slå både City, Bayern, Arsenal, Barca og Dortmund samt uafgjort mod Real. Kald mig Ståle v.2 Jeg bruger en formation i Europa og en i ligaen, det fungere glimrende.

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #77: 02 Jun 2014, 20:20 »

Øv bøv Har lige mistet en flyvende Emil Larsen i første sæson.. han var flyvende på kanten allerede i september og bum, afviste først et tilbud fra en klub.. så ville han have ny kontrakt, det fik. Men så kom Girodins bearduax(staves) med et bud før han havde accepteret den nye kontrakt på 8 mio som var med i den gamle kontrakt... øv for mig

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

larzraz
Juniorspiller
**

« Svar #78: 02 Jun 2014, 21:13 »

Surt, det var også det første jeg sikrede mig da jeg kom til klubben, at både Falk og Larsen fik nye kontrakter.
Er som sagt lige startet på 8. sæson og her er min foretrukne 11

Der er lidt rotation især blandt de offensive bag Edson, hvor jeg lige har signet en fremragende spiller med et stort potientale på en fri transfer, efter at jeg solgte min tidligere "back-up"/4. spiller for 35 mil til Blackburn  Grin klager ikke.
I øvrigt så har 7(8) spillet i klubben siden ungdomsholdene. Stolt!

Her er min ultimative stjerne Edson, et monster! nettet 79 gange i 99 ligakampe. I en alder af 22! Han er bare dejlig <3 Det er mig stadig en gåde Barca kun havde en klausul på 49 mil på ham. Men jeg klager da ikke.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2014, 21:16 af larzraz » Logged

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #79: 03 Jun 2014, 12:18 »

Jamen så vil jeg da også dele lidt, hvordan det går hos mig.
Jeg er i sæson 18/19

Og spiller som Falk og Emil Larsen har desværre lige forladt mig inden sæson start. jeg fik nogle helt vanvittige tilbud som jeg ikke kunne modstå 68 millioner samlet set(+45% af næste skifte fra Falk) og da udsigten til en Jordan Ibe (4 mil) og Michu (Fri) Så kunne jeg slet ikke lade vær med at skyde dem afsted. Falk havde også indtaget bænken efter Jens Toornstra var kommet til til 7.7 mil. og er en spiller der bare præstere hver sæson

Så jeg har desværre kun 3 spillere inde omkring første holdet fra egne ungdomshold, (1) fra den oprindelige trup. (Kasper Larsen)

Af præstationer indtil videre er det blevet til 3xguld(14/15, 16/17, 17/18) 1x Bronze og det ser PT. ud til at jeg løber af med sølv denne sæson, da AAB bare er langt over alle bjerge. 2 pokal titler (13/14, 17/18).
Europa er det gået lidt op og ned, en enkelt sæson hvor jeg kvalificerede mig videre fra gruppe spillet i CHL, sæson 17/18, som indtil videre har været min bedste sæson.

af indkøbs muligheder har jeg masser, jeg har mest hentet spillere på fri transfer, så jeg har pt 41 mil at hente spillere for, men ved ikke helt hvor jeg skal forbedre, en ny angriber ville være en mulighed, da de 2 jeg har ikke rigtig gider at score i ligaen.

« Seneste Redigering: 03 Jun 2014, 12:38 af pati924 » Logged

larzraz
Juniorspiller
**

« Svar #80: 08 Jun 2014, 22:03 »

Har du også været så heldig at blive overtaget af en ny forretningsmand? Det har ihvertfald gjordt at der er blevet frigjordt kapital til at forbedre mine faciliteter meget. Hvilket er vigtigt når man som mig, fokusere på udvikling af egne spillere.  Jeg er ligesom dig stor fan af at købe spillere på fri transfer. Jeg føler efterhånden at jeg er rimelig suveræn i ligaen, og er i højere grad begyndt at bruge mine unge spillere i ligaen, så jeg spare de store stjerne til Champions League. Har nok haft min allerbedste sæsonstart nogensinde, Falk har været bedre end nogensinde, og min topangriber Edson banker kasser ind som det passer ham, 21 mål i 18 kampe. Brugte ikke rigtigt penge i det seneste vindue før end sidste dag, hvor jeg endte med at hente en spiller. Her undre det mig lidt, at CL truplisten er før vinduet lukker. Personligt sælger jeg aldrig nogensinde Falk, har fået bud på op til 45 millioner for ham, han er klublegende og jeg syntes han skal slutte karrieren her. Det samme gælder Kasper Larsen. Generelt sælger jeg ikke spillere som jeg bruger i min trup med mindre forstærkninger kan hentes ind. Det samme gælder talenter, har afvist bud på 75 millioner på et par af mine talenter. Mine danske talenter sælger jeg overhovedet ikke hvis de har potientale til at blive gode spillere for holdet, jeg er lidt mere lempelig med mine udenlandske talenter.

AGF må have et specielt had til mig. Har igennem karrieren her snydt dem for det ene store talent efter det andet. Først med Solberg (fri) og Sloth (1 mil, fri) og senere 2 kæmpe talenter. Den ene på fri og den anden for 11, hvilket var et røverkøb for en spiller med 5 stjernet potientale, han er allerede en fast del af truppen som 18-årig. Men nu er min egen ungsomsafdeling i den grad kommet igang, Og jeg skal da love for at jeg går en lys fremtid i møde Opstemt

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #81: 11 Jun 2014, 20:45 »

Det var bestemt heller ikke planen jeg skulle sælge Falk eller Larsen, men en del tid på bænken gjorde at jeg sagde farvel til begge.

Jeg har desværre været en del uheldig med at få talenter til mine ungdomshold. kun 3 spillere, indtil nu har haft over 3 stjerner som potentiel. og er i sæson 19/20.
Men jeg har forbedret mine faciliteter rimelige meget.
jeg er også tidlig i karrieren overtaget af en forretningsmand som bare skød penge i mine faciliteter.

larzraz
Juniorspiller
**

« Svar #82: 11 Jun 2014, 23:06 »

Har du anmodet om at forbedre talentrekrutteringe n? Jeg har forbedret min en del. I starten fik jeg heller ikke de store talenter, men med tiden er de blevet bedre deraf. Og kan sagtens forstå dig, Har også sagt farvel til Larsen i sidste sæson. Han var begyndt at falde af på den.

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #83: 12 Jun 2014, 19:11 »

Har du anmodet om at forbedre talentrekrutteringe n? Jeg har forbedret min en del. I starten fik jeg heller ikke de store talenter, men med tiden er de blevet bedre deraf. Og kan sagtens forstå dig, Har også sagt farvel til Larsen i sidste sæson. Han var begyndt at falde af på den.

jeg har bedt om det 3 gange, og nu kan jeg ikke få lov mere :S
Jeg har Veletableret Ungdoms rekruteringsnetværk, hvad er du oppe på?

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #84: 13 Jun 2014, 12:20 »

Jeg oplevede, at OB skød talenter ud på stribe, der gjorde, at jeg ikke skulle købe spillere næsten. Hvad med jer?

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #85: 13 Jun 2014, 15:43 »

Jeg oplevede, at OB skød talenter ud på stribe, der gjorde, at jeg ikke skulle købe spillere næsten. Hvad med jer?
Som sagt er jeg i 29/10-2019 og jeg har 3 spillere der kan spille 1. holds fodbold, som er kommet til af Regens.
Og det er bestemt ikke startere.

larzraz
Juniorspiller
**

« Svar #86: 14 Jun 2014, 12:31 »

Jeg har det lidt på samme med måde, det er store talenter jeg får ud. En god idé kan være at diskutere visioner med bestyrelsen, det kan nogle gange hjælpe hvis man siger man gerne vil fokusere på ungdommen.

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #87: 17 Jun 2014, 20:43 »

sæson 19/20 er nu afsluttet.
sæsonen endte med en sikker liga sejr 9 point ned til Brøndby og så spillede jeg mig i pokalfinalen hvor jeg også slog Brøndby 2-1
så alt i alt en tilfredsstillende sæson.
fik sidst på sæsonen øget mit ungdoms rekruterings netværk igen, og har fået opgraderet træning og ungdoms faciliteter.

og så er der blevet handlet
Ud:
Emil Larsen (Regen hentet i horsens) 67,5 mio + 45% af næste salg og han er blot 20 år.
Jordan Rhodes er trods sine mange scoringer blevet solg PGA. hans fremskredne alder, han indbragte 37 mio.
så blev der derudover solgt en masse regens, som havde fået deres gennembrud i CHL men ikke rigtig passede ind på mit hold.
Og alt i alt har jeg tjent 243 mio på salg

som lidt en gråzone så har jeg mig et eget talent på en alder af 17 år nu som jeg har haft siden sæson 17/18 og gjorde i sidste sæson(i en alder af 16 år) gennembrud i superligaen 17 kampe og gennemsnit på 6.95.
Er blevet tilbudt 55 mil plus 25 mil over 24 måneder og har takket pænt nej tak, han har allerede nu gode stats, og er med i CHL hver sæson

Ind er der kommet en del spændende spillere:
Özil(31) blev hentet på fri transfer, efter han ikke fik forlænget i Arsenal.
Andi Weimann(29) blev også hentet for 16 mio i lazio og lige efter jeg havde signet blev han udråbt til bedste spiller ved EM.
ind er også kommet nogle regens, til nogle små beløb.

sæson 20/21 er så småt igang, og jeg er igang med at skulle skifte system, og det er et system jeg i øjeblikket kun spiller mod bundhold.
men 6 kampe er spillet og det har budt på 5 sejre og 1 nederlag og hele 4 cleansheets og en målscore på 14-3.
alt i alt går alt som det skal.

Spillere som desværre har meddelt deres pension er Wayne Rooney, Gervinho og Steven Fletcher.

kyhn
Ynglingespiller

« Svar #88: 17 Jun 2014, 22:43 »

sæson 19/20 er nu afsluttet.
sæsonen endte med en sikker liga sejr 9 point ned til Brøndby og så spillede jeg mig i pokalfinalen hvor jeg også slog Brøndby 2-1
så alt i alt en tilfredsstillende sæson.
fik sidst på sæsonen øget mit ungdoms rekruterings netværk igen, og har fået opgraderet træning og ungdoms faciliteter.

og så er der blevet handlet
Ud:
Emil Larsen (Regen hentet i horsens) 67,5 mio + 45% af næste salg og han er blot 20 år.
Jordan Rhodes er trods sine mange scoringer blevet solg PGA. hans fremskredne alder, han indbragte 37 mio.
så blev der derudover solgt en masse regens, som havde fået deres gennembrud i CHL men ikke rigtig passede ind på mit hold.
Og alt i alt har jeg tjent 243 mio på salg

som lidt en gråzone så har jeg mig et eget talent på en alder af 17 år nu som jeg har haft siden sæson 17/18 og gjorde i sidste sæson(i en alder af 16 år) gennembrud i superligaen 17 kampe og gennemsnit på 6.95.
Er blevet tilbudt 55 mil plus 25 mil over 24 måneder og har takket pænt nej tak, han har allerede nu gode stats, og er med i CHL hver sæson

Ind er der kommet en del spændende spillere:
Özil(31) blev hentet på fri transfer, efter han ikke fik forlænget i Arsenal.
Andi Weimann(29) blev også hentet for 16 mio i lazio og lige efter jeg havde signet blev han udråbt til bedste spiller ved EM.
ind er også kommet nogle regens, til nogle små beløb.

sæson 20/21 er så småt igang, og jeg er igang med at skulle skifte system, og det er et system jeg i øjeblikket kun spiller mod bundhold.
men 6 kampe er spillet og det har budt på 5 sejre og 1 nederlag og hele 4 cleansheets og en målscore på 14-3.
alt i alt går alt som det skal.

Spillere som desværre har meddelt deres pension er Wayne Rooney, Gervinho og Steven Fletcher.

hvilke formationer køre du med...? jeg spiller selv med en 4-2-4 og en 4-2-3-1 og så prøver jeg at få en formation op at køre med 3 angriber på toppen (men kan ikke få det til at virke)

Jeg har: (Sandro) Castillo 62,5 mil Barcelona, Aleksandar Mitrovic 105 mil Anderlecht, Luka Djordjevic 50 mil Zenit, Matej Vydra fri og (Kelvin) Oliveira 25 mil FC Porto  i angrebet. er i august 2015 og har solgt spiller for 465 mil ind til vidre, så gik lidt angriber amok (Kelvin og Matej blev købt sidste sæson)

Odense Boldklub - Arsenal

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #89: 17 Jun 2014, 22:47 »

jeg stiller også pt selv op i en 4-2-3-1 som jeg har brugt siden starten, men er igang med at indlære en 4-1-2-3
Som kommer til at være et lidt mere direkte spil, med 3 mand helt fremme, 2 kanter og 1 angriber.
jeg har i denne sæson problemer med at finde mig et topscore. jeg havde håbet på ny indkøbet Weimann var løsningen, og han statede også med 4 mål i 5 kampe samt 5 oplæg. men nu er han desværre gået i stå.
Så jeg skal ud og finde mig en ny angriber til vinter og har også 100 mil

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010