|
T.Iglemose
|
|
Hey gutter. Har som I set frem til denne store dag, men tror ikke min beta er opdateret til den originale FM2014. Hvilken version besidder jeres nye spil? Min har 14.1.1 og kan IKKE spille online pt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Har du afinstalleret betaen og så geninstalleret spillet? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T.Iglemose
|
|
Har du afinstalleret betaen og så geninstalleret spillet?  nix, skal man det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
Se om du kan spille online, done.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T.Iglemose
|
|
He he - jeg er igang asap som du skrev det  90% done Edit: hov, det var jo ikke dig der skrev det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-andeby
|
|
Hopper i lige med i tråden Har den samme version 14.1.1 og kan desværre ikke spille online.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T.Iglemose
|
|
Hopper i lige med i tråden Har den samme version 14.1.1 og kan desværre ikke spille online.
Det virkede desværre ikke. Stadigvæk 14.1.1 version og ikke online muligheder! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
nix, skal man det?
Virkede vist for mig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-andeby
|
|
Jeg har købt spillet som download hos Coolshop.
Fandt så min nye kode i min spam indbakke og nu er den ved at aktivere spillet. Er nu ikke helt sikker på at virker, for det har den gjort i et par min. nu. :-(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T.Iglemose
|
|
Jeg har købt spillet som download hos Coolshop.
Fandt så min nye kode i min spam indbakke og nu er den ved at aktivere spillet. Er nu ikke helt sikker på at virker, for det har den gjort i et par min. nu. :-(
Købte min via oneplay, men du siger du har en ny kode? Jeg har kun fået én kode.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-andeby
|
|
Ja, først fik jeg beta koden og i nat 00.15 fik jeg en cd key kode.
Men kan ikke få til at virke ind til videre i hvert fald.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mama99ai
|
|
Jeg fik spillet med posten i går og aktiverede allerede min nøgle (den der var bag på manualen i det fysiske FootBall manager spil jeg fik med posten) der - (aktiver spil i steam). Her til morgen da jeg åbnede internettet og steam downloadede steam så en lille ekstra update på ca. 20 MB og versionen af spillet siger nu 14.1.2 - (og beta er væk). Jeg har samtidig kunnet downloade editoren via steam her til morgen - så det virker til at være den fulde version 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-andeby
|
|
Tror det virker nu.
Blev åbenbart nød til at slette spillet, før steam vil aktivere spillet. Så går ud fra jeg har den rigtige version nu, når steam er færdig med downloade.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nic-h
|
|
Da jeg forudbestilte mit fm, der fik jeg 2 koder i min mail. 1 til betaen og 1 til det fulde spil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|