home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1349 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Odense Boldklub
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub  (Læst 31040 gange)
pati924
Førsteholdsspiller

Sv: Odense Boldklub
« Svar #60: 30 Jan 2014, 19:56 »

så er 2. sæson spillet færdig. og blev overraskende nok til en 1. plads. og især min offensiv har været rigtig god. 65 mål, 65 point og det mest fair spillende hold.

Det er noget der varmer, især Danny Hoesen som endte med 23 mål i 26 kampe i ligaen samt et gennemsnit på 7.63. han blev topscore i ligaen og årets spiller i superligaen.

derudover Kasper Larsen som jeg har brugt både på midtbanen men mest i forsvaret har spillet godt, med et gennemsnit 7.32

Så alt i alt en god sæson med guld i ligaen og så røg jeg ud i semifinalen i Pokalen..

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #61: 09 Feb 2014, 18:54 »

Datoen siger 26.3.2016 og klubben er lige blevet overtaget af en rigmand, som valgte at smide 75 mio i klubben samt opgradere trænings faciliteterne. Det har givet mig 45 mio at hente spillere for, og 10 mio ekstra at give løn for.

larzraz
Juniorspiller
**

« Svar #62: 17 Mar 2014, 23:10 »

Jeg er igang med 6. sæson med OB første sæson endte jeg på en 4. plads, 2. sæson blev jeg nr. 2 har vundet ligaen de 3 seneste sæsonener. Mit hold lige nu tæller, Emil Larsen, Falk, Kasper Larsen, Høegh og Kadrii fra den oprindelige trup. Har hentet en del spillere til, primært unge spillere, som nu begynder at skinne, en regen højre back Kuamé og en regen center back Hosseya begge hente til klubben, har også et kæmpe midtbanetalent, fra klubbens eget ungdomshold, Claus Hülz og det vildeste talent, min angiber Edson, hentet i FC Barcelona for små 49 millioner, et vanvittigt røverkøb hvis i spørger mig. Jeg er også blevet overtaget og har ca. 80 mil i transfer og 210 mil i løn. Smider nogle SS op senere

larzraz
Juniorspiller
**

« Svar #63: 19 Mar 2014, 14:02 »

Her er min fortrukne start-11, Jeg foretrækker invendige angribere som wings og så offensive backs, det kommer i overlap. Det fungere godt for mig. fun fact, har i denne sæson solgt 3 spillere til samme klub, Sparta Prag, og gæt hvem jeg så skulle møde for at kvalificere mig til CL-gruppespillet... Sparta Prag.. Slog og kom i gruppespillet, ikke ligefrem i en drømmegruppe... Barcalona, Dortmund og Spartak Moskva... Ku lige så godt slå mig selv ihjel....

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #64: 04 Apr 2014, 16:01 »

27.3.2018 og jeg er netop gået videre i CHL til Kvart-finalen, desværre blev op af hatten, trukket FC bayern, så jeg er så godt som ude af CHL, selvom jeg lige har slået Granada ud 9-5 så bliver det her et hold af en helt anden kaliber, selvom jeg efter hånden har et hold med mange internationale stjerne, utroligt nok,
Spillere jeg har i truppen:
-Xabi Alonso, En tutor jeg har som SUB han spiller ikke mange kampe, men lære fra sig til mine unge spillere han krævede ikke en helt vild sindsyg løn, og i en alder af 36 kan han stadig følge med i ligaen.
-Suso(Liverpool) et vildt scoop, men han har desværre ikke udviklet sig så godt som man kunne have ønsket, han blev fra liverpool solgt til QPR, og da QPR rykkede ned, var de fleste af deres spillere sat til salg, så jeg slog til med 19 mio, og han har i denne sæson spillet til 7.23 i ligaen.
-John Obi Mikel, en ældrende herre, men han passer perfekt ind på min defensive midtbane og han er dog kun 30 år så der er 2-4 år tilbage i ham, jeg fik ham gratis, så hvorfor ikke.
-Valon Berisha 20 mio lød ikke som det vilde da jeg blev tilbudt ham af Salzburg, desværre har han skuffet fælt, og han er en af de øverste på salgs listen.
-Yussuf Poulsen hentet for 7,75 mio i Leverkusen og har scoret 26 mål i 32 kampe i ligaen og CHL. så han har været en billig angriber, der ved hvor målet står.
-Daniel Amartey hentet i FC bayern for 25 mio, han har kun været hos mig siden januar så har kun spillet 5 kampe.
og så på fri transfer kommer Younes Belhanda til sommer, og er en spiller jeg glæder mig rigtig meget til. Smiley

Vaskekatten
Lilleputspiller
*

« Svar #65: 14 Maj 2014, 09:56 »

Er der nogen der har gode råd til en billig keeper.
Er startet på 2.sæson, har Lössl som førstevalg og så har jeg stadig Christiansen som jeg ikke kan komme af med, før jeg har erstatning..

Har dog kun små 2,6 mil DKK... :-)

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #66: 19 Maj 2014, 20:57 »

Jeg har nu endelige startet mit årlige save med min kærlighed fra OB, men det ligner allerede en uge inde i savet en umulig mission. Blodrøde 46 millioner er der på klubkontoen og Mr. Gilly er ikke kendt som en mand med økonomisk ansvarlighed - Det skal nok blive underholdende.

Det er dog lykkedes mig at skabe lidt klubkærlighed og forståelse for klubbens finansielle situation og derfor er der kommet et par markante nedskæringer i lønnen, som rent faktisk har givet plus på løn- og transferkontoen - Om end det er minimalt lidt.

Jesper Christiansen: 2.500.000 -> 1.200.000
Krisztian Vadocz : 2.350.000 -> 1.650.000
Morten Skoubo: 2.100.000 -> 880.000
Rasmus Falk: 780.000 -> 990.000 ( - Klausul)
Emil Larsen: 3.000.000 -> 2.500.000 ( - Klausul) (Tonsvis af bonusser)

De fem er de vigtigste. Egentlig ville jeg ikke have pillet ved Falk og Larsens kontrakter, hvis det ikke havde været for et par ulækre frikøbsklausuler. Nu begynder forarbejdet. Det ligner skræmmende meget at den trup jeg er i besiddelse af nu, også er den jeg er i besiddelse af efter August. Det skulle dog lige være, hvis nogen havde lyst til at købe Jeppe Hansen eller Jacob Schoop.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #67: 19 Maj 2014, 21:41 »

Held og lykke! Det er en interessant udfordring, især nu hvor forsvaret egentligt ikke er to potter pis værd. :-)
Jeg valgte i mit spil at shippe Espen Ruud og Abdellaouie grundet deres høje løn! Og hentede erstatninger ind på fri transfer (no-namers, men det fungerede fint!)

TobiasA
Reserveholdsspiller

« Svar #68: 21 Maj 2014, 16:25 »

Nogen der har idéer til transfers i 1. sæson?

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #69: 21 Maj 2014, 16:32 »

Nogen der har idéer til transfers i 1. sæson?
Jeg har selv kigget på muligheden for at sende Espen Ruud afsted, og så hente Steffen Hagen og Alexander Groven ind til begge backer. Så sender jeg Barret tilbage ti Juve, da jeg ikke finder ham god nok til Suppen, plus der kommer yderligere 770.000 til lønbudgettet.

Evt. skiller jeg mig også af med Mustafa Abdellaoue, for så rammer jeg næsten 3 mio. på lønbudgettet, og det må man kunne hente en stabil angriber for + jeg har Bodul og Skoubo.

TobiasA
Reserveholdsspiller

« Svar #70: 21 Maj 2014, 16:38 »

Jeg har selv kigget på muligheden for at sende Espen Ruud afsted, og så hente Steffen Hagen og Alexander Groven ind til begge backer. Så sender jeg Barret tilbage ti Juve, da jeg ikke finder ham god nok til Suppen, plus der kommer yderligere 770.000 til lønbudgettet.

Evt. skiller jeg mig også af med Mustafa Abdellaoue, for så rammer jeg næsten 3 mio. på lønbudgettet, og det må man kunne hente en stabil angriber for + jeg har Bodul og Skoubo.
Har selv sagt farvel til Mos. Skoubo + Jesper C er på vej ud. Barrett ryger nok også så skal have fundet et par billige erstatninger. Har ikke spillet med superligaklubber i år så ved ikke helt hvem der er gode/billige at hente. Smiley
« Seneste Redigering: 21 Maj 2014, 16:49 af TobiasA » Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller

« Svar #71: 21 Maj 2014, 17:15 »

Nogen der er noget langt som kan fortælle mig om Jacob Rasmussen bliver god? Har fået et bud fra FCK og BIF på 1 mio for ham. Opstemt

larzraz
Juniorspiller
**

« Svar #72: 28 Maj 2014, 17:14 »

Sælg ham!!! Han spiller for Skives 2. hold i mit save.

Med hensyn til spillerkøb, så er Melker Hallberg (MC, MH OMCH) og Alexander Milosevic (FC) der begge spiller i Sverige fantastiske køb. Hvis du har ryddet lidt op i truppen og nogle millioner er de her most buys, Milosevic købte jeg for 6,5 mil, og solgte ham sæsonen efter for 30 Mil. I dag (er i 2021) spiller han i United. Melker købte jeg for 8,5 og han spiller her stadig, har afvist bud op til 50 millioner for ham, han er fremragende.

Hvis du kan få Umaru Bangura på en fri transfer er han også et godt køb til midterforsvaret. Jonas Løsl er et billigt og godt alternativ til målet den første sæson og så kan man hente rønnow også meget billigt til næste sæson.

Stefboss
Lilleputspiller
*

« Svar #73: 29 Maj 2014, 19:43 »

Ligger overraskende på en 3.plads i den første sæson, 3 point fra AaB på 2.pladsen og 4 point fra Esbjerg på 1.pladsen og ubesejret i 11 kampe!:O Hvad gør I, bruger i Radza som 1. målmand eller køber i en helt ny en?:-)

larzraz
Juniorspiller
**

« Svar #74: 29 Maj 2014, 23:50 »

Opsagde Jesper C og købte Jonas Løsl for 1.15 millioner i FCM, og brugte Toppel som reserve. Jeg sikrede mig i løbet af sæsonen Rønnow for 2.5 mil. (frikøbsklausul) med effektueret skifter efter sæsonen, da han ankom røg begge Toppel og Løsl afsted og Rune Jarstein blev hentet gratis.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010